okquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:05 schreef aequus het volgende:
Ik krijg altijd koekjes van je ma nadat ik er geneukt heb.
Ow en niet geklikt
gr gr
Deze man weet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:05 schreef aequus het volgende:
Ik krijg altijd koekjes van je ma nadat ik er geneukt heb.
Ow en niet geklikt
gr gr
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef KLTZK het volgende:
8.000.000.000 cookies nu
29.798.991,3 per seconde
Rechts kan je automatische dingen kopen he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
godver, die uitspraken van oma ook die op je gemoed werken, waarom klik ik nog
ben te druk met klikken, kan nergens anders op letten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Rechts kan je automatische dingen kopen he.
Ja als je dan bijvoorbeeld wat cursors koopt, die wat voor je maken en dan weer wat anders gaat doen tot je weer wat cookies hebt voor een grandma ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ben te druk met klikken, kan nergens anders op letten.
IK HEB PER ONGELUK MIJN OMA VERKOCHTquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja als je dan bijvoorbeeld wat cursors koopt, die wat voor je maken en dan weer wat anders gaat doen tot je weer wat cookies hebt voor een grandma ofzo.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
IK HEB PER ONGELUK MIJN OMA VERKOCHT
serieus, ik wou een koekje verkopen, en nu is mijn oma ontslagen en krijg ik allemaal krantenkoppen over hoe een monster ik wel niet benquote:
ja, ik kap ermee hoor, dit evenaar ik nooitquote:
Hoequote:
doorklikken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef div-er het volgende:
Snap er niets van. Wat is het doel?
Heb nu al pijn aan mijn poot.
Gewoon klikken, dan rechts van die fabrieken kopen, en wachten, en dan nieuwe dingen kopen, en heeeel veel cookies krijgenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef div-er het volgende:
Snap er niets van. Wat is het doel?
Heb nu al pijn aan mijn poot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |