Msnen kan ook al niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan het meelezen en aan het meeschrijven wat hij straks allemaal moet gaan posten
Kan wel als je een hotmailaccount hebt. Zo heeft hij me gisteren nog aangesproken..quote:
Op het forum bij de buren postenquote:Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat zou hij nu aan het doen zijn?
Gedoe weer...quote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan wel als je een hotmailaccount hebt. Zo heeft hij me gisteren nog aangesproken..
Oh ja, even vergetenquote:
Dat wel ja. Ik had niet eens door dat hij iets had gezegd. Opeens zag ik een 1tje bij een envelop staan. Eerst dacht ik oh ik heb een nieuw mailtje. Eerst dat goed bekeken. Paar keer in en uit die map geweest. Totdat ik zag dat het een gespreksbericht wasquote:
hij kan het beter intikken en dan copy-pasten straksquote:Op maandag 16 september 2013 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan het meelezen en aan het meeschrijven wat hij straks allemaal moet gaan posten
quote:
Als je dat zegt krijg ik altijd een banger hart.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef Ole het volgende:
Zo. Kan ik met een gerust hart richting werk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je dat zegt krijg ik altijd een banger hart.
Kun u mij de weg vertellen meneer ? Na de troonrede loop ik in een doodlopende straat.quote:
Ja hoor. Beetje natgeregend alleen.quote:
Beetje vocht kan geen kwaad Ole.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |