Voorlopig weet Rayo het nog te redden, maar dit houden ze nooit zo volquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dit moet Barca toch gemakkelijk kunnen winnen.

Adriano, hoe kan je zo dom daar zo een duel aangaanquote:

Ja, niet handig!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Adriano, hoe kan je zo dom daar zo een duel aangaan

Het is meer oppassen dat ze geen blessure oplopen, die gasten schoppen flink.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Je ziet wel dat Barca tot het uiterste is gegaan woensdagavond.

vind sanchez heel vaak gewoon slecht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:56 schreef TLC het volgende:
je zal als club zijnde maar gewoon voetballers als Iniesta, Sanchez en Tello op de bank kunnen houden

Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd moest er helemaal zijn verhaal over de Flamengozanger voor onderbreken.

Dat zou wel veel leuker zijn, Sport1 heeft weinig overgehouden dit seizoen. Al vind ik de Spaanse competitie wel de leukste buitenlandse competitie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.

Sierd zit in ieder geval ook wel bij Fox, geen idee hoe het werkt mij hij is alleen te horen bij de live Juup. Alleen kijkt daar geen man naar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.

Hij mocht vandaag geen cola voor de wedstrijd heb ik viavia gehoordquote:

Hij werkt voor infostada als freelancer volgens mij. Hij deed van de week ook de Europa League wedstrijd van AZ.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sierd zit in ieder geval ook wel bij Fox, geen idee hoe het werkt mij hij is alleen te horen bij de live Juup. Alleen kijkt daar geen man naar.

quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij mocht vandaag geen cola voor de wedstrijd heb ik viavia gehoord

quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
Die vriendin van Abramovich is zo jong dat hij er kinderbijslag voor krijgt, aldus Sierd
 Tijd voor de nieuwtjes.
 Tijd voor de nieuwtjes.

Ook voor het eerst in 316 duels minder balbezit dan de tegenstander naar het schijnt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
Eindstand 0-4
Messi niet gescoord...........het einde van een tijdperk denk ik

gewoon een penalty?quote:

Deze commentator is een beetje saai. Ben overgeschakeld naar engels commentaar.quote:

Mee eens, maar toch mislukt er ook veel bij Neymar. Hij moet naar mijn idee toch zijn draai nog wel vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Messi en Neymar doen het ook steeds beter samen.

Zoveel mislukt er toch niet?? ze voorzetten komen allemaal aan , paast lekker meer .quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch mislukt er ook veel bij Neymar. Hij moet naar mijn idee toch zijn draai nog wel vinden.
Ik denk dat over een half jaartje dit nog veel beter gaat lopen.

Heb het niet alleen over vanavond, tegen Rayo had hij een paar momenten dat hij de bal nét te laat afgeeft of de actie te lang doorzet. Hij kan naar mijn idee nog veel beter renderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Zoveel mislukt er toch niet?? ze voorzetten komen allemaal aan , paast lekker meer .
Enige wat misschien beter kan is ze mannetje passeren..

Je hebt geluk dat ze nie zo tegen je clubje speeldenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Zoveel kansen had hij tegen Ajax moeten missen.

Ze spelen wel weer erg goed vandaag ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ze nie zo tegen je clubje speelden

Roberto, Bartra scoorde net na een assist van Messi, zie je vorige post.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
Bartra voor Messi.
Dat doet Tata een stuk meer . Slim.

Oeps, uiteraard.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roberto, Bartra scoorde net na een assist van Messi, zie je vorige post.

Volgens mij speelt hij het liefst iedere minuut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, Messi leek er niet echt blij mee te zijn.

Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
 Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef TheGeneral het volgende: 

PSV-Ajax gemist?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
Genoten weer
Had ik hard nodig na alle kut-wedstrijden uit de eredivisie

Messi=messiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef lionella het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, Messi leek er niet echt blij mee te zijn.
[/quote
Geen een speler vind het leuk om gewisseld te worden. Bij Messi valt het op omdat hij altijd speelt en haast nooit gewisseld wordt. Je ziet ook steeds beelden die de regie laat zien van Messi. Van andere spelers laten ze zulke beelden nooit zien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |