nee op het juiste kijk maar in de spiegelquote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Post ik dan op het verkeerde forum?
jij ook!quote:Op zondag 1 september 2013 19:21 schreef Splutje het volgende:
Hier kan je zijn wie je wil zijn. Sommige mensen maken daar dankbaar gebruik van
Het spiegelbeeld is voor iedereen anders.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nee op het juiste kijk maar in de spiegel
klopt en jij moet je roze bril afdoen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:22 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het spiegelbeeld is voor iedereen anders.
Ik heb twee minpunten:quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Arrogantie is een minpunt en ik heb geen minpunten
Preciesquote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij kan geen vriendin krijgen. Nuff said.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar goed, ik ben dan ook afzichtelijk dus stel geen hoge eisen :p
Dit zijn geen minpunten, die eerste is een gevolg van je knapheid waardoor je ze makkelijker kunt pakken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb twee minpunten:
1. Ik ben zo geweldig dat alle vrouwen zenuwachtig worden in mijn bijzijn
2. Ik kan mezelf niet lang genoeg bewonderen in de spiegel
Ben ik in R&P belandquote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dit zijn geen minpunten, die eerste is een gevolg van je knapheid waardoor je ze makkelijker kunt pakken.
En waarom zou je in de spiegel willen kijken, je ziet er altijd goed uit
Ik heb ooit speciaal om dit plaatje een topic gemaakt voor Estalla Warren, maar niemand had de ironie doorquote:
Ik geef jou een 8quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef TwentyFourr het volgende:
GAAN WE WEER CIJFERTJES GEVEN DAT VIND IK LEUK NAMELIJK
Godverdommequote:Op zondag 1 september 2013 19:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je bent de piloot over je eigen leven, waar wil je zijn nu?
Wat ben ik?quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ben ook een 8![]()
Ik geef jou ook een 8.
Minpunten bestaan niet, je hebt alleen verbeterpunten.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Arrogantie is een minpunt en ik heb geen minpunten
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2013 07:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Bedoel je hier je nieuwe Fok! liefde F1978?
Dat wordt relatief gezien met de rest van je familiequote:Op maandag 2 september 2013 07:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Maar mijn mama zegt toch dat ik knap ben?
Het gaat over mannen, niet over vrouwen..quote:Op maandag 2 september 2013 08:04 schreef -supergirl- het volgende:
Ze zijn niet allemaal lelijk, maar de meeste zijn misplaatst arrogant ja
Klopt. Lees mijn zin nu nog eens.quote:Op maandag 2 september 2013 08:07 schreef GJonline het volgende:
[..]
Het gaat over mannen, niet over vrouwen..
Sorry, ik dacht dat je het over jezelf hadquote:Op maandag 2 september 2013 08:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klopt. Lees mijn zin nu nog eens.
Met een rammelbak van een vliegtuig kom je ook niet ver. Of je crasht.quote:Op zondag 1 september 2013 19:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je bent de piloot over je eigen leven, waar wil je zijn nu?
Deze baas weet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef ssebass het volgende:
Niet iedereen hier is een lelijke autist.
quote:
Niet in de kracht van liefde, goed communiceren en zelvertrouwen gelovenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb geen fokkers gemeet en ik kan zeggen dat dit een onterechte klacht is!
Inktvisch is idd kklekkerquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
Onterechte klacht, Ronnie is lekker. En jij mag er trouwens ook best zijn, Inktvisch.
Niet wetenquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg liegt ga je het zelf nog geloven ook.
Dat jij lelijk en ongewild bent wil niet zeggen dat wij allemaal zo zijnquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Boedha is ook een god...quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ik doe niet alsof ik king ben, ik ben gewoon goddelijk.
Jij bent heel zeker niets beters dan ik wat betreft looks. Dus snaveltje dicht.quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij lelijk en ongewild bent wil niet zeggen dat wij allemaal zo zijn
Dan ben je dus niet lelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent heel zeker niets beters dan ik wat betreft looks. Dus snaveltje dicht.
Dat is gewoon gay.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Bartcoah het volgende:
Als ik in de spiegel kijk, kom ik klaar.
Ben 15quote:Op zondag 1 september 2013 19:18 schreef Inktvisch het volgende:
Zijn lelijk en ongewild... Toch doen ze alsof ze king zijn... Waarom deze misplaatste arrogantie?
Klacht : mannen van FOK!
Ben je nu nog bitter vanwege het feit dat ik je vorige maand een relnicht noemde? Bij deze: sorry.quote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je bier praat tegen je??quote:
Iedereen die mager is is lelijk. Je weet zelluf.quote:Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik lelijker ben dan jij ben je niet lelijk.
'quote:Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeg dan ook wat je te zeggen hebt of zwijg
Vraag het aan TS zou ik zeggen.quote:
^quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef durrrr het volgende:
Wij zijn #vip #swag #baas alles . Onterechte klacht. Rot op.
Dan ben ik niet lelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Iedereen die mager is is lelijk. Je weet zelluf.
TS, kom er maar in!quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Vraag het aan TS zou ik zeggen.
Je ambulant begeleider heeft de handen al vol aan jou.quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je bier praat tegen je??
Dude, get help!!
Och jong, ik ben over zoveel bitter. Daarbij val jij in het niets.quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben je nu nog bitter vanwege het feit dat ik je vorige maand een relnicht noemde? Bij deze: sorry.
En jou vind ik een wausquote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'' drukt precies uit wat ik dacht
Uhuh en vanavond komt ze terug voor meer, jep, ik ben een hand/mondvol, and she likes it.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je ambulant begeleider heeft de handen al vol aan jou.
Een wannabe van wat?quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Och jong, ik ben over zoveel bitter. Daarbij val jij in het niets.
Des al niet te min vind ik je een wannabe.
Oké bolleke, ik geef me gewonnen. Bazenreactiequote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Uhuh en vanavond komt ze terug voor meer, jep, ik ben een hand/mondvol, and she likes it.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oké bolleke, ik geef me gewonnen. Bazenreactie
Hoort die eend van jou niet te bewegen..?quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'' drukt precies uit wat ik dacht
Hij heeft swag, en is een playboy. Jelly?quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wannabe playboy. Eentje die denkt ''swag'' te hebben.
Oh, heb jij dat in lijve ervaren toen je onder hem lag?quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hij heeft swag, en is een playboy. Jelly?
Durrr is een mooie jongen, maar zo zijn wij niet.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh, heb jij dat in lijve ervaren toen je onder hem lag?
Ik dacht dat ''echte'' heteromannen niet kunnen zien of een andere man mooi is of niet. Normaal komt dan namelijk meteen zoiets als ''weet ik veel, ik ben geen homo''.quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Durrr is een mooie jongen, maar zo zijn wij niet.
Alleen heteromannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen dat.quote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ''echte'' heteromannen niet kunnen zien of een andere man mooi is of niet. Normaal komt dan namelijk meteen zoiets als ''weet ik veel, ik ben geen homo''.
ik ben hetero en ik vind durrr wel een mooie jongen, mannen die gelijk homo roepen zijn geen mannenquote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ''echte'' heteromannen niet kunnen zien of een andere man mooi is of niet. Normaal komt dan namelijk meteen zoiets als ''weet ik veel, ik ben geen homo''.
He'll never make it. Anders zat hij hier niet iedere dag.quote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar fake it till you make it natuurlijk
Jankbal gedetecteerd.quote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Jv1994 het volgende:
En dit topic slaat wel ergens op mortaxx?
Heb je hem gehad ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op Hugh is net zoals haten op chocolade. Bestaat niet
Jammer dat er hier geen landingsplek te vinden is, nu moet mijn carecopter doorvliegen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op Hugh is net zoals haten op chocolade. Bestaat niet
quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, 10x in zijn kontje genomen.
Waarom weet ik hier niks meer van?quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, 10x in zijn kontje genomen.
GHB is a bitch.quote:Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks meer van?
ouderdom Hugh, ik vergeet ook al van allesquote:Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks meer van?
Kom je me daar nu weer aan herinneren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ouderdom Hugh, ik vergeet ook al van alles
alweer? :p maak je niet druk, mannen schijnen knapper te worden naarmate ze ouder worden. Vrouwen die.... laten we zeggen dat ik dat gedeelte vergeten benquote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kom je me daar nu weer aan herinneren.
ja zie je nou, ouderdom.quote:
Zie mijn ondertitel.quote:Op maandag 2 september 2013 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alweer? :p maak je niet druk, mannen schijnen knapper te worden naarmate ze ouder worden. Vrouwen die.... laten we zeggen dat ik dat gedeelte vergeten ben
Is de leeftijd.quote:Op maandag 2 september 2013 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alweer? :p maak je niet druk, mannen schijnen knapper te worden naarmate ze ouder worden. Vrouwen die.... laten we zeggen dat ik dat gedeelte vergeten ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |