Was geel nu nog een keer geel voor Zanka.quote:Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe komt Sierd er in godsnaam bij dat die overtreding een rode kaart zou zijn?
Dat wel inderdaad. Maar bij die tackle wou Sierd gelijk al rood. En dat sloeg nergens op.quote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Was geel nu nog een keer geel voor Zanka.
kloptquote:Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar bij die tackle wou Sierd gelijk al rood. En dat sloeg nergens op.
Waarom nietquote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
Zitten Sporkslede en De Sa bij jong Oranje? Wat een grap.
Ja. Ligeon, van der Hart, Denswil en van der Hoorn ook.quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
Zitten Sporkslede en De Sa bij jong Oranje? Wat een grap.
Die twee kunnen er helemaal niks van, vooral De Sa is erg. Vergeleken met hem, lijkt Lukoki op Cruijff.quote:
Stop nou maar, je weet nergens van.quote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die twee kunnen er helemaal niks van, vooral De Sa is erg. Vergeleken met hem, lijkt Lukoki op Cruijff.
Ah, jij wilt het ontkennen merk ik. Klaasen is zeker ook nog steeds de nieuwe Bergkamp?quote:Op zondag 8 september 2013 14:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stop nou maar, je weet nergens van.
Nee, totaal niet. En Lukoki is zeker niet veel beter dan de Sa.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, jij wilt het ontkennen merk ik. Klaasen is zeker ook nog steeds de nieuwe Bergkamp?![]()
Goh, vooral zo letterlijk nemen ja. Dat overdreef ik gewoon om mijn punt te verduidelijken. Namelijk dat De Sa niet kan voetballen, en dat is een feit.quote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. En Lukoki is zeker niet veel beter dan de Sa.
Klaassen moet lekker gaan spelen bij NAC of Cambuurquote:Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, jij wilt het ontkennen merk ik. Klaasen is zeker ook nog steeds de nieuwe Bergkamp?![]()
Ligeon, Denswil, Hendriks, Honer, Keskin, Barakzai, de Bondt en Bitter ook nog.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Wilskracht het volgende:
Spelers die er niet zijn bij Ajax 2
Van der Hart
Tete
Sporkslede
Van der Hoorn
Boilesen
Serrero
Bazoer
Lobotka
De Sa
Hoesen
Andersen