Leuk he, de ontdekkingsreis van kleine kinderen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef rubbereend het volgende:
zo, even mn nichtje gered uit de badkamer waarvan ze de deur aan de binnenkant niet meer open kreeg. Even de deurt eruit gehaald
als je steeds hetzelfde zegt is uit je hoofd speechen niet zo moeilijkquote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef borisz het volgende:
Nog steeds kudo's voor de MP dat hij uit zijn hoofd speecht. Maar zijn verhaal is alleen maar weer het standaard riedeltje.Het enige nieuwtje is dat de MP pro schaliegas is. Heb je de kans om een mooie lezing te geven.... tja.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk he, de ontdekkingsreis van kleine kinderen.
Okee. Ze was zeker even in paniek of niet?quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]normaal krijgt ze het slot heel makkelijk los als ze naar de WC gaat
quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je steeds hetzelfde zegt is uit je hoofd speechen niet zo moeilijk
en dat schaliegaslaat ze er ajb vanaf blijven
tuurlijk is de VVD pro-schaliegasquote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je steeds hetzelfde zegt is uit je hoofd speechen niet zo moeilijk
en dat schaliegaslaat ze er ajb vanaf blijven
Bierbrouwers zijn tegen. Meer argumenten zijn niet nodig lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
tuurlijk is de VVD pro-schaliegas
je moet dat echt niet willen, al is het alleen maar omdat je weer een eindige grondstof gaat opgebruiken: uitstel van executie, als je al niet de executie naar voren trekt door dit soort winningen te gaan doen.Denk daarbij aan extra CO2 uitstoot en bij ongelukken aan vervuiling van drinkwater.
Mijn godsdienstleraar zei ooit dat de volgende wereldoorlog om water zou gaan....
grzcrbvwedr, idd, hoe moeilijk jkan het zijn, tegen!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Bierbrouwers zijn tegen. Meer argumenten zijn niet nodig lijkt me.
nee dat viel meequote:Op maandag 2 september 2013 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ze was zeker even in paniek of niet?
VBL / Messi, de nieuwe wereldster.quote:
tevreden?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef borisz het volgende:
Jup. Al hadden we slechts één kandidaat. Van alle leden de beste optie. Het is onze huidige wethouder
.
Ik zat echt met schaamte te kijken naar die Deventerse vrouwen...quote:
Kampvolkquote:Op donderdag 5 september 2013 13:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat echt met schaamte te kijken naar die Deventerse vrouwen...
met z'n schaliegasquote:
Djezes. Kutlul.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
Met Man dient niet synchroon te zwemmen was ik bezig om het meest gelezen bericht vd dag te worden. Helaas kwam Djeezzzzz erdoor met een nepfilmpje en een kutbericht
Voor de OS?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:31 schreef borisz het volgende:
Zeg het maar. Tokio, Istanbul of Madrid?
Niet echt een voorkeur. Madrid en Istanboel zijn qua tijden natuurlijk gunstiger..quote:
Ik denk dat Tokio het gaat worden, want de meest veiligste keuze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt een voorkeur. Madrid en Istanboel zijn qua tijden natuurlijk gunstiger..
Hoe laat en waar te zien Boris ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Tokio het gaat worden, want de meest veiligste keuze.
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:27 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat die Belg een goede voorzitter geweest is.. Goed gehandeld na de problemen van Salt Lake City en verder zijn er geen dingen echt fout gegaan.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:39 schreef borisz het volgende:
Moet wel weer lachen om mijzelf. De hele avond met toch wel een beetje spanning kijken naar waar OS2020 gehouden gaat worden
Tja gevalletje Sportafwijking.
De Olympische Spelen van 2020 naar Tokioquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tokio dus
http://www.nu.nl/sport/35(...)che-spelen-2020.html
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Olympische Spelen van 2020 naar Tokio
FOK! was eerder dankzij Borisz
Als je dat later in je beroep ook kunt waarmaken ,, Wordt je een top-econoom Hoe simpel is hetquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
Had twee berichten klaar staan. Dus kon het juiste bericht direct online knallen.
Oiquote:
het is echt de moeite waardquote:Op zondag 8 september 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
OiNu de Bauke Docu op NED-1. Kon gisteren niet kijken.
Las het al op FOK! en in het NRC. Begin is al mooi.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 16:12 schreef borisz het volgende:
W2 verslaat Jong PSV
Achilles wint van Jong Ajax
En het is worstelen geworden uiteindelijk. Meest olympische sport van alledrie, althans qua traditie.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef borisz het volgende:
Squash is aan hun presentatie begonnen. Honkbal/softbal is al geweest
Nu Worstelen
Blijft jammer van het honkballen. Terwijl ze kleiduiven blijven schieten.quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
En het is worstelen geworden uiteindelijk. Meest olympische sport van alledrie, althans qua traditie.
Dit is wel een overwinning op de commercie. Werkelijk belachelijk dat het uberhaupt zo ver moest komen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
En het is worstelen geworden uiteindelijk. Meest olympische sport van alledrie, althans qua traditie.
Wellicht, maar dat is een ander discussiepunt. Het ging hier over het verdwijnen van worstelen, en dat op een toernooi waar de organisatie nog altijd wil voordoen alsof het gaat om traditie en goede waarden en normen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft jammer van het honkballen. Terwijl ze kleiduiven blijven schieten.
Ik ben mentaal heel volwassen, dus ik mag dat ook.quote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mag je hier serieus niet posten
Ik ben 30+ ik mag dat hoor
Bejaard zijnquote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mag je hier serieus niet posten
Ik ben 30+ ik mag dat hoor
Verwijst jouw usernaam naar het Spaanse stierenvechten?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Verwijst jouw usernaam naar het Spaanse stierenvechten?
Gelukkig. Dan hoef ik je niet te negeren.quote:
Deze reeks was in eerste instantie de officiele SC van VBL, dus nieuw kun je het niet echt noemen...quote:
quote:
Euh. Ok.quote:
okidokiquote:Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze reeks was in eerste instantie de officiele SC van VBL, dus nieuw kun je het niet echt noemen...
wie is dinges?quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat we door de HOOLS goed worden opgevangen. Alleen dinges verpest het. Hools zijn tof en lief.
Tong. Niet dinges.quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat we door de HOOLS goed worden opgevangen. Alleen dinges verpest het. Hools zijn tof en lief.
duurt even voordat ze het bevatten, heb geduldquote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Muto het volgende:
Maar je bent er weerquote:Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef Ole het volgende:
Vreemd, HOOLS verdwijnt elke keer uit mijn AT
yupquote:
gelukkig, als je als sport jarenlang niet eens de beste spelers afvaardigt dan hoor je niet op de Spelen. Wat dat betreft mag herenvoetbal er ook wel af. Of maak een klein toernooi van 6 of 8 ploegen met de beste teams.quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
je kan niet alles bijhoudenquote:
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekkerquote:
Ja goed spul.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekker
Nee hij staat net weer op.quote:Op maandag 9 september 2013 09:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is de storm weer gaan liggen ?
Deze niet......quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Nee hij staat net weer op.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
NOS heeft ASO-rechten t/m 2019 binnen. Tour en andere wielerwedstrijden van de ASO(P-R bijvoorbeeld) ook gewoon de komende jaren bij de NOS
die is lekker jaquote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekker
Waarom ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef borisz het volgende:
Tong. Pilletje nemen voordat PenW begint.
Kijk maar op de gastenlijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk maar op de gastenlijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot morgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat is ook behoorlijk kut ja..quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
Ik vind een ander sportbericht treuriger
Toekomst FBK-games hangt aan zijden draadje
Doet me helemaal niks. Vond het altijd al wereldatletiek op een achteraf baantje.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
Ik vind een ander sportbericht treuriger
Toekomst FBK-games hangt aan zijden draadje
de atleten kwamen er anders graagquote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me helemaal niks. Vond het altijd al wereldatletiek op een achteraf baantje.
Ik overdreef. geef ik toe.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de atleten kwamen er anders graag
en nu raken we ook nog een belangrijke wedstrijd kwijtquote:
Het is een wedstrijd uit de IAAF World Challenge. Een divisie onder de Diamond League. Maar ook nog altijd zeer interessant om een aantal toppers aan te trekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu raken we ook nog een belangrijke wedstrijd kwijt
Ouchquote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef borisz het volgende:
[WK kwalificatie] Kaapverdië uitgesloten van deelname play-offs Das nie handig.
Is je enkel nog steeds niet 100 % ?quote:
Ja, is hij goed in bed?quote:
Nee komt nooit meer goed. Maar nu is hij ook mijn Personal Trainerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is je enkel nog steeds niet 100 % ?
Ik denk het wel, maar heb het helaas nog nooit uit kunnen proberenquote:
ow dacht dat je op die manier was afgematquote:Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee komt nooit meer goed. Maar nu is hij ook mijn Personal Trainer
[..]
Ik denk het wel, maar heb het helaas nog nooit uit kunnen proberen
Was het maar waarquote:Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dacht dat je op die manier was afgemat
Beetje dromen mag tochquote:
Je mag altijd wakker liggen door mijquote:
Goeiemorgen econoom in de dop.quote:
Uitkijken bij het struikelen Ole.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef Ole het volgende:
Mogguh! Zo oogfoto maken. Kan ik paar uur niet veel zien.
quote:
dat zou een duurdere oplossing geweest zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:20 schreef Ole het volgende:
Heb nog wel enorme pupillen. Alsof ik 5 gram coke en 10 pillen opheb
Ja, ben alleen wel haske nuchter nuquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou een duurdere oplossing geweest zijn
Veel plezier!quote:
Ookquote:
Trusten Borisquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ookja. Promotie naar de wereldgroep is nu wel bijna zeker.
En dan natuurlijk FOK aanklikkenquote:
In de bierdivisie is het nu ook een ramp met verschillende aanvangstijdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef Againzender het volgende:
mogguh. wedstrijden om 18:45, het zou verboden moeten worden
heb nu dus ook 1 kaart over. eens kijken wie er mee wil.
dat is een wel heel wazig tijdstip op een zaterdagquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:50 schreef borisz het volgende:
[..]
In de bierdivisie is het nu ook een ramp met verschillende aanvangstijden.
Telstar moet zo om 16.30 tegen Achilles.
Vrijdag 20uquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is een wel heel wazig tijdstip op een zaterdag
CNN nu Boris. Breakin news.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Tong kijken we wel naar de Sterren top20?
Is al weer over. persconferentie tussen USA en Rusland.quote:
Ze zijn eruit. Straks wordt er een resolutie aangenomen waar Syrië weer zich niet aan gaan houden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al weer over. persconferentie tussen USA en Rusland.
Terug naar de orde van de dag Boris. BBC-1 Engels voetbal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zijn eruit. Straks wordt er een resolutie aangenomen waar Syrië weer zich niet aan gaan houden.
Tijd voor belangrijke zakenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terug naar de orde van de dag Boris. BBC-1 Engels voetbal.
PSV met Europacupwedstrijd om 19.00quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef Againzender het volgende:
mogguh. wedstrijden om 18:45, het zou verboden moeten worden
heb nu dus ook 1 kaart over. eens kijken wie er mee wil.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef borisz het volgende:
Ook Matchfixing in het snooker.
Snookeraar Lee schuldig bevonden aan matchfixing
zijn gemeenteraardsbaantje is ook weer veilig gesteldquote:
Gelukkig maar. Wat zou hij nu aan het doen zijn?quote:
aan het meelezen en aan het meeschrijven wat hij straks allemaal moet gaan postenquote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat zou hij nu aan het doen zijn?
Msnen kan ook al niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan het meelezen en aan het meeschrijven wat hij straks allemaal moet gaan posten
Kan wel als je een hotmailaccount hebt. Zo heeft hij me gisteren nog aangesproken..quote:
Op het forum bij de buren postenquote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat zou hij nu aan het doen zijn?
Gedoe weer...quote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan wel als je een hotmailaccount hebt. Zo heeft hij me gisteren nog aangesproken..
Oh ja, even vergetenquote:
Dat wel ja. Ik had niet eens door dat hij iets had gezegd. Opeens zag ik een 1tje bij een envelop staan. Eerst dacht ik oh ik heb een nieuw mailtje. Eerst dat goed bekeken. Paar keer in en uit die map geweest. Totdat ik zag dat het een gespreksbericht wasquote:
hij kan het beter intikken en dan copy-pasten straksquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan het meelezen en aan het meeschrijven wat hij straks allemaal moet gaan posten
quote:
Als je dat zegt krijg ik altijd een banger hart.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Ole het volgende:
Zo. Kan ik met een gerust hart richting werk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je dat zegt krijg ik altijd een banger hart.
Kun u mij de weg vertellen meneer ? Na de troonrede loop ik in een doodlopende straat.quote:
Ja hoor. Beetje natgeregend alleen.quote:
Beetje vocht kan geen kwaad Ole.quote:
Ik vind het nu wel weer genoeg geweest.quote:
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel weer genoeg geweest.
welke zender?quote:
Hoor je het geluid niet ?quote:
Nee hoezo?quote:
Is hard in Indordboelquote:
Ik werk in de buitenlucht en mij hoor je vooralsnog niet klagen over de regen..quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel weer genoeg geweest.
fuk, was Ajax vanavond?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:35 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Ole wat een afslachting.
Morgen gaan we stunten. En noem me geen fuk.quote:
Waar heb je wel naar gekekenquote:
een stunt gaat het worden, hoe dan ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen gaan we stunten. En noem me geen fuk.
Trusten AZ zonder 67.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
een stunt gaat het worden, hoe dan ooken sorry fuk dat ik je niet bij je goede naam noemde.
ik werk nog even, maar ga zo snel mogelijk naar bedquote:
Begint bijna!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef tong80 het volgende:
SHO / Nieuw Programma van Gordon op RTL
Lijkt me zo eng.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:32 schreef Ole het volgende:
Mogguh tong!
Net voor het eerst eigen bloed geprikt
Ze hebben daar tegenwoordig een mooi apparaatje voor. Schiet zo in je vinger, voel je niks van.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me zo eng.Ma doet het al jaren.
Klopt. Dan nog ben ik een mietjequote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze hebben daar tegenwoordig een mooi apparaatje voor. Schiet zo in je vinger, voel je niks van.
Tja, ben er inmiddels aan gewend. Toen ik in het gips zat moest ik mezelf in mijn buik prikken met antistollingsmiddel.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Dan nog ben ik een mietje
Zag in dienst kerels van 2 meter flauwvallen bij een prikje.
Ik vorig jaar. Paar keer :quote:Op woensdag 18 september 2013 14:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ben er inmiddels aan gewend. Toen ik in het gips zat moest ik mezelf in mijn buik prikken met antistollingsmiddel.
En moet elk half jaar bloed laten prikken bij het lab. Eerste paar keer ging ik ook bijna onderuit, maar het valt echt heel erg mee. Het went. Zal wel moeten ook!
VBL / Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2012-2013 # 2quote:Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
Bossie of Boris waar is mijn voetbaldilemmatopic ?
Dank je wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
VBL / Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2012-2013 # 2
quote:
Het is hier godverdomme geen bejaardensoos. ALLES REPOSTENquote:Op donderdag 19 september 2013 12:33 schreef tong80 het volgende:
VBL / Eén van de Ajaxhelden, Gerrie Mühren (67) overleden.
Het is wel raak
Je bent triest geboren of nooit opgevoed.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:47 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Het is hier godverdomme geen bejaardensoos. ALLES REPOSTEN
WEER GELIJK PERSOONLIJKE WORDEN HE? IK KOOK VAN BINNEN.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent triest geboren of nooit opgevoed.
Ik hoop het voor je. Hang je gebraden hart op je rug.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
WEER GELIJK PERSOONLIJKE WORDEN HE? IK KOOK VAN BINNEN.
Ik braad niet ik kook.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Hang je gebraden hart op je rug.
Zo beginnen alle newbies. En gaan vervolgens naar de SC.quote:
ja klopt ben nieuw hier hehe.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo beginnen alle newbies. En gaan vervolgens naar de SC.
Welkom
Hier is iedereen welkom. Dat merk je nog wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
ja klopt ben nieuw hier hehe.
weet niet echt waar ik moet beginnen
Dit leek mij leuk.
Maar ik eet niemand op.
Denk ik.
is goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is iedereen welkom. Dat merk je nog wel.
Zelden. Als het zijdlings ter spraken komtquote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef hanniballecter het volgende:
maar hier word toch ook vooral over voetbal gepraat? of niet
mwa maakt niet zozeer uit. ik denk dat het gezellig is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden. Als het zijdlings ter spraken komt
voor mij wil je niet gevaarlijk worden. ik ben hannibal tenslotte.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden. Als het zijdlings ter spraken komt
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef borisz het volgende:
Fractievergadering in de kamer van de technische staf van Telstar. Ook leuk
Wilde er al een grapje over maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
voor mij wil je niet gevaarlijk worden. ik ben hannibal tenslotte.in het geval van. ;P
dacht het al haha . dank u ;D tweemaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde er al een grapje over maken.Je hebt humor.
Welkom boy
Sorry was even pissenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
dacht het al haha . dank u ;D tweemaal.
is het altijd rustig hier of
Als ik zeg dat dit een wanprestatie was, ben ik nog positief gestemdquote:
ghehe. wanneer zal een nederlandse club weer in europa winnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry was even pissen
Op naar de nederlaag van AZ
hij had het al getwitterdquote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Boris:
Jopen in de prijzen gevallen
http://nos.nl/artikel/553150-nederlands-bier-onderscheiden.html
en terecht, prima bierquote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Boris:
Jopen in de prijzen gevallen
http://nos.nl/artikel/553150-nederlands-bier-onderscheiden.html
sws Neerlandsch bierquote:
daar zijn wij het al jaren over eensquote:Op donderdag 19 september 2013 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
sws Neerlandsch bier. Oh dan heb ik het niet over de pils
Goed spulquote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef tong80 het volgende:
Iemand Tongerlo bier al geprobeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |