Het zou me bijna niet verbazen als hij degene is die tong80 gaat inhalenquote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, hij post gewoon belachelijk actief mee in die SC in VBL.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ach nu begint het schooljaar ook weer, voor veel mensen het teken dat ze hun huis wel moeten verlaten
hjb over stijnquote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is erger, 602 van Ajacied of 318 van jou
Nah ik heb maar 1 dag school in de week, en dan ga ik niet op fok, hoeven mensen niet van me te weten ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En dan op school weer hard doorposten.
Hmm ik weet nietquote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef Fritter het volgende:
[..]
Dafuq jongen je stond woensdag op 2, waar is je leven gebleven
Welk spelquote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet
veel gegamed vandaag...
Call of duty world at war zombie mode (custom maps)quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah ik heb maar 1 dag school in de week, en dan ga ik niet op fok, hoeven mensen niet van me te weten ofzo
En de rest van de week werken
Gooi je leven wegquote:Op maandag 2 september 2013 00:30 schreef Equalz het volgende:
[..]
Call of duty world at war zombie mode (custom maps)
Nah vooral het punt dat ik hierop openbaar homo benquote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]FOK! is wel iets om je voor te schamen ja.
Stel je voor dat iemand van school je Fok! ontdekt...quote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah vooral het punt dat ik hierop openbaar homo ben
Mja, lastig wel. Ik had een klasgenoot die juist door een aantal posts hier op FOK! van me, dacht dat ik homo was.quote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah vooral het punt dat ik hierop openbaar homo ben
Dan zou ik dus out zijn voor ik er klaar voor ben?quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef Equalz het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand van school je Fok! ontdekt...
quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, lastig wel. Ik had een klasgenoot die juist door een aantal posts hier op FOK! van me, dacht dat ik homo was.
Linkje?quote:Op maandag 2 september 2013 00:32 schreef Fritter het volgende:
Ik ben op 1 of andere manier in JNG terecht gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |