Ik denk dat de stand zo blijft.quote:
Als Inzanity een nieuw topic opent zal de OP wel veranderen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden zo'n objectieve OP van een competitie-reeks gezien
Die had er weer gewoon 2 moeten maken binnen 2 minutenquote:
Zeker.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die had er weer gewoon 2 moeten maken binnen 2 minuten
Spannend zatquote:Op zondag 1 september 2013 22:51 schreef Toto69 het volgende:
2-3 FT
Geweldige eerste helft, mindere tweede
Valencia speelde met name de 2e helft heel goed. Met een beetje mazzel hadden ze een punt gepakt vandaag.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Strani het volgende:
Nipt verloren maar m'n vertrouwen in het team is weer hersteld. Na vorige week is dat al heel wat.
Valencia had vandaag recht op minimaal een punt. Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen. Valencia heeft prima gespeeld vandaag.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Strani het volgende:
Nipt verloren maar m'n vertrouwen in het team is weer hersteld. Na vorige week is dat al heel wat.
Inderdaad. Als ze deze houding nou in elke wedstrijd hebben, dan halen we die Champions League nog wel dit seizoen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Valencia speelde met name de 2e helft heel goed. Met een beetje mazzel hadden ze een punt gepakt vandaag.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Valencia had vandaag recht op minimaal een punt. Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen. Valencia heeft prima gespeeld vandaag.
Ik zou jou graag eens willen zien roepen dat Real onterecht wintquote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef inZanity het volgende:
Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen.
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar de keren dat Barcelona onterecht wint zijn nou eenmaal niet meer te tellen.
Want? Er is geen club in de wereld die zóveel geluk heeft als Barcelona.quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou jou graag eens willen zien roepen dat Real onterecht wint
Ik vind inZanity gewoon een komische user.quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap niet dat mensen er continu op ingaan...
Geluk dwing je af, zeggen ze hèquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Er is geen club in de wereld die zóveel geluk heeft als Barcelona.
Zie ook niet wat Real daar mee te maken heeft.
Nou Real heeft er in zoverre mee te maken dat als Barcelona wint van Real dat dat alleen maar daar geluk kwam.quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Er is geen club in de wereld die zóveel geluk heeft als Barcelona.
Zie ook niet wat Real daar mee te maken heeft.
Maar Barca-fans gaan er continu op in, gewoon onnodig steedsquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind inZanity gewoon een komische user.
Dat sowieso. Voetballend zal Barcelona het immers nooit winnen van Real.quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou Real heeft er in zoverre mee te maken dat als Barcelona wint van Real dat dat alleen maar daar geluk kwam.
Ja echt hèquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap niet dat mensen er continu op ingaan...
Verkapte ik ben rijk en koop elke week een TV postquote:Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef Strani het volgende:
Geloof me, normaal ben ik de eerste die een baksteen door de televisie gooit als het om Barcelona gaat.
Nee, ik kijk sinds de eerste keer altijd in café's, op last van mijn vrouw.quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verkapte ik ben rijk en koop elke week een TV post
Is wel terecht afgekeurd, de aanvaller leunt over de verdediger heen. Dat zag je in de laatste herhaling vanuit een andere hoekquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef opreis het volgende:
En had 1-1 moeten zijn maar onterecht afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |