Niet wetenquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg liegt ga je het zelf nog geloven ook.
Dat jij lelijk en ongewild bent wil niet zeggen dat wij allemaal zo zijnquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Boedha is ook een god...quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Ik doe niet alsof ik king ben, ik ben gewoon goddelijk.
Jij bent heel zeker niets beters dan ik wat betreft looks. Dus snaveltje dicht.quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij lelijk en ongewild bent wil niet zeggen dat wij allemaal zo zijn
Dan ben je dus niet lelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent heel zeker niets beters dan ik wat betreft looks. Dus snaveltje dicht.
Dat is gewoon gay.quote:Op maandag 2 september 2013 20:27 schreef Bartcoah het volgende:
Als ik in de spiegel kijk, kom ik klaar.
Ben 15quote:Op zondag 1 september 2013 19:18 schreef Inktvisch het volgende:
Zijn lelijk en ongewild... Toch doen ze alsof ze king zijn... Waarom deze misplaatste arrogantie?
Klacht : mannen van FOK!
Ben je nu nog bitter vanwege het feit dat ik je vorige maand een relnicht noemde? Bij deze: sorry.quote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je bier praat tegen je??quote:
Iedereen die mager is is lelijk. Je weet zelluf.quote:Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik lelijker ben dan jij ben je niet lelijk.
'quote:Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zeg dan ook wat je te zeggen hebt of zwijg
Vraag het aan TS zou ik zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |