Ik denk dat de stand zo blijft.quote:
Als Inzanity een nieuw topic opent zal de OP wel veranderen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zo'n objectieve OP van een competitie-reeks gezien
Die had er weer gewoon 2 moeten maken binnen 2 minutenquote:
Zeker.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die had er weer gewoon 2 moeten maken binnen 2 minuten
Spannend zatquote:Op zondag 1 september 2013 22:51 schreef Toto69 het volgende:
2-3 FT
Geweldige eerste helft, mindere tweede
Valencia speelde met name de 2e helft heel goed. Met een beetje mazzel hadden ze een punt gepakt vandaag.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Strani het volgende:
Nipt verloren maar m'n vertrouwen in het team is weer hersteld. Na vorige week is dat al heel wat.
Valencia had vandaag recht op minimaal een punt. Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen. Valencia heeft prima gespeeld vandaag.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Strani het volgende:
Nipt verloren maar m'n vertrouwen in het team is weer hersteld. Na vorige week is dat al heel wat.
Inderdaad. Als ze deze houding nou in elke wedstrijd hebben, dan halen we die Champions League nog wel dit seizoen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Valencia speelde met name de 2e helft heel goed. Met een beetje mazzel hadden ze een punt gepakt vandaag.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Valencia had vandaag recht op minimaal een punt. Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen. Valencia heeft prima gespeeld vandaag.
Ik zou jou graag eens willen zien roepen dat Real onterecht wintquote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef inZanity het volgende:
Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen.
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen.
Want? Er is geen club in de wereld die zóveel geluk heeft als Barcelona.quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou jou graag eens willen zien roepen dat Real onterecht wint
Ik vind inZanity gewoon een komische user.quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap niet dat mensen er continu op ingaan...
Geluk dwing je af, zeggen ze hèquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Er is geen club in de wereld die zóveel geluk heeft als Barcelona.
Zie ook niet wat Real daar mee te maken heeft.
Nou Real heeft er in zoverre mee te maken dat als Barcelona wint van Real dat dat alleen maar daar geluk kwam.quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Er is geen club in de wereld die zóveel geluk heeft als Barcelona.
Zie ook niet wat Real daar mee te maken heeft.
Maar Barca-fans gaan er continu op in, gewoon onnodig steedsquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind inZanity gewoon een komische user.
Dat sowieso. Voetballend zal Barcelona het immers nooit winnen van Real.quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Real heeft er in zoverre mee te maken dat als Barcelona wint van Real dat dat alleen maar daar geluk kwam.
Ja echt hèquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap niet dat mensen er continu op ingaan...
Verkapte ik ben rijk en koop elke week een TV postquote:Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef Strani het volgende:
Geloof me, normaal ben ik de eerste die een baksteen door de televisie gooit als het om Barcelona gaat.
Nee, ik kijk sinds de eerste keer altijd in café's, op last van mijn vrouw.quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verkapte ik ben rijk en koop elke week een TV post
Is wel terecht afgekeurd, de aanvaller leunt over de verdediger heen. Dat zag je in de laatste herhaling vanuit een andere hoekquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef opreis het volgende:
En had 1-1 moeten zijn maar onterecht afgekeurd
Pepe 59 miljoen? Tering zeg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef donroyco het volgende:
Even wat research gedaan.
[ afbeelding ]
kijk half naar de wedstrijd maar was gewoon een intikker, verder niet veel laten zien geloof ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Pepe 59 miljoen? Tering zeg.
Bale begint goed.
Keek op nederlandse wiki en daar staat 59 miljoen. Maar dat klopt dus ook niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:42 schreef opreis het volgende:
[..]
bron die ik heb zegt 26,4 miljoen pond
espn zegt 30 miljoenquote:
Nacho, geweldige naamquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:34 schreef donroyco het volgende:
Even wat research gedaan.
[ afbeelding ]
30 miljoen volgens wiki.quote:
Wat moet je toch met al dat geld?quote:Op zondag 15 september 2013 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker voor Bale
Ronaldo bijgetekend bij Real Madrid, gaat 17 miljoen per jaar verdienen
Betere vraag: Als je al zo'n 100 miljoen euro hebt (misschien iets meer, misschien minder maar dicht er bij), wat is dan nog je motivatie?quote:Op zondag 15 september 2013 11:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat moet je toch met al dat geld?
Voorlopig weet Rayo het nog te redden, maar dit houden ze nooit zo volquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dit moet Barca toch gemakkelijk kunnen winnen.
Adriano, hoe kan je zo dom daar zo een duel aangaanquote:
Ja, niet handig!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Adriano, hoe kan je zo dom daar zo een duel aangaan
Het is meer oppassen dat ze geen blessure oplopen, die gasten schoppen flink.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Je ziet wel dat Barca tot het uiterste is gegaan woensdagavond.
vind sanchez heel vaak gewoon slecht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:56 schreef TLC het volgende:
je zal als club zijnde maar gewoon voetballers als Iniesta, Sanchez en Tello op de bank kunnen houden
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd moest er helemaal zijn verhaal over de Flamengozanger voor onderbreken.
Dat zou wel veel leuker zijn, Sport1 heeft weinig overgehouden dit seizoen. Al vind ik de Spaanse competitie wel de leukste buitenlandse competitie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.
Sierd zit in ieder geval ook wel bij Fox, geen idee hoe het werkt mij hij is alleen te horen bij de live Juup. Alleen kijkt daar geen man naar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.
Hij mocht vandaag geen cola voor de wedstrijd heb ik viavia gehoordquote:
Hij werkt voor infostada als freelancer volgens mij. Hij deed van de week ook de Europa League wedstrijd van AZ.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sierd zit in ieder geval ook wel bij Fox, geen idee hoe het werkt mij hij is alleen te horen bij de live Juup. Alleen kijkt daar geen man naar.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij mocht vandaag geen cola voor de wedstrijd heb ik viavia gehoord
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
Die vriendin van Abramovich is zo jong dat hij er kinderbijslag voor krijgt, aldus Sierd
Ook voor het eerst in 316 duels minder balbezit dan de tegenstander naar het schijnt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
Eindstand 0-4
Messi niet gescoord...........het einde van een tijdperk denk ik
gewoon een penalty?quote:
Deze commentator is een beetje saai. Ben overgeschakeld naar engels commentaar.quote:
Mee eens, maar toch mislukt er ook veel bij Neymar. Hij moet naar mijn idee toch zijn draai nog wel vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Messi en Neymar doen het ook steeds beter samen.
Zoveel mislukt er toch niet?? ze voorzetten komen allemaal aan , paast lekker meer .quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch mislukt er ook veel bij Neymar. Hij moet naar mijn idee toch zijn draai nog wel vinden.
Ik denk dat over een half jaartje dit nog veel beter gaat lopen.
Heb het niet alleen over vanavond, tegen Rayo had hij een paar momenten dat hij de bal nét te laat afgeeft of de actie te lang doorzet. Hij kan naar mijn idee nog veel beter renderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Zoveel mislukt er toch niet?? ze voorzetten komen allemaal aan , paast lekker meer .
Enige wat misschien beter kan is ze mannetje passeren..
Je hebt geluk dat ze nie zo tegen je clubje speeldenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Zoveel kansen had hij tegen Ajax moeten missen.
Ze spelen wel weer erg goed vandaag ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ze nie zo tegen je clubje speelden
Roberto, Bartra scoorde net na een assist van Messi, zie je vorige post.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
Bartra voor Messi.
Dat doet Tata een stuk meer . Slim.
Oeps, uiteraard.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roberto, Bartra scoorde net na een assist van Messi, zie je vorige post.
Volgens mij speelt hij het liefst iedere minuut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, Messi leek er niet echt blij mee te zijn.
PSV-Ajax gemist?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
Genoten weer
Had ik hard nodig na alle kut-wedstrijden uit de eredivisie
Messi=messiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef lionella het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, Messi leek er niet echt blij mee te zijn.
[/quote
Geen een speler vind het leuk om gewisseld te worden. Bij Messi valt het op omdat hij altijd speelt en haast nooit gewisseld wordt. Je ziet ook steeds beelden die de regie laat zien van Messi. Van andere spelers laten ze zulke beelden nooit zien.
Nee, daarom juist. Persiflage van voetbal.quote:
Die scheidsrechter is niet echt een topper.....quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef TheGeneral het volgende:
Daar had Ramos rood moeten hebben.
Dat kun je uiteraard vrijwel elke wedstrijd wel zeggen.
Al die Spaanse scheidsrechters en grensrechters zijn dramatisch.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die scheidsrechter is niet echt een topper.....
Nou, niet allemaal. Maar deze is zelfs voor Spaanse begrippen heel slecht.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al die Spaanse scheidsrechters en grensrechters zijn dramatisch.
Preciesquote:Op woensdag 25 september 2013 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
Pepe trekt die gozer toch gewoon onderuit?
En toch is Messi beter. Of ben jij het daar niet mee eens?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:53 schreef inZanity het volgende:
Weer twee goals voor Ronaldo. Neemt nog verder afstand van Messi qua aantal doelpunten.
Messi beter dan Ronaldo?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En toch is Messi beter. Of ben jij het daar niet mee eens?
Een onterechte penalty , ...madrid weer geluk met de scheids vandaag.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:53 schreef inZanity het volgende:
Weer twee goals voor Ronaldo. Neemt nog verder afstand van Messi qua aantal doelpunten.
Die penalty was volledig terecht man.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Een onterechte penalty , ...madrid weer geluk met de scheids vandaag.
Messi>ronaldo
Elche had er ook 1 moeten krijgen ,,.. en de 3 min waren al voorbij btw .quote:Op donderdag 26 september 2013 00:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die penalty was volledig terecht man.
Geniaal wat een penaltyquote:Op donderdag 26 september 2013 09:29 schreef TheGeneral het volgende:
Echt duidelijk te zien dat Pepe gewoon die gozer omver trekt.
Belachelijke penalty. Komt Real weer goed weg..
1 Lionel Andrés Messi Barcelona 7quote:Op woensdag 25 september 2013 23:53 schreef inZanity het volgende:
Scoren uit een onterechte vrije trap en een onterechte penalty.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:29 schreef TheGeneral het volgende:
Echt duidelijk te zien dat Pepe gewoon die gozer omver trekt.
Belachelijke penalty. Komt Real weer goed weg..
quote:Dankzij een dubieuze penalty in de blessuretijd won Real Madrid gisteren van promovendus Elche. De 2-1 zege van de Madrilenen leidde tot een relletje op Twitter tussen spelers van FC Barcelona en Real.
Barça-verdediger Gerard Piqué bekeek de wedstrijd van de aartsrivaal thuis voor de buis en kon het niet laten cynisch te reageren. 'Ik kijk naar een comedy op Canal+, die zijn altijd erg goed rond deze tijd van de nacht!'
Arbeloa
Verdediger Alvaro Arbeloa kon het niet laten daarop te reageren. Hij verstuurde een vrolijke groepsfoto vanuit de spelersbus van Real. 'Tevreden met de drie punten! Ik ben erg blij dat sommige mensen het theater hebben ingeruild voor de bioscoop!'
Een duidelijke sneer naar het toneelspel van sommige spelers van Barcelona, die af en toe blessures simuleren of met het halve team protesteren tegen de scheidsrechter.
Dit ging al de hele wedstrijd zo....quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zag vanavond die pingel van Madrid en het kan zijn dat ik iets aan mijn ogen mankeer, maar die Pepe gaf die gozer een slinger en niet andersom.. als zo'n scheids je dit flikt wil je zo'n man toch ter plekke doodknuppelen? Wat is dit voor waanzin.. die kerel moet bijna wel iets hebben gekregen onder de tafel van Madrid.. ongelofelijk.
Waarom werd hij zo snel gewisseld?quote:
Een mogelijke blessure aan een teenkootje of zoiets ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom werd hij zo snel gewisseld?
lichte pijn in zijn dijbeenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom werd hij zo snel gewisseld?
Oke, hij heeft sinds vorig jaar toch wel veel blessures/pijntjes opeens.quote:
Okk veel belastingzorgen ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oke, hij heeft sinds vorig jaar toch wel veel blessures/pijntjes opeens.
Dan vind ik jou stom.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik zijn niet blij met Sierd
Dreambox ftwquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan vind ik jou stom.
Je kan het goedmaken door mij een stream met NL commentaar te geven. Ik heb namelijk geen Sport1 meer.
toppiequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zal blij zijn om te horen dat ik alsnog een NL stream gevonden heb
quote:
Ik heb hier een X.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen goed weekend voor mijn Derksen toto.
Nu nog niet, misschien later ..quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Dat had de 0-2 moeten zijn. Zal het zo wel 1-1 worden.
Omdat Atletico daarvoor een goal moet maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kan het in godsnaam nog geen 0-2 zijn...
quote:"Het heeft de pers niet gehaald in Nederland.. Ik wou u nog meegeven dat dinsdag Dasha Zhukova jarig was, kent u die? Dasha Zhukova.. (..) Is de zeer jonge vriendin van Roman Ambramovich.. Die Dasha Zhukova is zo jong die vriendin van Ambramovich dat ie d'r kinderbijslag voor krijgt.. Nou heeft ie dat niet nodig kan ik u verzekeren.. Die was dus jarig, ik geloof dat ze 23 werd ofzo.. Naja, 100 mensen uitgenodigd, dure tent.. Na middernacht moet iedereen weg, op 10 zeer selectieve vrienden en kennissen van Ambramovich en Dasha Zhukova na, die mochten blijven.. Toen werd Dasha door Roman op het podium uitgenodigd.. Nou toen ging ze staan ze dacht 'hij gaat nu een liedje zingen ofzo..' Nee, want dat deed hij niet want de gordijnen gingen open en dat deed 'Lady Gaga'.. Kent u die? 'Lady Gaga'.. Vroeger had je 'Radio Gaga' waar die zijn gebleven weet ik niet maar nu heb je 'Lady Gaga'. En ik zal u vertellen, dat valt best nog mee, zo'n anderhalf uur 'Lady Gaga'.. Dasha Zhukova, die jarige jonge vriendin, net geen politiewerk, die kreeg als cadeau anderhalf uur Lady Gaga, ja, alleen zingen dan he.. 2 punt 9 miljoen euro betaalde Roman Abramovich.. 2 punt 9 miljoen euro.. Ik zal u zeggen, in de Itunes kun je voor 2 euro 90 'Lady Gaga' gewoon downloaden.. Dasha kon d'r aanraken.. Normaal gesproken vertellen wij dit bij een Engelse wedstrijd, maar sinds de commentatoren van Sport1 zijn teruggekomen van vakantie, is het Engels voetbal weg op de een of andere manier.. Waar het gebleven is.. Joost mag het weten.. Nou goed, dit vertel ik u even als anekdote, zo op de zaterdagavond.."
oh is dat het.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Atletico daarvoor een goal moet maken.
Als Atletico wint gaat hij helemaal losquote:
Joost mag het weten he.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
FoX zitten ze nu en niet de NL versie ... Succes
Wel voor elsierd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Dit komt niet meer goed volgens mij ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |