Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
Hij is uit de hemel komen vallen, vandaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:18 schreef DeVinger het volgende:
Wat is Anton trouwens ontiegelijk lelijk
/quote:Op donderdag 26 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is uit de hemel komen vallen, vandaar.
Wat per saldo natuurlijk wel meer is dan de 70% van de Goffert.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
Zo redeneren we natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat per saldo natuurlijk wel meer is dan de 70% van de Goffert.
De redenering dat de wedstrijd tegen Vitesse vorig seizoen de laatste thuiszege van NEC was baart me meer zorgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo redeneren we natuurlijk niet.
In Jantscher, Hemlein en Koolwijk we trust. Het ziet er minder somber uit dan velen denken.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De redenering dat de wedstrijd tegen Vitesse vorig seizoen de laatste thuiszege van NEC was baart me meer zorgen.
Ik heb weinig zin om zondag NEC te zien winnen als het gevolg is dat er daarna gedacht wordt dat het met 90% inzet en beleving ook wel moet kunnen.
18.000/25.000 is wel iets meer dan 40% hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voetbal speelt sowieso niet meer zo in Arnhem. Een bezettingsgraad van 40% in het Gelredome?
Maar jullie zijn dit seizoen nog niet boven de 15000 uitgekomenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef remlof het volgende:
[..]
18.000/25.000 is wel iets meer dan 40% hoor.
In ieder geval anderhalf keer zoveel als er in de Guffer passen
Oké, fair enoughquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:08 schreef remlof het volgende:
18K was het gemiddelde vorig seizoen, 18.426 om precies te zijn.
Sowieso ook een hele nare en irritante man. Hoop dat dit toch een tijdelijke oplossing is, daaromquote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het speelt wel veel erger in Nijmegen dan in Arnhem. Zie ook de VI van deze week.
Eindhoven doet het wel vrij aardig in de Juup. Thuis was ie wel binnen geweest, in Eindhoven zou het nog lastig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef BasNijmegen het volgende:
volgende bekerduel tegen Eindhoven...... lastig!
Paar jaar geleden wonnen we in Eindhoven met 2-3. Vleminckx scoorde in een van de laatste minuten staat me bij. Ik heb geen zin in billenknijpen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven doet het wel vrij aardig in de Juup. Thuis was ie wel binnen geweest, in Eindhoven zou het nog lastig kunnen zijn.
Ik ook....quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Koekoek! ik heb de zenuwen voor morgen......
In de tweede helft ontbrak het wel degelijk aan strijd. Strijd is niet alleen heel hard rennen maar ook kopduels met overgave ingaan en duels (fysiek)opzoeken en winnen. Dat ontbrak er vandaag echt aan.quote:Op zondag 29 september 2013 16:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het krachtsverschil was wel erg groot. Ik lees over een gebrek aan strijd. Onzin natuurlijk. Defensieve desorganisatie en een duidelijk gebrek aan zelfvertrouwen gaven de doorslag. En een dramatische Cmovs uiteraard.
Te veel buitenstaanders erbij gehaald. Die weten niet eens waar Arnhem ligt johquote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef larry91 het volgende:
[..]
In de tweede helft ontbrak het wel degelijk aan strijd. Strijd is niet alleen heel hard rennen maar ook kopduels met overgave ingaan en duels (fysiek)opzoeken en winnen. Dat ontbrak er vandaag echt aan.
Jaaaaa, de eerste Arnepper meld zich al. (Afgaande van je Velthuizen foto, correct me if i'm wrong). Gefeliciteerd met jullie drie punten, maar voor de rest... Die sfeer van jullie, is zelfs bij VVV Venlo nog beterquote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Te veel buitenstaanders erbij gehaald. Die weten niet eens waar Arnhem ligt joh.
Uhm andersom toch precies hetzelfde?quote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Te veel buitenstaanders erbij gehaald. Die weten niet eens waar Arnhem ligt joh.
Dat klopt 100%. Maar nu blik op volgende week, de wedstrijd waar we aansluiting moeten krijgen met de rest. Zo immens belangrijke pot! Gelukkig is het uitvak al nagenoeg volquote:Op zondag 29 september 2013 18:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, maar dat was wel altijd jullie kracht als wij meer kwaliteit hebben/hadden
ik bedoelde het als serieuze analyse van de wedstrijd, mijn smiley doet daar natuurlijk een beetje afbreuk aan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Jaaaaa, de eerste Arnepper meld zich al. (Afgaande van je Velthuizen foto, correct me if i'm wrong). Gefeliciteerd met jullie drie punten, maar voor de rest... Die sfeer van jullie, is zelfs bij VVV Venlo nog beterZag zelfs nog een plaatje van de ' sfeer-actie' bij de training van Vitesse, hulde daarvoor!
6 Nederlanders plus Havenaar in de basis. Voetballers zijn niet intelligent en hebben vast weinig topografische kennis, maar deze keer hadden jullie het vreemdelingenlegioenquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef larry91 het volgende:
[..]
Uhm andersom toch precies hetzelfde?
My bad. Zal ook niet ontkennen dat wij een vreemdelingenlegioen hebben. Ik ken gewoon bijna geen spelers van vitesse..quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
6 Nederlanders plus Havenaar in de basis. Voetballers zijn niet intelligent en hebben vast weinig topografische kennis, maar deze keer hadden jullie het vreemdelingenlegioen
Het zijn dan ook spelers van Chelseaquote:Op zondag 29 september 2013 23:45 schreef larry91 het volgende:
[..]
My bad. Zal ook niet ontkennen dat wij een vreemdelingenlegioen hebben. Ik ken gewoon bijna geen spelers van vitesse..
quote:Janssen schopt na richting NEC
NIJMEGEN - Vitesse doet overmorgen in Den Haag tijdens het inhaalduel met ADO een serieuze gooi naar de koppositie. Na de uitglijder van PSV bij AZ wist Peter Bosz dat zijn elftal de minste verliespunten had en zich met twee overwinningen boven aan de eredivisie kon nestelen. In de burenruzie met NEC voldeden de Arnhemmers in blessuretijd aan het eerste deel van die opdracht: 2-3.
Theo Janssen won voor het eerst als speler van Vitesse een competitiewedstrijd in De Goffert en was totaal niet onder de indruk van NEC. „We waren niet één, maar twee of drie klassen beter”, zei de middenvelder, die zijn ploeg vanaf de strafschopstip voor de tweede keer op voorsprong zette.
„Ik ben de eerste man en bepaal samen met Lucas Piazon wie hem neemt. Deze wilde ik graag pakken, op een mooi moment, vlak voor rust. Maar liever had ik hem in de laatste minuut gemaakt”, knipoogde de linkspoot.
Wat een onzin? Juist dan kun je hem toch serieus nemen. Hij toont toch emotie, blijdschap, verdriet?quote:Op maandag 30 september 2013 09:57 schreef larry91 het volgende:
Ach, altijd als Janssen weer eens populair doet moet ik altijd terugdenken aan mijn eerste derby waar ie met betraande oogjes op het veld stond. Ik kan hem heel moeilijk serieus nemen.
Nee, ik kan hem nu niet serieus nemen als ie zo 'stoer' loopt te doen. Dat lukt me gewoon niet. Maar dat mag jij gerust onzin vindenquote:Op maandag 30 september 2013 10:01 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat een onzin? Juist dan kun je hem toch serieus nemen. Hij toont toch emotie, blijdschap, verdriet?
Onvolwassen. En als Babos met een dikke sigaar een overwinning staat te vieren?quote:Op maandag 30 september 2013 10:51 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee, ik kan hem nu niet serieus nemen als ie zo 'stoer' loopt te doen. Dat lukt me gewoon niet. Maar dat mag jij gerust onzin vinden
Cmovs is sowieso een droevige speler natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Vitesse was gewoon een maatje te groot voor het huidige NEC. Cmovs en Conboy stonden continu lucht te dekken en grossierden in fouten. De beuk van Cmovs waaruit penalty voortkwam, was echt zeer dom en onnodig.
Ben wel tevreden over onze keeper. Dankzij Johnsson bleef de schade beperkt. Hij heeft een aantal cruciale reddingen verricht.
Speelde voor zijn blessure ijzersterk. Is hier helaas geen schim meer van.quote:Op maandag 30 september 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cmovs is sowieso een droevige speler natuurlijk.
Nooit een goede speler gevonden. Altijd wel blunders.quote:Op maandag 30 september 2013 11:21 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Speelde voor zijn blessure ijzersterk. Is hier helaas geen schim meer van.
Snel hopen dat Haitz weer terug is.
Dat is echt appels met peren vergelijken. Een Theo Janssen die gaat huilen vanwege beledigingen (volgens mij?) vergelijken met Babos die een overwinning viert met een sigaar. Verklaar je naderquote:Op maandag 30 september 2013 11:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Onvolwassen. En als Babos met een dikke sigaar een overwinning staat te vieren?
Ik weet niet precies welke keer jullie bedoelen, maar er was een editie tussen toen er in de privésfeer iemand ernstig ziek was en het toen iets emotioneler binnen kwam. Normaliter is Theo natuurlijk niet de man die zich daar persoonlijk iets van aantrekt. Hij kan er als het niet loopt gefrustreerd van raken, of als het wel loopt wat grapjes over maken, maar that's it. Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel. Net als een Sjaap Polak vroeger bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 september 2013 13:15 schreef deBibliotheek het volgende:
[..]
Dat is echt appels met peren vergelijken. Een Theo Janssen die gaat huilen vanwege beledigingen (volgens mij?) vergelijken met Babos die een overwinning viert met een sigaar. Verklaar je nader
Sjaak Polak is nou ongeveer de laatste die ik serieus kan nemen. Theo Janssen echter wel. Heb, ondanks dat ik een N.E.C.-fan ben, veel respect voor hem. Echte clubman, authentiek, provoceert in de geest van rivaliteit, maar gaat nooit te ver. Daarnaast een uitstekende voetballer. Favoriete Vitessenaar.quote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke keer jullie bedoelen, maar er was een editie tussen toen er in de privésfeer iemand ernstig ziek was en het toen iets emotioneler binnen kwam. Normaliter is Theo natuurlijk niet de man die zich daar persoonlijk iets van aantrekt. Hij kan er als het niet loopt gefrustreerd van raken, of als het wel loopt wat grapjes over maken, maar that's it. Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel. Net als een Sjaap Polak vroeger bijvoorbeeld.
Oké, daar heb je een punt. Maar waarom je dan Babos met zijn sigaar erbij haalt blijft mij een raadsel.quote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hij maakt geen misbruik van de situatie, daarom bedoel ik ook: als je iemand serieus kan nemen (of je hem nu tof vindt of een mongol), is het een speler als Theo Janssen wel.
Idem, vooral na die Hard Gras special kon hij niet meer stuk.quote:Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Gijscoman het volgende:
Heb, ondanks dat ik een N.E.C.-fan ben, veel respect voor hem. Echte clubman, authentiek, provoceert in de geest van rivaliteit, maar gaat nooit te ver. Daarnaast een uitstekende voetballer. Favoriete Vitessenaar.
Nee klopt, waardeloze journalistiek met een misleidende titel. Ik trapte er inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:31 schreef Mark het volgende:
Tja, weet niet: is al 24, en we hebben vaker gezien dat de Eredivisie voor menig topscorer een stapje (te) hoger is. Maar uit het stuk blijkt al dat meerdere clubs hem volgen en NEC geen bod heeft gedaan. Vooralsnog dus niks concurrentie voor Higdon
Wordt een zeer moeilijke wedstrijd. Heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Mark het volgende:
Eerst maar eens de wedstrijd tegen GAE, uitvak is iig uitverkocht.
Mentale knock-out was al 3 rondes terugquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuur hoe het dikverdiende punt (op basis van de tweede helft) alsnog weggegeven wordt.
Mentale tik, of niet?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Mark het volgende:
... met gemiddeld 3 goals tegen per wedstrijd wordt het moeilijk punten halen. Dat lek moet eerst dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |