^quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef durrrr het volgende:
Wij zijn #vip #swag #baas alles . Onterechte klacht. Rot op.
Dan ben ik niet lelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Iedereen die mager is is lelijk. Je weet zelluf.
TS, kom er maar in!quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Vraag het aan TS zou ik zeggen.
Je ambulant begeleider heeft de handen al vol aan jou.quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je bier praat tegen je??
Dude, get help!!
Och jong, ik ben over zoveel bitter. Daarbij val jij in het niets.quote:Op maandag 2 september 2013 20:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben je nu nog bitter vanwege het feit dat ik je vorige maand een relnicht noemde? Bij deze: sorry.
En jou vind ik een wausquote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'' drukt precies uit wat ik dacht
Uhuh en vanavond komt ze terug voor meer, jep, ik ben een hand/mondvol, and she likes it.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je ambulant begeleider heeft de handen al vol aan jou.
Een wannabe van wat?quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Och jong, ik ben over zoveel bitter. Daarbij val jij in het niets.
Des al niet te min vind ik je een wannabe.
Oké bolleke, ik geef me gewonnen. Bazenreactiequote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Uhuh en vanavond komt ze terug voor meer, jep, ik ben een hand/mondvol, and she likes it.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oké bolleke, ik geef me gewonnen. Bazenreactie
Hoort die eend van jou niet te bewegen..?quote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'' drukt precies uit wat ik dacht
Hij heeft swag, en is een playboy. Jelly?quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wannabe playboy. Eentje die denkt ''swag'' te hebben.
Oh, heb jij dat in lijve ervaren toen je onder hem lag?quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hij heeft swag, en is een playboy. Jelly?
Durrr is een mooie jongen, maar zo zijn wij niet.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oh, heb jij dat in lijve ervaren toen je onder hem lag?
Ik dacht dat ''echte'' heteromannen niet kunnen zien of een andere man mooi is of niet. Normaal komt dan namelijk meteen zoiets als ''weet ik veel, ik ben geen homo''.quote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Durrr is een mooie jongen, maar zo zijn wij niet.
Alleen heteromannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen dat.quote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ''echte'' heteromannen niet kunnen zien of een andere man mooi is of niet. Normaal komt dan namelijk meteen zoiets als ''weet ik veel, ik ben geen homo''.
ik ben hetero en ik vind durrr wel een mooie jongen, mannen die gelijk homo roepen zijn geen mannenquote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ''echte'' heteromannen niet kunnen zien of een andere man mooi is of niet. Normaal komt dan namelijk meteen zoiets als ''weet ik veel, ik ben geen homo''.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |