Daarnaast ben je World of Warcraft goud aan het kopen en aan het Fokken, ok, chapeau, ik neem m'n woorden terugquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ok, het staat open op mn 2e scherm, maartoch
[ afbeelding ]
Waar zie jij WoW?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarnaast ben je World of Warcraft goud aan het kopen en aan het Fokken, ok, chapeau, ik neem m'n woorden terug
Waar kan ik een oma kopen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef Onnoman het volgende:
http://drop.notch.net/
mijn highscore = 1008
Hoeveel heb je nu per seconde?? Ik heb nu iets meer als een miljoen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:00 schreef blow... het volgende:
Boost 4x achter elkaar. Kk ga ts inhalen
je moet ook die gouden koekjes klikken. Ik krijg er wel vrij weinig maarja, net geluk.quote:
ik zit ff niet te spelen nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu per seconde?? Ik heb nu iets meer als een miljoen.
Ik heb er pas 1 gehad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef blow... het volgende:
[..]
je moet ook die gouden koekjes klikken. Ik krijg er wel vrij weinig maarja, net geluk.
leveren niets op idd...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen heb ik ook nog m'n 20 oma's die 64 koekjes per seconde opleveren omdat ik ze niet weg wil doen
dat is maar een minuutje ofzo he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ik kan overigens wel zo'n x7 gebruiken, ik zit al een half uur tussendoor dit kutspel te doen terwijl ik honger heb, tering. Toch wel licht verslavend dit.
Zin in een koekje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Ik kan overigens wel zo'n x7 gebruiken, ik zit al een half uur tussendoor dit kutspel te doen terwijl ik honger heb, tering. Toch wel licht verslavend dit.
Tussendoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |