haha omdat ik de flockdraw link in de OP aanklikte en er niemand aan het tekenen wasquote:
nodig ook ff de stoners uit enzoquote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
OK OK OVER ISKETCH VERDER IN HET ISKETCH TOPIC WANT DAN GAAN OOK WEER MEER MENSEN DAT DOEN ENZO
Morgen om 3 uur ff naar school rooster ophalen en dan zit schooldag voor deze week er alweer opquote:
Ik vond het maar een saaie bedoelingquote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
Kom iSketchen in de FOK!room mensen
ONZ / [iSketch] #3 - Geen buitenlanders en meer piemels!
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Je was er één secondequote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik vond het maar een saaie bedoeling
Dan wordt de wereld er niet leuker op voor je...quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Fritter het volgende:
[..]
Kansen geven ben ik niet voor op de wereld gezet hoor
Voor iSketch danquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan wordt de wereld er niet leuker op voor je...
wat de neuk?quote:
kom terug op isketchquote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
3:05 "de koeptelefoen van de tsietsjee"
quote:Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
3:05 "de koeptelefoen van de tsietsjee"
Is leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee je moet op isketch komen
isketchen met fokkers
Goede avond luisteraars en amateursquote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
isketchen met fokkers
Iedere keer als jullie isketchen zit ik op mijn telefoon en moet ik de volgende dag vroeg op #hardfokkerkomtbuitenleventjequote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
isketchen met fokkers
Dafuq is die gozer aan het doen danquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[..]
Goede avond luisteraars en amateurs
ripquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere keer als jullie isketchen zit ik op mijn telefoon en moet ik de volgende dag vroeg op #hardfokkerkomtbuitenleventje
Volgende keer danquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere keer als jullie isketchen zit ik op mijn telefoon en moet ik de volgende dag vroeg op #hardfokkerkomtbuitenleventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |