Uh, van Heanquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah.
Nu weet ik ook hoe je aan je UI komt.
Ik ken het, heb 20 weken stage gelopen bij een grote horecaketen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nah horeca is vaak zo dat gewoon, of je werkt zonder telefoon of je gaat lekker weg
McDonalds is geen horecaquote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken het, heb 20 weken stage gelopen bij een grote horecaketen.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't bedrijf van de kers op de appelmoes wel.
Lol Ridderkerk zelfs niet eens zo heel ver wegquote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom op man.![]()
Google zoeken naar kers op de appelmoes
Van der valk hotel ja?quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom op man.![]()
Google zoeken naar kers op de appelmoes
Ze zitten overal.quote:Op maandag 2 september 2013 00:43 schreef Fritter het volgende:
[..]
Lol Ridderkerk zelfs niet eens zo heel ver weg
Hier in Eindhoven zit er ook een.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Fritter het volgende:
[..]
Van der valk ja maar de met appelmoes geval kwam op google in ridderkerk eruit
Van der valk zit door heel Nederlandquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven zit er ook een.
Pas helemaal gerenoveerd lijkt net een hotel man...
Is het ook hè.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven zit er ook een.
Pas helemaal gerenoveerd lijkt net een hotel man...
Nee, oke. Maar v/d Valk is alle drie.quote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef Fritter het volgende:
[..]
Als iets horeca is hoeft het nog geen hotel te zijn
Si Si,quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar v/d Valk is alle drie.
De sanitaire voorzieningen zijn wel goed daarquote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar v/d Valk is alle drie.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Equalz het volgende:
[..]
De sanitaire voorzieningen zijn wel goed daar![]()
kan op me gemak 3kilo wegschijten zonder gestoord te worden
Je had eens moeten ruiken naderhand...quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar had ik vrij weinig mee te maken, gelukkig.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Equalz het volgende:
[..]
Je had eens moeten ruiken naderhand...
de tering het leek net of osama bin-laden daar al een week lag.
Lig hier echt krom van het lachen als ik eraan terug denk... geweldig was dat.quote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bij mij stinkt 't meestal niet zo erg.quote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Equalz het volgende:
[..]
Lig hier echt krom van het lachen als ik eraan terug denk... geweldig was dat.
En het mooiste was dat er naderhand zo'n man met een krantje die richting inliep van de wc en ik liep er net uit.
Zie ik hem die deur ingaan, binnen 3 seconden was hij eruit en ging hij opzoek naar een ander toilet in het hotel
Maarja dat is het hele eieren eten héquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bij mij stinkt 't meestal niet zo erg.
Precies.quote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Equalz het volgende:
[..]
Maarja dat is het hele eieren eten hé
(dubbele betekenis much)
Opzich?quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou een goede TT change zijn ja.
Weltrustenquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Maar niet voor lang, want ik ga nu pitten.
Trusten!
Slaap zachtquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
Maar niet voor lang, want ik ga nu pitten.
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |