Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef TwyLight het volgende:
...zit er een of andere 12 jarige autist met de naam "kankerts" hakenkruizen te tekenen...
Het verbaast je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik kijk, zit er een of andere 12 jarige autist met de naam "kankerts" hakenkruizen te tekenen. Er zitten blijkbaar ook geestelijk gehandicapten hier
Laten we ons eigen FOK! oprichten, mét toelatingsexamen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef zeeppaardje het volgende:
Is er iemand die serieus een nachtwacht ofzo wil proberen te tekenen dm dan ff?
Zo'n PhpBB forum met 3 leden en 9 modsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Laten we ons eigen FOK! oprichten, mét toelatingsexamen.
Zet een slotje op z'n topic.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Probeerde eens leuk mee te doen maar een grapjas daar gumt steeds mijn nog onvoltooide meesterwerk uit. Ik houd weer voor gezien ts.
Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
...maar een grapjas daar gumt steeds mijn nog onvoltooide meesterwerk uit.
Ik betwijfel of die komtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef Eglesiar het volgende:
Als er binnenkort weer een serieuze poging komt, dan doe ik graag weer mee.
Jij was volgens mij die klojo die steeds aan het gummen was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef zeeppaardje het volgende:
[ link | afbeelding ]
nou jongens de n8w8 is toch nog gelukt
Nee ik was denk ik de enige die serieus wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was volgens mij die klojo die steeds aan het gummen was.
En met minstens vier sticky topics per forum en uitgebreide forumregels waar overal naar gelinkt wordtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo'n PhpBB forum met 3 leden en 9 mods
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |