Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekkerquote:
Ja goed spul.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekker
Nee hij staat net weer op.quote:Op maandag 9 september 2013 09:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is de storm weer gaan liggen ?
Deze niet......quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Nee hij staat net weer op.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
NOS heeft ASO-rechten t/m 2019 binnen. Tour en andere wielerwedstrijden van de ASO(P-R bijvoorbeeld) ook gewoon de komende jaren bij de NOS
die is lekker jaquote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekker
Waarom ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef borisz het volgende:
Tong. Pilletje nemen voordat PenW begint.
Kijk maar op de gastenlijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk maar op de gastenlijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot morgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat is ook behoorlijk kut ja..quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
Ik vind een ander sportbericht treuriger
Toekomst FBK-games hangt aan zijden draadje
Doet me helemaal niks. Vond het altijd al wereldatletiek op een achteraf baantje.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
Ik vind een ander sportbericht treuriger
Toekomst FBK-games hangt aan zijden draadje
de atleten kwamen er anders graagquote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me helemaal niks. Vond het altijd al wereldatletiek op een achteraf baantje.
Ik overdreef. geef ik toe.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de atleten kwamen er anders graag
en nu raken we ook nog een belangrijke wedstrijd kwijtquote:
Het is een wedstrijd uit de IAAF World Challenge. Een divisie onder de Diamond League. Maar ook nog altijd zeer interessant om een aantal toppers aan te trekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu raken we ook nog een belangrijke wedstrijd kwijt
Ouchquote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef borisz het volgende:
[WK kwalificatie] Kaapverdië uitgesloten van deelname play-offs Das nie handig.
Is je enkel nog steeds niet 100 % ?quote:
Ja, is hij goed in bed?quote:
Nee komt nooit meer goed. Maar nu is hij ook mijn Personal Trainerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is je enkel nog steeds niet 100 % ?
Ik denk het wel, maar heb het helaas nog nooit uit kunnen proberenquote:
ow dacht dat je op die manier was afgematquote:Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee komt nooit meer goed. Maar nu is hij ook mijn Personal Trainer
[..]
Ik denk het wel, maar heb het helaas nog nooit uit kunnen proberen
Was het maar waarquote:Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dacht dat je op die manier was afgemat
Beetje dromen mag tochquote:
Je mag altijd wakker liggen door mijquote:
Goeiemorgen econoom in de dop.quote:
Uitkijken bij het struikelen Ole.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:09 schreef Ole het volgende:
Mogguh! Zo oogfoto maken. Kan ik paar uur niet veel zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |