Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef TwyLight het volgende:
...zit er een of andere 12 jarige autist met de naam "kankerts" hakenkruizen te tekenen...
Het verbaast je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik kijk, zit er een of andere 12 jarige autist met de naam "kankerts" hakenkruizen te tekenen. Er zitten blijkbaar ook geestelijk gehandicapten hier
Laten we ons eigen FOK! oprichten, mét toelatingsexamen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef zeeppaardje het volgende:
Is er iemand die serieus een nachtwacht ofzo wil proberen te tekenen dm dan ff?
Zo'n PhpBB forum met 3 leden en 9 modsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laten we ons eigen FOK! oprichten, mét toelatingsexamen.
Zet een slotje op z'n topic.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Probeerde eens leuk mee te doen maar een grapjas daar gumt steeds mijn nog onvoltooide meesterwerk uit. Ik houd weer voor gezien ts.
Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
...maar een grapjas daar gumt steeds mijn nog onvoltooide meesterwerk uit.
Ik betwijfel of die komtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef Eglesiar het volgende:
Als er binnenkort weer een serieuze poging komt, dan doe ik graag weer mee.
Jij was volgens mij die klojo die steeds aan het gummen was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef zeeppaardje het volgende:
[ link | afbeelding ]
nou jongens de n8w8 is toch nog gelukt
Nee ik was denk ik de enige die serieus wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was volgens mij die klojo die steeds aan het gummen was.
En met minstens vier sticky topics per forum en uitgebreide forumregels waar overal naar gelinkt wordtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo'n PhpBB forum met 3 leden en 9 mods
In een vorig topic is het wel gelukt, door de link naar de kamer naar de serieuze artiesten te DM'en.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die komt
Dan was het die blabla nog wat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee ik was denk ik de enige die serieus was
Ja samen met nog wat anderen ik probeerde die vooruit te tekenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan was het die blabla nog wat.
Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo'n PhpBB forum met 3 leden en 9 mods
Ik weet mijn username al. Webmasterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
En met minstens vier sticky topics per forum en uitgebreide forumregels waar overal naar gelinkt wordt
Ik ben dan Admin, uiteraard in het rood.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet mijn username al. Webmaster
Met 8 sterren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben dan Admin, uiteraard in het rood.
Afbeeldingen in signatures zijn toegestaan maar max 200px hoogquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben dan Admin, uiteraard in het rood.
En als ze ook maar een halve pixel te hoog zijn kom ik ze via de Admin CP verwijderen en een waarschuwing uitdelen. Een heuse officiële.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Afbeeldingen in signatures zijn toegestaan maar max 200px hoog
We moeten ook zo'n speciale ubb code hebben voor admins met ADMIN EDIT in koeielettersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
En als ze ook maar een halve pixel te hoog zijn kom ik ze via de Admin CP verwijderen en een waarschuwing uitdelen. Een heuse officiële.
In een <marquee>quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
We moeten ook zo'n speciale ubb code hebben voor admins met ADMIN EDIT in koeieletters
Shockwave.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:
http://www.isketch.net/
Kom naar hier. Marie30's room FOK!
Alleen als jij een vocarootje opneemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:
http://www.isketch.net/
Kom naar hier. Marie30's room FOK!
Als je een woord geraden hebt. Kom, want ik ben daar nu alleen, speelt wat moeilijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen als jij een vocarootje opneemt
alé zo doen we geen zaken hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je een woord geraden hebt. Kom, want ik ben daar nu alleen, speelt wat moeilijk
zo'n vermoeden had ik al na het lezen van het html-testtopic in devquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]wij zitten echt op één lijn jij en ik
Dan moet je niet weggaan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je een woord geraden hebt. Kom, want ik ben daar nu alleen, speelt wat moeilijk
Sorry dat ging per ongelukquote:
Van die rechten heb ik destijds niet lang gebruik kunnen maken, na dit soort geintjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik al na het lezen van het html-testtopic in dev
die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Van die rechten heb ik destijds niet lang gebruik kunnen maken, na dit soort geintjes
hashtag yolo
Zou goed kunnen, het is al weer even geledenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
die kende ik nog nietwel het vrijdagavond bier topic met checkboxes in de OP, of was jij dat niet?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, het is al weer even geleden
Godverdomme dat is mijn muis!!!!! Daar staat zo een pijltje back op. En dan vlieg ik eruit, hele room weg.quote:
Hij is er nog hoor, wij zitten er inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Godverdomme dat is mijn muis!!!!! Daar staat zo een pijltje back op. En dan vlieg ik eruit, hele room weg.
Heb hem opnieuw gemaakt. Kom terug. Nu gaat het goed, ik beloof het
Lol, ik vind hem niet meer. Doe eens linkje naar mijn eigen room?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij is er nog hoor, wij zitten er in
Heb je Dutch easy gepakt als woordenlijst?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Godverdomme dat is mijn muis!!!!! Daar staat zo een pijltje back op. En dan vlieg ik eruit, hele room weg.
Heb jij nog html rechten buiten DEV dan, en kan jij topics uit DEV ergens anders heen kicken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef Faux. het volgende:
[..]dat was mooi. Waarom doet niemand dat meer
In de nieuwe easy, in die van daar juist normal, beide dutchquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je Dutch easy gepakt als woordenlijst?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
Marie zou ook haar eigen phpBB-forum moeten oprichten. Wordt een doorslaand succes zo te zien.
marie30-online.tkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
Marie zou ook haar eigen phpBB-forum moeten oprichten. Wordt een doorslaand succes zo te zien.
> e-mail alle gebruikersquote:
ik dm jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb jij nog html rechten buiten DEV dan, en kan jij topics uit DEV ergens anders heen kicken?
Dat kon eerst wel maar na een aantal van dat soort akkefietjes hebben ze daar een stokje voor gestoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
quote:
quote:
Lokquotesquote:
Eerst nog even naar de kapper.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Lokquotes![]()
Room is ready! Moemoe's FOK! room op www.isketch.net
Anderen zijn ook welkom.
Okquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:53 schreef zeeppaardje het volgende:
Welke room moet ik kiezen want er zijn heel veel?
-edit< ik moet beter lezen
Voor die drie rondjes die ik meedeed was het wel leuk ja.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Marie30 het volgende:
Moemoe kom terug, hij staat op Dutch nu!!!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Bij game moet je raden, hoe vlugger je raadt, hoe meer punten. Zijn tien ronden.
Onderaan is om te chatten. Met TAB kan je navigeren tussen die twee.
Kom terug héAllemaal, Twy, moemoe, Rez... ik sukkol niet meer. Beloofd
quote:
waar is deze klotekick nou weer voor nodig?quote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest gelijk aan jou denken.
Gaan we weer tekenen?quote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest gelijk aan jou denken.
ONZ / [ONZ-FB] Onzin Feedbackquote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
waar is deze klotekick nou weer voor nodig?
neequote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-FB] Onzin Feedback
Ga daar maar klagen.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Even mensen verzamelen.
Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef moemoe het volgende:
We kunnen ook ''Frutch'' spelen op iSketch. Dan moet je elkaars tekening afmaken, is ook wel grappig.
Ik ben er.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Zomg ik wil ook tekenen doet er vandaag nu iemand mee?
Tekenen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef moemoe het volgende:
Ehrm.... at is de bedoeling van het spel dan Bitterlemon?
Heb een FOK! room aangemaakt zojuist.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef zeeppaardje het volgende:
Of is er nog geen 1?, zal ik anders even kijken of het me lukt om een room te maken?
O dan ga ik wel naar die van jouquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb een FOK! room aangemaakt zojuist.
Op die manier tekenen, kan overigens ook op iSketch. Is wel een ander soort spel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tekenen.
Ik ga wel even naar dat iSketch dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |