Executoriaal inboedelbeslag is alles dat in de brief staat.quote:Op zondag 1 september 2013 13:36 schreef frederik het volgende:
Welk type beslag wordt het?
De belastingdienst kan bijvoorbeeld bodembeslag leggen, en dat is dacht ik lastiger dan een normaal beslag.
Het fijne weet ik er alleen ook niet over
Dat dus. Dat is net zo kansloos als mensen met een kutrelatie die vervolgens een kind nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef rikkerdeflikker het volgende:
mensen zonder geld die een huisdier nemen
Dit dus.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef rikkerdeflikker het volgende:
mensen zonder geld die een huisdier nemen
Ja dat gaat dus niet want die is op vakantie... Maar volgens de contracten is er nog geen haar van de hond van haarzelfquote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Scorpie het volgende:
Hond moet dus gewoon terug naar de fokker voor woensdag.
Wat een kutsmoes. Sowieso moet die cliënte geen hond houden.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet want die is op vakantie... Maar volgens de contracten is er nog geen haar van de hond van haarzelf
waarom maak jij zo druk . Is toch niet jouw hond ?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet want die is op vakantie... Maar volgens de contracten is er nog geen haar van de hond van haarzelf
Het is mijn cliente, ik hoor dit te voorkomen, als me dat niet lukt faal ik al meteenquote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
waarom maak jij zo druk . Is toch niet jouw hond ?
Je faalde sowieso al omdat die hond niet veel eerder is teruggegaan naar de fokker.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Het is mijn cliente, ik hoor dit te voorkomen, als me dat niet lukt faal ik al meteen
Kun je zelf niet één dagje op hem passen dan?quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Het is mijn cliente, ik hoor dit te voorkomen, als me dat niet lukt faal ik al meteen
Wat doe je dan voor werk ?quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb die cliente pas sinds een week en de fokker weet van haar financiele situatie af, stond in het contract dus dan heeft de fokker een fout gemaakt niet ik.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je faalde sowieso al omdat die hond niet veel eerder is teruggegaan naar de fokker.
Uiteraard kan dat, maar de betreffende deurwaarder weet dat ze hondenbelasting betalen dus ze weten dat er een hond isquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Kun je zelf niet één dagje op hem passen dan?
Dit betreft enkel advies en hulp bij schulden. geen bemiddeling want dat mag niet volgens de wetquote:
Je klinkt al net als je cliënte, overal een excuus voor zoeken.quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb die cliente pas sinds een week en de fokker weet van haar financiele situatie af, stond in het contract dus dan heeft de fokker een fout gemaakt niet ik.
Normaal mag dit wel. Echter brengt dit vaak niets op en kost het ook voer, da kosten etc.quote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef DJKoster het volgende:
Hond terug, laptop verstoppen.
Worden huisdieren meegenomen bij een beslag?
kun je er niet voor zorgen dat ze geen geld meer tot haar beschikking heeft, want volgens mij kan ze er totaal niet mee overweg.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Advies en hulp. Maar in wat voor functie doe je dat dan ? Ik snap er niets vsnquote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat, maar de betreffende deurwaarder weet dat ze hondenbelasting betalen dus ze weten dat er een hond is
[..]
Dit betreft enkel advies en hulp bij schulden. geen bemiddeling want dat mag niet volgens de wet
lol hoe gek kun je zijn. je cliente heeft een fout gemaakt ze had die hond nooit moeten kopen. je kunt niet anderen de schuld blijven geven van de situatie waar ze zichzelf ingewerkt heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb die cliente pas sinds een week en de fokker weet van haar financiele situatie af, stond in het contract dus dan heeft de fokker een fout gemaakt niet ik.
Ik doe geen budgetbeheer ben ik niet toe bevoegd. Ik weet bovendien waar deze schuld van is en dat is niet eens geheel 100% haar schuld. (huis verkopen etcquote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
kun je er niet voor zorgen dat ze geen geld meer tot haar beschikking heeft, want volgens mij kan ze er totaal niet mee overweg.
als ik jou was zou ik de schuld niet buiten je client zoeken maar juist bij haar.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik doe geen budgetbeheer ben ik niet toe bevoegd. Ik weet bovendien waar deze schuld van is en dat is niet eens geheel 100% haar schuld. (huis verkopen etc
Die hond is niet gekocht. Ze hebben niets betaald voor die hond omdat de fokker eigenaar blijft.quote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
lol hoe gek kun je zijn. je cliente heeft een fout gemaakt ze had die hond nooit moeten kopen. je kunt niet anderen de schuld blijven geven van de situatie waar ze zichzelf ingewerkt heeft.
is gewoon vrijwillige basis dus betreft geen functie in dezequote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Advies en hulp. Maar in wat voor functie doe je dat dan ? Ik snap er niets vsn
Je spreekt jezelf tegen want de deurwaarder weet van de hondenbelasting zeg je net. Beter maak je je verhaal kloppend.quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Normaal mag dit wel. Echter brengt dit vaak niets op en kost het ook voer, da kosten etc.
Alleen is deze hond niet haar eigendom maar v/d fokker. Ze zou dus kunnen zeggen dat dit een logeetje is die een week blijft ivm ziekenhuisopname of vakantie ofzo
Als ik de hond van mijn moeder in huis neem omdat zij in het ziekenhuis ligt wordt ik ook geacht hondenbelasting te betalen over de periode dat het dier bij mij verblijft. ?! En geloof me dat eist je gemeente echt wat ik heb in die situatie gezeten. Wij hadden bij ons mam thuis een logeerhond en moesten dubbele hondenbelasting betalenquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen want de deurwaarder weet van de hondenbelasting zeg je net. Beter maak je je verhaal kloppend.
En weer zoek je excuses voor je client. Beter overweeg je nog een keer of je wel geschikt bent voor deze vrijwilligershulp. Je klinkt veel te emotioneel betrokken.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik doe geen budgetbeheer ben ik niet toe bevoegd. Ik weet bovendien waar deze schuld van is en dat is niet eens geheel 100% haar schuld. (huis verkopen etc
Een weekje logeren staat toch niet gelijk aan de jarenlange hondenbelasting die al geeind isquote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Als ik de hond van mijn moeder in huis neem omdat zij in het ziekenhuis ligt wordt ik ook geacht hondenbelasting te betalen over de periode dat het dier bij mij verblijft. ?!
Dat wordt pas sinds dit jaar betaald. Hond is pas n halfjaar oudquote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een weekje logeren staat toch niet gelijk aan de jarenlange hondenbelasting die al geeind isbeter ga je dit je client niet adviseren.
Is nog steeds een slap verhaal waar een deurwaarder zo doorheen prikt.quote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat wordt pas sinds dit jaar betaald. Hond is pas n halfjaar oud
haar shv doet precies het zelfde, de wereld is krom, truequote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Een vrijwilliger die overigens serieus overweegt om haar client te laten liegen tegen een deurwaarder, damn, zo laag heb ik ze nog niet vaak gezien.
Geef mij even de naam van diegene door, samen met de jouwe. Er is vast wel een ethische commissie waar we dit soort dingen kunnen neerleggen en waar maatregelen tegen jou en die shv genomen kunnen worden.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
haar shv doet precies het zelfde, de wereld is krom, true
Ik zou eerder maatregelen nemen tegen die deurwaarder.quote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef mij even de naam van diegene door, samen met de jouwe. Er is vast wel een ethische commissie waar we dit soort dingen kunnen neerleggen en waar maatregelen tegen jou en die shv genomen kunnen worden.
Dat heeft ze maar die reageren kennelijk nauwelijks op deze zaak. Niet ernstig genoeg ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Diemux het volgende:
Volgens mij moet je gewoon je cliente adviseren contact op te nemen met een professionele schuldsaneringsinstelling.
Zorg er i.i.g. voor dat cliente alle papieren van hond en laptop klaar heeft liggen.
Maar help je die cliente via een bepaalde stichting/instelling of ken je haar persoonlijk? Het lijkt er een beetje op dat je met te weinig kennis iemand probeert te helpen waardoor diegene eigenlijk alleen maar slechter af is...quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat heeft ze maar die reageren kennelijk nauwelijks op deze zaak. Niet ernstig genoeg ofzo
Die deurwaarder doet niets anders dan een bevel uitvoeren. Jij stelt voor om fraude te plegen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:00 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik zou eerder maatregelen nemen tegen die deurwaarder.
SHV heeft haar budget in beheer en heeft 2/3de deel van de schuld betaald en nu om het laatste beetje wordt zielig gedaan.. triest
Beter dit als wederom een poging tot intoxicatie met medicijnen, schiet de deurwaarder ook niets mee op krijgt ie zn geld nooit meerquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die deurwaarder doet niets anders dan een bevel uitvoeren. Jij stelt voor om fraude te plegen.
En zelf kon je dat beest niet in huis nemen omdat ze toch zouden zien dat er hondenbelasting betaald werdquote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Fr34ky01 het volgende:
Ze zou dus kunnen zeggen dat dit een logeetje is die een week blijft ivm ziekenhuisopname of vakantie ofzo
oh ik wil em heus wel in huis nemen hoor, maar dat wil zij niet.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En zelf kon je dat beest niet in huis nemen omdat ze toch zouden zien dat er hondenbelasting betaald werd
Je verhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
oh ik wil em heus wel in huis nemen hoor, maar dat wil zij niet.
tja .laat het haar dan ook lekker zelf uitzoekenquote:Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
oh ik wil em heus wel in huis nemen hoor, maar dat wil zij niet.
Denk dat die deurwaarder dat natuurlijk wel even gaat natrekken, belletjes plegen enzo.quote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef Renesite het volgende:
Even een zijweg hoor, wat nou als het contract van de fokker en van de laptop op tafel liggen zodat bewezen kan worden dat het niet van de client is? Ik bedoel, het staat immers op papier en zo.
Dat is toch geen probleem?quote:Op zondag 1 september 2013 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat die deurwaarder dat natuurlijk wel even gaat natrekken, belletjes plegen enzo.
Die fokker was toch op vakantie???????quote:Op zondag 1 september 2013 14:17 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem?
Fokker zal dit beamen en haar school ook..
dit is het enige serieuze en goede advies, maar daar gaat TS vervolgens niet op in...quote:Op zondag 1 september 2013 14:00 schreef DJKoster het volgende:
Bel met de deurwaarder en vertel hoe het zit met die hond. Eventueel ook over die laptop als hij al weet dat je cliënt deze heeft. Adviseer je cliënt om die hond weg te doen (belasting, voer, verzorging) en leg eventueel die laptop ergens anders.
Ja ? heeft toch een mobiele telefoon?quote:Op zondag 1 september 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die fokker was toch op vakantie???????
en nu?quote:Op zondag 1 september 2013 14:22 schreef Fr34ky01 het volgende:
In bovengenoemde zaak hebben wij geconstateerd dat u niet bent overgegaan tot betaling van het door u verschuldigde bedrag ad ¤ 4992,24.
Cliente heeft ons de opdracht gegeven om beslag te leggen op al uw roerende zaken. Hiertoe zullen wij overgaan op woensdag 4 september 2013 tussen 08.30 en 17.00 uur. U dient op die dag aanwezig te zijn.
Indien u op voormelde datum op bovenstaand adres niet aanwezig bent, dan zal op een nader te bepalen tijdstip beslag op uw roerende zaken worden gelegd op bovenstaand woon/zaakadres door forcering van de toegangsdeur op de wettelijk voorgeschreven wijze in tegenwoordigheid van een ambtenaar van de politie. De kosten daarvan komen geheel voor uw rekening.
Wij stellen u in de gelegenheid het resterende bedrag ad ¤ 4992,24 binnen vijf dagen na vandaag op onze bankrekening met nummer zoals vermeld in de kantlijn over te maken onder vermelding van ons kenmerk xxxxx
het waren er 16?quote:Op zondag 1 september 2013 14:23 schreef Scorpie het volgende:
5k schuld en dan roepen dat de deurwaarder zielig bezig is????? Verder alles goed TS?
Als hij de mobiel op kan pakken kan je hem ook bellen om per direct de hond op te laten halen. Er is geen enkele geldige reden te bedenken waarom die hond nog aanwezig is bij cliënte.quote:Op zondag 1 september 2013 14:23 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja ? heeft toch een mobiele telefoon?
Ja eh die mensen zitten in het buitenland, dan haal je ff snel een hond op.. tuurlijkquote:Op zondag 1 september 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij de mobiel op kan pakken kan je hem ook bellen om per direct de hond op te laten halen. Er is geen enkele geldige reden te bedenken waarom die hond nog aanwezig is bij cliënte.
misschien moet je eens ingaan op de (goede) adviezen in dit topic, in plaats van in discussie gaan met mensen die helemaal geen advies geven...quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja eh die mensen zitten in het buitenland, dan haal je ff snel een hond op.. tuurlijk
Ik neem aan dat zijn huidige honden door iemand verzorgd worden, dus kan de hond daar prima heen. Je zoekt excuses..quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja eh die mensen zitten in het buitenland, dan haal je ff snel een hond op.. tuurlijk
En niemand hier thuis die de huidige honden verzorgt zeker? Kom op, voor de dag ermee, wat verberg je?quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee, zijn mee op vakantiequote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn huidige honden door iemand verzorgd worden, dus kan de hond daar prima heen. Je zoekt excuses..
Zoals ik al zei, zij hebben een vergunning aangevraagd de honden in te voeren in het betreffende land dus die zijn mee.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En niemand hier thuis die de huidige honden verzorgt zeker? Kom op, voor de dag ermee, wat verberg je?
Een fokker die alle honden meeneemt op vakantie, wow, knap.quote:
zijn er maar 2 die zij zelf hebben (vader en moeder)quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Een fokker die alle honden meeneemt op vakantie, wow, knap.
Ik geloof er geen donder meer van. En mocht het wel waar zijn, laat haar SHV het oplossen en geef de opdracht terug. Jij bent niet geschikt voor dit werk.
Dat vertelde de fokker je net toen je ze belde? Of verzin je dit nu ter plekke.quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef Fr34ky01 het volgende:
Zoals ik al zei, zij hebben een vergunning aangevraagd de honden in te voeren in het betreffende land dus die zijn mee.
Je verhaalt stinkt dan nog meer, want dan is er geen enkele reden geweest waarom jouw cliënte die hond in de 1e plaats in huis had moeten nemen anders dan voor eigenbelang. Er is dan ook geen enkele reden te bedenken waarom die hond een week geleden niet linea recta terug had gemoeten (wat de SHV vast allang heeft verteld). Ik heb sterk het idee dat je maar de helft van het verhaal aan het vertellen bent.quote:Op zondag 1 september 2013 14:32 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
zijn er maar 2 die zij zelf hebben (vader en moeder)
De deurwaarder weet hier al lang van. Geld om regelingen te treffen is er niet aangezien zij maandelijks al een debet overhoud. Bovendien is haar wsnp bijna rond, dus als ik een deurwaarder was en wist dat ik niet het hele bedrag zou krijgen dan, dan zou ik ook nog ff gauw beslag gaan leggenquote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef rene90 het volgende:
Duidelijk dat er meer aan de hand is, klopt geen flikker van. Ik heb vaak genoeg met zulke zaken te maken en als ze al bij de SHV zit dan is het een kwestie van de brieven die ze kreeg doorsturen naar SHV en die treffen regelingen.
Ik snap dat je het allemaal goed bedoeld alleen als je er continue van uitgaat dat ze een overdosis medicatie gaat nemen ben je niet meer professioneel bezig naar mijn idee. Ze heeft een contactpersoon van SHV, bel die morgen ochtend gelijk op en leg de situatie uit, bel daarna ook de deurwaarder dat cliënte bij de SHV zit en geef hun de contactgegevens daarvan.
SHV weet van die hond. die hond eet voor 10 eur per maand op en zij ziet dus geen enkele reden om die terug te doen naar de fokkerquote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je verhaalt stinkt dan nog meer, want dan is er geen enkele reden geweest waarom jouw cliënte die hond in de 1e plaats in huis had moeten nemen anders dan voor eigenbelang. Er is dan ook geen enkele reden te bedenken waarom die hond een week geleden niet linea recta terug had gemoeten (wat de SHV vast allang heeft verteld). Ik heb sterk het idee dat je maar de helft van het verhaal aan het vertellen bent.
Een hond kost veeeeeeeeeeeeeeel meer dan die 10 euro per maand, en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 1 september 2013 14:38 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
SHV weet van die hond. die hond eet voor 10 eur per maand op en zij ziet dus geen enkele reden om die terug te doen naar de fokker
Ja klopt entingen etc maar die zijn volgens contract voor rekening vd fokker. Zij betaald eten en een eventuele cursus en die heeft ie nog niet gehad dus...?!quote:Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een hond kost veeeeeeeeeeeeeeel meer dan die 10 euro per maand, en dat weet je zelf ook wel.
Gemiddelde kosten zijn 25 tot 50 euro per maand aan voer. Zeker jonge honden hebben speciaal voer nodig dat nog duurder is, en dan zit je zo aan de 75 euro per maand. We kunnen dus wel concluderen dat die hond ASAP teruggaat naar de Fokker aangezien TS weet dat die hond geld kost en ze de juiste adviezen gaat doorgeven aan haar cliënte. Toch, TS?quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef _Arthur het volgende:
Hondenbelasting, nog eens 10e/maand. Daarnaast nog af en toe langs de dierenarts. Hop, weer 10-20e/maand. En daarnaast vreet dat beest echt niet voor maar 10e/maand. Tenzij het een shithoewafwaf is, maar die moeten dan vast weer 'duur voer'.
Dat is hier 50 eur per jaar. Dierenartskosten zijn voor de fokker, en de hond eet 4kg supermarktvoer van 2,50 per zak per week dus max 12,50quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef _Arthur het volgende:
Hondenbelasting, nog eens 10e/maand. Daarnaast nog af en toe langs de dierenarts. Hop, weer 10-20e/maand. En daarnaast vreet dat beest echt niet voor maar 10e/maand. Tenzij het een shithoewafwaf is, maar die moeten dan vast weer 'duur voer'.
Er zal vast een gedegen advies uitkomen denk ik zo![]()
Sinds wanneer zou dat jou falen zijn dan. Het zijn cliënten die de problemen maken. Schade beperken is iets anders dan voorkomen. Voor iemand die denkt alles te kunnen doen om dingen te voorkomen, is de kennis er ook niet naar.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Al zou t maar 12,50 zijn, dan nog zou zij dat beetje geld anders en beter kunnen besteden. Desnoods 12,50 per maand extra aflossen aan d'r schulden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat is hier 50 eur per jaar. Dierenartskosten zijn voor de fokker, en de hond eet 4kg supermarktvoer van 2,50 per zak per week dus max 12,50
Voor de hond van 'een cliënt' weet je er verdraaid veel van.quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat is hier 50 eur per jaar. Dierenartskosten zijn voor de fokker, en de hond eet 4kg supermarktvoer van 2,50 per zak per week dus max 12,50
Staat op facebook v/d fokker " Lekker met (naam vriendin) en (naam hond) en (naam hond 2) vissen in Frankrijk".quote:Op zondag 1 september 2013 14:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat vertelde de fokker je net toen je ze belde? Of verzin je dit nu ter plekke.
Lees eens goed joh. Gaat over een cliente.quote:Op zondag 1 september 2013 16:08 schreef TigerXtrm het volgende:
TS
Lekker bezig excuusjes te verzinnen op van alles en nog wat? Het is de schuld van iedereen behalve jij zelf. Als je iedere maand in het rood uitkomt dan ga je geen huisdier nemen. Dan ben je gewoon niet goed in je kop.
Lieverd, ik heb zelf ook een hond. ik betaal 50 euro hondenbelasting per jaar.quote:Op zondag 1 september 2013 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de hond van 'een cliënt' weet je er verdraaid veel van.
Hier is maar één advies mogelijk. Loos die hond en laat verder de professionals het uitzoeken.
Iets met emotionele hechting, professionaliteit en afstandelijkheid jegens cliënten.quote:Op zondag 1 september 2013 17:08 schreef Fr34ky01 het volgende:
Wie zei hier ook al weer dat ik de hond niet in huis moet nemen?
Ik zit daar toch over te denken, als die van mij hem niet in de haren vliegt.. Maar dan moet ik alle papieren omtrent die hond ook meenemen toch
Dit dusquote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef Maax het volgende:
Als dit het niveau is van de figuren die mensen met schulden adviseren, nou dan blijven we nog wel even in de crisis zitten..
sjonge jonge..
Een dure rashond vertegenwoordigt ook waarde toch?quote:Op zondag 1 september 2013 18:49 schreef Renesite het volgende:
Ik snap ook geen drol wat de hond et toe doet. Sinds wanneer is een hond een roerend goed??
Ja en daar zitten papieren bij die op naam staan.quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Een dure rashond vertegenwoordigt ook waarde toch?
Bij een auto ook, die kan ook in beslag genomen worden..quote:Op zondag 1 september 2013 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en daar zitten papieren bij die op naam staan.
roerende goed?!quote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Een dure rashond vertegenwoordigt ook waarde toch?
Wettelijk gezien is een hond een eigendom, geen kindquote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
roerende goed?!
Een kind levert ook niets op tegenwoordig.
Niet als uit die tenaamstelling blijkt dat de auto van een ander is, zoals in dit geval de hond niet van TSde cliënt van TS is.quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij een auto ook, die kan ook in beslag genomen worden..
Ja en alles wat op je naam staat als ze het kunnen achterhalen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij een auto ook, die kan ook in beslag genomen worden..
Het komt vaker voor dat er beslag wordt gelegd op dieren hoorquote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en alles wat op je naam staat als ze het kunnen achterhalen.
Dat is met huisdieren wat lastig.
Klopt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is een hond een eigendom, geen kind
En wat deurwaarder weet te vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Het komt vaker voor dat er beslag wordt gelegd op dieren hoor, zo raar is dat niet als ze een waarde vertegenwoordigen. Tis maar net wat de deurwaarder wil.
Vastgelegd bij een notaris? Zo niet is dat geen contract waar ze rekening mee hoeven te houden.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Misschien als het een speciale werkhond met een behoorlijke waarde is? Snuffelhond of iets dergelijks.quote:Op zondag 1 september 2013 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat ze een hond meenamen?
Dan heb je al gefaald.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Het is vrijwilligerswerk, dus in hoeverre het de bedoeling is dat TS deze taken allemaal doet vraag ik me af, die verantwoordelijkheid kan je niet bij een vrijwilliger neerleggen imho.quote:Op zondag 1 september 2013 20:45 schreef klipper het volgende:
[..]
Dan heb je al gefaald.
Jammer dat iedereen dit soort werk kan doen, vaak komen de clienten eerder dieper in de shit dan dat ze eruit komen.
Hoog tijd dat aan dit soort praktijken een eind komt.
Wat een onzin.....quote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Als ik de hond van mijn moeder in huis neem omdat zij in het ziekenhuis ligt wordt ik ook geacht hondenbelasting te betalen over de periode dat het dier bij mij verblijft. ?! En geloof me dat eist je gemeente echt wat ik heb in die situatie gezeten. Wij hadden bij ons mam thuis een logeerhond en moesten dubbele hondenbelasting betalen
Die deurwaarder schrijft gewoon op: 1 hont.quote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef klipper het volgende:
[..]
Wat een onzin.....
In het geval dat er een hond van iemand anders tijdelijk verblijft (een logeerhond), zal de controleur samen met de bewoner een formulier invullen waarmee wordt verklaard dat de hond een andere eigenaar heeft.
Als ze er d'r ballen verstand van heeft, moet ze het ook niet vrijwillig doen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is vrijwilligerswerk, dus in hoeverre het de bedoeling is dat TS deze taken allemaal doet vraag ik me af, die verantwoordelijkheid kan je niet bij een vrijwilliger neerleggen imho.
Inderdaad, er wordt hondenbelasting betaald, dus geen logeerhond.quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die deurwaarder schrijft gewoon op: 1 hont.
Ik bedoel meer of het wel de bedoeling is dat een vrijwilliger op dit niveau met zo iemand aan de slag gaat vanuit die vrijwilligersorganisatie, of dat het alleen de bedoeling is dat er wordt gesignaleerd. Het laatste is vaak het geval namelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef klipper het volgende:
Als ze er d'r ballen verstand van heeft, moet ze het ook niet vrijwillig doen.
Overigens vraag ik me af in hoeverre het vrijwillig is, bij komt het over dat het maar net is hoe de wind waait om haar verhaal aan te passen......
Ja ja leuk bedacht allemaal, alles wordt betaald door de fokker.......behalve de hondenbelastingquote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef Aloria het volgende:
Als mensen nog steeds zitten te zeuren over die hond HET IS BRUIKLEEN
dit betekend :
FOKKER BETAALD
dierenarts kosten
voer
dieren benodigdheden zoals bijv een hondenmand of riem etc
Zelf mag je niet
Verkopen , verder fokken
HET ENIGE wat de cliente hoeft te doen is het beestje uitlaten. (
Wat voor die vrouw natuurlijk geweldig is als je al niks hebt. Dit zouden ze vaker moeten doen bij mensen met problemen omdat in alle studies laat zien dat een dierlijk vriendje een mens doet opleven.
Dus voordat andere mensen zitten te zeiken over die hond het beest kost geen ene fuck![]()
![]()
Voor de rest zou ik zeker het bruikleen contract erbij nemen want alle spullen die je kunt aantonen die niet van jou zijn mogen ze niet meenemen. Die hond is duidelijk van de fokker die kunnen en mogen ze niet meenemen.
Hontd dan toch?quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die deurwaarder schrijft gewoon op: 1 hont.
Als 'ie geld opbrengt wel hoor...quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een deurwaarder wil helemaal geen hond.
Als ik een hond neem hoef ik hier geen hondenbelasting te betalen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:56 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja ja leuk bedacht allemaal, alles wordt betaald door de fokker.......behalve de hondenbelasting
Zou de deurwaarder ook geen beslag leggen op een renpaard dat vele miljoenen waard is denk je.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een deurwaarder wil helemaal geen hond.
Er zit geen stamboom bij die heeft de fokker...quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof die zich in de stamboom gaat verdiepen bij het zoveelste beslag die dag.
OKé, op vee en andere geldopleverende dieren zal de deurwaarder beslag leggen maar meestal is een deurwaarder gewoon een mens en zal hij niet beslag leggen op een dier waarmee jij een emotionele band hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zou de deurwaarder ook geen beslag leggen op een renpaard dat vele miljoenen waard is denk je.
Alles wat een waarde heeft, heeft de interesse van de deurwaarder.
Dan is het al helemaal een nutteloos item voor de deurwaarder, die worden echt niet blij als er grote hont staat met stamboom.quote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef Aloria het volgende:
[..]
Er zit geen stamboom bij die heeft de fokker...
Maar de cliënt van TS moet wel hondenbelasting betalen, wat zegt dat over de status van de hond?quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Aloria het volgende:
[..]
Als ik een hond neem hoef ik hier geen hondenbelasting te betalen.![]()
![]()
En hoe weet jij dit ?quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de cliënt van TS moet wel hondenbelasting betalen, wat zegt dat over de status van de hond?
Oh, en de fokker betaalt het voer ook niet, maar vindt het prima dat er Euroshopper voer ingaat...
Dat zie je wel vaker in dit subforumquote:Op zondag 1 september 2013 22:02 schreef Leandra het volgende:
en is de situatie anders dan TS het schetst?
matigquote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef destrovel het volgende:
Je geeft financieel advies als je zelf al niet je zaakjes op orde hebt?
WGR / Centraal beheer achmea en hun SEPA incasso..
Way to go[ afbeelding ]
Ik hoor dat jij hier vaker mee gewerkt hebt? Ik heb dus vernomen dat dergelijke contracten niet rechtsgeldig zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef Aloria het volgende:
[..]
Er zit geen stamboom bij die heeft de fokker...
Dat jullie deze hele constructie niet kennen, zijn genoeg echte dikke stamboom honden die je gratis in huis mag hebben als logé op marktplaats te vinden![]()
![]()
Maar ze zullen nooit van jou zijn![]()
Dit mag door elke gemeente zelf bepaald worden.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de cliënt van TS moet wel hondenbelasting betalen, wat zegt dat over de status van de hond?
Oh, en de fokker betaalt het voer ook niet, maar vindt het prima dat er Euroshopper voer ingaat...
Als je goed gelezen had had je hieruit kunnen halen dat ik niet achterloop met de premie, maar gewoon te veel geld uit geef/te weinig spaar. Let op: had toen ook net de afrekening van essent gehad en die in geheel overgemaakt. Bovendien is mijn vriend er nog dus zonder zitten zal ik nooit. Maar wil niet afhankelijk zijn van hemquote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef destrovel het volgende:
Je geeft financieel advies als je zelf al niet je zaakjes op orde hebt?
WGR / Centraal beheer achmea en hun SEPA incasso..
Way to go[ afbeelding ]
ik huilde een beetjequote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij hier vaker mee gewerkt hebt? Ik heb dus vernomen dat dergelijke contracten niet rechtsgeldig zijn.
Degene die zei dat ze het voer zelf betaald klopt.. zakken kosten 2,50 (Mrs dog ofzoiets bij de Boni, Jumbo)
Overigens om het maar even bij naam te noemen ben ik wel degelijk bezig met een studie rechten, echter op HBO niveau. Ik ben vooralsnog bezig met familierecht en dus nog niet toe aan het stuk civiel recht..
isdatdaargeenonderdeelvandan?quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Fr34ky01 het volgende:
Ik ben vooralsnog bezig met familierecht en dus nog niet toe aan het stuk civiel recht..
Huil jij maar lekker. Alles mbt scheidingen en huwelijken, kinderen noem maar op heeft niks hiermee te maken. Zij is niet getrouwd.quote:
jij ziet schuldproblematiek en familiezaken als 1? Beetje raar.quote:
dus? Al insolventierecht gehad?quote:Op maandag 2 september 2013 00:43 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Huil jij maar lekker. Alles mbt scheidingen en huwelijken, kinderen noem maar op heeft niks hiermee te maken. Zij is niet getrouwd.
ja een seconde eerder. Maar je antwoord is welquote:
Civiel recht --> Niet - vermogens recht --> personen en familierechtquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef hugecooll het volgende:
nee kut, dat familierecht onderdeel is van
ga dat eerst eens doen zodat je niet gaat zitten beunen en continue alles op fok vraagt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee. Boek van deze thuisstudie start met familierecht.
MAAKT TOCH GEEN FUCK UITquote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Civiel recht --> Niet - vermogens recht --> personen en familierecht
--> rechtspersonenrecht
--> Vermogensrecht --> Goederenrecht
--> Verbintenissenrecht
zo goed mam?
Dus valt familierecht alsnog onder een ander kopje als alles betreffende schulden.
Doe dat, kan ik je mooi als stageproject gebruiken tijdens de specialisatie strafrecht..quote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
MAAKT TOCH GEEN FUCK UIT
YREAL, HOU JIJ HAAR VAST TERWIJL IK SLA?
Sleep ik em voor de tuchtraadquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef hugecooll het volgende:
ik heb Yreal bij, die dekt ons wel in
toch broeder?
ik wil ook slaanquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
MAAKT TOCH GEEN FUCK UIT
YREAL, HOU JIJ HAAR VAST TERWIJL IK SLA?
Hof van discipline... Als Yreal klaar is met zijn studie kan die daar mooi naartoe als die mij schade toebrengt dan wel derden mij schade toe laat brengen met zijn medewerkingquote:
de fuck staat hier nou?quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Civiel recht --> Niet - vermogens recht --> personen en familierecht
--> rechtspersonenrecht
Civiel recht --> Vermogensrecht --> Goederenrecht
--> Verbintenissenrecht
zo goed mam?
Hij stond er niet zo netjes bij hoop dat ie nu duidelijker is... maar ik wil naar bed, ben moe, dus voor de rest trek je zelf maar je studieboeken open
voor zover ik weet is hij geen advocaatquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Fr34ky01 het volgende:
Misschien dat ie zich nog door de raad v discipline heen lult.. maar gelukkig is er altijd hoger beroep hahaha
nog niet. Hij studeert toch rechten..quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
voor zover ik weet is hij geen advocaat
dan word je toch niet automatisch advocaat?quote:Op maandag 2 september 2013 01:00 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
nog niet. Hij studeert toch rechten..
Dacht toch echt dat ik dat ergens gelezen had in de WO Recht topicsquote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dan word je toch niet automatisch advocaat?
Ik vind hem meer een OvJ. Beetje mensen (al dan niet vals) beschuldigen en zoquote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat ik dat ergens gelezen had in de WO Recht topics
want als ik jou voor je bek heb geslagen kan ik over 4 jaar geen advocaat worden?quote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Hof van discipline... Als Yreal klaar is met zijn studie kan die daar mooi naartoe als die mij schade toebrengt dan wel derden mij schade toe laat brengen met zijn medewerking
Ik vind dat ie maar politieagent moet worden tussen jou en mijquote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een OvJ. Beetje mensen (al dan niet vals) beschuldigen en zo
Of een rechter. Beetje mensen beoordelen
doh, ik moet rechter worden jaquote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een OvJ. Beetje mensen (al dan niet vals) beschuldigen en zo
Of een rechter. Beetje mensen beoordelen
gaan we denigrerend doen, 1ste jaars loi?quote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie maar politieagent moet worden tussen jou en mij
Oh jawel, maar als jij eenmaal advocaat bent en jij verleent medewerking aan hugecooll om mij een flinke partij op mijn bek te rossen ben jij toch echt hardstikke schuldig..quote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
want als ik jou voor je bek heb geslagen kan ik over 4 jaar geen advocaat worden?
Neuh, zelfs onze aanwezigheid daar zal nooit aangetoond kunnen wordenquote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar als jij eenmaal advocaat bent en jij verleent medewerking aan hugecooll om mij een flinke partij op mijn bek te rossen ben jij toch echt hardstikke schuldig..Krijg je straks de zelfde krantenkoppen als Brammetje
Hahah nee hoor zo was het niet bedoeldquote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
gaan we denigrerend doen, 1ste jaars loi?
daarom rammen we je morgen ook in elkaarquote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar als jij eenmaal advocaat bent en jij verleent medewerking aan hugecooll om mij een flinke partij op mijn bek te rossen ben jij toch echt hardstikke schuldig..Krijg je straks de zelfde krantenkoppen als Brammetje
Nee, maar zo werkt de maatschappij die mij van thuisstudie voorziet nu eenmaal.........quote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef hugecooll het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het vreemd vindt om met familierecht te beginnen?
Timing is allesquote:Op maandag 2 september 2013 01:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
daarom rammen we je morgen ook in elkaar
Mja maar normaal gesproken krijg je eerst een algemene indruk voor je ergens op ingaatquote:Op maandag 2 september 2013 01:07 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee, maar zo werkt de maatschappij die mij van thuisstudie voorziet nu eenmaal.........
Als ik de hele studie afmaak is dat toch alsnog geen probleem
gezien yreal een fictief persoon in een fictieve wereld is, zal het lastig dagvaarden zijnquote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neuh, zelfs onze aanwezigheid daar zal nooit aangetoond kunnen worden
Stoere boiiss... Kunnen jullie wel... Een meisje in elkaar rossenquote:Op maandag 2 september 2013 01:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Timing is alles
[..]
Mja maar normaal gesproken krijg je eerst een algemene indruk voor je ergens op ingaat
Ik heb sieraden schat hang gewoon een spijker ertussen blijft er met gemak wat bloed hangen... See ya in jail!quote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
gezien yreal een fictief persoon in een fictieve wereld is, zal het lastig dagvaarden zijn
Eigenlijk zeg je dus dat we je in een bak zuur moeten dumpen?quote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb sieraden schat hang gewoon een spijker ertussen blijft er met gemak wat bloed hangen... See ya in jail!
gelijke rechten betekent dat we meisjes mogen slaanquote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Stoere boiiss... Kunnen jullie wel... Een meisje in elkaar rossen
Succes er mee, yreal heeft mijn adres inmiddelsquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat we je in een bak zuur moeten dumpen?
Waarom heeft hij wel jouw adres en ik niet? Ik regel de logistieke zakenquote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Succes er mee, yreal heeft mijn adres inmiddels![]()
krat bier staat koud!
........(Kan ik jullie mooi de koppen mee inslaan)
Ben ik feministe dan? Of ben jij moslimquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
gelijke rechten betekent dat we meisjes mogen slaan
Jij rijd in een aftandse pickup lijken naar het homobos?quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom heeft hij wel jouw adres en ik niet? Ik regel de logistieke zaken
oh lekker, zie je morgen.quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Succes er mee, yreal heeft mijn adres inmiddels![]()
krat bier staat koud!
........(Kan ik jullie mooi de koppen mee inslaan)
jank dan niet dat we geen meisjes mogen slaanquote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ben ik feministe dan? Of ben jij moslim
Onder anderequote:Op maandag 2 september 2013 01:12 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Jij rijd in een aftandse pickup lijken naar het homobos?
Ik hoor..quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik hoor dat jij hier vaker mee gewerkt hebt? Ik heb dus vernomen dat dergelijke contracten niet rechtsgeldig zijn.
Degene die zei dat ze het voer zelf betaald klopt.. zakken kosten 2,50 (Mrs dog ofzoiets bij de Boni, Jumbo)
Overigens om het maar even bij naam te noemen ben ik wel degelijk bezig met een studie rechten, echter op HBO niveau. Ik ben vooralsnog bezig met familierecht en dus nog niet toe aan het stuk civiel recht..
gelukkig ben ik ook amper 3 wkn bezigquote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Maax het volgende:
[..]
Ik hoor..
Ik heb vernomen..
Wat een wannabe jurist.. als er nog mensen zijn die nog vertrouwen hebben in onze rechtsstaat dan raken zelfs die het kwijt door figuren zoals dit
Dus dan weet je er nog niks van?quote:Op maandag 2 september 2013 01:16 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik ook amper 3 wkn bezig
Bepaald niet, je zou toch denken dat je als student eerst begint met het algemene civiele recht en daarna pas met de specialisaties daarin, maar dat kan aan mij liggen...quote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef hugecooll het volgende:
Zo simpel is het inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
Maar wat is nou het probleem, je cliënte zorgt dat die laptop/hond niet aanwezig zijn op het moment dat die deurwaarder langskomt. Problem solved?
Daar dient doorgaans de gehele beslaglegging toe, en ja, voor het recht is een huisdier gewoon een 'zaak'.quote:Ook op huisdieren mag inderdaad beslag gelegd worden, vaak wordt dit alleen gedaan om als dwangmiddel tot betalen te dienen.
Als een deurwaarder van te voren weet dat er een huisdier aanwezig is en daar beslag op wil leggen moet hij ook een intentie van verkoop kunnen overhandigen.quote:Op maandag 2 september 2013 02:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zo simpel is het inderdaad.
[..]
Daar dient doorgaans de gehele beslaglegging toe, en ja, voor het recht is een huisdier gewoon een 'zaak'.
CRAP .....quote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Je kunt zelf dus geen prioriteiten stellen, komt door je uitgavenpatroon in de problemen, en dan moet jij een ander helpen?quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Als je goed gelezen had had je hieruit kunnen halen dat ik niet achterloop met de premie, maar gewoon te veel geld uit geef/te weinig spaar. Let op: had toen ook net de afrekening van essent gehad en die in geheel overgemaakt. Bovendien is mijn vriend er nog dus zonder zitten zal ik nooit. Maar wil niet afhankelijk zijn van hem
Nee, TS is nog helemaal niets, alleen net 3 weken met een LOI-cursus recht bezig.quote:Op maandag 2 september 2013 03:13 schreef Spartagek het volgende:
[..]
CRAP .....
zit je te lezen, is TS een LOI-Advocaat .... leidt dus nergens heen ...
Natuurlijk moet je hondenbelasting betalen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Aloria het volgende:
[..]
Als ik een hond neem hoef ik hier geen hondenbelasting te betalen.![]()
![]()
........is dit niet gewoon een studie-opdracht en breng je het als echt???quote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dit topic gaat OF over TS zelf OF TS heeft god complex en denkt iedereen te kunnen helpen terwijl ze zelf geen idee heeft waar ze mee bezig is en dus op Fok! om advies komt vragenquote:Op maandag 2 september 2013 07:44 schreef Ridocar het volgende:
Maar wat voor een type hulpverlener ben je nu eigenlijk? Doe je maatschappelijk werk? Heb je SPW of SPH gestudeerd? Ben je zelfstandige of werk je bij een organisatie?
Allemaal vragen die steeds maar blijven hangen.
Het topic is vermakelijk. Ts is juist triest...quote:Op maandag 2 september 2013 09:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit topic gaat OF over TS zelf OF TS heeft god complex en denkt iedereen te kunnen helpen terwijl ze zelf geen idee heeft waar ze mee bezig is en dus op Fok! om advies komt vragen
Hoe dan ook is het triest topic
Goede tip.quote:Op maandag 2 september 2013 09:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Edit: Heb net even de posthistorie van TS zitten lezen. Oh fuck!
[ afbeelding ]
TS, is dit je huidige functie? Welke opleiding heb je hiervoor gehad?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Fr34ky01 het volgende:
Ik wordt penningmeester bij een stichting die vrijwilligerswerk verricht voor oudere mensen die niet meer mobiel zijn etc. En van alle hande andere problemen hebben (ook juridisch, dus dat is echt mijn ding! Mooie stageplaats ...)
Gezien de tijdspanne en het feit dat het vorige werk bij de sociale werkplaats was, zou je denken dat het om deze vrijwilligersbaan gaat:quote:Op maandag 2 september 2013 07:44 schreef Ridocar het volgende:
Maar wat voor een type hulpverlener ben je nu eigenlijk? Doe je maatschappelijk werk? Heb je SPW of SPH gestudeerd? Ben je zelfstandige of werk je bij een organisatie?
Allemaal vragen die steeds maar blijven hangen.
Maar het lijkt me sterk dat een fokker een hond plaatst bij een schoolgaande niet-mobiele bejaarde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Fr34ky01 het volgende:
Yes, ik heb eindelijk iets gevonden in plaats van de sociale werkplaats. komende week hoor ik of ze toestemming geven zodat ik dit met behoud van wajong kan doen.
Ik wordt penningmeester bij een stichting die vrijwilligerswerk verricht voor oudere mensen die niet meer mobiel zijn etc. En van alle hande andere problemen hebben (ook juridisch, dus dat is echt mijn ding! Mooie stageplaats ...)
Nu moet ik me zodra ik toestemming heb in gaan schrijven bij de kvk.. maar hoe zit dat precies.. ik ben namelijk nog langer niet zo ver met mijn studie en heb totaal geen ervaring met kvk verhalen. De stichting staat al ingeschreven, moet ik nu gewoon bijgevoegd worden als penningmeester? Iemand tips?
Het lijkt mij sterk dat een fokker een hond plaatst bij iemand die voor het voer maximaal ¤ 10 per maand kan uitgeven. Ik geloof dat gewoon niet helemaalquote:Op maandag 2 september 2013 09:38 schreef Leandra het volgende:
Maar het lijkt me sterk dat een fokker een hond plaatst bij een schoolgaande niet-mobiele bejaarde.
Het enige wat de cliënt van TS met dat beest hoefde te doen was uitlaten toch?
Zou me niets verbazen als dat een idee van TS zelf was.quote:Op maandag 2 september 2013 10:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat een fokker een hond plaatst bij iemand die voor het voer maximaal ¤ 10 per maand kan uitgeven. Ik geloof dat gewoon niet helemaal
Yep.quote:Op maandag 2 september 2013 02:38 schreef TheThirdMark het volgende:
Als een deurwaarder van te voren weet dat er een huisdier aanwezig is en daar beslag op wil leggen moet hij ook een intentie van verkoop kunnen overhandigen.
Nou, 'strafbaar'... klachtwaardig bedoel je.quote:Anders is het een oneigenlijk pressiemiddel wat op zijn beurt dus weer strafbaar is
Niets vreemds aan. TS doet een LOI rechten cursusje en denkt dat ze nu al een top advocate is.quote:Op maandag 2 september 2013 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vreemd overigens dat TS dit niet weet.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:00 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Niets vreemds aan. TS doet een LOI rechten cursusje en denkt dat ze nu al een top advocate is.
Hahaha zoals ik in dat topic ook al zei heb ik een leuke spaarrekening die ik niet aan wil raken tot ik een kindje krijg of het echt nodig is. Bovendien houd ik elke maand over zelfs als de hond voor 75 euro aan vlees opeet.quote:Op maandag 2 september 2013 06:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt zelf dus geen prioriteiten stellen, komt door je uitgavenpatroon in de problemen, en dan moet jij een ander helpen?
Geen wonder dat je de kosten van die hond leer op keer bagatelliseert, je snapt het simpelweg niet.
Iemand die niet eens voldoende geld heeft om van rond te komen (ongeacht of dat door weinig inkomen of een verkeerd bestedingspatroon komt) kan zich geen huisdier permitteren.
Jijzelf dus ook niet.
Een huisdier is luxe, dat kun je je pas permitteren als je maandelijks overhoudt terwijl je ook nog spaart.
Zowel bij je cliënt als bij jou moet die hond (en wat er verder nog rondloopt aan huisdieren) zo rap mogelijk weg.
Lol, haahha zou een goede truc geweest zijn dan.quote:Op maandag 2 september 2013 07:10 schreef klipper het volgende:
[..]
........is dit niet gewoon een studie-opdracht en breng je het als echt???
Tssssss, zelf studeren ts.
Dierenartskosten zijn bij uitzet altijd voor de fokker,. Eten moet je wel zelf doenquote:Op maandag 2 september 2013 07:06 schreef klipper het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je hondenbelasting betalen.
Het gaat erom dat ts steeds andere verhalen verzint, iemand geeft aan dat een hond kosten met zich meebrengt, en bang die worden opeens betaald door de fokker............
En over fokker gesproken........de eerste fokker met maar twee honden
Nee dit is de functie waar ik het in 'Gezonde tussendoortjes topic' over had ;-)quote:Op maandag 2 september 2013 09:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
TS, is dit je huidige functie? Welke opleiding heb je hiervoor gehad?
Je hebt zn foto gezien, hij weegt een dikke 32 kilo, daar gaat elke dag zo'n 1,5 kg vlees inquote:
1,5kgquote:Op maandag 2 september 2013 12:40 schreef Fr34ky01 het volgende:
Je hebt zn foto gezien, hij weegt een dikke 32 kilo, daar gaat elke dag zo'n 1,5 kg vlees in
Volgens de vlees leverancier moet hij elke dag 0,9 kg hebben om op gewicht te blijven, echter is die van mij zo achterlijk actief dat ik em meer moet geven anders wordt ie mager :Squote:Op maandag 2 september 2013 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
1,5kg![]()
Ik heb geen hond, maar is dat normaal?
gwn brokken geven togquote:Op maandag 2 september 2013 12:41 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Volgens de vlees leverancier moet hij elke dag 0,9 kg hebben om op gewicht te blijven, echter is die van mij zo achterlijk actief dat ik em meer moet geven anders wordt ie mager :S
Nee joh, geld zatquote:
Dat is niet mijn zaak, als de WSNP bewindvoerders zeggen dat zij haar huisdier mag houden heb ik daar niets over te zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:04 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom heeft deze persoon een huisdier?
Een hulphond is geen huisdier en dus geen luxe.quote:Op maandag 2 september 2013 13:07 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn zaak, als de WSNP bewindvoerders zeggen dat zij haar huisdier mag houden heb ik daar niets over te zeggen.
Zou er uit zien, stel dat iemand met een hulphond de WSNP in komt en ze zou die hond weg moeten doen, zou toch belachelijk zijn
1. Een hulphond is een basisbehoeftequote:Op maandag 2 september 2013 13:07 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn zaak, als de WSNP bewindvoerders zeggen dat zij haar huisdier mag houden heb ik daar niets over te zeggen.
Zou er uit zien, stel dat iemand met een hulphond de WSNP in komt en ze zou die hond weg moeten doen, zou toch belachelijk zijn
Dit dus.quote:Op maandag 2 september 2013 13:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
1. Een hulphond is een basisbehoefte
2. Een huisdier =/= hulphond
3. Een huisdier kost bootladingen met geld, iets dat je client duidelijk niet heeft.
Het officiele is nog niet rond, zij zit in het voortraject en dus mogen deurwaarders nog even snel beslag leggenquote:Op maandag 2 september 2013 13:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit dus.
TS, het gaat bij jouw "cliënt" toch helemaal niet om een hulphond?
En als je "cliënt" al is toegelaten tot de - wettelijke regeling - WSNP, dan heeft hij/zij toch een door de rechter benoemde bewindvoerder/casemanager die de contacten met eventuele deurwaarders onderhoudt?
'k Snap niet precies wat jouw rol bij e.a.a. dan nog precies inhoudt.
Het kan nog erger, ts geeft straks misschien foutief advies waardoor cliënt uit de wnsp gegooid word..quote:Op maandag 2 september 2013 13:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit dus.
TS, het gaat bij jouw "cliënt" toch helemaal niet om een hulphond?
En als je "cliënt" al is toegelaten tot de - wettelijke regeling - WSNP, dan heeft hij/zij toch een door de rechter benoemde bewindvoerder/casemanager die de contacten met eventuele deurwaarders onderhoudt?
'k Snap niet precies wat jouw rol bij e.a.a. dan nog precies inhoudt.
Kennelijk zit die "cliënt" nog helemaal niet in de wsnp maar in het minnelijke (voor)traject, TS gooit dus ook nog eens de officiële termen door elkaar.quote:Op maandag 2 september 2013 13:43 schreef Maax het volgende:
[..]
Het kan nog erger, ts geeft straks misschien foutief advies waardoor cliënt uit de wnsp gegooid word..
Helemaal mee eens. Iets met schoenmaker en leest.quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Kennelijk zit die "cliënt" nog helemaal niet in de wsnp maar in het minnelijke (voor)traject, TS gooit dus ook nog eens de officiële termen door elkaar.
Het lijkt mij voor alle betrokkenen - en vooral ook voor de kansen van de cliënt om uiteindelijk toegelaten te worden tot de wsnp - beter als TS deze werkzaamheden overlaat aan een professionele hulpverlener. Het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar kan wegens onwetenheid gemakkelijk de client van de regen in de drup helpen.
Die leest niet mee hoorquote:Op maandag 2 september 2013 13:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iets met schoenmaker en leest.
Het valt me op dat veel mensen op FOK! de spreekwoorden kwijt zijn en zich nog alleen maar sleutelwoorden uit het spreekwoord weten te herinneren. Leidt FOK!ken tot geheugenverlies of is er een duister genootschap actief?quote:Op maandag 2 september 2013 13:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iets met schoenmaker en leest.
En dan nog klagen als mensen ze er indirect op aanspreken ookquote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het valt me op dat veel mensen op FOK! de spreekwoorden kwijt zijn en zich nog alleen maar sleutelwoorden uit het spreekwoord weten te herinneren. Leidt FOK!ken tot geheugenverlies of is er een duister genootschap actief?
Dus "schoenmaker houd je bij je leest" is geen valide spreekwoord?quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het valt me op dat veel mensen op FOK! de spreekwoorden kwijt zijn en zich nog alleen maar sleutelwoorden uit het spreekwoord weten te herinneren. Leidt FOK!ken tot geheugenverlies of is er een duister genootschap actief?
Je zei 'iets met schoenmaker en leest'. Dus daarmee liet je iedereen denken dat je vergeten was hoe het spreekwoord ook alweer gingquote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus "schoenmaker houd je bij je leest" is geen valide spreekwoord?
Nee, dat is een normale manier om te verwijzen naar de vanzelfsprekende route.quote:Op maandag 2 september 2013 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zei 'iets met schoenmaker en leest'. Dus daarmee liet je iedereen denken dat je vergeten was hoe het spreekwoord ook alweer ging.
Het is inderdaad vrij normaal dat je geen internet én telefoon én tv hebt als dat betekent dat je niet rond komt. Net zoals het volslagen belachelijk is om een kind te nemen als je in de bijstand zit.quote:Op maandag 2 september 2013 13:26 schreef Aloria het volgende:
Of mogen deze mensen ook geen internet en telefoon en tv hebben omdat het centen kost ?
Of gaat iedereen ook lopen janken als iemand in de bijstand een KIND heeft WANT DAT KOST EEN HOOP CENTEN. Weg ermee dan maar of niet ?
1. Wat een kromme vergelijking, een huisdier vs. een kind.quote:Op maandag 2 september 2013 13:26 schreef Aloria het volgende:
Of gaat iedereen ook lopen janken als iemand in de bijstand een KIND heeft WANT DAT KOST EEN HOOP CENTEN. Weg ermee dan maar of niet ?
Dat is geen normale manier hè. Dat het op FOK normaal is betekent nog niet dat iedereen het begrijptquote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, dat is een normale manier om te verwijzen naar de vanzelfsprekende route.
We zitten toch op Fok! of heb ik weer eens een verkeerde afslag genomen op Google?quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is geen normale manier hè. Dat het op FOK normaal is betekent nog niet dat iedereen het begrijpt.
Er is niks mis mee als mensen in de bijstand een hond hebben, of wat voor hobby's dan ook.quote:Op maandag 2 september 2013 13:26 schreef Aloria het volgende:
Ik snap niet dat mensen het zo erg inden dat deze mevrouw een hond heeft. Ik weet niet als deze mevrouw hondenbelasting betaald ja of nee maar gut het is dan bijvoorbeeld 100 euro per JAAR is ongeveer 8,4 euro per maand.
[....]
Ik ken zat mensen die in de bijstand een hond hebben. De ene spaart wat en gaat op vakantie en de ander geeft het kleine beetje geld wat ze hebben uit aan een hond.
Je mist het punt. Natuurlijk mag dat, mensen mogen hun centen prima besteden aan wat ze ook maar belangrijk vinden, maar, nogmaals - NIET als ze zich in een schuldhulpverleningssituatie bevinden.quote:Of mogen deze mensen ook geen internet en telefoon en tv hebben omdat het centen kost ?
Het is nogal een verschillende situatie of je in de bijstand terecht komt terwijl je al een kind hebt, of dat je in de bijstand zit en dan nog eens aan kinderen begint. De eerste situatie is dieptriest, de tweede, daar kun je inderdaad als schuldhulpverlener je vraagtekens bij zetten - wat ik overigens dus niet doe.quote:Of gaat iedereen ook lopen janken als iemand in de bijstand een KIND heeft WANT DAT KOST EEN HOOP CENTEN. Weg ermee dan maar of niet ?
Verreweg de meeste rechtenstudenten/afgestudeerden hebben wel degelijk een goed gevoel voor de 'sociale kant' van het verhaal. Maar als mensen domweg boven hun stand (blijven) leven, dan is er dus ook de andere kant van het verhaal, die van de schuldeisers waar je rekening mee hebt te houden. Of vind jij het wel prima als je, bijvoorbeeld, 1000 euro uitleent aan een 'hulpbehoevende kennis', en je ziet dat bedrag nooit meer terug?quote:Dat sommige rechten hebben gestudeerd geweldig voor ze.
Maar kijk ook eens naar de sociale kant van het verhaal want gut of die vrouw maar 8 euro per maand uitgeeft aan een hond en er super blij mee is of dat ze die 8 euro spaart en zich alleen voelt en niemand om haar heen heeft maakt toch echt een groot verschil of niet. ( want sparen mag toch ook niet als je in de bijstand zit )
Natuurlijk jôh. Laat iedereen maar lekker lenen, schulden maken, en ach, als e.e.a. moet worden terugbetaald, dan zijn we ineens 'zielig'. Zo werkt het dus niet in de grote mensenwereld. Misschien is het een idee als je je vaardigheden als sociaal pedagoog eens inzet om mensen te leren om de tering naar de nering te zetten?quote:Ik heb geen rechten maar wel sociale pedagogiek gestudeerd en sjonge jonge wat schaam ik mij voor sommige mensen hier hoe die zich zo kunnen laten gaan over 1 hondje...![]()
Nee, het is "Schoenmaker, blijf bij je leest".quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus "schoenmaker houd je bij je leest" is geen valide spreekwoord?
Overigens is TS degene die het meest loopt te schermen met haar "opleiding" rechten..... wat in het geval van TS betekent dat ze 3 weken geleden met een thuiscursus begonnen is, vooralsnog weinig opleiding rechten om mee te schermen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:26 schreef Aloria het volgende:
Dat sommige rechten hebben gestudeerd geweldig voor ze.
Ik ben hier echt niet de enigequote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is TS degene die het meest loopt te schermen met haar "opleiding" rechten..... wat in het geval van TS betekent dat ze 3 weken geleden met een thuiscursus begonnen is, vooralsnog weinig opleiding rechten om mee te schermen.
Nee, maar jij schermt er mee terwijl je net een paar weken met de HBO-thuiscursus bezig bent, waar anderen hun bul al hebben gehaald of binnen afzienbare tijd zullen halen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt niet de enige![]()
Overigens ben ik heel de dag aan het werk geweest dat is een heel verschil met selectief antwoorden,.
En dat moet je niet willenquote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef Leandra het volgende:
Het heeft een beetje het Braddie-effect.
Nou sorry hoor TS, maar je wekt toch echt de indruk dat je de klok hebt horen luiden maar dat je geen idee hebt van waar de klepel hangt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt niet de enige![]()
Overigens ben ik heel de dag aan het werk geweest dat is een heel verschil met selectief antwoorden,.
Schuld begeleiding hoort sowieso niet in handen te zijn van vrijwilligers als je het mij vraagtquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou sorry hoor TS, maar je wekt toch echt de indruk dat je de klok hebt horen luiden maar dat je geen idee hebt van waar de klepel hangt.
Niet bedoeld om je te beledigen of wat dan ook, maar je hebt echt onvoldoende kennis van de materie om je ermee bezig te houden, hoe goed bedoeld dan ook. Ik weet niet voor welke organisatie je je werkzaamheden verricht, maar het is mij duidelijk dat die organisatie veel te veel overlaat aan ondeskundige vrijwilligers en/of dat je veel eerder aan de bel moet trekken bij je begeleiders zodra je niet precies weet wat te doen.
Dit is een zeer goedbedoeld advies, want ik waardeer je goede wil en inzet.
Nou, dat kan best, als je de vrijwilligers maar voldoende screen't op juridische kennis, motivatie en persoonlijke factoren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Schuld begeleiding hoort sowieso niet in handen te zijn van vrijwilligers als je het mij vraagt
Nee, ik ben misschien niet genoeg opgeleid. Maar heb zelf wel in het zelfde schuitje gezeten en ik ben al 2 jaar overal vanaf, zonder wsnp en zonder inboedel beslag. dus ga me niet vertellen dat ik geen ervaring heb... Ik had ook 9K schuldquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou sorry hoor TS, maar je wekt toch echt de indruk dat je de klok hebt horen luiden maar dat je geen idee hebt van waar de klepel hangt.
Niet bedoeld om je te beledigen of wat dan ook, maar je hebt echt onvoldoende kennis van de materie om je ermee bezig te houden, hoe goed bedoeld dan ook. Ik weet niet voor welke organisatie je je werkzaamheden verricht, maar het is mij duidelijk dat die organisatie veel te veel overlaat aan ondeskundige vrijwilligers en/of dat je veel eerder aan de bel moet trekken bij je begeleiders zodra je niet precies weet wat te doen.
Dit is een zeer goedbedoeld advies, want ik waardeer je goede wil en inzet.
Was dat voor of nadat je je Wajong uitkering kreeg?quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee, ik ben misschien niet genoeg opgeleid. Maar heb zelf wel in het zelfde schuitje gezeten en ik ben al 2 jaar overal vanaf, zonder wsnp en zonder inboedel beslag. dus ga me niet vertellen dat ik geen ervaring heb... Ik had ook 9K schuld
Ik snap je goede bedoelingen maar al te goed, maar nogmaals, sorry, je beschikt niet over de noodzakelijke kennis om je "cliënt" afdoende te kunnen helpen in deze.quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee, ik ben misschien niet genoeg opgeleid. Maar heb zelf wel in het zelfde schuitje gezeten en ik ben al 2 jaar overal vanaf, zonder wsnp en zonder inboedel beslag. dus ga me niet vertellen dat ik geen ervaring heb... Ik had ook 9K schuld
Schaamteloos klanten jatten hieroquote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik snap je goede bedoelingen maar al te goed, maar nogmaals, sorry, je beschikt niet over de noodzakelijke kennis om je "cliënt" afdoende te kunnen helpen in deze.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en sorry, hoe lief je ook bent voor je "cliënt", en met wat voor ook de beste bedoelingen je probeert te helpen, je "cliënt" is beter af bij haar casemanager.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Schaamteloos klanten jatten hiero
90% van nederland heeft of had schulden en is daarvanaf gekomen, dus iedereen heeft volgens jou de benodigde ervaring?quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nog een heel goed bedoeld en oprecht advies: doe het niet als je alleen dit als basis hebt. Gaat 'm niet worden en je helpt er niemand écht mee.quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
Dit dus. TS, Give it Up.quote:Op maandag 2 september 2013 23:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Nog een heel goed bedoeld en oprecht advies: doe het niet als je alleen dit als basis hebt. Gaat 'm niet worden en je helpt er niemand écht mee.
Ik vind het sowieso vreemd dat er organisaties zijn die mensen laten helpen door vrijwilligers die er bij lange na niet geschikt voor zijn. Dit gaat 'm toch never worden? Niet dat de officiële SHV nou zo zaligmakend is (in tegendeel zou ik bijna zeggen), maar ik hou hier niet vanquote:
Tja dromentijd he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:53 schreef Leandra het volgende:
Goh, en dat nieuwtje komt om 02.40 uur...
Echt hèquote:Op dinsdag 3 september 2013 06:53 schreef Leandra het volgende:
Goh, en dat nieuwtje komt om 02.40 uur...
Ik weet het, maar jij bent niet de persoon die ik wou laten happen. Wel bedankt trouwensquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is "Schoenmaker, blijf bij je leest".
Je hoopt dat ze iets onderneemt... mijn god zegquote:Op dinsdag 3 september 2013 02:40 schreef Fr34ky01 het volgende:
![]()
Toch dat ze mooi 2wkn uitstel heeft. Mag hopen dat shv in die 2 weken iets onderneemt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:40 schreef Fr34ky01 het volgende:
![]()
Toch dat ze mooi 2wkn uitstel heeft. Mag hopen dat shv in die 2 weken iets onderneemt.
Ben ik niet met je eens. Mensen die door onmacht tussen wal en schip raken, weten vaak ook niet meer waar ze het moeten zoeken. Best kans dat dit de tweede of derde is die de client belooft te gaan 'helpen' maar er ook de handen weer vanaf trekt als de puinhoop nog weer groter is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:49 schreef newguy3000 het volgende:
als je je door dit laat 'bijstaan' verdien je het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |