Volendam krijgt het stadion nooit vol.quote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef Nico25 het volgende:
VVV heeft in die jaren Eredivisie structureel laten zien er niet echt thuis te horen, dus laat ze voorlopig lekker in de Jup blijven.
Dan zie ik liever Dordrecht, met binnen een paar jaar een nieuw stadion, Den Bosch, de Graafschap, of Volendam.
Die laatste 3 hebben dat ook wel laten zien.quote:Op maandag 21 april 2014 20:14 schreef Nico25 het volgende:
VVV heeft in die jaren Eredivisie structureel laten zien er niet echt thuis te horen, dus laat ze voorlopig lekker in de Jup blijven.
Dan zie ik liever Dordrecht, met binnen een paar jaar een nieuw stadion, Den Bosch, de Graafschap, of Volendam.
Die hebben recentelijk niet de kans gehad. Als je ziet hoe Cambuur en Go Ahead het dit seizoen hebben gedaan, lijkt het me niet verkeerd om andere clubs die al tijden in de eerste divisie spelen aan het werk te zien in de Eredivisie.quote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die laatste 3 hebben dat ook wel laten zien.
Dat ze de kans niet hebben gehad ligt aan die clubs zelf.quote:Op maandag 21 april 2014 20:38 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Die hebben recentelijk niet de kans gehad. Als je ziet hoe Cambuur en Go Ahead het dit seizoen hebben gedaan, lijkt het me niet verkeerd om andere clubs die al tijden in de eerste divisie spelen aan het werk te zien in de Eredivisie.
Werd ook godverdomme wel eens tijd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen zijn de samenvattingen van de Juup op SBS6.
Leuk voor Hansiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend seizoen zijn de samenvattingen van de Juup op SBS6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |