Voorlopig weet Rayo het nog te redden, maar dit houden ze nooit zo volquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dit moet Barca toch gemakkelijk kunnen winnen.
Adriano, hoe kan je zo dom daar zo een duel aangaanquote:
Ja, niet handig!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Adriano, hoe kan je zo dom daar zo een duel aangaan
Het is meer oppassen dat ze geen blessure oplopen, die gasten schoppen flink.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Je ziet wel dat Barca tot het uiterste is gegaan woensdagavond.
vind sanchez heel vaak gewoon slecht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:56 schreef TLC het volgende:
je zal als club zijnde maar gewoon voetballers als Iniesta, Sanchez en Tello op de bank kunnen houden
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd moest er helemaal zijn verhaal over de Flamengozanger voor onderbreken.
Dat zou wel veel leuker zijn, Sport1 heeft weinig overgehouden dit seizoen. Al vind ik de Spaanse competitie wel de leukste buitenlandse competitie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.
Sierd zit in ieder geval ook wel bij Fox, geen idee hoe het werkt mij hij is alleen te horen bij de live Juup. Alleen kijkt daar geen man naar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betaal je nog voor dat Sport1? Sierd en Messi moeten gewoon naar FOX.
Hij mocht vandaag geen cola voor de wedstrijd heb ik viavia gehoordquote:
Hij werkt voor infostada als freelancer volgens mij. Hij deed van de week ook de Europa League wedstrijd van AZ.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sierd zit in ieder geval ook wel bij Fox, geen idee hoe het werkt mij hij is alleen te horen bij de live Juup. Alleen kijkt daar geen man naar.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hij mocht vandaag geen cola voor de wedstrijd heb ik viavia gehoord
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
Die vriendin van Abramovich is zo jong dat hij er kinderbijslag voor krijgt, aldus Sierd
Ook voor het eerst in 316 duels minder balbezit dan de tegenstander naar het schijnt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:50 schreef TheFatLady het volgende:
Eindstand 0-4
Messi niet gescoord...........het einde van een tijdperk denk ik
gewoon een penalty?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |