In een vorig topic is het wel gelukt, door de link naar de kamer naar de serieuze artiesten te DM'en.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die komt
Dan was het die blabla nog wat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nee ik was denk ik de enige die serieus was
Ja samen met nog wat anderen ik probeerde die vooruit te tekenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan was het die blabla nog wat.
Haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo'n PhpBB forum met 3 leden en 9 mods
Ik weet mijn username al. Webmasterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
En met minstens vier sticky topics per forum en uitgebreide forumregels waar overal naar gelinkt wordt
Ik ben dan Admin, uiteraard in het rood.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet mijn username al. Webmaster
Met 8 sterren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben dan Admin, uiteraard in het rood.
Afbeeldingen in signatures zijn toegestaan maar max 200px hoogquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben dan Admin, uiteraard in het rood.
En als ze ook maar een halve pixel te hoog zijn kom ik ze via de Admin CP verwijderen en een waarschuwing uitdelen. Een heuse officiële.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Afbeeldingen in signatures zijn toegestaan maar max 200px hoog
We moeten ook zo'n speciale ubb code hebben voor admins met ADMIN EDIT in koeielettersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
En als ze ook maar een halve pixel te hoog zijn kom ik ze via de Admin CP verwijderen en een waarschuwing uitdelen. Een heuse officiële.
In een <marquee>quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
We moeten ook zo'n speciale ubb code hebben voor admins met ADMIN EDIT in koeieletters
Shockwave.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:
http://www.isketch.net/
Kom naar hier. Marie30's room FOK!
Alleen als jij een vocarootje opneemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Marie30 het volgende:
http://www.isketch.net/
Kom naar hier. Marie30's room FOK!
Als je een woord geraden hebt. Kom, want ik ben daar nu alleen, speelt wat moeilijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen als jij een vocarootje opneemt
alé zo doen we geen zaken hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je een woord geraden hebt. Kom, want ik ben daar nu alleen, speelt wat moeilijk
zo'n vermoeden had ik al na het lezen van het html-testtopic in devquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]wij zitten echt op één lijn jij en ik
Dan moet je niet weggaan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je een woord geraden hebt. Kom, want ik ben daar nu alleen, speelt wat moeilijk
Sorry dat ging per ongelukquote:
Van die rechten heb ik destijds niet lang gebruik kunnen maken, na dit soort geintjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik al na het lezen van het html-testtopic in dev
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |