Tyton, Arias, Jozefzoon (3 bankzitters) en wie nog meer?quote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
2-2.
Knap dat een team met 3 á 4 grote talenten terugkomt tegen een elftal dat voor de helft uit spelers van PSV 1 bestaat.
Goh ja, de jeugdelftallen van Oranje selecteren geen spelers om ze vervolgens heel ergens anders te gebruiken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar denken al zijn vorige trainers anders over.Zowel bij PSV als bij Oranje.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tyton, Arias, Jozefzoon (3 bankzitters) en wie nog meer?
+ een pingel onthouden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax weer genaaid, was totaal geen buitenspel.
Die meneer heet Lobotka.quote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg toch met 2 gols vandaag, hopelijk helpt dit hem een beetje.
Oh, lolquote:
Dat is Denswil.quote:
Was een vermakelijke wedstrijd, marginale humor op de tribunes en aardig wat kansen. Godver wat is dat Sparta slecht, en dat wil promoverenquote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
Excelsior wint de kleine derby met 1-0.
Ze staan al op een lekkere achterstand, dat wordt dit jaar weer niks.quote:Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een vermakelijke wedstrijd, marginale humor op de tribunes en aardig wat kansen. Godver wat is dat Sparta slecht, en dat wil promoveren
Gelukkig gaat De Graafschap wel goedquote:Op maandag 2 september 2013 23:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze staan al op een lekkere achterstand, dat wordt dit jaar weer niks.
Als ze niet meer zo verschrikkelijk verdedigend spelen is dat wel een leuke ploeg in de Eredivisie.quote:Op maandag 2 september 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig gaat De Graafschap wel goed
voor live op tvquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:00 schreef newguy3000 het volgende:
als Willem II morgen even met 3-0 wint van psv II dan staan we weer 2de![]()
maar waarom om 12.30, wat zijn dat voor kuttijden
Die trainer van psv weet niet eens waar die aan toe is. de helft van die eikels speelt in een of ander (jong)oranje, de andere helft op zondag in psv 1. Er is qua psv weinig te zien vrees ik, dus beter maken ze er weer 20.00u vanquote:
psv1 spelers kan hij morgen gewoon opstellen als ze geen international zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:08 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
Die trainer van psv weet niet eens waar die aan toe is. de helft van die eikels speelt in een of ander (jong)oranje, de andere helft op zondag in psv 1. Er is qua psv weinig te zien vrees ik, dus beter maken ze er weer 20.00u van
Ja dat Dordrecht speelt leuker dan aardig wat eredivisie clubs.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ja dat Dordrecht speelt leuker dan aardig wat eredivisie clubs andere clubs uit de regio Rijnmond.
Het is ook wel een verre reisquote:Op zondag 8 september 2013 13:19 schreef Caland het volgende:
Het uitvak is goed gevuld.
[ afbeelding ]
Was geel nu nog een keer geel voor Zanka.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe komt Sierd er in godsnaam bij dat die overtreding een rode kaart zou zijn?
Dat wel inderdaad. Maar bij die tackle wou Sierd gelijk al rood. En dat sloeg nergens op.quote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Was geel nu nog een keer geel voor Zanka.
kloptquote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar bij die tackle wou Sierd gelijk al rood. En dat sloeg nergens op.
Waarom nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
Zitten Sporkslede en De Sa bij jong Oranje? Wat een grap.
Ja. Ligeon, van der Hart, Denswil en van der Hoorn ook.quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
Zitten Sporkslede en De Sa bij jong Oranje? Wat een grap.
Die twee kunnen er helemaal niks van, vooral De Sa is erg. Vergeleken met hem, lijkt Lukoki op Cruijff.quote:
Stop nou maar, je weet nergens van.quote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die twee kunnen er helemaal niks van, vooral De Sa is erg. Vergeleken met hem, lijkt Lukoki op Cruijff.
Ah, jij wilt het ontkennen merk ik. Klaasen is zeker ook nog steeds de nieuwe Bergkamp?quote:Op zondag 8 september 2013 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stop nou maar, je weet nergens van.
Nee, totaal niet. En Lukoki is zeker niet veel beter dan de Sa.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, jij wilt het ontkennen merk ik. Klaasen is zeker ook nog steeds de nieuwe Bergkamp?![]()
Goh, vooral zo letterlijk nemen ja. Dat overdreef ik gewoon om mijn punt te verduidelijken. Namelijk dat De Sa niet kan voetballen, en dat is een feit.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. En Lukoki is zeker niet veel beter dan de Sa.
Klaassen moet lekker gaan spelen bij NAC of Cambuurquote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, jij wilt het ontkennen merk ik. Klaasen is zeker ook nog steeds de nieuwe Bergkamp?![]()
Ligeon, Denswil, Hendriks, Honer, Keskin, Barakzai, de Bondt en Bitter ook nog.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Wilskracht het volgende:
Spelers die er niet zijn bij Ajax 2
Van der Hart
Tete
Sporkslede
Van der Hoorn
Boilesen
Serrero
Bazoer
Lobotka
De Sa
Hoesen
Andersen
Herkenbaarquote:Op zondag 8 september 2013 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Naar ''het typische Ajax spel''.
Wij-zijn-Ajax-Wij-zijn-de-bestequote:Op zondag 8 september 2013 15:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoezo? Je speelt met de halve A1 of zo tegen gasten van 28...
Dus "moet" Ajax 2 ook gewoon winnen.quote:
Ook als we niet winnen, zijn we nog gewoon de beste hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus "moet" Ajax 2 ook gewoon winnen.
Okquote:Op zondag 8 september 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook als we niet winnen, zijn we nog gewoon de beste hoor.
Ik wilde het eigenlijk al eerder zeggen. Hij oogt een beetje alsof hij ongeschikt is voor voetbal.quote:
Dan zou die prima bij een feyenoord passen bijv.quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk al eerder zeggen. Hij oogt een beetje alsof hij ongeschikt is voor voetbal.
Als vervanger voor Immers?quote:Op zondag 8 september 2013 15:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zou die prima bij een feyenoord passen bijv.
Nah, Pelle is gewoon een lekker ding. OnFeyenoord lekker.quote:
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef FireFox1 het volgende:
Vermeij gaat het niet redden bij Ajax 1. Dat zie je nu al
Zijn interviews ookquote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef Seam het volgende:
oh jammer dat ik Sierd gemist heb
Die samenvatting klinkt weer briljant.
Opvulling, heeft een contract voor een jaartje gekregen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef FireFox1 het volgende:
Vermeij gaat het niet redden bij Ajax 1. Dat zie je nu al
[X] Ongeschikt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opvulling, heeft een contract voor een jaartje gekregen.
Toch prima 2-0 achter vermaak mij prima en ja ben voor Ajax 1quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Seam het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg. Laatste keer dat ik jAjax ga kijken tijdens interlandweken.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef Cavaliers het volgende:
2-0, gerechtigheid. Karma is een bitch.
Ja, bodybuilder of zo.quote:Op zondag 8 september 2013 16:06 schreef Wilskracht het volgende:
Gravenbergh kan nog wel wat worden.
Niveau van NAC kan hij zo aan.quote:
NAC niet overschatten.quote:
Mooie achtergrond informatiequote:Op zondag 8 september 2013 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
Melvin Vissers, nog zo'n parel uit de Ajax-school. Bummertje dat hij gestolen is uit de Sparta-opleiding.
Ajax heeft geen plan bquote:Op zondag 8 september 2013 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Drie minuten extra tijd, stand 2-1, het is 92:28..... wat doen we?
We spelen de bal terug naar de keeper, jaaaa!
En dit heeft wat met de Jupiler League te maken?quote:
nietsquote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dit heeft wat met de Jupiler League te maken?
Dan weet je bij deze wel genoeg, neem ik aanquote:
Nou laten we hopen dat het daar bij blijft. Graafschap is wel de laatste die ik terug wilquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef TLC het volgende:
De Graafschap is wel lekker op schot de laatste tijd
quote:Op zondag 15 september 2013 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen, Ligeon, Gravenberch, Sporkslede, Blind, Klaassen, Enoh, Lobotka, De Sa, Hendriks, Andersen
Cillissen, Ligeon, Blind, Enoh, AndersenCompetitievervalsing
Wat? Ik had je toch al vertelt dat jij alles mag zeggen. Graag zelfs.quote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
Sorry, was vergeten dat een goed-nieuws-show verplicht is van j0rdiiii.
Prima opstelling. Alleen had ik Enoh niet opgesteld, gezien het feit dat hij niks meer bij Ajax heeft te zoeken.quote:
Hendrix mag dan dus ook nooit meer bij Jong PSV meedoen?quote:Op zondag 15 september 2013 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
Jij weet donders goed dat Andersen de kwaliteiten heeft om in het eerste van Ajax te spelen, het is ook gewoon een kwestie van wanneer hij gaat spelen en niet of. Heeft geen reet te zoeken in de Gouden Gids Divisie.
Haha ja, leuk. Dan staan ze dus niet helemaal stil in hun ontwikkeling. Prima.quote:Op zondag 15 september 2013 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ze trainen toch mee met het eerste? Daar word je naar het schijnt beter van, zeggen ze. Dus ontwikkelen ze zich wel degelijk.
Dat hoop ik inderdaad, want ik ben nooit voor het huren van Rekik geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha ja, leuk. Dan staan ze dus niet helemaal stil in hun ontwikkeling. Prima.
Maar voor de duidelijk hoop jij dus dat Hendrix nooit meer meedoet met Jong PSV?
Ze gaan als de brandweerquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Twente al na 5 minuten op 2-0 op de Vijverberg
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:16 schreef Dos37 het volgende:
En 3-3 uit en penalty waarbij ook een rode kaart was voor Bouma
Goede voetballer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef TLC het volgende:
Parzyszeklaat die jongen snel bij een leuke eredivisieclub voetballen
Beetje frusti in Eindhoventwitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:53:5690+5 Einde wedstrijd. #FCEindhoven verliest met 1-2 van Jong Ajax en met een nulletje van vijf van Van der Graaf. #FCEAJA reageer retweet
Dankjewel, kapitein overduidelijk!quote:
Wij kunnen ook lezen.quote:
Zonde dat Feyenoord nog niet kon. PSV is nou niet echt een verbetering van het niveau van de Jupiler League.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaat allemaal iets te snel daar. PSV kent geen middenweg.
Ze worden rustig gebracht.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaat allemaal iets te snel daar. PSV kent geen middenweg.
Juist niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze worden rustig gebracht.
twitter:pitchhitterfc twitterde op maandag 14-10-2013 om 22:06:44FC Dordrecht ging vanavond kansloos ten onder in Enschede, waar de supporters van Jong FC Twente feest vierden. http://t.co/bixKYkSlqE reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pitchhitterfc twitterde op maandag 14-10-2013 om 22:06:44FC Dordrecht ging vanavond kansloos ten onder in Enschede, waar de supporters van Jong FC Twente feest vierden. http://t.co/bixKYkSlqE reageer retweet
Stel je aanquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:43 schreef Catch22- het volgende:
Gaan ze "wat zijn die joden stil" zingen tegen jong ajax
Wat een mongolen
Hebben ze niet in Amsterdamquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stel je aan
Is toch humor met een leeg uitvak.
Dat snapt die jongen toch niet joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Stel je aan
Is toch humor met een leeg uitvak.
Zo zien we Epi Drost weer eens een keer; hij heeft volgens mij ook nog voor DS'79 gespeeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
twitter:pitchhitterfc twitterde op maandag 14-10-2013 om 22:06:44FC Dordrecht ging vanavond kansloos ten onder in Enschede, waar de supporters van Jong FC Twente feest vierden. http://t.co/bixKYkSlqE reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:16:18Jong #PSV bij #VVV op 0-2 via Ozbozkurt. Ploeg op weg naar de eerste uitzege dit seizoen. reageer retweet
Die hadden PEC ook over de knie gelegd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:16:18Jong #PSV bij #VVV op 0-2 via Ozbozkurt. Ploeg op weg naar de eerste uitzege dit seizoen. reageer retweet
Best boeiend ja. Anders zeg ik het niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is dat boeiend dan?
PS. moet jij niet een Ajax ava nemen?
Wat jij zegt boeit ons niet zoveel.quote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Best boeiend ja. Anders zeg ik het niet.
Ben jij meerdere personen tegelijk?quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat jij zegt boeit ons niet zoveel.
quote:
Ben je je alvast in dit topic aan het inlezen voor volgend seizoen?quote:
Uh, nee.quote:Op maandag 11 november 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je je alvast in dit topic aan het inlezen voor volgend seizoen?
Ajax had ook niet verwacht dat Denswil, Ligeon, Veltman, Andersen, Klaassen en de Sa in november allemaal al overgeheveld naar Ajax 1 waren denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vond het idee niet eens zo slecht, maar vind de jeugdelftallen zeer tegenvallen.
Achilles heeft het veel moeilijker dan ik dacht, maar ik hoop dat die lekkerder gaan draaien.
Nee gister verloor een klein lelijk clubje van NAC in de eredivisie.quote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat die in de 1ste divisie spelen.
En vorige week kreeg Ajax klappen in eigen huis. Beide niet relevant. Maar je mag het nog een keer proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee gister verloor een klein lelijk clubje van NAC in de eredivisie.
haphaphap.quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vorige week kreeg Ajax klappen in eigen huis. Beide niet relevant. Maar je mag het nog een keer proberen.
Foei, ik hap weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |