Mooie achtergrond informatiequote:Op zondag 8 september 2013 16:11 schreef Cavaliers het volgende:
Melvin Vissers, nog zo'n parel uit de Ajax-school. Bummertje dat hij gestolen is uit de Sparta-opleiding.
Ajax heeft geen plan bquote:Op zondag 8 september 2013 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Drie minuten extra tijd, stand 2-1, het is 92:28..... wat doen we?
We spelen de bal terug naar de keeper, jaaaa!
En dit heeft wat met de Jupiler League te maken?quote:
nietsquote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dit heeft wat met de Jupiler League te maken?
Dan weet je bij deze wel genoeg, neem ik aanquote:
Nou laten we hopen dat het daar bij blijft. Graafschap is wel de laatste die ik terug wilquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef TLC het volgende:
De Graafschap is wel lekker op schot de laatste tijd
quote:Op zondag 15 september 2013 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen, Ligeon, Gravenberch, Sporkslede, Blind, Klaassen, Enoh, Lobotka, De Sa, Hendriks, Andersen
Cillissen, Ligeon, Blind, Enoh, AndersenCompetitievervalsing
Wat? Ik had je toch al vertelt dat jij alles mag zeggen. Graag zelfs.quote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
Sorry, was vergeten dat een goed-nieuws-show verplicht is van j0rdiiii.
Prima opstelling. Alleen had ik Enoh niet opgesteld, gezien het feit dat hij niks meer bij Ajax heeft te zoeken.quote:
Hendrix mag dan dus ook nooit meer bij Jong PSV meedoen?quote:Op zondag 15 september 2013 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
Jij weet donders goed dat Andersen de kwaliteiten heeft om in het eerste van Ajax te spelen, het is ook gewoon een kwestie van wanneer hij gaat spelen en niet of. Heeft geen reet te zoeken in de Gouden Gids Divisie.
Haha ja, leuk. Dan staan ze dus niet helemaal stil in hun ontwikkeling. Prima.quote:Op zondag 15 september 2013 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ze trainen toch mee met het eerste? Daar word je naar het schijnt beter van, zeggen ze. Dus ontwikkelen ze zich wel degelijk.
Dat hoop ik inderdaad, want ik ben nooit voor het huren van Rekik geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha ja, leuk. Dan staan ze dus niet helemaal stil in hun ontwikkeling. Prima.
Maar voor de duidelijk hoop jij dus dat Hendrix nooit meer meedoet met Jong PSV?
Ze gaan als de brandweerquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Twente al na 5 minuten op 2-0 op de Vijverberg
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:16 schreef Dos37 het volgende:
En 3-3 uit en penalty waarbij ook een rode kaart was voor Bouma
Goede voetballer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef TLC het volgende:
Parzyszeklaat die jongen snel bij een leuke eredivisieclub voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |