Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekkerquote:
Ja goed spul.quote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekker
Nee hij staat net weer op.quote:Op maandag 9 september 2013 09:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is de storm weer gaan liggen ?
Deze niet......quote:Op maandag 9 september 2013 09:19 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Nee hij staat net weer op.
quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
NOS heeft ASO-rechten t/m 2019 binnen. Tour en andere wielerwedstrijden van de ASO(P-R bijvoorbeeld) ook gewoon de komende jaren bij de NOS
die is lekker jaquote:Op maandag 9 september 2013 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het biertje Emelisse Blond? Net gedronken. Apart smaakje maar wel lekker
Waarom ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef borisz het volgende:
Tong. Pilletje nemen voordat PenW begint.
Kijk maar op de gastenlijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk maar op de gastenlijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot morgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat is ook behoorlijk kut ja..quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
Ik vind een ander sportbericht treuriger
Toekomst FBK-games hangt aan zijden draadje
Doet me helemaal niks. Vond het altijd al wereldatletiek op een achteraf baantje.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef borisz het volgende:
Ik vind een ander sportbericht treuriger
Toekomst FBK-games hangt aan zijden draadje
de atleten kwamen er anders graagquote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet me helemaal niks. Vond het altijd al wereldatletiek op een achteraf baantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |