die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Van die rechten heb ik destijds niet lang gebruik kunnen maken, na dit soort geintjes
hashtag yolo
Zou goed kunnen, het is al weer even geledenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
die kende ik nog nietwel het vrijdagavond bier topic met checkboxes in de OP, of was jij dat niet?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, het is al weer even geleden
Godverdomme dat is mijn muis!!!!! Daar staat zo een pijltje back op. En dan vlieg ik eruit, hele room weg.quote:
Hij is er nog hoor, wij zitten er inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Godverdomme dat is mijn muis!!!!! Daar staat zo een pijltje back op. En dan vlieg ik eruit, hele room weg.
Heb hem opnieuw gemaakt. Kom terug. Nu gaat het goed, ik beloof het
Lol, ik vind hem niet meer. Doe eens linkje naar mijn eigen room?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hij is er nog hoor, wij zitten er in
Heb je Dutch easy gepakt als woordenlijst?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Godverdomme dat is mijn muis!!!!! Daar staat zo een pijltje back op. En dan vlieg ik eruit, hele room weg.
Heb hem opnieuw gemaakt. Kom terug. Nu gaat het goed, ik beloof het
Heb jij nog html rechten buiten DEV dan, en kan jij topics uit DEV ergens anders heen kicken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef Faux. het volgende:
[..]dat was mooi. Waarom doet niemand dat meer
In de nieuwe easy, in die van daar juist normal, beide dutchquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je Dutch easy gepakt als woordenlijst?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
Marie zou ook haar eigen phpBB-forum moeten oprichten. Wordt een doorslaand succes zo te zien.
marie30-online.tkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
Marie zou ook haar eigen phpBB-forum moeten oprichten. Wordt een doorslaand succes zo te zien.
> e-mail alle gebruikersquote:
ik dm jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb jij nog html rechten buiten DEV dan, en kan jij topics uit DEV ergens anders heen kicken?
Dat kon eerst wel maar na een aantal van dat soort akkefietjes hebben ze daar een stokje voor gestoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |