nee op het juiste kijk maar in de spiegelquote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Post ik dan op het verkeerde forum?
jij ook!quote:Op zondag 1 september 2013 19:21 schreef Splutje het volgende:
Hier kan je zijn wie je wil zijn. Sommige mensen maken daar dankbaar gebruik van
Het spiegelbeeld is voor iedereen anders.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nee op het juiste kijk maar in de spiegel
klopt en jij moet je roze bril afdoen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:22 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het spiegelbeeld is voor iedereen anders.
Ik heb twee minpunten:quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Arrogantie is een minpunt en ik heb geen minpunten
Preciesquote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij kan geen vriendin krijgen. Nuff said.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar goed, ik ben dan ook afzichtelijk dus stel geen hoge eisen :p
Dit zijn geen minpunten, die eerste is een gevolg van je knapheid waardoor je ze makkelijker kunt pakken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb twee minpunten:
1. Ik ben zo geweldig dat alle vrouwen zenuwachtig worden in mijn bijzijn
2. Ik kan mezelf niet lang genoeg bewonderen in de spiegel
Ben ik in R&P belandquote:Op zondag 1 september 2013 19:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dit zijn geen minpunten, die eerste is een gevolg van je knapheid waardoor je ze makkelijker kunt pakken.
En waarom zou je in de spiegel willen kijken, je ziet er altijd goed uit
Ik heb ooit speciaal om dit plaatje een topic gemaakt voor Estalla Warren, maar niemand had de ironie doorquote:
Ik geef jou een 8quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef TwentyFourr het volgende:
GAAN WE WEER CIJFERTJES GEVEN DAT VIND IK LEUK NAMELIJK
Godverdommequote:Op zondag 1 september 2013 19:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je bent de piloot over je eigen leven, waar wil je zijn nu?
Wat ben ik?quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ben ook een 8![]()
Ik geef jou ook een 8.
Minpunten bestaan niet, je hebt alleen verbeterpunten.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Arrogantie is een minpunt en ik heb geen minpunten
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2013 07:49 schreef GJonline het volgende:
[..]
Bedoel je hier je nieuwe Fok! liefde F1978?
Dat wordt relatief gezien met de rest van je familiequote:Op maandag 2 september 2013 07:57 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Maar mijn mama zegt toch dat ik knap ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |