twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:16:18Jong #PSV bij #VVV op 0-2 via Ozbozkurt. Ploeg op weg naar de eerste uitzege dit seizoen. reageer retweet
Die hadden PEC ook over de knie gelegd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:16:18Jong #PSV bij #VVV op 0-2 via Ozbozkurt. Ploeg op weg naar de eerste uitzege dit seizoen. reageer retweet
Best boeiend ja. Anders zeg ik het niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is dat boeiend dan?
PS. moet jij niet een Ajax ava nemen?
Wat jij zegt boeit ons niet zoveel.quote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Best boeiend ja. Anders zeg ik het niet.
Ben jij meerdere personen tegelijk?quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat jij zegt boeit ons niet zoveel.
quote:
Ben je je alvast in dit topic aan het inlezen voor volgend seizoen?quote:
Uh, nee.quote:Op maandag 11 november 2013 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je je alvast in dit topic aan het inlezen voor volgend seizoen?
Ajax had ook niet verwacht dat Denswil, Ligeon, Veltman, Andersen, Klaassen en de Sa in november allemaal al overgeheveld naar Ajax 1 waren denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vond het idee niet eens zo slecht, maar vind de jeugdelftallen zeer tegenvallen.
Achilles heeft het veel moeilijker dan ik dacht, maar ik hoop dat die lekkerder gaan draaien.
Nee gister verloor een klein lelijk clubje van NAC in de eredivisie.quote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat die in de 1ste divisie spelen.
En vorige week kreeg Ajax klappen in eigen huis. Beide niet relevant. Maar je mag het nog een keer proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee gister verloor een klein lelijk clubje van NAC in de eredivisie.
haphaphap.quote:Op maandag 11 november 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vorige week kreeg Ajax klappen in eigen huis. Beide niet relevant. Maar je mag het nog een keer proberen.
Foei, ik hap weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |