Telefoon ook niet, ik hou niet van gepriegelquote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK!ken doe ik ook niet op school of werk.. Enkel thuis, veilig achter mijn beeldscherm of telefoon
Op mijn werk sta ik heel de dag, keuken hequote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb schijt. Al ga ik niet openbaar op m'n werk zitten FOK!ken, da's net een ander verhaal.
Ik zit op kantoor, dus ik kan wel gewoon FOK!ken.quote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef Fritter het volgende:
[..]
Op mijn werk sta ik heel de dag, keuken he
Ik weet niet of het bij mijn aankomende werk toegestaan is je telefoon bij je te houden tijden het werkenquote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, dus ik kan wel gewoon FOK!ken.
Oh ik ook hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op mijn stage van vorig jaar heb ik ook wel eens stiekeum geFOK!t
ja welquote:Op maandag 2 september 2013 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft 'm echt niet te verdedigen hoor, kan ie zelf ook wel.
4dequote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon als 1e post in 't voorsteltopic posten.
Als je je werk maar afkrijgt, zullen ze wel denken.quote:Op maandag 2 september 2013 00:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij mijn aankomende werk toegestaan is je telefoon bij je te houden tijden het werken
quote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
ik moet dat wel doen
hij mag mij namelijk niet probeer witvoetje te halen
stijn, stinho, ajacied422
Trustenquote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga ook maar mn bedje opzoeken, trusten allemaal
Nah horeca is vaak zo dat gewoon, of je werkt zonder telefoon of je gaat lekker wegquote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je je werk maar afkrijgt, zullen ze wel denken.
Schattig.quote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
ik moet dat wel doen
hij mag mij namelijk niet probeer witvoetje te halen
stijn, stinho, ajacied422
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |