Hiquote:
Saai volk.quote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja niemand wil baggeren
Ff die neuronen trainen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Studeur het volgende:
studie gaat weer beginnen vanaf morgen
Fixedquote:
\nu ben je gezaktquote:
Daarom ben ik programmeur geworden. Als ik dan dit soort fouten maak word ik er netjes op gewezen door de compilerquote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
\nu ben je gezakt
morgen begint mn studie weer en ik ben daarom al 2 weken gestopt met blowen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben eindelijk weer stoned
Wanneer iedereen weer moet werken/naar school moet, begint eindelijk mijn rust
Vrijdagavond pas weer werken en verder geen kut doen
ermahgerd stuquote:
Ik blow nu juist weer sinds een weekquote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
morgen begint mn studie weer en ik ben daarom al 2 weken gestopt met blowen.
behalve gisteren dan
dat blowtje van gisteren voelde ook wel echt heerlijkquote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
Ik ben echt zo lekker stonedheb dit gemist
Alsof 't echt al eeuwen is mja
moeite waardquote:Op zondag 1 september 2013 21:53 schreef bondage het volgende:
Ik heb al meer dan een half jaar niet meer geblowd. Wordt wel weer een keer tijd voor een lekker jointje. Moet wel eerst wiet halen
Niet gestopt, kon gewoon niet blowen omdat ik op een grote kinderspelweek vrijwilliger was en geen tijd had/kans kreeg omdat we ook nog een paar nachten daar waren blijven slapen en op dat terrein mocht niet geblowed worden.quote:Op zondag 1 september 2013 21:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat blowtje van gisteren voelde ook wel echt heerlijk
hoe lang was jij gestopt?
laat je niet ompraten door moira. door haar topic ben ik weer gaan blowen na een maand clean.quote:
Nee niksquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
laat je niet ompraten door moira. door haar topic ben ik weer gaan blowen na een maand clean.
Ach als je vervangende activiteiten/drank hebt is het niet eens zo moeilijk. ik heb met een vriend een contract opgesteld dat we niet gaan blowen tot 1 oktober. maar dat heb ik dus nu al verbrokenquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet gestopt, kon gewoon niet blowen omdat ik op een grote kinderspelweek vrijwilliger was en geen tijd had/kans kreeg omdat we ook nog een paar nachten daar waren blijven slapen en op dat terrein mocht niet geblowed worden.
Daarna nog naar Lelystad naar bruiloft waar we geen wiet bij hadden maar dat ook niet boeide omdat veel alcohol
Drukke week gehad, mja dus een week niet geblowed ofzo
Nee dat zou ik niet doen tijdens je studie, neequote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ach als je vervangende activiteiten/drank hebt is het niet eens zo moeilijk. ik heb met een vriend een contract opgesteld dat we niet gaan blowen tot 1 oktober. maar dat heb ik dus nu al verbroken
ach, af en toe mag wel, zolang ik maar niet weer dagelijks ga blowen.
Anders even halenquote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
Ik heb alleen nog één blikje cola en een fles wijn te drinken
Moet ik gewoon aan de wijn omdat 't drinken op is
omg dat is een goedequote:
ONZ / Kom even tekenen :)quote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg dat is een goede
maar post dan in het iSketch topic![]()
Die moet echt nodig gekicked worden
wacht ff zoeken
Neequote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
ONZ / Kom even tekenen :)
Er is ook een actuele.
Moiraquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg dat is een goede
maar post dan in het iSketch topic![]()
Die moet echt nodig gekicked worden
wacht ff zoeken
haha omdat ik de flockdraw link in de OP aanklikte en er niemand aan het tekenen wasquote:
nodig ook ff de stoners uit enzoquote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
OK OK OVER ISKETCH VERDER IN HET ISKETCH TOPIC WANT DAN GAAN OOK WEER MEER MENSEN DAT DOEN ENZO
Morgen om 3 uur ff naar school rooster ophalen en dan zit schooldag voor deze week er alweer opquote:
Ik vond het maar een saaie bedoelingquote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
Kom iSketchen in de FOK!room mensen
ONZ / [iSketch] #3 - Geen buitenlanders en meer piemels!
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Je was er één secondequote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik vond het maar een saaie bedoeling
Dan wordt de wereld er niet leuker op voor je...quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Fritter het volgende:
[..]
Kansen geven ben ik niet voor op de wereld gezet hoor
Voor iSketch danquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan wordt de wereld er niet leuker op voor je...
wat de neuk?quote:
kom terug op isketchquote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
3:05 "de koeptelefoen van de tsietsjee"
quote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
3:05 "de koeptelefoen van de tsietsjee"
Is leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee je moet op isketch komen
isketchen met fokkers
Goede avond luisteraars en amateursquote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
isketchen met fokkers
Iedere keer als jullie isketchen zit ik op mijn telefoon en moet ik de volgende dag vroeg op #hardfokkerkomtbuitenleventjequote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
isketchen met fokkers
Dafuq is die gozer aan het doen danquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Goede avond luisteraars en amateurs
ripquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere keer als jullie isketchen zit ik op mijn telefoon en moet ik de volgende dag vroeg op #hardfokkerkomtbuitenleventje
Volgende keer danquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere keer als jullie isketchen zit ik op mijn telefoon en moet ik de volgende dag vroeg op #hardfokkerkomtbuitenleventje
Dit is ONZ, moet hier nut zijn?quote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo mensen weekend zit erop klopt
gr ria
ps: wat is het nut van dit topic
ik ook nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik snap het topic niet
gr ria
Databasevulling is het nut.quote:Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik probeer altijd en overal van nut te zijn vandaar mijn vraag wat het nut was. als hier geen nut is trek ik mijn vraag terug
gr ria
quote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
hallo mensen weekend zit erop klopt
gr ria
ps: wat is het nut van dit topic
thanksquote:Op zondag 1 september 2013 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bazen UI. Tovert steeds weer een glimlach op mijn gezicht.
iSketchquote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja net zitten iSketchen en ben best stoned
ik ookquote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
iSketchIk ben alleen beroerd in tekenen.
Thnxquote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Proost!
Was 't hier maar zo'n feest.
True truequote:Op zondag 1 september 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ookmaar is gweoon gezellig en je kunt er grappige dingen van maken
nee jij was echt aidsquote:Op zondag 1 september 2013 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn tekenskills zijn ook niet al te bestI know
quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True trueIk probeerde eerst altijd extra onduidelijk te zijn, tot 't einde van de tijd, maar ik merkte al snel dat ik echt wel m'n best kon doen, veel verschil maakte het toch niet.
Allebei zo herkenbaarquote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ik geef m'n linkshandigheid gewoon de schuld.
Die wordt door menig FOK!ker reeds genegeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh is Ria hier te vinden, jemig de pemig
En terecht...quote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die wordt door menig FOK!ker reeds genegeerd.
Gewoon omdat.
linkshandig is linksvoetig is linkspiemeligquote:Op zondag 1 september 2013 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Is eigenlijk natuurlijk gewoon een gevolg van linkshandig zijn.
Preciesquote:Op maandag 2 september 2013 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
linkshandig is linksvoetig is linkspiemelig
Nicequote:Op maandag 2 september 2013 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
de dag waarop mijn vakantie begintwhehe
Nee, vooral geen kut doen en zo veel mogelijk slapen en chillen en uitrustenquote:
Dat heb je goed.quote:Op maandag 2 september 2013 00:03 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik begin sterk het gevoel te krijgen dat ik hier niet geapriceert wordt mag ik een bevestiging of ontkenning hiervan aub. puur zodat ik weet waaraan ik toe ben
gr ria
Ah zo'n vakantie had ik ook ja.quote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, vooral geen kut doen en zo veel mogelijk slapen en chillen en uitrustenveel te druk geweest de laatste maanden
mja moet vrijdagavond ook alweer dus 't is maar kort genieten, whehe
Deze tattoo is baas
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op maandag 2 september 2013 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah zo'n vakantie had ik ook ja.Gewoon totaal geen ene fuck uitvoeren
![]()
Geniale tattooGaan die sterretjes helemaal door naar beneden?
Tatu die ik baas vind mag ik niet plaatsen...quote:Op maandag 2 september 2013 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, vooral geen kut doen en zo veel mogelijk slapen en chillen en uitrustenveel te druk geweest de laatste maanden
mja moet vrijdagavond ook alweer dus 't is maar kort genieten, whehe
Deze tattoo is baas
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
geen ideeeen tattoeage OP m'n kut zou me niet echt fijn lijken though
Ik ken jou nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
48 posts?...quote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Ziba.. het volgende:
Ik ben heel bekend op fok! En iedereen kent mij hier, dus hallo!
Morgen UvA.!
mij evenaren lukt niet, maar welkom.quote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Ziba.. het volgende:
Ik ben heel bekend op fok! En iedereen kent mij hier, dus hallo!
Morgen UvA.!
Slaap zachtquote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
Ik ga van FOK! af liefjens![]()
stoned en moe
Slaap lekkah![]()
Trustenquote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
stoned en moe
Slaap lekkah![]()
Goeienacht ondanks ik je nooit heb gesprokenquote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
stoned en moe
Slaap lekkah![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 00:14 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Drugs are bad and you should feel bad, mmkay?
gr ria
Slecht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
quote:Op maandag 2 september 2013 00:14 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
drugs is bad en you shoult feeel bad
gr ria
quote:Op maandag 2 september 2013 00:16 schreef Equalz het volgende:
[..]
Slecht...Ik ben soms ook gewoon slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja ..quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben soms ook gewoon slecht.
For the love of god ik sta der een keer niet in <3quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 1 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 602 Ajacied422
002. 434 JR-Style-93
003. 404 Karina
004. 399 Mexicanobakker
005. 381 Stuart
006. 347 Rezania
007. 318 BBQSausage
Omg.
Jawel.quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Equalz het volgende:
[..]
For the love of god ik sta der een keer niet in <3
quote:096. 075 Equalz
Verslaafd hoor als dit de eerste keer isquote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Equalz het volgende:
[..]
For the love of god ik sta der een keer niet in <3
Wat is erger, 602 van Ajacied of 318 van jouquote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zondag 1 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 602 Ajacied422
002. 434 JR-Style-93
003. 404 Karina
004. 399 Mexicanobakker
005. 381 Stuart
006. 347 Rezania
007. 318 BBQSausage
Omg.
602quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is erger, 602 van Ajacied of 318 van jou
Die Ajacied heeft een constante hoeveelheid, daar verbaas ik me niet meer over.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajacied misschien meerdere personen op dat account?quote:Op maandag 2 september 2013 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die Ajacied heeft een constante hoeveelheid, daar verbaas ik me niet meer over.Over mijzelf nog wel redelijk vaak.
Ach nu begint het schooljaar ook weer, voor veel mensen het teken dat ze hun huis wel moeten verlatenquote:Op maandag 2 september 2013 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die Ajacied heeft een constante hoeveelheid, daar verbaas ik me niet meer over.Over mijzelf nog wel redelijk vaak.
Nee joh, hij post gewoon belachelijk actief mee in die SC in VBL.quote:Op maandag 2 september 2013 00:26 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ajacied misschien meerdere personen op dat account?
Dafuq jongen je stond woensdag op 2, waar is je leven geblevenquote:Op maandag 2 september 2013 00:26 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ajacied misschien meerdere personen op dat account?
Het zou me bijna niet verbazen als hij degene is die tong80 gaat inhalenquote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, hij post gewoon belachelijk actief mee in die SC in VBL.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ach nu begint het schooljaar ook weer, voor veel mensen het teken dat ze hun huis wel moeten verlaten
hjb over stijnquote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nah ik heb maar 1 dag school in de week, en dan ga ik niet op fok, hoeven mensen niet van me te weten ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En dan op school weer hard doorposten.
Hmm ik weet nietquote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef Fritter het volgende:
[..]
Dafuq jongen je stond woensdag op 2, waar is je leven gebleven
Welk spelquote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet
veel gegamed vandaag...
Call of duty world at war zombie mode (custom maps)quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah ik heb maar 1 dag school in de week, en dan ga ik niet op fok, hoeven mensen niet van me te weten ofzo
En de rest van de week werken
Gooi je leven wegquote:Op maandag 2 september 2013 00:30 schreef Equalz het volgende:
[..]
Call of duty world at war zombie mode (custom maps)
Nah vooral het punt dat ik hierop openbaar homo benquote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]FOK! is wel iets om je voor te schamen ja.
Stel je voor dat iemand van school je Fok! ontdekt...quote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah vooral het punt dat ik hierop openbaar homo ben
Mja, lastig wel. Ik had een klasgenoot die juist door een aantal posts hier op FOK! van me, dacht dat ik homo was.quote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah vooral het punt dat ik hierop openbaar homo ben
Dan zou ik dus out zijn voor ik er klaar voor ben?quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef Equalz het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand van school je Fok! ontdekt...
quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, lastig wel. Ik had een klasgenoot die juist door een aantal posts hier op FOK! van me, dacht dat ik homo was.
Linkje?quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef Fritter het volgende:
Ik ben op 1 of andere manier in JNG terecht gekomen
Telefoon ook niet, ik hou niet van gepriegelquote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK!ken doe ik ook niet op school of werk.. Enkel thuis, veilig achter mijn beeldscherm of telefoon
Op mijn werk sta ik heel de dag, keuken hequote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb schijt. Al ga ik niet openbaar op m'n werk zitten FOK!ken, da's net een ander verhaal.
Ik zit op kantoor, dus ik kan wel gewoon FOK!ken.quote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef Fritter het volgende:
[..]
Op mijn werk sta ik heel de dag, keuken he
Ik weet niet of het bij mijn aankomende werk toegestaan is je telefoon bij je te houden tijden het werkenquote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, dus ik kan wel gewoon FOK!ken.
Oh ik ook hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op mijn stage van vorig jaar heb ik ook wel eens stiekeum geFOK!t
ja welquote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft 'm echt niet te verdedigen hoor, kan ie zelf ook wel.
4dequote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon als 1e post in 't voorsteltopic posten.
Als je je werk maar afkrijgt, zullen ze wel denken.quote:Op maandag 2 september 2013 00:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mijn aankomende werk toegestaan is je telefoon bij je te houden tijden het werken
quote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
ik moet dat wel doen
hij mag mij namelijk niet probeer witvoetje te halen
stijn, stinho, ajacied422
Trustenquote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga ook maar mn bedje opzoeken, trusten allemaal
Nah horeca is vaak zo dat gewoon, of je werkt zonder telefoon of je gaat lekker wegquote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je je werk maar afkrijgt, zullen ze wel denken.
Schattig.quote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
ik moet dat wel doen
hij mag mij namelijk niet probeer witvoetje te halen
stijn, stinho, ajacied422
Uh, van Heanquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah.
Nu weet ik ook hoe je aan je UI komt.
Ik ken het, heb 20 weken stage gelopen bij een grote horecaketen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah horeca is vaak zo dat gewoon, of je werkt zonder telefoon of je gaat lekker weg
McDonalds is geen horecaquote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken het, heb 20 weken stage gelopen bij een grote horecaketen.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't bedrijf van de kers op de appelmoes wel.
Lol Ridderkerk zelfs niet eens zo heel ver wegquote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom op man.![]()
Google zoeken naar kers op de appelmoes
Van der valk hotel ja?quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom op man.![]()
Google zoeken naar kers op de appelmoes
Ze zitten overal.quote:Op maandag 2 september 2013 00:43 schreef Fritter het volgende:
[..]
Lol Ridderkerk zelfs niet eens zo heel ver weg
Hier in Eindhoven zit er ook een.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Fritter het volgende:
[..]
Van der valk ja maar de met appelmoes geval kwam op google in ridderkerk eruit
Van der valk zit door heel Nederlandquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven zit er ook een.
Pas helemaal gerenoveerd lijkt net een hotel man...
Is het ook hè.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven zit er ook een.
Pas helemaal gerenoveerd lijkt net een hotel man...
Nee, oke. Maar v/d Valk is alle drie.quote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef Fritter het volgende:
[..]
Als iets horeca is hoeft het nog geen hotel te zijn
Si Si,quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar v/d Valk is alle drie.
De sanitaire voorzieningen zijn wel goed daarquote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar v/d Valk is alle drie.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Equalz het volgende:
[..]
De sanitaire voorzieningen zijn wel goed daar![]()
kan op me gemak 3kilo wegschijten zonder gestoord te worden
Je had eens moeten ruiken naderhand...quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar had ik vrij weinig mee te maken, gelukkig.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Equalz het volgende:
[..]
Je had eens moeten ruiken naderhand...
de tering het leek net of osama bin-laden daar al een week lag.
Lig hier echt krom van het lachen als ik eraan terug denk... geweldig was dat.quote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bij mij stinkt 't meestal niet zo erg.quote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Equalz het volgende:
[..]
Lig hier echt krom van het lachen als ik eraan terug denk... geweldig was dat.
En het mooiste was dat er naderhand zo'n man met een krantje die richting inliep van de wc en ik liep er net uit.
Zie ik hem die deur ingaan, binnen 3 seconden was hij eruit en ging hij opzoek naar een ander toilet in het hotel
Maarja dat is het hele eieren eten héquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bij mij stinkt 't meestal niet zo erg.
Precies.quote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Equalz het volgende:
[..]
Maarja dat is het hele eieren eten hé
(dubbele betekenis much)
Opzich?quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou een goede TT change zijn ja.
Weltrustenquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Maar niet voor lang, want ik ga nu pitten.
Trusten!
Slaap zachtquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Maar niet voor lang, want ik ga nu pitten.
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |