Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
Hij is uit de hemel komen vallen, vandaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:18 schreef DeVinger het volgende:
Wat is Anton trouwens ontiegelijk lelijk
/quote:Op donderdag 26 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is uit de hemel komen vallen, vandaar.
Wat per saldo natuurlijk wel meer is dan de 70% van de Goffert.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
Zo redeneren we natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat per saldo natuurlijk wel meer is dan de 70% van de Goffert.
De redenering dat de wedstrijd tegen Vitesse vorig seizoen de laatste thuiszege van NEC was baart me meer zorgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo redeneren we natuurlijk niet.
In Jantscher, Hemlein en Koolwijk we trust. Het ziet er minder somber uit dan velen denken.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De redenering dat de wedstrijd tegen Vitesse vorig seizoen de laatste thuiszege van NEC was baart me meer zorgen.
Ik heb weinig zin om zondag NEC te zien winnen als het gevolg is dat er daarna gedacht wordt dat het met 90% inzet en beleving ook wel moet kunnen.
18.000/25.000 is wel iets meer dan 40% hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
Maar jullie zijn dit seizoen nog niet boven de 15000 uitgekomenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
18.000/25.000 is wel iets meer dan 40% hoor.
In ieder geval anderhalf keer zoveel als er in de Guffer passen
Oké, fair enoughquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:08 schreef remlof het volgende:
18K was het gemiddelde vorig seizoen, 18.426 om precies te zijn.
Sowieso ook een hele nare en irritante man. Hoop dat dit toch een tijdelijke oplossing is, daaromquote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
Eindhoven doet het wel vrij aardig in de Juup. Thuis was ie wel binnen geweest, in Eindhoven zou het nog lastig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef BasNijmegen het volgende:
volgende bekerduel tegen Eindhoven...... lastig!
Paar jaar geleden wonnen we in Eindhoven met 2-3. Vleminckx scoorde in een van de laatste minuten staat me bij. Ik heb geen zin in billenknijpen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven doet het wel vrij aardig in de Juup. Thuis was ie wel binnen geweest, in Eindhoven zou het nog lastig kunnen zijn.
Ik ook....quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Koekoek! ik heb de zenuwen voor morgen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |