abonnement Unibet Coolblue
pi_130758947
Morgen ff nieuwe OP in elkaar flansen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130759225
Ben vooral benieuwd naar Jantscher!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_130760205
Die Slowaak moet als jongste international in de huidige nationale selectie ook wel wat kunnen. Hopelijk steekt-ie deze week nog wat op van Hamsik.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_130760628
lijken me drie prima aankopen
nu nog een echt team smeden
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_130760901
Zeker goede aankopen, veel beter dan 7 huurlingen bij die Rijnjankers. :')

quote:
Morgen ff nieuwe OP in elkaar flansen.
Zit trouwens in vak M (seizoenskaart), dus als je tijd hebt kan je mij erin zetten! :)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130763965
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Zit trouwens in vak M (seizoenskaart), dus als je tijd hebt kan je mij erin zetten! :)
Gaat goed komen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130769719
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef deBibliotheek het volgende:
Zeker goede aankopen, veel beter dan 7 huurlingen bij die Rijnjankers. :')

[..]

Zit trouwens in vak M (seizoenskaart), dus als je tijd hebt kan je mij erin zetten! :)
Hoho, jullie hebben ook een huurling.
pi_130771237
Volgens de Gelderlander heeft NEC met het aantrekken van Jantscher Ajax en Anderlecht afgetroefd.. :')?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_130862151
Ik probeer op Tickethop kaarten voor Feyenoordupporters te betellen maar het werkt helemaal niet :?
Wie dit leest is gek
pi_130867130
quote:
Info kaartverkoop N.E.C. - Feyenoord
Zondag 15 september 12:30 uur in het Goffertstadion.

Voor de wedstrijd N.E.C. - Feyenoord zullen er beperkingen zijn in de kaartverkoop. Dit om te voorkomen dat er massaal supporters van de bezoekende club terecht komen op de thuisvakken van N.E.C. De aanleiding voor deze maatregelen is de gespeelde wedstrijd in maart dit jaar waarbij wij veel klachten hebben ontvangen over de veiligheidsbeleving in het stadion. In samenspraak met supporters en de supportersverenigingen zal de kaartverkoop de volgende beperkingen met zich meebrengen:

Alleen verkoop aan houders van ClubCard
Verkoop zal alleen mogelijk zijn voor ClubCardhouders. De verkoop begint op zaterdag 17-08 via de Online Ticketshop en bij Primera Ticketbox (hier ¤3,- duurder). Vanaf maandag 19-08 kunt u ook kaarten verkrijgen aan de stadionreceptie (openingstijden van 09.00-17.00 uur).

Persoonsgebonden kaart
Op een N.E.C. ClubCard kan er 1 toegangskaart gekocht worden. Deze toegangskaart is persoonsgebonden, dit wil zeggen dat op de wedstrijddag uw ClubCard, uw geldige legitimatie en de naam op de toegangskaart met elkaar overeen dienen te komen. Op de wedstrijddag zal dit gecontroleerd worden. Mochten ClubCard, legitimatie en naam op de toegangskaart niet overeenkomen, dan zal u de toegang tot het Goffertstadion geweigerd worden. Seizoenkaarthouders hebben geen gelegenheid om kaarten bij te kopen.
pi_130867210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef larry91 het volgende:

[..]

Het is duidelijk, tnx :)
Wie dit leest is gek
pi_130890418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:53 schreef larry91 het volgende:

[..]

Zowat het beste besluit in heel 2013 van het NEC bestuur. :)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130890722
Wel fijn ja. Al die lege plekken. :D

Mag je voor eeuwig je mond houden over de rivaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:46:08 #15
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130890888
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
Wel fijn ja. Al die lege plekken. :D

Mag je voor eeuwig je mond houden over de rivaal.
Liever een lege stoel dan een kakkerlak op een stoel.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130891004
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

Liever een lege stoel dan een kakkerlak op die stoel.
Ach. Ik kom toch wel binnen hoor.

Maar het is natuurlijk wel triest dat zulk soort maatregelen moeten volgen. Bezoek deze wedstrijd nu al zo'n 15 jaar en op een enkele keer dat een groepje fijne NEC'ers op jacht waren naar losse Feyenoorders in die bossen nooit wat geks meegemaakt. Je kon 9 van de 10 keer zelfs spreken van een erg vriendschappelijke sfeer onderling, zoals in die sportkantine naast het stadion.

De supporters die zo blij zijn met dergelijke maatregelen staan waarschijnlijk ook weer vooraan om te huilen als ze zelf weer eens een onzinnige combi krijgen opgelegd. Hypocriet much.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:16:24 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130892017
Ik was er vorig jaar bij in De Goffert en veel mensen ergerden zich dood aan de aanwezige Feyenoorders in NEC-vakken. Dat gaat echt nog eens ongelukken op leveren want Feyenoorders zijn wel veel, maar zelden beschaafd.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130892133
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Morendo het volgende:
Ik was er vorig jaar bij in De Goffert en veel mensen ergerden zich dood aan de aanwezige Feyenoorders in NEC-vakken. Dat gaat echt nog eens ongelukken op leveren want Feyenoorders zijn wel veel, maar zelden beschaafd.
Dat argument hoor ik wel vaker maar op wat incidentjes na op dat harde kern vak (gevalletje eigen schuld...) nooit wat voorgevallen eigenlijk. Jammer dat het zo moet, als ik zo nu en dan naar een uitwedstrijd ga zit ik bijna altijd wel op losse kaarten en NEC - Feyenoord was jarenlang een voorbeeld van hoe het wel kon imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:32:04 #19
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130892587
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat argument hoor ik wel vaker maar op wat incidentjes na op dat harde kern vak (gevalletje eigen schuld...) nooit wat voorgevallen eigenlijk. Jammer dat het zo moet, als ik zo nu en dan naar een uitwedstrijd ga zit ik bijna altijd wel op losse kaarten en NEC - Feyenoord was jarenlang een voorbeeld van hoe het wel kon imo.
Alsof het in De Kuip wel mogelijk is voor uit-supporters om vrolijk je team aan te moedigen in de thuisvakken.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:32:43 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130892615
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat argument hoor ik wel vaker maar op wat incidentjes na op dat harde kern vak (gevalletje eigen schuld...) nooit wat voorgevallen eigenlijk. Jammer dat het zo moet, als ik zo nu en dan naar een uitwedstrijd ga zit ik bijna altijd wel op losse kaarten en NEC - Feyenoord was jarenlang een voorbeeld van hoe het wel kon imo.
Mja, ik denk niet dat er beleid te voeren is met de gedachte "Feyenoorders in vak H of 080 mogen de gracht in geschopt worden, maar in A zijn ze welkom, zonder dat wij ze dat officieel vertellen". Het is gewoon niet uitvoerbaar; kwestie van tijd voordat er een kind of puber echt verkeerd zit en dan schreeuwt iedereen weer moord en brand.

Nogmaals: ik heb zelf geen last van "anderhalf" uitvak, maar als je het voor Feyenoorders niet duidelijk maakt dan is de huidige situatie een tikkende tijdbom.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_130892671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Alsof het in De Kuip wel mogelijk is voor uit-supporters om vrolijk je team aan te moedigen in de thuisvakken.
Ook daar ligt het eraan in welk vak je dan zit. Zoals overal wel. Maar mogelijk is het zeker, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130892743
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Mja, ik denk niet dat er beleid te voeren is met de gedachte "Feyenoorders in vak H of 080 mogen de gracht in geschopt worden, maar in A zijn ze welkom, zonder dat wij ze dat officieel vertellen". Het is gewoon niet uitvoerbaar; kwestie van tijd voordat er een kind of puber echt verkeerd zit en dan schreeuwt iedereen weer moord en brand.

Nogmaals: ik heb zelf geen last van "anderhalf" uitvak, maar als je het voor Feyenoorders niet duidelijk maakt dan is de huidige situatie een tikkende tijdbom.
Dat is ook weer zo. Maar jammer blijft het. Voor beide clubs. En er mag weer een onzinnige combi worden bijgeschreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:40:29 #23
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130892904
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar jammer blijft het. Voor beide clubs. En er mag weer een onzinnige combi worden bijgeschreven.
Hoe los je het op? Seizoenskaarthouders op A een vervangend kaartje voor een niet Feyenoord-vak aanbieden?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_130893015
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoe los je het op? Seizoenskaarthouders op A een vervangend kaartje voor een niet Feyenoord-vak aanbieden?
Een oplossing is zeker moeilijk. Maar gezien de matige bezettingsgraad in de goffert zou je bijvoorbeeld de gehele korte zijde beschikbaar kunnen stellen voor Feyenoorders.

Of we zouden ons met zijn allen eens niet zo moeten aanstellen om iemand die juicht voor de andere club. Een utopie, ik weet het.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:03:22 #25
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130893872
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Een oplossing is zeker moeilijk. Maar gezien de matige bezettingsgraad in de goffert zou je bijvoorbeeld de gehele korte zijde beschikbaar kunnen stellen voor Feyenoorders.

Of we zouden ons met zijn allen eens niet zo moeten aanstellen om iemand die juicht voor de andere club. Een utopie, ik weet het.
Ach, het ligt natuurlijk best gevoelig. Feyenoord heeft tijdens thuiswedstrijden al een soort "Kuip"-voordeel (niet in scheidsrechtersbeslissingen, maar wel in de intimidatie voor de bezoekers), om dan ook nog tijdens een thuisduel het gevoel te krijgen dat de ander meer toegezongen wordt is niet echt wat je als club wil.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_130901600
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:03 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ach, het ligt natuurlijk best gevoelig. Feyenoord heeft tijdens thuiswedstrijden al een soort "Kuip"-voordeel (niet in scheidsrechtersbeslissingen, maar wel in de intimidatie voor de bezoekers), om dan ook nog tijdens een thuisduel het gevoel te krijgen dat de ander meer toegezongen wordt is niet echt wat je als club wil.
De club (NEC dus) moet zich niet aanstellen. Als de club niet collectief gefaald had was de Goffert niet elke wedstrijd half leeg.
En de supporters moeten helemaal hun bek houden. Ze hebben ook maar gewoon een tribunekaartje en ieder ander die een kaartje heeft, heeft ook dezelfde rechten om te zingen wat en te juichen wanneer hij wil.
Wie dit leest is gek
pi_130903682
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
Wel fijn ja. Al die lege plekken. :D

Mag je voor eeuwig je mond houden over de rivaal.
Liever een half leeg stadion dan Feyenoord supporters op onze stoelen. :* Grappig dat je trouwens begint over ons stadion, gelukkig zat dat stadion van jullie ook lekker vol vorige week zaterdag. :')
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130903785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Liever een half leeg stadion dan Feyenoord supporters op onze stoelen. :* Grappig dat je trouwens begint over ons stadion, gelukkig zat dat stadion van jullie ook lekker vol vorige week zaterdag. :')
"onze stoelen" :? :')
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:02:48 #29
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130904165
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De club (NEC dus) moet zich niet aanstellen. Als de club niet collectief gefaald had was de Goffert niet elke wedstrijd half leeg.
En de supporters moeten helemaal hun bek houden. Ze hebben ook maar gewoon een tribunekaartje en ieder ander die een kaartje heeft, heeft ook dezelfde rechten om te zingen wat en te juichen wanneer hij wil.
Ja, en vrouwen zouden 's nachts in hun string door een donker steegje moeten kunnen wandelen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130904376
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en vrouwen zouden 's nachts in hun string door een donker steegje moeten kunnen wandelen.
Desnoods het hele vak een stadionverbod geven, dat zal die leeghoofden leren om aan anderen te zitten of te bedreigen. Maar door alles te filmen haal je ze er zo uit.
Wie dit leest is gek
pi_130905303
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Desnoods het hele vak een stadionverbod geven, dat zal die leeghoofden leren om aan anderen te zitten of te bedreigen. Maar door alles te filmen haal je ze er zo uit.
Geweldige maatregelen noem jij man, chapeau!!
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130906654
Ik vind deze maatregel alleen balen voor 3 vrienden van mij zonder clubcard. Nu kan ik geen kaarten voor ze kopen.. Ik vind het wel jammer dat het nu zo moet maar ik vind het niet meer dan logisch. Een aantal Feyenoord supporters hebben zich de laatste jaren gewoon misdragen richting andere NEC supporters. En dan heb ik het niet over de gasten in H. Heel jammer, want vroeger nam ik ook weleens familie die fan zijn van Feyenoord mee en dat was altijd erg leuk. Die tijden zijn helaas vervlogen. En natuurlijk gaan we de korte zijde niet weggeven aan Feyenoord supporters. Daar zitten nog genoeg seizoenkaarthouders. Het vakje tussen A en het uitvak zou wel kunnen. Dat deel is alleen voor vrije verkoop en dat zou in de toekomst misschien wel kunnen :) eerst maar eens kijken of dit jaar alles goed gaat.
pi_130906667
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Desnoods het hele vak een stadionverbod geven, dat zal die leeghoofden leren om aan anderen te zitten of te bedreigen. Maar door alles te filmen haal je ze er zo uit.
Wat een rare reacties geef jij vandaag hier??
pi_130910966
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:23 schreef larry91 het volgende:

[..]

Wat een rare reacties geef jij vandaag hier??
Dat denk je nu omdat het in dit geval NEC betreft.
Maar laat ik je vertellen dat het nergens toegestaan is om iemand die feyenoord roept of een geel-zwart shirt aan heeft of kutnec zegt te bedreigen of te mishandelen.
Niet in de ArenA, niet op de waalbrug en ook niet in de Goffert.

En het gaat me ook totaal niet om feyenoord want ik ben voor Ajax maar bij geweld meteen opbossen en nooit meer naar binnen. Zijn ook gewoon KNVB regels trouwens.

Het is toch ook belachelijk dat supporters van Ajax en Feyenoord met miljoenen fans in het hele land niet naar een wedstrijd in de buurt kunnen omdat er calimero's rond lopen die daar niet tegen kunnen?
Wie dit leest is gek
pi_130911126
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat denk je nu omdat het in dit geval NEC betreft.
Maar laat ik je vertellen dat het nergens toegestaan is om iemand die feyenoord roept of een geel-zwart shirt aan heeft of kutnec zegt te bedreigen of te mishandelen.
Niet in de ArenA, niet op de waalbrug en ook niet in de Goffert.

En het gaat me ook totaal niet om feyenoord want ik ben voor Ajax maar bij geweld meteen opbossen en nooit meer naar binnen. Zijn ook gewoon KNVB regels trouwens.

Het is toch ook belachelijk dat supporters van Ajax en Feyenoord met miljoenen fans in het hele land niet naar een wedstrijd in de buurt kunnen omdat er calimero's rond lopen die daar niet tegen kunnen?
Feit is gewoon dat je rare reacties geeft, en je laat in jouw laatste reactie duidelijk zien dat je niks snapt van de maatregelen en waarom ze zijn ingevoerd.
Ook verwijs ik je graag door naar het ajax topic, want daar pas jij, als echte supporter die elke wedstrijd trouw erbij is :') , beter bij dan hier.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130911226
Elk jaar weer die discussie rondom de thuiswedstrijd tegen Feyenoord :7
pi_130911503
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef larry91 het volgende: Een aantal Feyenoord supporters hebben zich de laatste jaren gewoon misdragen richting andere NEC supporters.
Dat is andersom wellicht nog wel meer het geval. Met name na bekerwedstrijd vorig jaar zijn er op een zeer laffe wijze kleine plukjes Feyenoorders door een overmacht aan NEC'ers aangevallen in die bossen daar.

Dat zal dan wellicht datzelfde groepje zijn die het laatst nodig vonden om een bouwdorp voor kinderen aan te vallen, maar dat eenzijdige vingertje wijzen is niet echt gepast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130912432
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is andersom wellicht nog wel meer het geval. Met name na bekerwedstrijd vorig jaar zijn er op een zeer laffe wijze kleine plukjes Feyenoorders door een overmacht aan NEC'ers aangevallen in die bossen daar.

Dat zal dan wellicht datzelfde groepje zijn die het laatst nodig vonden om een bouwdorp voor kinderen aan te vallen, maar dat eenzijdige vingertje wijzen is niet echt gepast.
Fair enough. Misschien is het wel intolerantie van beide kanten die dit veroorzaakt heeft. Waarschijnlijk hebben mensen als ik hier ook schuld aan maar ik heb gewoon teveel negatieve ervaringen gehad in deze wedstrijd. Het is heel raar eigenlijk, want tot drie jaar terug was Feyenoord thuis altijd de leukste thuiswedstrijd, nu is dat helemaal anders..
pi_130912484
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:17 schreef Caland het volgende:

Dat zal dan wellicht datzelfde groepje zijn die het laatst nodig vonden om een bouwdorp voor kinderen aan te vallen, maar dat eenzijdige vingertje wijzen is niet echt gepast.
Kom eens met een bron, want deze beschuldiging slaat werkelijk nergens op.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130912543
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat denk je nu omdat het in dit geval NEC betreft.
Maar laat ik je vertellen dat het nergens toegestaan is om iemand die feyenoord roept of een geel-zwart shirt aan heeft of kutnec zegt te bedreigen of te mishandelen.
Niet in de ArenA, niet op de waalbrug en ook niet in de Goffert.

En het gaat me ook totaal niet om feyenoord want ik ben voor Ajax maar bij geweld meteen opbossen en nooit meer naar binnen. Zijn ook gewoon KNVB regels trouwens.

Het is toch ook belachelijk dat supporters van Ajax en Feyenoord met miljoenen fans in het hele land niet naar een wedstrijd in de buurt kunnen omdat er calimero's rond lopen die daar niet tegen kunnen?
Je hebt wel ergens gelijk hoor, je bracht het alleen vrij vreemd. Alhoewel, als iemand in het stadion kutnec roept terwijl die een Feyenoord/Ajax/HBOK shirt draagt dan vraag je erom. Ik ga ook niet bij iemand in huis zitten en zijn moeder beledigen. De Goffert heeft voor een NEC supporter gewoon een andere betekenis dan voor jou.
pi_130912563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:06 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Kom eens met een bron, want deze beschuldiging slaat werkelijk nergens op.
Dit is echt voorgevallen helaas.
pi_130912617
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:10 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dit is echt voorgevallen helaas.
Serieus? Wanneer als ik vragen mag, verbaast me trouwens dat de Gelderlander niks erover heeft vermeld (of ik heb het gemist), want die kunnen altijd lekker kankeren op NEC als het ze uitkomt.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_130912629
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:04 schreef larry91 het volgende:

[..]

Fair enough. Misschien is het wel intolerantie van beide kanten die dit veroorzaakt heeft. Waarschijnlijk hebben mensen als ik hier ook schuld aan maar ik heb gewoon teveel negatieve ervaringen gehad in deze wedstrijd. Het is heel raar eigenlijk, want tot drie jaar terug was Feyenoord thuis altijd de leukste thuiswedstrijd, nu is dat helemaal anders..
Juiste conclusie. Ook onder Feyenoorders heb je een groepje die niet met de geboden gastvrijheid (zoals die er altijd was in Nijmegen) kon omgaan. Maar aan beide kanten praat je dan hooguit om een groepje van een man of 50. Jammer dat er weer zoveel goedwillenden daar de dupe van moeten zijn.

Misschien heeft het ook met de nieuwe generatie supporters te maken. Het was altijd zo dat (ook onder de harde kern) NEC en Feyenoord supporters wel veel respect voor elkaar konden opbrengen. Zou het geen vriendschapsband willen noemen maar men liet elkaar wel enigzins met rust. De jeugdigen hebben dat niet zo meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130912904
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Juiste conclusie. Ook onder Feyenoorders heb je een groepje die niet met de geboden gastvrijheid (zoals die er altijd was in Nijmegen) kon omgaan. Maar aan beide kanten praat je dan hooguit om een groepje van een man of 50. Jammer dat er weer zoveel goedwillenden daar de dupe van moeten zijn.

Misschien heeft het ook met de nieuwe generatie supporters te maken. Het was altijd zo dat (ook onder de harde kern) NEC en Feyenoord supporters wel veel respect voor elkaar konden opbrengen. Zou het geen vriendschapsband willen noemen maar men liet elkaar wel enigzins met rust. De jeugdigen hebben dat niet zo meer.
Ik wilde het ook al aanhalen. Een hoop van mijn leeftijdsgenoten en jonger hebben moeite met zich te gedragen, dat zal inderdaad voor Feyenoord niet anders zijn. En dat respect was er inderdaad, ik ben ook een aantal keer met Feyenoord supporters naar de Kuip geweest, niets dan positieve ervaringen. Ik hoop ook echt dat het weer kan, helaas zie ik die basis niet meer. Ik vind die belachelijke buscombi wel schandalig, vrij vervoer/autocombi zou toch moeten kunnen?
pi_130912934
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:12 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Serieus? Wanneer als ik vragen mag, verbaast me trouwens dat de Gelderlander niks erover heeft vermeld (of ik heb het gemist), want die kunnen altijd lekker kankeren op NEC als het ze uitkomt.
Ik dacht na de wedstrijd tegen Groningen. Een kennis van mij (ook NEC supporter) werkte als vrijwilliger op dat kamp, hij heeft alles gezien. En het zou dit echt niet zeggen als het niet gebeurd was.
pi_130912959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 11:02 schreef DeVinger het volgende:
Elk jaar weer die discussie rondom de thuiswedstrijd tegen Feyenoord :7
Terugkerend onderwerp :7 Vitesse is trouwens ook niet welkom in de thuisvakken eind deze maand ;)
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:51:37 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130913428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:06 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Kom eens met een bron, want deze beschuldiging slaat werkelijk nergens op.
Zie deze post: VBL / NEC #62: Nieuwe ronde nieuwe kansen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_130915224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:56 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Feit is gewoon dat je rare reacties geeft, en je laat in jouw laatste reactie duidelijk zien dat je niks snapt van de maatregelen en waarom ze zijn ingevoerd.
Ook verwijs ik je graag door naar het ajax topic, want daar pas jij, als echte supporter die elke wedstrijd trouw erbij is :') , beter bij dan hier.
Denk je niet dat NEC al die lege stoeltjes met liefde aan neutrale supporters zou verkopen? Aan vaders met kinderen die wel een een keer Ajax Feyenoord PSV of voor mijn part Heerenveen in het echt willen zien?

Maar dat kan niet want dan zou er ook wel eens een fanatieke tussen kunnen zitten die 'hup feyenoord' roept. En dat wordt niet getolereerd door een stel gekken die meent dat "onze stoelen" dan maar beter leeg kunnen blijven.
Want het is niet 'jouw' huiskamer. Het is de huiskamer van NEC.

Dus ik begrijp heel goed waarom NEC deze maatregel treft. Om problemen en boetes te voorkomen.
En zolang ik 5 seizoenskaarten bij NEC betaal geef ik ook mijn mening over de werkelijke oorzaak van dit soort acties.

En waar NEC staat kun je ook Ajax lezen want daar is het precies het zelfde.
Wie dit leest is gek
pi_130918832
Het probleem zat 'm vooral in het aantal Feyenoorders in het gezinsvak. Veel ouders met kinderen voelde de spanning die door zowel NEC als Feyenoord supporters werd veroorzaakt. Dit heeft als gevolg dat veel ouders met kinderen niet neer de wedstrijd gaan en er zo meer kaarten beschikbaar kwamen voor Feyenoord. De groep Feyenoorders naast het uitvak werd groter en groter, wat een bepaald groepsgevoel (onoverwinnelijkheid en macht) creëert. Om te voorkomen dat het ooit zal escaleren, hebben ze nu een grens getrokken.

Ik vind het persoonlijk wel jammer want voor de wedstrijden heb ik altijd leuke gesprekken gehad met Feyenoorders in de Eendracht. Maar snap wel dat voorkomen beter is dan genezen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:28:49 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130964842
NEC is een degradatiekandidaat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 8 september 2013 @ 21:30:00 #51
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130964942
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef onlogisch het volgende:
NEC is een degradatiekandidaat.
En jij vult ieder topic in VBL met niksbijdragende posts. Dan maar liever NEC
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:43:26 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130965937
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef Mark het volgende:

[..]

En jij vult ieder topic in VBL met niksbijdragende posts. Dan maar liever NEC
sorry hoor :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130966276
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:28 schreef onlogisch het volgende:
NEC is een degradatiekandidaat.
Mooi. Bedankt voor deze nuttige bijdrage!
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:48:48 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130966317
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef larry91 het volgende:

[..]

Mooi. Bedankt voor deze nuttige bijdrage!
Graag gedaan :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130981727
Scorebord journalistiek!
  maandag 9 september 2013 @ 12:09:44 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130981977
Volgens mij zit Carlos thuis, raar als dan er een interview zou zijn. En verder is het natuurlijk wel een punt: van binnenlandse clubs mag je beperkt huren, van buitenlandse onbeperkt. Kan me voorstellen dat daar ook een max aan zit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_130983640
Geloof niet dat Carlos dit heeft gezegd. Ik denk dat iemand binnen NEC telefonisch is geïnterviewd door de Engelse krant. De krant zal wel niet op de hoogte zijn dat Carlos thuis zit, en zijn naam er aan gekoppeld hebben. Vind het eerder een uitspraak van Ophof. Net als destijds omtrent de trainer die geen 'NEK' mag zeggen :')
Website: Sneaker-forum.nl
pi_130986438
Ik vind de strekking van het verhaal goed. Ik ben het ermee eens dat 6 spelers huren van één club niet de manier is. Enige wat ik me afvraag is of Carlos (of wie dan ook binnen NEC) de aangewezen persoon is om dit naar buiten uit te spreken? Lijkt me eerder een taak van de KNVB of een onderwerp voor interne vergaderingen tussen de clubs.

[ Bericht 0% gewijzigd door larry91 op 09-09-2013 15:31:10 ]
pi_130994607
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:50 schreef larry91 het volgende:
Ik vind de strekking van het verhaal goed. Ik ben het ermee eens dat 6 spelers huren van één club niet de manier is. Enige wat ik me afvraag is of Carlos (of wie dan ook binnen NEC) de aangewezen persoon is om dit naar buiten uit te spreken? Lijkt me eerder een taak van de KNVB of een onderwerp voor interne vergaderingen tussen de clubs.
Agree
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 9 september 2013 @ 21:08:16 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131008174
Ze gaan deze week idd om te tafel zitten. Prima concurrent voor Conboy. Ik denk dat Conoy op dit moment waardevoller is, maar onder zijn niveau presteert. Met de komst van Leiwa kan hij misschien weer pieken.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131074549
Kaartverkoop voor NEC - Feyenoord verkoopt relatief moeizaam heb ik gelezen, zolang we maar eindelijk drie punten kunnen krijgen. :)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_131078116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef deBibliotheek het volgende:
Kaartverkoop voor NEC - Feyenoord verkoopt relatief moeizaam heb ik gelezen, zolang we maar eindelijk drie punten kunnen krijgen. :)
Tja, helemaal niemand kan kaarten kopen alleen die paar supporters met een clubcard. Dus ja, er zullen er niet meer dan 8000 zitten... Maar goed, 3 punten maakt dat aanzicht weer goed ;)
pi_131080742
Treurig. Bij een topwedstrijd hoort het gewoon vol te zitten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131080837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Treurig. Bij een topwedstrijd hoort het gewoon vol te zitten.
Maar hey, je hebt wel de grote boze Feyenoorders buiten de deur weten te houden. Dat je daardoor nog een lagere bezettingsgraad hebt dan bij de gemiddelde wedstrijd van Vitesse moet je maar even voor lief nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131081976
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar hey, je hebt wel de grote boze Feyenoorders buiten de deur weten te houden. Dat je daardoor nog een lagere bezettingsgraad hebt dan bij de gemiddelde wedstrijd van Vitesse moet je maar even voor lief nemen.
Helaas is dat de consequentie van onze eerdere gezamenlijke conclusie. Deze zeer lage bezettingsgraad is natuurlijk een incident wat voorkomt uit het feit dat seizoenkaarthouders niet bij kunnen kopen. Ik neem wekelijk verschillende vrienden mee op kaarten gekocht op mijn seizoenskaart (vaak 3 of 4) alleen dat kan nu gewoon niet. Daardoor zal het pijnlijk leeg ogen zondag, jammer..
pi_131082229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:50 schreef larry91 het volgende:

[..]

Helaas is dat de consequentie van onze eerdere gezamenlijke conclusie. Deze zeer lage bezettingsgraad is natuurlijk een incident wat voorkomt uit het feit dat seizoenkaarthouders niet bij kunnen kopen. Ik neem wekelijk verschillende vrienden mee op kaarten gekocht op mijn seizoenskaart (vaak 3 of 4) alleen dat kan nu gewoon niet. Daardoor zal het pijnlijk leeg ogen zondag, jammer..
Dan streeft het zijn doel wel een beetje voorbij als je het mij vraagt. Maar goed, de vorige keer waren we het ook al eens geloof ik dus om de discussie nou weer op te starten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 september 2013 @ 00:02:51 #69
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131082386
Ik ben er zondag ook niet bij. Helaas.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_131082408
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan streeft het zijn doel wel een beetje voorbij als je het mij vraagt. Maar goed, de vorige keer waren we het ook al eens geloof ik dus om de discussie nou weer op te starten.
Het streeft zijn doel eigenlijk ook voorbij maar blijkbaar kan het niet anders. Ik wil jullie ook echt niet weren, zeker niet goed willende supporters zoals jij bijvoorbeeld. Het zijn net die excessen waar twee supportersgroepen, die niet eens heel verschillend zijn, voor moeten bloeden. Jammer dat het zo moet. Met dat laatste ben ik het ook alleen maar eens ;)
  donderdag 12 september 2013 @ 00:03:45 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131082418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Treurig. Bij een topwedstrijd hoort het gewoon vol te zitten.
Inderdaad, maar dit is een degradatieduel...
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131085563
Ik heb zo'n idee dat het zondag een doelpuntenfestijn wordt. Hopelijk valt de uitslag onze kant uit.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131097033
De drie nieuwe aanwinsten starten direct. Toch opvallend. Ook dat Hemlein en niet Rieks ( :X) plaats moet maken voor Oostenrijkse Jantje.

http://www.gelderlander.n(...)-feyenoord-1.4002471
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131098225
Inderdaad, dat zou ook niet mijn keuze zijn. Hemlein heeft de beste voorzet van NEC..
pi_131107455
Dat is wel een flinke verandering! Ik ben benieuwd!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131111688
Trouwens, Jantscher is een linksbuiten. Lijkt me sterk dat ze die rechstbuiten gaan zetten..
pi_131120117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef larry91 het volgende:
Trouwens, Jantscher is een linksbuiten. Lijkt me sterk dat ze die rechstbuiten gaan zetten..
Dat wordt wel vaker gedaan natuurlijk.
pi_131129614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:40 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat wordt wel vaker gedaan natuurlijk.
Ja, maar als je geen enkele échte linksbuiten in de selectie hebt, en met Hermelein en Ali wel twee andere aardige rechtsbuitens, is dat een beetje gek.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131131125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ja, maar als je geen enkele échte linksbuiten in de selectie hebt, en met Hermelein en Ali wel twee andere aardige rechtsbuitens, is dat een beetje gek.
Dit inderdaad.
pi_131163107
Rieks zal wel blijven staan omdat Janmaat veel opkomt aan die kant, en Janssen verwacht vast dat ons Deentje meer verdedigende arbeid levert dan Jantscher.

Ik zit morgen - als het goed is - ook weer 's in de Goffert *O*
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131165221
http://www.elfvoetbal.nl/(...)iddenvelder-verhuren

Rara, wat heb ik hier op te zeggen? Het heeft iets te maken met drie aankopen waardoor hij bij NEC geen speelminuten zal maken.
pi_131167446
Die mist dan ook het niveau. Met Loentjes degraderen we.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131169109
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Die mist dan ook het niveau. Met Loentjes degraderen we.
Ja ik had al bedacht dat dat gewoon ook de reden kon zijn inderdaad. Fail post van mij.
pi_131171838
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:57 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja ik had al bedacht dat dat gewoon ook de reden kon zijn inderdaad. Fail post van mij.
Nouja, als Foor straks z'n basisplaats kwijtraakt, ligt dat wel degelijk aan de buitenlandse aankopen. Dan is die opmerking best op z'n plaats..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131180715
Met al die nieuwe namen mogen ze die blaadjes met de rugnummers ook wel eens bij de andere ingangen uitdelen. Of zet een bak met die dingen bij de Hazenkamppoort aub
Wie dit leest is gek
  zondag 15 september 2013 @ 14:46:54 #86
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131197171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het zondag een doelpuntenfestijn wordt. Hopelijk valt de uitslag onze kant uit.
Goede voorspelling.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_131197497
Punt gewonnen. Maar zo verschrikkelijk zuur dat ze dat doelpunt nog zo laat tegenkrijgen.

Stefanik een toppertje. Higdon een drama..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131198719
Pff wat 'n spanning. Het was weer ouderwets billenknijpen op de tribune. Jammer dat ze 't niet konden volhouden. Maar ik heb vertrouwen in dit elftal. Iets meer rust en communicatie, dan komen ze er wel.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131200266
Dit NEC met die drie nieuwe jongens heeft bij vlagen goed voetbal laten zien! Feyenoord defensie was wel echt heel matig, ik zie ze niet in de top 5 eindigen. Maar over ons eigen team, wij gaan ons dit seizoen met dit vernieuwde elftal gewoon veilig spelen :)
pi_131210366
Geweldige wedstrijd, ein-de-lijk werd er weer eens echt gevoetbald.
En Foor is een baas: bal-afpakker, kilometervreter en spelverdeler tegelijk.
Hij kan de Jari Litmanen van NEC worden. _O_
Wie dit leest is gek
  zondag 15 september 2013 @ 20:43:17 #91
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131211074
quote:
0s.gif
Higdon een drama..
Ja, in de Hoofdklasse heeft ieder team zo'n jongen voorin lopen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_131211158
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:07 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het zondag een doelpuntenfestijn wordt. Hopelijk valt de uitslag onze kant uit.


Wat een goals! Neutraal gezien echt genoten, als NEC-fan toch gebaald.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_131211364
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, in de Hoofdklasse heeft ieder team zo'n jongen voorin lopen.
En toch moet hij het kunnen. Hij heeft er in Schotland 28 gemaakt. En scoren daar is niet anders dan hier.
pi_131212231
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Punt gewonnen. Maar zo verschrikkelijk zuur dat ze dat doelpunt nog zo laat tegenkrijgen.

Stefanik een toppertje. Higdon een drama..
Vond Jantscher ook erg goed :)
pi_131222269
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Met al die nieuwe namen mogen ze die blaadjes met de rugnummers ook wel eens bij de andere ingangen uitdelen. Of zet een bak met die dingen bij de Hazenkamppoort aub
Ik weet niet wie het geregeld heeft maar de bak stond er. Bedankt.
Wie dit leest is gek
pi_131223052
Een nieuwe week, een nieuw begin. Carlos Aalbers hervat maandag zijn werkzaamheden als technisch directeur van NEC, meldt het ANP. Aalbers moest begin augustus op doktersadvies rust houden, waarna zijn taken werden overgenomen door Edo Ophof. Laatstgenoemde legt nu niet alleen zijn taken als technisch directeur neer; hij verdwijnt ook uit de raad van commissarissen. Daarin neemt Sije Visser de deelportefeuille technische zaken over.

Overigens gaat de Nijmeegse club nog met Ophof in gesprek over zijn toekomstige rol binnen de club.
2013-09-15 - Wouter


http://www.nectoday.nl/ne(...)ampaign=Headliner.nl
Wie dit leest is gek
pi_131223498
Mooi dat Carlos weer (redelijk) hersteld is :) Ik verwacht dat Edo uiteindelijk algemeen directeur gaat worden.
pi_131230038
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een nieuwe week, een nieuw begin. Carlos Aalbers hervat maandag zijn werkzaamheden als technisch directeur van NEC, meldt het ANP. Aalbers moest begin augustus op doktersadvies rust houden, waarna zijn taken werden overgenomen door Edo Ophof. Laatstgenoemde legt nu niet alleen zijn taken als technisch directeur neer; hij verdwijnt ook uit de raad van commissarissen. Daarin neemt Sije Visser de deelportefeuille technische zaken over.

Overigens gaat de Nijmeegse club nog met Ophof in gesprek over zijn toekomstige rol binnen de club.
2013-09-15 - Wouter


http://www.nectoday.nl/ne(...)ampaign=Headliner.nl
Goed nieuws!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131244278
Ben ik de enige hier die een beetje vragen stelt bij de ziekte van Carlos? :@
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 september 2013 @ 17:45:33 #100
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_131245145
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:21 schreef deBibliotheek het volgende:
Ben ik de enige hier die een beetje vragen stelt bij de ziekte van Carlos? :@
Het zou goed kunnen dat 'ie lichtelijk overwerkt was, maar een burn-out lijkt me onwaarschijnlijk. Daarentegen herinner ik me ook niet dat N.E.C. ooit naar buiten heeft gebracht dat het om een burn-out ging. Hij moest op doktersadvies rust houden. Dat hoeft niet direct een burn-out te betekenen. Dat hebben wij zo ingevuld. Onterecht, zo lijkt 't. Of heb ik 't mis?
pi_131246883
Wat vinden jullie ervan dat er gisteren maar 2 Nederlanders meededen bij NEC? Begint nu echt een vreemdelingenlegioen te worden.
pi_131247512
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:36 schreef Chiappucci het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat er gisteren maar 2 Nederlanders meededen bij NEC? Begint nu echt een vreemdelingenlegioen te worden.
Boeit me voor geen meter.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_131253193
nec in de zeik bij VI...
Wie dit leest is gek
pi_131254878
quote:
99s.gif Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
nec in de zeik bij VI...
Ach, ze nemen ons maar zoveel in de zeik als ze willen. Het is de ene week Feyenoord, dan weer NAC en nu NEC. Kan me werkelijk aan mijn reet roesten :)
pi_131256854
Viel toch ook wel mee? Ze kennen maar weinig spelers. Niet gek, want het zijn vooral nieuwe spelers uit buitenlandse competities. Over drie weken, negen punten verder, kent iedereen Jantscher en Stefanik.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131270064
En hoe deed Vermijl het?
pi_131273467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef DeVinger het volgende:
En hoe deed Vermijl het?
Voor mijn gevoel best aardig. En bij een ingooi een keer bewust keihard op een Feijenoorder rossen :')
pi_131273484
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Viel toch ook wel mee? Ze kennen maar weinig spelers. Niet gek, want het zijn vooral nieuwe spelers uit buitenlandse competities. Over drie weken, negen punten verder, kent iedereen Jantscher en Stefanik.
En is Higdon dan afgeserveerd of juist de doelpuntenmachine?
pi_131279198
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:36 schreef Chiappucci het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat er gisteren maar 2 Nederlanders meededen bij NEC? Begint nu echt een vreemdelingenlegioen te worden.
Natuurlijk zie je liever meer Nederlanders in het veld en het liefst uit eigen jeugd.
Blijkbaar zijn deze niet goed genoeg en is de vijver in het buitenland groter om in te vissen.

Kortom, wanneer we hierdoor niet degraderen, boeit het mij ook geen reet.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131382465
Weten jullie wie vermoedelijk de plek van Higdon op gaat vullen tegen Ado?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_131388703
Aalbers en NEC uit elkaar.
pi_131388718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Aalbers en NEC uit elkaar.
Dus toch.

Aalbers weg, Pastoor weg, Boekhoorn tevreden.
Aan alle eisen zijn voldaan. Kom d'r maar in, Marcel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_131388865
quote:
N.E.C. neemt afscheid van Carlos Aalbers
Technisch directeur Carlos Aalbers stopt per direct bij N.E.C.
Foto
Carlos Aalbers was sinds 1 juli 2007 technisch directeur van N.E.C. en speelde van 1982 tot en met 1996 ruim vierhonderd wedstrijden voor N.E.C.
Voorzitter Raad van Commissarissen Ton van Gaalen over het vertrek van Carlos Aalbers: "Na een snelle terugkeer van een tijdelijke overbelasting bleek dat er gedurende deze periode een verschil van inzicht is ontstaan tussen N.E.C. en Carlos Aalbers. Ondanks de goede prestaties van de afgelopen jaren waren deze niet overbrugbaar en is besloten afscheid van elkaar te nemen. Ondanks dat we afscheid van elkaar nemen is en blijft er vanuit N.E.C. veel respect voor Carlos als mens en collega. Wij wensen hem al het beste voor de toekomst toe."
Opvolging
De RvC zal zich op korte termijn beraden over het invullen van de vacante positie.
Hollywood aan de Waal *O*
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_131390722
Haha. Lijkt me dat Edo die positie gaat opvullen.
pi_131391604
Als je dat zo leest is hij waarschijnlijk geen uur binnen geweest.
Wie dit leest is gek
pi_131395616
Heb wel een apart gevoel bij het vertrek van Aalbers.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131397174
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Heb wel een apart gevoel bij het vertrek van Aalbers.
Als dit de weg vrijmaakt voor Boekhoorn kan ik het helaas alleen maar toejuichen. Jammer dat er wel weer een echte clubman weggaat. Aalbers heeft de afgelopen jaren financieel gezien erg veel betekent voor NEC.
  zaterdag 21 september 2013 @ 13:59:30 #118
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131410888
Carlos had beter verdiend imho, maar profvoetbal is een rare tak van ondernemen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131414107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:59 schreef Mark het volgende:
Carlos had beter verdiend imho, maar profvoetbal is een rare tak van ondernemen
Klopt wel, maar dit is niet sjiek. Iedereen voelt aan zijn of haar water dat hier iets niet klopt.
Hopelijk levert het vertrek van Aalbers de club wat goeds op.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131418505
Ondanks dat hij vorige week een zaadpot speelde, Higdon waarschijnlijk 2 weken out -O-
pi_131429794
Toch tevreden met 1-1 :) Uit de concurrent op een gelijkspel houden is prima. Nu op naar volgend weekend!
pi_131438695
Uiteindelijk een verdiend gelijkspel. Had misschien meer ingezeten als Vink wat scherper was.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131451384
De laatste uit-overwinning van Vitesse in een officiële wedstrijd dateert van 16 maart.
Sommige feiten moet je benadrukken als ze je goed uitkomen ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_131452349
En wij zijn al 4 wedstrijden op rij ongeslagen (iedereen verliest behalve wij!! :') ).
pi_131458184
Ook al iets van 16 wedstrijden niet meer gewonnen...moet volgende week maar doorbroken worden.

Wel mooi dat Koolwijk weer terug is
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_131458199
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door sjeppert op 22-09-2013 21:23:59 ]
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_131475725
Morgen tegen Harkemase Boys om 18:45. Misschien komt de eerste overwinning toch eerder dan de wedstrijd tegen Vitesse. Hopelijk kunnen de spitsen morgen warmdraaien.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport maandag 23 september 2013 @ 13:14:41 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131475806
Vitesse komt een beetje op stoom. Als jullie leger buitenlandertjes dan niet draait denk ik dat het weer een mager weekend wordt.

Hoe graag ik ook heb dat Vite$$e eens goed op hun nummer wordt gezet (buiten de voetbalmanager :') )

Wordt toch strijden met RKC, ADO enzo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 september 2013 @ 13:40:20 #129
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131476644
Koolwijk terug scheelt wel een boel, en De Derby is altijd een wedstrijd op zich
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131482172
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse komt een beetje op stoom. Als jullie leger buitenlandertjes dan niet draait denk ik dat het weer een mager weekend wordt.

Hoe graag ik ook heb dat Vite$$e eens goed op hun nummer wordt gezet (buiten de voetbalmanager :') )

Wordt toch strijden met RKC, ADO enzo.
Koolwijk is terug dat is een verschil van dag en nacht (zie laatste half uur in Den Haag). Daarnaast is dit wel een elftal dat als het eenmaal draait echt wel punten kan pakken, helemaal als Jantscher ingespeeld is. Die is nu al te goed voor NEC. Ik blijf erbij dat dit team in theorie niet slechter is dan dat van vorig jaar.
  Redactie Sport maandag 23 september 2013 @ 16:18:51 #131
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131482735
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:04 schreef larry91 het volgende:

[..]

Koolwijk is terug dat is een verschil van dag en nacht (zie laatste half uur in Den Haag). Daarnaast is dit wel een elftal dat als het eenmaal draait echt wel punten kan pakken, helemaal als Jantscher ingespeeld is. Die is nu al te goed voor NEC. Ik blijf erbij dat dit team in theorie niet slechter is dan dat van vorig jaar.
Ja, maar het draait nog niet. Vitesse is juist nu lekker bezig. Deze derby komt te vroeg denk ik. Geef jullie later dit seizoen in Arnhem gek genoeg meer kans.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:40 schreef Mark het volgende:
Koolwijk terug scheelt wel een boel, en De Derby is altijd een wedstrijd op zich
Elke wedstrijd is een wedstrijd op zich. Vraag me af hoe sterk opgeladen die nieuwe jongens zijn voor zo'n derby, bijvoorbeeld. Maar als je de winnende scoort tegen fietstas ben je natuurlijk wel de held.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131486623
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, maar het draait nog niet. Vitesse is juist nu lekker bezig. Deze derby komt te vroeg denk ik. Geef jullie later dit seizoen in Arnhem gek genoeg meer kans.

Ik heb nu vrij veel derby's meegemaakt en de reden dat vitesse 9 van de 10 keer verliest is omdat ze onder pure hoogspanning in de Goffert spelen. In de laatste 15 jaar heeft vitesse meermaals de betere selectie gehad maar slecht 1x gewonnen. In Arnhem is dat heel anders. Ik denk puur een kwestie dat ze niet gewend zijn om in zo een vijandelijke omgeving te spelen. Dat kan ook aankomend weekend weer een verschilletje maken.
  maandag 23 september 2013 @ 19:29:25 #133
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 23 september 2013 @ 20:16:56 #134
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_131490725
Ik heb er zin in hoor. Lekker in de kroeg in Arnhem kijken, spannende pot. Een van de weinige wedstrijden die niet te voorspellen zijn op basis van teletekstpagina 818. 14.gif.
pi_131498026
Weet iemand hoe de kaartverkoop van dé wedstrijd verloopt?
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:20:58 #136
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131525719
Dat doelpunten maken gaat met 0-5 en 0-6 toch een stuk gemakkelijker :Y).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_131533600
Hemlein en Jantscher mogen deze lijn doorzetten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131538186
Zag er goed uit hoor, ook al was het maar tegen een hoofdklasser.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131540071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zag er goed uit hoor, ook al was het maar tegen een hoofdklasser.
Ik twijfel er niet aan dat het goed komt. ADO, RKC en zo zijn zwakker.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:19:17 #140
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131543960
In ieder geval even zelfvertrouwen tanken voor zondag, kan nooit kwaad ^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Sport woensdag 25 september 2013 @ 10:40:56 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131544571
Dat was een alleraardigst potje. Misschien komt het toch wel goed tegen Vitesse.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 25 september 2013 @ 11:33:28 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131545995
Alles komt goed, zei iemand ooit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131547011
De wedstrijd van zondag staat op zichzelf.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131548436
Hemlein lekker in de spits laten staan :P
pi_131560059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Hemlein lekker in de spits laten staan :P
Sowieso, want Higdon is nog niet fit
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131579671
Het uitvak is uitverkocht.....nu de rest van het stadion nog!
Heb er zin in *O*

M'n stageplek ook maar ff ingericht met NEC attributen :P
pi_131579798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Hemlein lekker in de spits laten staan :P
Denk dat Higdon ook niet past in het systeem dat NEC nastreeft. Of je moet je hele elftal om hem heen bouwen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef BasNijmegen het volgende:
De wedstrijd van zondag staat op zichzelf.
Bal is rond 11 tegen 11
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131589929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Denk dat Higdon ook niet past in het systeem dat NEC nastreeft. Of je moet je hele elftal om hem heen bouwen.

Zelfde type voetballer als Vleminckx. Daar moet je idd omheen bouwen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131596441
Maar denken jullie dat Anton hem dus buiten de basis zodra hij weer fit is of is dat jullie mening en moet Anton daar nog achter zien te komen?

Wat is Anton trouwens ontiegelijk lelijk :X
  donderdag 26 september 2013 @ 20:23:04 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_131596607
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef BasNijmegen het volgende:
De wedstrijd van zondag staat op zichzelf.
Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:24:06 #151
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131596640
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:25:14 #152
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131596689
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:18 schreef DeVinger het volgende:
Wat is Anton trouwens ontiegelijk lelijk :X
Hij is uit de hemel komen vallen, vandaar.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_131597128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hij is uit de hemel komen vallen, vandaar.
/
pi_131601041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
Wat per saldo natuurlijk wel meer is dan de 70% van de Goffert.
Wie dit leest is gek
  donderdag 26 september 2013 @ 22:03:03 #155
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131601065
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wat per saldo natuurlijk wel meer is dan de 70% van de Goffert.
Zo redeneren we natuurlijk niet.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_131601318
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zo redeneren we natuurlijk niet.
De redenering dat de wedstrijd tegen Vitesse vorig seizoen de laatste thuiszege van NEC was baart me meer zorgen.
Ik heb weinig zin om zondag NEC te zien winnen als het gevolg is dat er daarna gedacht wordt dat het met 90% inzet en beleving ook wel moet kunnen.
Wie dit leest is gek
  donderdag 26 september 2013 @ 22:09:56 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131601372
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De redenering dat de wedstrijd tegen Vitesse vorig seizoen de laatste thuiszege van NEC was baart me meer zorgen.
Ik heb weinig zin om zondag NEC te zien winnen als het gevolg is dat er daarna gedacht wordt dat het met 90% inzet en beleving ook wel moet kunnen.
In Jantscher, Hemlein en Koolwijk we trust. Het ziet er minder somber uit dan velen denken.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 september 2013 @ 22:24:51 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_131602036
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
18.000/25.000 is wel iets meer dan 40% hoor.

In ieder geval anderhalf keer zoveel als er in de Guffer passen :P
pi_131605904
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef remlof het volgende:

[..]

18.000/25.000 is wel iets meer dan 40% hoor.

In ieder geval anderhalf keer zoveel als er in de Guffer passen :P
Maar jullie zijn dit seizoen nog niet boven de 15000 uitgekomen ;) Ik heb even wat zoekwerk gedaan want ik kon me niet voorstellen op basis van de thuiswedstrijden die ik gezien heb op tv van Vitesse dat er 18000 man zaten. Nog steeds is een maximum van 15000 meer dan de 11000 max van NEC dit seizoen..
  vrijdag 27 september 2013 @ 00:08:55 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_131607020
18K was het gemiddelde vorig seizoen, 18.426 om precies te zijn.
pi_131607154
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:08 schreef remlof het volgende:
18K was het gemiddelde vorig seizoen, 18.426 om precies te zijn.
Oké, fair enough ;)
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2013 @ 00:37:55 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131607823
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
Sowieso ook een hele nare en irritante man. Hoop dat dit toch een tijdelijke oplossing is, daarom :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131613631
volgende bekerduel tegen Eindhoven...... lastig!
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport vrijdag 27 september 2013 @ 11:41:35 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131613800
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef BasNijmegen het volgende:
volgende bekerduel tegen Eindhoven...... lastig!
Eindhoven doet het wel vrij aardig in de Juup. Thuis was ie wel binnen geweest, in Eindhoven zou het nog lastig kunnen zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131617139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eindhoven doet het wel vrij aardig in de Juup. Thuis was ie wel binnen geweest, in Eindhoven zou het nog lastig kunnen zijn.
Paar jaar geleden wonnen we in Eindhoven met 2-3. Vleminckx scoorde in een van de laatste minuten staat me bij. Ik heb geen zin in billenknijpen.

Staat trouwens een mooi stuk in de VI over de derby van zondag.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131652710
Koekoek! ik heb de zenuwen voor morgen......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131653609
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Koekoek! ik heb de zenuwen voor morgen......
Ik ook....
pi_131672428
Wat was dit NEC slecht vandaag.
Jantscher was goed.
V Eijden en Foor redelijk.
Cmovs en Conboy stonden voortdurend aan de verkeerde kant te dekken.
Stefanik kon geen bal fatsoenlijk aannemen.

De manier waarop is zuur, maar de nederlaag is verdiend. Vitesse speelde zakelijk maar veel degelijker.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 29 september 2013 @ 14:25:59 #169
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131672585
NEC gaf alles, maar het was niet genoeg.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 29 september 2013 @ 14:27:35 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131672648
De manier waarop is schraal, maar het had ook op een gegeven moment 1-4 kunnen staan.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_131673183
Te slecht, te weinig strijd, het was huilen met de pet op. Die boktorren winnen volledig verdiend maar een 2-2 5 minuten voor tijd mag je niet meer weg geven. Ik ben echt teleurgesteld in dit NEC..
  zondag 29 september 2013 @ 15:30:12 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_131675112
Ik heb helemaal geen heerlijke derby gezien, het was éénrichtingsverkeer met een veel te groot kwaliteitsverschil.. Dat de laatste 5 minuten zeer spannend zijn is leuk maar dat heeft niks met een derby te maken. Als wat in een derby hoort was vandaag niet aanwezig..
pi_131676979
Een ' heerlijke derby'. Ik heb alles gezien behalve een ' heerlijke derby'. Vitesse heeft zeker verdiend gewonnen, maar om nou te zeggen dat ze oppermachtig waren gaat een beetje ver. Zeker op basis van de eerste helft niet. Maar goed, hopelijk nu de eerste 3 punten bij GAE. Anders gaan we volgend jaar Jupiler League spelen. :(
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_131677362
Het krachtsverschil was wel erg groot. Ik lees over een gebrek aan strijd. Onzin natuurlijk. Defensieve desorganisatie en een duidelijk gebrek aan zelfvertrouwen gaven de doorslag. En een dramatische Cmovs uiteraard.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_131678893
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het krachtsverschil was wel erg groot. Ik lees over een gebrek aan strijd. Onzin natuurlijk. Defensieve desorganisatie en een duidelijk gebrek aan zelfvertrouwen gaven de doorslag. En een dramatische Cmovs uiteraard.
In de tweede helft ontbrak het wel degelijk aan strijd. Strijd is niet alleen heel hard rennen maar ook kopduels met overgave ingaan en duels (fysiek)opzoeken en winnen. Dat ontbrak er vandaag echt aan.
pi_131678952
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef larry91 het volgende:

[..]

In de tweede helft ontbrak het wel degelijk aan strijd. Strijd is niet alleen heel hard rennen maar ook kopduels met overgave ingaan en duels (fysiek)opzoeken en winnen. Dat ontbrak er vandaag echt aan.
Te veel buitenstaanders erbij gehaald. Die weten niet eens waar Arnhem ligt joh :P.
pi_131679403
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Te veel buitenstaanders erbij gehaald. Die weten niet eens waar Arnhem ligt joh :P.
Jaaaaa, de eerste Arnepper meld zich al. (Afgaande van je Velthuizen foto, correct me if i'm wrong). Gefeliciteerd met jullie drie punten, maar voor de rest... Die sfeer van jullie, is zelfs bij VVV Venlo nog beter :') Zag zelfs nog een plaatje van de ' sfeer-actie' bij de training van Vitesse, hulde daarvoor! ;)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_131680081
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Te veel buitenstaanders erbij gehaald. Die weten niet eens waar Arnhem ligt joh :P.
Uhm andersom toch precies hetzelfde?
pi_131681253
Ja, maar dat was wel altijd jullie kracht als wij meer kwaliteit hebben/hadden
pi_131681628
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, maar dat was wel altijd jullie kracht als wij meer kwaliteit hebben/hadden
Dat klopt 100%. Maar nu blik op volgende week, de wedstrijd waar we aansluiting moeten krijgen met de rest. Zo immens belangrijke pot! Gelukkig is het uitvak al nagenoeg vol :)
pi_131681688
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Jaaaaa, de eerste Arnepper meld zich al. (Afgaande van je Velthuizen foto, correct me if i'm wrong). Gefeliciteerd met jullie drie punten, maar voor de rest... Die sfeer van jullie, is zelfs bij VVV Venlo nog beter :') Zag zelfs nog een plaatje van de ' sfeer-actie' bij de training van Vitesse, hulde daarvoor! ;)
ik bedoelde het als serieuze analyse van de wedstrijd, mijn smiley doet daar natuurlijk een beetje afbreuk aan.

Ik vind de wedstrijden tegen nec an sich niet boeiender dan de rest. Echter is het altijd een wedstrijd die opzich zelf staat en gaat het minder om de kwaliteits verschillen. Waar Vitesse altijd al de club was met de 'passanten' en zo gezegd de buutenstaanders daar had nec altijd de clubspelers met derby gevoel. Ik zie dat dit seizoen niet meer terug doordat nec nu ook kiest voor de 'kwaliteit' uit het buitenland. Dat maakt de derby minder een opzich zelf staande pot zoals vandaag waar de club met op papier de betere selectie wint.
  zondag 29 september 2013 @ 20:57:00 #183
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_131687034
Wat Vitesse goed deed was het veld van achter uit zo klein maken dat NEC geen tijd kreeg om de bal naar eigen kunnen fatsoenlijk aan te nemen en af te spelen. Er was gewoon geen tijd om een vrije medespeler te vinden en dan ook nog fatsoenlijk te passen.
Alleen Koolwijk kon over het algemeen een bal even vasthouden en foutloos overspelen maar in je eentje is dat ook weer vrij zinloos.
Johnsson wordt steeds beter zo te zien
Wie dit leest is gek
  zondag 29 september 2013 @ 22:45:05 #184
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_131693399
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Uhm andersom toch precies hetzelfde?
6 Nederlanders plus Havenaar in de basis. Voetballers zijn niet intelligent en hebben vast weinig topografische kennis, maar deze keer hadden jullie het vreemdelingenlegioen :)
pi_131694448
Verkeerde topic-
* Verwijderd *
pi_131696173
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Yozzz het volgende:

[..]

6 Nederlanders plus Havenaar in de basis. Voetballers zijn niet intelligent en hebben vast weinig topografische kennis, maar deze keer hadden jullie het vreemdelingenlegioen :)
My bad. Zal ook niet ontkennen dat wij een vreemdelingenlegioen hebben. Ik ken gewoon bijna geen spelers van vitesse..
pi_131701373
Dramatisch dit....
  maandag 30 september 2013 @ 09:41:40 #188
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131701399
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 23:45 schreef larry91 het volgende:

[..]

My bad. Zal ook niet ontkennen dat wij een vreemdelingenlegioen hebben. Ik ken gewoon bijna geen spelers van vitesse..
Het zijn dan ook spelers van Chelsea ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Forum Admin maandag 30 september 2013 @ 09:42:23 #189
35723 crew  GGMM
pi_131701411
quote:
Janssen schopt na richting NEC
NIJMEGEN - Vitesse doet overmorgen in Den Haag tijdens het inhaalduel met ADO een serieuze gooi naar de koppositie. Na de uitglijder van PSV bij AZ wist Peter Bosz dat zijn elftal de minste verliespunten had en zich met twee overwinningen boven aan de eredivisie kon nestelen. In de burenruzie met NEC voldeden de Arnhemmers in blessuretijd aan het eerste deel van die opdracht: 2-3.

Theo Janssen won voor het eerst als speler van Vitesse een competitiewedstrijd in De Goffert en was totaal niet onder de indruk van NEC. „We waren niet één, maar twee of drie klassen beter”, zei de middenvelder, die zijn ploeg vanaf de strafschopstip voor de tweede keer op voorsprong zette.

„Ik ben de eerste man en bepaal samen met Lucas Piazon wie hem neemt. Deze wilde ik graag pakken, op een mooi moment, vlak voor rust. Maar liever had ik hem in de laatste minuut gemaakt”, knipoogde de linkspoot.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131701710
Ach, altijd als Janssen weer eens populair doet moet ik altijd terugdenken aan mijn eerste derby waar ie met betraande oogjes op het veld stond. Ik kan hem heel moeilijk serieus nemen.
pi_131701794
Ik moet trouwens terugkomen op mijn eerdere uitspraak over jullie coach Anton Janssen. Op de foto vind ik hem doodeng met die ogen, maar hij komt als hij praat echt sympathiek over. Gevalletje vooroordeel :X

Conboy had even iets gesnoven ofzo voor de wedstrijd? Wat een mongol. :N De strijd, waar hierboven over gesproken wordt, die NEC normaliter altijd op de mat legde ontbrak vandaag grotendeels - waardoor vitesse, een ploeg met vertrouwen en toch redelijk ingespeeld zich er goed doorheen kon voetballen.

Dat is wel een slecht teken lijkt me..
pi_131701810
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:57 schreef larry91 het volgende:
Ach, altijd als Janssen weer eens populair doet moet ik altijd terugdenken aan mijn eerste derby waar ie met betraande oogjes op het veld stond. Ik kan hem heel moeilijk serieus nemen.
Wat een onzin? Juist dan kun je hem toch serieus nemen. Hij toont toch emotie, blijdschap, verdriet?
  maandag 30 september 2013 @ 10:16:21 #193
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131702148
Mooi dat Higdon in ieder geval weer kan spelen, zo breed is de selectie niet. Proberen 3 punten te pakken bij de Eagles, en dan heb je ineens weer aansluiting bij de onderkant van de middenmoot.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131702244
Ik ben benieuwd naar Higdon. Opzich hebben die nieuwe spelers wel de assist in huis voor zo'n man.
pi_131702923
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:01 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Wat een onzin? Juist dan kun je hem toch serieus nemen. Hij toont toch emotie, blijdschap, verdriet?
Nee, ik kan hem nu niet serieus nemen als ie zo 'stoer' loopt te doen. Dat lukt me gewoon niet. Maar dat mag jij gerust onzin vinden :)
  Redactie Sport maandag 30 september 2013 @ 11:14:16 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131703510
Zat erin dit. De manier waarop was een drama natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131703516
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:51 schreef larry91 het volgende:

[..]

Nee, ik kan hem nu niet serieus nemen als ie zo 'stoer' loopt te doen. Dat lukt me gewoon niet. Maar dat mag jij gerust onzin vinden :)
Onvolwassen. En als Babos met een dikke sigaar een overwinning staat te vieren?
pi_131703576
Vitesse was gewoon een maatje te groot voor het huidige NEC. Cmovs en Conboy stonden continu lucht te dekken en grossierden in fouten. De beuk van Cmovs waaruit penalty voortkwam, was echt zeer dom en onnodig.

Ben wel tevreden over onze keeper. Dankzij Johnsson bleef de schade beperkt. Hij heeft een aantal cruciale reddingen verricht.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport maandag 30 september 2013 @ 11:19:20 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131703634
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Vitesse was gewoon een maatje te groot voor het huidige NEC. Cmovs en Conboy stonden continu lucht te dekken en grossierden in fouten. De beuk van Cmovs waaruit penalty voortkwam, was echt zeer dom en onnodig.

Ben wel tevreden over onze keeper. Dankzij Johnsson bleef de schade beperkt. Hij heeft een aantal cruciale reddingen verricht.
Cmovs is sowieso een droevige speler natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131703690
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Cmovs is sowieso een droevige speler natuurlijk.
Speelde voor zijn blessure ijzersterk. Is hier helaas geen schim meer van.

Snel hopen dat Haitz weer terug is.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport maandag 30 september 2013 @ 11:23:08 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131703706
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Speelde voor zijn blessure ijzersterk. Is hier helaas geen schim meer van.

Snel hopen dat Haitz weer terug is.
Nooit een goede speler gevonden. Altijd wel blunders.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131706332
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Onvolwassen. En als Babos met een dikke sigaar een overwinning staat te vieren?
Dat is echt appels met peren vergelijken. Een Theo Janssen die gaat huilen vanwege beledigingen (volgens mij?) vergelijken met Babos die een overwinning viert met een sigaar. Verklaar je nader ;)
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
pi_131706440
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef deBibliotheek het volgende:

[..]

Dat is echt appels met peren vergelijken. Een Theo Janssen die gaat huilen vanwege beledigingen (volgens mij?) vergelijken met Babos die een overwinning viert met een sigaar. Verklaar je nader ;)
Ik weet niet precies welke keer jullie bedoelen, maar er was een editie tussen toen er in de privésfeer iemand ernstig ziek was en het toen iets emotioneler binnen kwam. Normaliter is Theo natuurlijk niet de man die zich daar persoonlijk iets van aantrekt. Hij kan er als het niet loopt gefrustreerd van raken, of als het wel loopt wat grapjes over maken, maar that's it. Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel. Net als een Sjaap Polak vroeger bijvoorbeeld.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 september 2013 @ 16:33:31 #204
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_131711590
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik weet niet precies welke keer jullie bedoelen, maar er was een editie tussen toen er in de privésfeer iemand ernstig ziek was en het toen iets emotioneler binnen kwam. Normaliter is Theo natuurlijk niet de man die zich daar persoonlijk iets van aantrekt. Hij kan er als het niet loopt gefrustreerd van raken, of als het wel loopt wat grapjes over maken, maar that's it. Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel. Net als een Sjaap Polak vroeger bijvoorbeeld.
Sjaak Polak is nou ongeveer de laatste die ik serieus kan nemen. Theo Janssen echter wel. Heb, ondanks dat ik een N.E.C.-fan ben, veel respect voor hem. Echte clubman, authentiek, provoceert in de geest van rivaliteit, maar gaat nooit te ver. Daarnaast een uitstekende voetballer. Favoriete Vitessenaar. :)
pi_131711743
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]
Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel.
Oké, daar heb je een punt. Maar waarom je dan Babos met zijn sigaar erbij haalt blijft mij een raadsel.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  maandag 30 september 2013 @ 20:19:58 #206
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131718887
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Gijscoman het volgende:
Heb, ondanks dat ik een N.E.C.-fan ben, veel respect voor hem. Echte clubman, authentiek, provoceert in de geest van rivaliteit, maar gaat nooit te ver. Daarnaast een uitstekende voetballer. Favoriete Vitessenaar. :)
Idem, vooral na die Hard Gras special kon hij niet meer stuk.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:31:47 #208
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131803288
Tja, weet niet: is al 24, en we hebben vaker gezien dat de Eredivisie voor menig topscorer een stapje (te) hoger is. Maar uit het stuk blijkt al dat meerdere clubs hem volgen en NEC geen bod heeft gedaan. Vooralsnog dus niks concurrentie voor Higdon :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:03:08 #209
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131805662
Daarnaast hebben voormalig spitsen van FC Volendam moeite bij NEC :+.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Redactie Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 12:04:53 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131805710
Paniek of geen paniek?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:07:50 #211
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131805791
Eerst maar eens de wedstrijd tegen GAE, uitvak is iig uitverkocht.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131817772
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:31 schreef Mark het volgende:
Tja, weet niet: is al 24, en we hebben vaker gezien dat de Eredivisie voor menig topscorer een stapje (te) hoger is. Maar uit het stuk blijkt al dat meerdere clubs hem volgen en NEC geen bod heeft gedaan. Vooralsnog dus niks concurrentie voor Higdon :)
Nee klopt, waardeloze journalistiek met een misleidende titel. Ik trapte er in :X

Al is een extra centrumspits niet verkeerd toch?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:36:40 #213
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131831783
Hemlein deed het best aardig als invalcentrumspits :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131839748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Mark het volgende:
Eerst maar eens de wedstrijd tegen GAE, uitvak is iig uitverkocht.
Wordt een zeer moeilijke wedstrijd. Heb er een hard hoofd in.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_131841999
Koolwijk geblesseerd aldus omroep Gelderland.... Dat wordt dus hoogstens een gelijkspelletje.
pi_131880933
Dude, wtf.. Koolwijk zo belangrijk?
pi_131880959
Wat een intens treurig NEC. Het volle uitvak wordt gestraft.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 21:12:29 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131882211
:')
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 21:39:06 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131883178
Bizarre ontknoping 8)7
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131883205
Zuur hoe het dikverdiende punt (op basis van de tweede helft) alsnog weggegeven wordt.

Mentale tik, of niet?
pi_131883237
Mijn god :D
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 21:41:02 #222
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131883255
Ach, niet echt de eerste keer deze competitie (Feyenoord, Vitesse), het wordt chronisch. En met gemiddeld 3 goals tegen per wedstrijd wordt het moeilijk punten halen. Dat lek moet eerst dicht.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:00:43 #223
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_131883984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuur hoe het dikverdiende punt (op basis van de tweede helft) alsnog weggegeven wordt.

Mentale tik, of niet?
Mentale knock-out was al 3 rondes terug ;).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_131884941
Helemaal uit de hand gelopen op de parkeerplaats achter het uitvak. Helft van het uitvak vond het nodig na de 3-0 weg te gaan en hebben buiten alles gesloopt... Na de wedstrijd komt de rest naar buiten en worden we door een stel debielen van GAE bekogeld. Wat zitten er toch een hoop verstandelijk beperkte op de tribune bij het voetbal..
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:32:45 #225
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_131884964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Mark het volgende:
... met gemiddeld 3 goals tegen per wedstrijd wordt het moeilijk punten halen. Dat lek moet eerst dicht.

Zeg het maar jongens..

Koolwijk naar achter, Higdon als centrale verdediger?
Wie dit leest is gek
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 22:38:14 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131885163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef larry91 het volgende:
Helemaal uit de hand gelopen op de parkeerplaats achter het uitvak. Helft van het uitvak vond het nodig na de 3-0 weg te gaan en hebben buiten alles gesloopt... Na de wedstrijd komt de rest naar buiten en worden we door een stel debielen van GAE bekogeld. Wat zitten er toch een hoop verstandelijk beperkte op de tribune bij het voetbal..
Dat laatste kan je verwachten nadat je eigen aanhang een start maakte met slopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_131886180
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat laatste kan je verwachten nadat je eigen aanhang een start maakte met slopen.
Waarom mag ik verwachten dat er stenen op mij (ja het scheelde max 3 cm) worden gegooid? Ik heb niks kapot gemaakt en wilde alleen in mijn auto gaan zitten. Stelletje debielen man.. van beide kanten.
pi_131886913
Volgend seizoen wedstrijden als NEC-Top Oss en Almere City-NEC kunnen ook leuk zijn :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport zondag 6 oktober 2013 @ 01:17:30 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131889678
Iets met een gifbeker. De tyfus. :')

Wel een beroerde defensie trouwens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131898390
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef larry91 het volgende:
Helemaal uit de hand gelopen op de parkeerplaats achter het uitvak. Helft van het uitvak vond het nodig na de 3-0 weg te gaan en hebben buiten alles gesloopt... Na de wedstrijd komt de rest naar buiten en worden we door een stel debielen van GAE bekogeld. Wat zitten er toch een hoop verstandelijk beperkte op de tribune bij het voetbal..
Klein groepje van de supporters die voor/in de rust het stadion (met toestemming van politie) verliet maakte hier misbruik van. Het liep pas volledig uit de hand toen de ME het nodig vond om niet alleen dat groepje aan te vallen, maar alle supporters die naar hun auto's liepen. 'Normale' supporters met de sjaal en pet hebben de meeste klappen opgelopen van de ME. Honden zijn losgelaten en enkele 'normale' NEC supporters zijn gebeten. Veel auto's zijn hierdoor (bewust) beschadigt door ME. Het escaleerde pas helemaal ten er ook nog zo'n honderd GAE (harde kern) supporters aan de andere kant van het hek stonden.

Kortom, (heel) klein groepje heeft het verpest voor de rest. En de goedwillige supporter heeft de (eerste) klappen moeten opvangen door hun gedrag.

Om te kotsen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 6 oktober 2013 @ 14:00:29 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131898800
ME ook weer :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131899488
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Klein groepje van de supporters die voor/in de rust het stadion (met toestemming van politie) verliet maakte hier misbruik van. Het liep pas volledig uit de hand toen de ME het nodig vond om niet alleen dat groepje aan te vallen, maar alle supporters die naar hun auto's liepen. 'Normale' supporters met de sjaal en pet hebben de meeste klappen opgelopen van de ME. Honden zijn losgelaten en enkele 'normale' NEC supporters zijn gebeten. Veel auto's zijn hierdoor (bewust) beschadigt door ME. Het escaleerde pas helemaal ten er ook nog zo'n honderd GAE (harde kern) supporters aan de andere kant van het hek stonden.

Kortom, (heel) klein groepje heeft het verpest voor de rest. En de goedwillige supporter heeft de (eerste) klappen moeten opvangen door hun gedrag.

Om te kotsen.
Ik was er niet bij, want ik bleef in het uitvak maar misschien was ik wel te voorbarig met mijn generalisatie. Ik vond het vooral ernstig dat GAE idioten (want supporters zijn het niet) het nodig vonden om stenen naar mij te gaan gooien terwijl ik alleen even wilde kijken of de auto niet beschadigd was.. Al met al een heel treurige avond.
pi_131899526
Ook treurig: Jongen naast mij vroeg aan een ME'er of ie me de auto naar het politiebureau kon om schade te rapporteren. Zegt die gozer: Ja doe maar, krijg je ook meteen een stadionverbod :')
pi_131900401
Ik heb de ME altijd dezelfde types gevonden als die ze bestreden, alleen dan met een uniform aan.
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:38:18 #235
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_131910494
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb de ME altijd dezelfde types gevonden als die ze bestreden, alleen dan met een uniform aan.
En een schild en een wapenstok.
Daarom kun je maar beter geen problemen maken want dat is net waar ze op zitten te wachten.
Die hebben een top-avond gehad.
Wie dit leest is gek
  Redactie Sport maandag 7 oktober 2013 @ 09:40:03 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131928376
Als je gewoon legitiem wil relschoppen moet je bij de ME gaan ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131935640
En alle 818 supporters maar volhouden dat het probleem ALTIJD bij de supporters ligt. :')
Gino ♥
pi_132011336
Remco rust zacht jongen!
pi_132013504
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Kruitdampje het volgende:
Remco rust zacht jongen!
Ik zag je bericht op het sv-forum.. Veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
pi_132113665
Heeft Vermijl al gespeeld bij NEC dit seizoen? Zoja, hoe doet hij het? Goed, slecht, gewoon?
  zondag 13 oktober 2013 @ 01:01:38 #241
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132113852
Goed, basisspeler. Al had hij ook niet echt veel concurrentie met Bovenberg :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_132151757
Vermijl kan een hoog niveau halen. Ik ben alleen bang dat hij wegzakt naar het niveau van het huidige NEC, ipv het huidige NEC naar zijn niveau te tillen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132158882
pic.twitter.com/9HP6icHi28
pic.twitter.com/eLU4GXODxO

Wat mooie beelden van de wedstrijden in Deventer.
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:48:39 #244
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_132159508
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:30 schreef DeVinger het volgende:
pic.twitter.com/9HP6icHi28
pic.twitter.com/eLU4GXODxO

Wat mooie beelden van de wedstrijden in Deventer.
-O-
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_132183736
Leiwa weer onder contract *O*
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132184504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:22 schreef BasNijmegen het volgende:
Leiwa weer onder contract *O*
Is niks beter dan Conboy. Leuk voor hem en onze clubcultuur maar het zegt meteen ook genoeg over waar wij op dit moment staan, helaas.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:03:49 #247
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_132184756
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Is niks beter dan Conboy. Leuk voor hem en onze clubcultuur maar het zegt meteen ook genoeg over waar wij op dit moment staan, helaas.
Snap niet dat Disveld niet een keer wordt gebracht. Speelt goede wedstrijden bij Jong en het staat nu toch voor geen meter.
pi_132184854
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef Wasmachinu het volgende:

[..]

Snap niet dat Disveld niet een keer wordt gebracht. Speelt goede wedstrijden bij Jong en het staat nu toch voor geen meter.
Ik ben het met je eens dat Disveld langzamerhand een kans verdient. Maar Daan is een rb en geen lb. Vermijl doet het best aardig dus hij blijft voorlopig staan.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:31:12 #249
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_132185661
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Disveld langzamerhand een kans verdient. Maar Daan is een rb en geen lb. Vermijl doet het best aardig dus hij blijft voorlopig staan.
Sorry, niet helemaal juist gequote. Bedoelde het niet naar aanleiding op Conboy. Hij speelt ook nog veel als rechter centrale verdediger, helaas zit z'n lengte dan niet mee.
pi_132187721
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Is niks beter dan Conboy. Leuk voor hem en onze clubcultuur maar het zegt meteen ook genoeg over waar wij op dit moment staan, helaas.
Conboy speelt met de handrem erop. Durft niet meer vol te gaan. Concurrentie zal 'm goed doen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 14:14:43 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132225539
quote:
Als je Hans Mulder nodig hebt om in de eredivisie te blijven is het niet best gesteld.

Laat ik het zo zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132230140
Die hebben we in mijn opinie ook niet nodig.....
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132233779
Harde werker!
pi_132238743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Harde werker!
Kilometervreter
pi_132257616
Haitz is weer fit. Dit is zeer positief nieuws!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132262010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Haitz is weer fit. Dit is zeer positief nieuws!
Eindhoven uit voor de beker is een verplichte buscombi. Dit is zeer negatief nieuws! :(
pi_132266669
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Eindhoven uit voor de beker is een verplichte buscombi. Dit is zeer negatief nieuws! :(
Wel logisch na alle ongeregeldheden dit seizoen, met als hoogtepunt GAE uit.
Paar jaar geleden was het al een combi (toen vond ik het vreemd). Sindsdien heeft NEC geen betere naam gekregen.

Kortom, die buscombi naar Eindhoven was te verwachten. Keur het echter niet goed.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132319069
Zo, NEC en Swart zijn eruit. Dat boek kan dicht.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_132354832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:50 schreef -J-D- het volgende:
Zo, NEC en Swart zijn eruit. Dat boek kan dicht.
Waardoor is het boek nu (eindelijk) dicht? Heeft trouwens nog lang geduurd.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 13:02:44 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132355252
Daar is zowaar een voorsprong.

En dan zo rood pakken :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132355301
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:44 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Waardoor is het boek nu (eindelijk) dicht? Heeft trouwens nog lang geduurd.
Er is een deal over zijn vertrekregeling.
Vind het meevallen. Had nog wel langer verwacht
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_132355406
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:04 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Er is een deal over zijn vertrekregeling.
Vind het meevallen. Had nog wel langer verwacht
Wanneer werd zijn ontslag ook alweer bekend gemaakt? Voor mijn gevoel is dat vorig jaar zomer....

Jammer trouwens van Hemlein dat hij zich zo laat gaan. 2x dom geel pakken, waarvan de eerste ook rood had kunnen zijn.... Nog 70min billenknijpen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 13:13:30 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132355521
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wanneer werd zijn ontslag ook alweer bekend gemaakt? Voor mijn gevoel is dat vorig jaar zomer....

Jammer trouwens van Hemlein dat hij zich zo laat gaan. 2x dom geel pakken, waarvan de eerste ook rood had kunnen zijn.... Nog 70min billenknijpen.
Heracles is nu wel heel slecht, maar NEC en met z'n negenen voor de goal liggen wordt ook niks voor het 2e bedrijf
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132355856
Wat een figuur die Hemlein! Wat deed ie in de Dug-out? Goed dat Palsson hem wist tegen te houden.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 13:28:20 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132355945
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een figuur die Hemlein! Wat deed ie in de Dug-out? Goed dat Palsson hem wist tegen te houden.
Hij wilde terug verhaal halen op het veld denk ik? Goed van Palsson dat hij hem tegenhield ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:29:46 #267
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_132355978
Het lijkt soms typisch NEC dat er één zich geroepen voelt om door het lint te gaan, met het idee dat de anderen daar ook feller van worden..
Wie dit leest is gek
pi_132356084
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Wanneer werd zijn ontslag ook alweer bekend gemaakt? Voor mijn gevoel is dat vorig jaar zomer....

Jammer trouwens van Hemlein dat hij zich zo laat gaan. 2x dom geel pakken, waarvan de eerste ook rood had kunnen zijn.... Nog 70min billenknijpen.
Je hebt gelijk, het is al langer geleden. Begin sep 2012.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 14:02:23 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132356921
Zou het dan toch gaan gebeuren..?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132357001
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het dan toch gaan gebeuren..?
Het blijft wel NEC he. Heracles scoort straks gewoon keurig de gelijkmaker en de winnende.
AFCA
✯ ✯ ✯
pi_132357562
Geven we het toch weer weg in de slot van de wedstrijd.....
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 14:22:25 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132357629
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Geven we het toch weer weg in de slot van de wedstrijd.....
achja dat kan gebeuren met een man minder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132357718
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

achja dat kan gebeuren met een man minder.
klopt, maar op deze manier mag je niet met één man minder staan. Verliespunten op het conto van Hemlein.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 14:26:18 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132357762
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

klopt, maar op deze manier mag je niet met één man minder staan. Verliespunten op het conto van Hemlein.
Daarmee ben ik het wel eens ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132357810
Zonde dat je in de slotfase toch weer punten verspeelt. Heracles was overigens niet om aan te gluren.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:27:56 #276
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_132357830
Met elf man had je gewonnen. Therapietje anger management voor Hemlein aub. Kneus. Gelukkig kan Alireza er nu mooi in.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_132358085
Dit seizoen al 6 punten verspeeld in de laatste minuten. Zonde.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132358150
Aan de reacties te lezen een domme rode kaart.....en weer in de laatste minuten punten verspeeld :(
pi_132359007
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:37 schreef Kruitdampje het volgende:
Aan de reacties te lezen een domme rode kaart.....en weer in de laatste minuten punten verspeeld :(
prima samengevat.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132360863
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:35 schreef BasNijmegen het volgende:
Dit seizoen al 6 punten verspeeld in de laatste minuten. Zonde.
Helaas maar in de laatste minuten de wedstrijd professioneel uit kunnen spelen is ook een kwaliteit. Iets wat NEC blijkbaar niet kan. Hopelijk kunnen we nog plek 18 verlaten maar ik zie het echt slecht in.
pi_132361326
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:44 schreef larry91 het volgende:

[..]

Helaas maar in de laatste minuten de wedstrijd professioneel uit kunnen spelen is ook een kwaliteit. Iets wat NEC blijkbaar niet kan. Hopelijk kunnen we nog plek 18 verlaten maar ik zie het echt slecht in.
Ik schat ADO en RKC wel lager in.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_132361979
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:57 schreef blistah het volgende:

[..]

Ik schat ADO en RKC wel lager in.
In die wedstrijden heb ik dat niet gezien. Gelijkwaardig op z'n hoogst. En onze zware reeks komt nu pas.. Het seizoen is nog lang maar ik hoor nu al 10 wedstrijden dat het vanzelf komt. Ik hoop het, maar inmiddels begin ik er minder en minder vertrouwen in te krijgen..
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 18:00:34 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132365344
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef larry91 het volgende:

[..]

In die wedstrijden heb ik dat niet gezien. Gelijkwaardig op z'n hoogst. En onze zware reeks komt nu pas.. Het seizoen is nog lang maar ik hoor nu al 10 wedstrijden dat het vanzelf komt. Ik hoop het, maar inmiddels begin ik er minder en minder vertrouwen in te krijgen..
De enige makkelijke pot die nog komt is Cambuur uit en die gaat gewoon verloren worden..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132372649
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De enige makkelijke pot die nog komt is Cambuur uit en die gaat gewoon verloren worden..
Oké, goed om te weten dan hoef ik niet te gaan ;) Maar we krijgen nog Roda, Utrecht en Cambuur. Normaal tegenstanders waar we punten tegen kunnen pakken. Twente uit en Ajax thuis zijn wedstrijden om het doelgemiddelde een beetje te beschermen.
  Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 21:06:52 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132372701
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef larry91 het volgende:

[..]

Oké, goed om te weten dan hoef ik niet te gaan ;) Maar we krijgen nog Roda, Utrecht en Cambuur. Normaal tegenstanders waar we punten tegen kunnen pakken. Twente uit en Ajax thuis zijn wedstrijden om het doelgemiddelde een beetje te beschermen.
Nouja, dat zal ook wat chauvinisme zijn van mijn kant. Maar ik denk dat NEC's spel absoluut niet handig is tegen Cambuur.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132374376
Jullie verdienen wel meer, maar ook jullie konden er weinig van. Het was de lamme tegen de blinde.
pi_132375777
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nouja, dat zal ook wat chauvinisme zijn van mijn kant. Maar ik denk dat NEC's spel absoluut niet handig is tegen Cambuur.
Nee dat is waar, maar goed Cambuur scoort wel vrij moeizaam dat is wel weer een voordeel voor ons aangezien wij ze wel makkelijk maken maar ook heel makkelijk tegen krijgen. We zullen het meemaken.. Eerst maar eens Heerenveen volgende week..
pi_132375862
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Jullie verdienen wel meer, maar ook jullie konden er weinig van. Het was de lamme tegen de blinde.
Het was 20 minuten aardig en na die rode kaart was het vrouwen en kinderen eerst. Al hoop ik echt dat beide clubs aan het einde van de rit uit de problemen zijn. Ik ga graag naar Heracles toe, gastvrije mooie club :)
pi_132381179
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef larry91 het volgende:

[..]

Nee dat is waar, maar goed Cambuur scoort wel vrij moeizaam dat is wel weer een voordeel voor ons aangezien wij ze wel makkelijk maken maar ook heel makkelijk tegen krijgen. We zullen het meemaken.. Eerst maar eens Heerenveen volgende week..
Tegen Heerenveen wordt de ommekeer. Heb veel vertrouwen in die wedstrijd.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 21 oktober 2013 @ 00:56:10 #290
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_132382534
Jep. Alireza wordt de verlosser.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 21 oktober 2013 @ 01:07:22 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_132382752
Als Vitesse van Heerenveen kan winnen moeten jullie dat zeker kunnen :P

Maar serieus, ik zou Nek toch graag in de Eredivisie zien blijven.
  maandag 21 oktober 2013 @ 01:31:10 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132383121
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef larry91 het volgende:

[..]

Het was 20 minuten aardig en na die rode kaart was het vrouwen en kinderen eerst. Al hoop ik echt dat beide clubs aan het einde van de rit uit de problemen zijn. Ik ga graag naar Heracles toe, gastvrije mooie club :)
Eens, mooie club om erbij te hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_132385233
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:31 schreef Mark het volgende:

[..]

Eens, mooie club om erbij te hebben
Buiten het kunstgras om dan....
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:40:19 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132385349
Ach ja, het zou me niets verbazen als dat de toekomst is.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_132385435
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Mark het volgende:
Ach ja, het zou me niets verbazen als dat de toekomst is.
Dat denk ik (helaas) ook...maar misschien ben ik van de oude stempel. Echt gras, zwarte voetbalschoenen, geen dak op het stadion, staanplaatsen etc.
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:50:27 #296
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132385484
Europa Cup 1 met alleen landskampioenen, alleen Europa Cup op woensdagavond :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:52:31 #297
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132385520
En zo praten we toch over Europees voetbal terwijl we op de eerste overwinning wachten O-)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_132385555
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:52 schreef Mark het volgende:
En zo praten we toch over Europees voetbal terwijl we op de eerste overwinning wachten O-)
We pakken de beker dit seizoen :P
pi_132385579
Waarom werd Jantscher gewisseld?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132385614
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom werd Jantscher gewisseld?
Heeft misschien met de interlands te maken?
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:58:30 #301
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132385616
Hij leek me een tik gehad te hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')