nee, ik laat hem gewoon lopen nu en om de paar minuten kijk ik of ik al weer iets spectaculairs kan kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:54 schreef blow... het volgende:
Klikken jullie nog? Ik laat die dingen maar gewoon lopen, klikken is nutteloos vanaf 5 koekjes ps...
ik moet straks thuis weer helemaal opnieuw beginnen denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet nu al dat ik vanavond een uur of 2 later ga slapen dan gepland
Op dezelfde computer kun je wel verder lijkt me, maar als je er meerdere gebruikt is dat wel serieus kut jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik moet straks thuis weer helemaal opnieuw beginnen denk ik
ik heb thuis een andere computer dan hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op dezelfde computer kun je wel verder lijkt me, maar als je er meerdere gebruikt is dat wel serieus kut ja
Nou ja, gelukkig kun je dan morgen weer verder...
Nee, Menu -> Export Savequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik moet straks thuis weer helemaal opnieuw beginnen denk ik
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, Menu -> Export Save
Menu -> Import Save
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, Menu -> Export Save
Menu -> Import Save
whoa, ik wou voor het alchemy lab gaan, maar misschien wacht ik toch maar tot de portalquote:
Als je nou een lab neemt kun je sneller een portal kopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
whoa, ik wou voor het alchemy lab gaan, maar misschien wacht ik toch maar tot de portal
oooow.... temptation, temptation... ik denk dat ik dat maar doe toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je nou een lab neemt kun je sneller een portal kopen
Uurtje? Ik begon 15 min voor ik dit topic maaktequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:03 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wow, hoelang ben je al bezig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |