Nooit een goede speler gevonden. Altijd wel blunders.quote:Op maandag 30 september 2013 11:21 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Speelde voor zijn blessure ijzersterk. Is hier helaas geen schim meer van.
Snel hopen dat Haitz weer terug is.
Dat is echt appels met peren vergelijken. Een Theo Janssen die gaat huilen vanwege beledigingen (volgens mij?) vergelijken met Babos die een overwinning viert met een sigaar. Verklaar je naderquote:Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Onvolwassen. En als Babos met een dikke sigaar een overwinning staat te vieren?
Ik weet niet precies welke keer jullie bedoelen, maar er was een editie tussen toen er in de privésfeer iemand ernstig ziek was en het toen iets emotioneler binnen kwam. Normaliter is Theo natuurlijk niet de man die zich daar persoonlijk iets van aantrekt. Hij kan er als het niet loopt gefrustreerd van raken, of als het wel loopt wat grapjes over maken, maar that's it. Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel. Net als een Sjaap Polak vroeger bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Dat is echt appels met peren vergelijken. Een Theo Janssen die gaat huilen vanwege beledigingen (volgens mij?) vergelijken met Babos die een overwinning viert met een sigaar. Verklaar je nader
Sjaak Polak is nou ongeveer de laatste die ik serieus kan nemen. Theo Janssen echter wel. Heb, ondanks dat ik een N.E.C.-fan ben, veel respect voor hem. Echte clubman, authentiek, provoceert in de geest van rivaliteit, maar gaat nooit te ver. Daarnaast een uitstekende voetballer. Favoriete Vitessenaar.quote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke keer jullie bedoelen, maar er was een editie tussen toen er in de privésfeer iemand ernstig ziek was en het toen iets emotioneler binnen kwam. Normaliter is Theo natuurlijk niet de man die zich daar persoonlijk iets van aantrekt. Hij kan er als het niet loopt gefrustreerd van raken, of als het wel loopt wat grapjes over maken, maar that's it. Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel. Net als een Sjaap Polak vroeger bijvoorbeeld.
Oké, daar heb je een punt. Maar waarom je dan Babos met zijn sigaar erbij haalt blijft mij een raadsel.quote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel.
Idem, vooral na die Hard Gras special kon hij niet meer stuk.quote:Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Gijscoman het volgende:
Heb, ondanks dat ik een N.E.C.-fan ben, veel respect voor hem. Echte clubman, authentiek, provoceert in de geest van rivaliteit, maar gaat nooit te ver. Daarnaast een uitstekende voetballer. Favoriete Vitessenaar.
Nee klopt, waardeloze journalistiek met een misleidende titel. Ik trapte er inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:31 schreef Mark het volgende:
Tja, weet niet: is al 24, en we hebben vaker gezien dat de Eredivisie voor menig topscorer een stapje (te) hoger is. Maar uit het stuk blijkt al dat meerdere clubs hem volgen en NEC geen bod heeft gedaan. Vooralsnog dus niks concurrentie voor Higdon
Wordt een zeer moeilijke wedstrijd. Heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Mark het volgende:
Eerst maar eens de wedstrijd tegen GAE, uitvak is iig uitverkocht.
Mentale knock-out was al 3 rondes terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuur hoe het dikverdiende punt (op basis van de tweede helft) alsnog weggegeven wordt.
Mentale tik, of niet?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Mark het volgende:
... met gemiddeld 3 goals tegen per wedstrijd wordt het moeilijk punten halen. Dat lek moet eerst dicht.
Dat laatste kan je verwachten nadat je eigen aanhang een start maakte met slopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef larry91 het volgende:
Helemaal uit de hand gelopen op de parkeerplaats achter het uitvak. Helft van het uitvak vond het nodig na de 3-0 weg te gaan en hebben buiten alles gesloopt... Na de wedstrijd komt de rest naar buiten en worden we door een stel debielen van GAE bekogeld. Wat zitten er toch een hoop verstandelijk beperkte op de tribune bij het voetbal..
Waarom mag ik verwachten dat er stenen op mij (ja het scheelde max 3 cm) worden gegooid? Ik heb niks kapot gemaakt en wilde alleen in mijn auto gaan zitten. Stelletje debielen man.. van beide kanten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat laatste kan je verwachten nadat je eigen aanhang een start maakte met slopen.
Klein groepje van de supporters die voor/in de rust het stadion (met toestemming van politie) verliet maakte hier misbruik van. Het liep pas volledig uit de hand toen de ME het nodig vond om niet alleen dat groepje aan te vallen, maar alle supporters die naar hun auto's liepen. 'Normale' supporters met de sjaal en pet hebben de meeste klappen opgelopen van de ME. Honden zijn losgelaten en enkele 'normale' NEC supporters zijn gebeten. Veel auto's zijn hierdoor (bewust) beschadigt door ME. Het escaleerde pas helemaal ten er ook nog zo'n honderd GAE (harde kern) supporters aan de andere kant van het hek stonden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:32 schreef larry91 het volgende:
Helemaal uit de hand gelopen op de parkeerplaats achter het uitvak. Helft van het uitvak vond het nodig na de 3-0 weg te gaan en hebben buiten alles gesloopt... Na de wedstrijd komt de rest naar buiten en worden we door een stel debielen van GAE bekogeld. Wat zitten er toch een hoop verstandelijk beperkte op de tribune bij het voetbal..
Ik was er niet bij, want ik bleef in het uitvak maar misschien was ik wel te voorbarig met mijn generalisatie. Ik vond het vooral ernstig dat GAE idioten (want supporters zijn het niet) het nodig vonden om stenen naar mij te gaan gooien terwijl ik alleen even wilde kijken of de auto niet beschadigd was.. Al met al een heel treurige avond.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Klein groepje van de supporters die voor/in de rust het stadion (met toestemming van politie) verliet maakte hier misbruik van. Het liep pas volledig uit de hand toen de ME het nodig vond om niet alleen dat groepje aan te vallen, maar alle supporters die naar hun auto's liepen. 'Normale' supporters met de sjaal en pet hebben de meeste klappen opgelopen van de ME. Honden zijn losgelaten en enkele 'normale' NEC supporters zijn gebeten. Veel auto's zijn hierdoor (bewust) beschadigt door ME. Het escaleerde pas helemaal ten er ook nog zo'n honderd GAE (harde kern) supporters aan de andere kant van het hek stonden.
Kortom, (heel) klein groepje heeft het verpest voor de rest. En de goedwillige supporter heeft de (eerste) klappen moeten opvangen door hun gedrag.
Om te kotsen.
En een schild en een wapenstok.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb de ME altijd dezelfde types gevonden als die ze bestreden, alleen dan met een uniform aan.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:30 schreef DeVinger het volgende:
pic.twitter.com/9HP6icHi28
pic.twitter.com/eLU4GXODxO
Wat mooie beelden van de wedstrijden in Deventer.
Is niks beter dan Conboy. Leuk voor hem en onze clubcultuur maar het zegt meteen ook genoeg over waar wij op dit moment staan, helaas.quote:
Snap niet dat Disveld niet een keer wordt gebracht. Speelt goede wedstrijden bij Jong en het staat nu toch voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef larry91 het volgende:
[..]
Is niks beter dan Conboy. Leuk voor hem en onze clubcultuur maar het zegt meteen ook genoeg over waar wij op dit moment staan, helaas.
Ik ben het met je eens dat Disveld langzamerhand een kans verdient. Maar Daan is een rb en geen lb. Vermijl doet het best aardig dus hij blijft voorlopig staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:03 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Snap niet dat Disveld niet een keer wordt gebracht. Speelt goede wedstrijden bij Jong en het staat nu toch voor geen meter.
Sorry, niet helemaal juist gequote. Bedoelde het niet naar aanleiding op Conboy. Hij speelt ook nog veel als rechter centrale verdediger, helaas zit z'n lengte dan niet mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Disveld langzamerhand een kans verdient. Maar Daan is een rb en geen lb. Vermijl doet het best aardig dus hij blijft voorlopig staan.
Conboy speelt met de handrem erop. Durft niet meer vol te gaan. Concurrentie zal 'm goed doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:54 schreef larry91 het volgende:
[..]
Is niks beter dan Conboy. Leuk voor hem en onze clubcultuur maar het zegt meteen ook genoeg over waar wij op dit moment staan, helaas.
Als je Hans Mulder nodig hebt om in de eredivisie te blijven is het niet best gesteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef DeVinger het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)je-hans-mulder-kans/
Tsjah.
Eindhoven uit voor de beker is een verplichte buscombi. Dit is zeer negatief nieuws!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Haitz is weer fit. Dit is zeer positief nieuws!
Wel logisch na alle ongeregeldheden dit seizoen, met als hoogtepunt GAE uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Eindhoven uit voor de beker is een verplichte buscombi. Dit is zeer negatief nieuws!
Waardoor is het boek nu (eindelijk) dicht? Heeft trouwens nog lang geduurd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:50 schreef -J-D- het volgende:
Zo, NEC en Swart zijn eruit. Dat boek kan dicht.
Er is een deal over zijn vertrekregeling.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Waardoor is het boek nu (eindelijk) dicht? Heeft trouwens nog lang geduurd.
Wanneer werd zijn ontslag ook alweer bekend gemaakt? Voor mijn gevoel is dat vorig jaar zomer....quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er is een deal over zijn vertrekregeling.
Vind het meevallen. Had nog wel langer verwacht
Heracles is nu wel heel slecht, maar NEC en met z'n negenen voor de goal liggen wordt ook niks voor het 2e bedrijfquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Wanneer werd zijn ontslag ook alweer bekend gemaakt? Voor mijn gevoel is dat vorig jaar zomer....
Jammer trouwens van Hemlein dat hij zich zo laat gaan. 2x dom geel pakken, waarvan de eerste ook rood had kunnen zijn.... Nog 70min billenknijpen.
Hij wilde terug verhaal halen op het veld denk ik? Goed van Palsson dat hij hem tegenhield ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een figuur die Hemlein! Wat deed ie in de Dug-out? Goed dat Palsson hem wist tegen te houden.
Je hebt gelijk, het is al langer geleden. Begin sep 2012.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Wanneer werd zijn ontslag ook alweer bekend gemaakt? Voor mijn gevoel is dat vorig jaar zomer....
Jammer trouwens van Hemlein dat hij zich zo laat gaan. 2x dom geel pakken, waarvan de eerste ook rood had kunnen zijn.... Nog 70min billenknijpen.
Het blijft wel NEC he. Heracles scoort straks gewoon keurig de gelijkmaker en de winnende.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het dan toch gaan gebeuren..?
achja dat kan gebeuren met een man minder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Geven we het toch weer weg in de slot van de wedstrijd.....
klopt, maar op deze manier mag je niet met één man minder staan. Verliespunten op het conto van Hemlein.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja dat kan gebeuren met een man minder.
Daarmee ben ik het wel eens ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
klopt, maar op deze manier mag je niet met één man minder staan. Verliespunten op het conto van Hemlein.
prima samengevat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:37 schreef Kruitdampje het volgende:
Aan de reacties te lezen een domme rode kaart.....en weer in de laatste minuten punten verspeeld
Helaas maar in de laatste minuten de wedstrijd professioneel uit kunnen spelen is ook een kwaliteit. Iets wat NEC blijkbaar niet kan. Hopelijk kunnen we nog plek 18 verlaten maar ik zie het echt slecht in.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:35 schreef BasNijmegen het volgende:
Dit seizoen al 6 punten verspeeld in de laatste minuten. Zonde.
Ik schat ADO en RKC wel lager in.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:44 schreef larry91 het volgende:
[..]
Helaas maar in de laatste minuten de wedstrijd professioneel uit kunnen spelen is ook een kwaliteit. Iets wat NEC blijkbaar niet kan. Hopelijk kunnen we nog plek 18 verlaten maar ik zie het echt slecht in.
In die wedstrijden heb ik dat niet gezien. Gelijkwaardig op z'n hoogst. En onze zware reeks komt nu pas.. Het seizoen is nog lang maar ik hoor nu al 10 wedstrijden dat het vanzelf komt. Ik hoop het, maar inmiddels begin ik er minder en minder vertrouwen in te krijgen..quote:
De enige makkelijke pot die nog komt is Cambuur uit en die gaat gewoon verloren worden..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
In die wedstrijden heb ik dat niet gezien. Gelijkwaardig op z'n hoogst. En onze zware reeks komt nu pas.. Het seizoen is nog lang maar ik hoor nu al 10 wedstrijden dat het vanzelf komt. Ik hoop het, maar inmiddels begin ik er minder en minder vertrouwen in te krijgen..
Oké, goed om te weten dan hoef ik niet te gaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige makkelijke pot die nog komt is Cambuur uit en die gaat gewoon verloren worden..
Nouja, dat zal ook wat chauvinisme zijn van mijn kant. Maar ik denk dat NEC's spel absoluut niet handig is tegen Cambuur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef larry91 het volgende:
[..]
Oké, goed om te weten dan hoef ik niet te gaanMaar we krijgen nog Roda, Utrecht en Cambuur. Normaal tegenstanders waar we punten tegen kunnen pakken. Twente uit en Ajax thuis zijn wedstrijden om het doelgemiddelde een beetje te beschermen.
Nee dat is waar, maar goed Cambuur scoort wel vrij moeizaam dat is wel weer een voordeel voor ons aangezien wij ze wel makkelijk maken maar ook heel makkelijk tegen krijgen. We zullen het meemaken.. Eerst maar eens Heerenveen volgende week..quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dat zal ook wat chauvinisme zijn van mijn kant. Maar ik denk dat NEC's spel absoluut niet handig is tegen Cambuur.
Het was 20 minuten aardig en na die rode kaart was het vrouwen en kinderen eerst. Al hoop ik echt dat beide clubs aan het einde van de rit uit de problemen zijn. Ik ga graag naar Heracles toe, gastvrije mooie clubquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Jullie verdienen wel meer, maar ook jullie konden er weinig van. Het was de lamme tegen de blinde.
Tegen Heerenveen wordt de ommekeer. Heb veel vertrouwen in die wedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar goed Cambuur scoort wel vrij moeizaam dat is wel weer een voordeel voor ons aangezien wij ze wel makkelijk maken maar ook heel makkelijk tegen krijgen. We zullen het meemaken.. Eerst maar eens Heerenveen volgende week..
Eens, mooie club om erbij te hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef larry91 het volgende:
[..]
Het was 20 minuten aardig en na die rode kaart was het vrouwen en kinderen eerst. Al hoop ik echt dat beide clubs aan het einde van de rit uit de problemen zijn. Ik ga graag naar Heracles toe, gastvrije mooie club
Dat denk ik (helaas) ook...maar misschien ben ik van de oude stempel. Echt gras, zwarte voetbalschoenen, geen dak op het stadion, staanplaatsen etc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Mark het volgende:
Ach ja, het zou me niets verbazen als dat de toekomst is.
We pakken de beker dit seizoenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:52 schreef Mark het volgende:
En zo praten we toch over Europees voetbal terwijl we op de eerste overwinning wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |