He'll never make it. Anders zat hij hier niet iedere dag.quote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar fake it till you make it natuurlijk
Jankbal gedetecteerd.quote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Jv1994 het volgende:
En dit topic slaat wel ergens op mortaxx?
Heb je hem gehad ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op Hugh is net zoals haten op chocolade. Bestaat niet
Jammer dat er hier geen landingsplek te vinden is, nu moet mijn carecopter doorvliegen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op Hugh is net zoals haten op chocolade. Bestaat niet
quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, 10x in zijn kontje genomen.
Waarom weet ik hier niks meer van?quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, 10x in zijn kontje genomen.
GHB is a bitch.quote:Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks meer van?
ouderdom Hugh, ik vergeet ook al van allesquote:Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks meer van?
Kom je me daar nu weer aan herinneren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ouderdom Hugh, ik vergeet ook al van alles
alweer? :p maak je niet druk, mannen schijnen knapper te worden naarmate ze ouder worden. Vrouwen die.... laten we zeggen dat ik dat gedeelte vergeten benquote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kom je me daar nu weer aan herinneren.
ja zie je nou, ouderdom.quote:
Zie mijn ondertitel.quote:Op maandag 2 september 2013 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alweer? :p maak je niet druk, mannen schijnen knapper te worden naarmate ze ouder worden. Vrouwen die.... laten we zeggen dat ik dat gedeelte vergeten ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |