De Olympische Spelen van 2020 naar Tokioquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tokio dus
http://www.nu.nl/sport/35(...)che-spelen-2020.html
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Olympische Spelen van 2020 naar Tokio
FOK! was eerder dankzij Borisz
Als je dat later in je beroep ook kunt waarmaken ,, Wordt je een top-econoom Hoe simpel is hetquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:24 schreef borisz het volgende:
Had twee berichten klaar staan. Dus kon het juiste bericht direct online knallen.
Oiquote:
het is echt de moeite waardquote:Op zondag 8 september 2013 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
OiNu de Bauke Docu op NED-1. Kon gisteren niet kijken.
Las het al op FOK! en in het NRC. Begin is al mooi.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 16:12 schreef borisz het volgende:
W2 verslaat Jong PSV
Achilles wint van Jong Ajax
En het is worstelen geworden uiteindelijk. Meest olympische sport van alledrie, althans qua traditie.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef borisz het volgende:
Squash is aan hun presentatie begonnen. Honkbal/softbal is al geweest
Nu Worstelen
Blijft jammer van het honkballen. Terwijl ze kleiduiven blijven schieten.quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
En het is worstelen geworden uiteindelijk. Meest olympische sport van alledrie, althans qua traditie.
Dit is wel een overwinning op de commercie. Werkelijk belachelijk dat het uberhaupt zo ver moest komen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
En het is worstelen geworden uiteindelijk. Meest olympische sport van alledrie, althans qua traditie.
Wellicht, maar dat is een ander discussiepunt. Het ging hier over het verdwijnen van worstelen, en dat op een toernooi waar de organisatie nog altijd wil voordoen alsof het gaat om traditie en goede waarden en normen.quote:Op zondag 8 september 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft jammer van het honkballen. Terwijl ze kleiduiven blijven schieten.
Ik ben mentaal heel volwassen, dus ik mag dat ook.quote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mag je hier serieus niet posten
Ik ben 30+ ik mag dat hoor
Bejaard zijnquote:Op zondag 8 september 2013 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mag je hier serieus niet posten
Ik ben 30+ ik mag dat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |