Een penningmeester moet bij de KvK geregistreerd staan, net als de rest van het bestuur van wat voor organisatie dan ook. Of het nu een stageplaats is, een vrijwilligersfunctie of een fulltime baan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:40 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom moet je een kvk-inschrijving hebben voor een stageplaats?
Ik heb wel ruime ervaring met beheren van financien. toen mijn moeder ziek werd heb ik dit voor haar ook gemoeten en zij had een beste berg schulden.. die zijn nu wegquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef destrovel het volgende:
[..]
Een penningmeester moet bij de KvK geregistreerd staan, net als de rest van het bestuur van wat voor organisatie dan ook. Of het nu een stageplaats is, een vrijwilligersfunctie of een fulltime baan.
Maargoed, als TS al geen idee heeft hoe hij zich registreert als penningmeester lijkt het me, wat Spaghetti_vreter al zegt, geen verstandig idee om het te doen. Je neemt namelijk ook een deel van de financiële verantwoordelijkheid van de stichting op je.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef Fr34ky01 het volgende:
echter heb ik nog nooit met de kvk gewerkt aangezien het allemaal vrijwillig was.. hoor net dat ze mijn bankpas ook nodig hebben? (kopie)
Had je het document in die link toevallig al gelezen? Nee zeker...quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:39 schreef werty het volgende:
Gewoon dit formuliertje invullen toch? http://www.kvk.nl/downloa(...)ing_tcm14-212829.pdf
Ja heb hem gelezen. Legetimatie etc was ook logisch maar bankpas snap ik niet zo goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef _Arthur het volgende:
[..]
[..]
Had je het document in die link toevallig al gelezen? Nee zeker...
Ik kan ik dat formulier helemaal niets over een bankpas vinden... dus geen idee waar je dat nu weer vandaan haalt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:03 schreef Fr34ky01 het volgende:
Ja heb hem gelezen. Legetimatie etc was ook logisch maar bankpas snap ik niet zo goed.
Ja dat zegt zij. vroeg wat ik naast id-kaart nog meer mee moest nemen,. bankpas dus... ?!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik kan ik dat formulier helemaal niets over een bankpas vinden... dus geen idee waar je dat nu weer vandaan haalt.
Not sure if stupid...quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb wel ruime ervaring met beheren van financien. toen mijn moeder ziek werd heb ik dit voor haar ook gemoeten en zij had een beste berg schulden.. die zijn nu weg![]()
echter heb ik nog nooit met de kvk gewerkt aangezien het allemaal vrijwillig was.. hoor net dat ze mijn bankpas ook nodig hebben? (kopie)
Voorzitter v/d stichting dacht dat dat onderhand wel duidelijk wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef _Arthur het volgende:
'Zij', nee lekker duidelijk ookNeem je toch je bankpas mee meid en ben je klaar.
Je hebt de voorzitter nog geen enkele keer genoemd in je voorgaande posts. Wij moeten uit een glazen bol halen dat het daar om gaat ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Voorzitter v/d stichting dacht dat dat onderhand wel duidelijk was
Zou het niet weten zie t vanzelf wel. ze wil er een kopie van maar waarom weet ik niet.. uitbetaling blijft via uwv gaan dus...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:10 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Je hebt de voorzitter nog geen enkele keer genoemd in je voorgaande posts. Wij moeten uit een glazen bol halen dat het daar om gaat ofzo?
Waarvoor wil ze dat je die pas meeneemt?
lezen is ook een vak he. dit is VRIJWILLIGERSWERK en ik heb toestemming gevraagd...!quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
niemand mist even dat ts haar wajong riskeert door vrijwillig te werken!
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
niemand mist even dat ts haar wajong riskeert door vrijwillig te werken!
quote:
quote:
Dat is het hem juist.. Je moet er toestemming voor vragenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:20 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
lezen is ook een vak he. dit is VRIJWILLIGERSWERK en ik heb toestemming gevraagd...!
Die toestemming gaat ze toch ook gewoon vragen!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:31 schreef Fr34ky01 het volgende:
Nu moet ik me zodra ik toestemming heb in gaan schrijven bij de kvk..
Heb ik al gedaan ok, krijg binne 5 dagen antwquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die toestemming gaat ze toch ook gewoon vragen!
In jou hoofd zal vast wel meer 'duidelijk' zijn dan wij hier kunnen lezen....quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Fr34ky01 het volgende:
Voorzitter v/d stichting dacht dat dat onderhand wel duidelijk was
JA MAAR DAS TOG LOGISCHquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef _Arthur het volgende:
[..]
In jou hoofd zal vast wel meer 'duidelijk' zijn dan wij hier kunnen lezen....
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Als je toestemming krijgt: gefeliciteerd!
Dankjedankjedankje, deze reacties doen mij nou echt supergoed..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:35 schreef BlueMage het volgende:
Man FOK! laat zich hier weer van zijn/haar beste kant zien hoor: TS wil graag toch verder komen in haar leven en wil nieuwe dingen leren ondanks haar handicaps (want ik denk niet dat ze voor niks in dat WAJONGcircuit zit) en een paar mensen hier gaan even lekker zitten zeiken.Je moet ergens beginnen en dit kan best een goede start zijn.
Ga idd gewoon naar de KvK en neem je beurs mee (want daar zit je bankpas toch ook in) en ID en dan zullen zij je verder helpen.
Lik TOCH MIJN BOLLE REET...quote:
leren doe je op school. Ik heb ook een handje van juridische beunhazerij, maar dit is niet iets om zomaar wat te gaan lopen aanmodderen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Lik TOCH MIJN BOLLE REET...
Ik probeer tenminste IETS TE LEREN... En jij?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De meeste mensen leren eerst iets voordat ze een functie gaan bekleden waar ze die kennis nodig hebben. Maar dat is in de gewone mensenwereld buiten de sociale werkplaats.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:51 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Lik TOCH MIJN BOLLE REET...
Ik probeer tenminste IETS TE LEREN... En jij?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:54 schreef gelly het volgende:
[..]
De meeste mensen leren eerst iets voordat ze een functie gaan bekleden waar ze die kennis nodig hebben. Maar dat is in de gewone mensenwereld buiten de sociale werkplaats.
Ik studeer toch ondertussen.......?!!!! Kom op zeg.. we zitten hier in WGR niet in ONZIN... / KLB.. Zeer volwassen...! Dus jullie hebben allemaal je gehele opleiding afgerond alvorens ergens stage te gaan lopen?!! Zal me een lekker diploma zijn want dat heb je nou eenmaal nodig... dat noemt men LEREN IN DE PRAKTIJK...!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
leren doe je op school. Ik heb ook een handje van juridische beunhazerij, maar dit is niet iets om zomaar wat te gaan lopen aanmodderen.
dus je kan studeren en werken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:57 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
[..]
Ik studeer toch ondertussen.......?!!!! Kom op zeg.. we zitten hier in WGR niet in ONZIN... / KLB.. Zeer volwassen...! Dus jullie hebben allemaal je gehele opleiding afgerond alvorens ergens stage te gaan lopen?!! Zal me een lekker diploma zijn want dat heb je nou eenmaal nodig... dat noemt men LEREN IN DE PRAKTIJK...!!!
doen jullie maar lekker zo... Ik zou zeggen: Neem mijn leven effe lekker gezellig over!! Ga ik in jullie plaats op mijn dikke reet achter een bureautje zitten of lekker muurtjes metselen zonder ook maar enig probleempje aan mijn hoofd... Lekker! Ik zie t wel zitten.. wat jullie...!! Succes dr mee
Ik zal je nog eens wat zeggen dit motiveert mij des te harder.... Wachten jullie maar.. Ik hoop dat jullie vrouwen mij niet als scheidingsadvocaat zullen nemen, of dat jullie geen criminele bijverdienste hebben... Er komt een moment dat ik heel die wajong niet meer nodig heb... Geloof mij maar... daar wordt hard aan gewerkt. En dan zullen we zien wie er hogerop gaat komen. Aan mijn motivatie zal het niet liggen!!!!!
hbo rechten net mee begonnenquote:
lieverd, je bent net begonnen met een thuis studie hbo rechten. Wat kan je nu helemaal beginnen voor iemand?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:08 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
hbo rechten net mee begonnen... en nu jij weer.
Ik kan werken en studeren? Ik doe een THUISSTUDIE omdat ik geen 40uur pweek op de Fontys / Avans trek en dat "werk" is vrijwilligerswerk. Met behoud van wajong als achterban, omdat de wajong coach niet wil dat ik in een sociaal isolement kom te zitten want dat beperkt me enkel verder! En daar heeft hij groot gelijk in. Sociale werkplaats was daarvoor niet de oplossing, wie weet dit wel.. In plaats van dat je me naderhand uitlacht als ik gefaald kan hebben... Nee jij trekt vantevoren al een rem er op...Zeer volwassen, gelukkig heb ik zelf meer verstand!
Lieverd, ik heb al met al onderhand 3 jaar ervaring in het opstellen van brieven en indienen van bezwaren dus ik weet echt wel wat ik kan en niet kan. Bezwaren tegen de WSNP weigering ingediend, verhuiskosten kwijtgescholden gekregen, noem maar op.. Ik heb zelfs eenmaal de mogelijkheid gehad mee te gaan naar een zitting waar mede door mijn geweldige idee iemand die zijn leven gebeterd had ipv 5 weken cel en zijn werk kwijtraken, 40uur taakstraf te geven, wederom een leven gebeterd is. Uiteraard heeft de advocaat van de heer in kwestie dit voorgedragen maar het was mijn idee.. Ik heb gewoon geprobeerd wat menselijkheid los te krijgen en de advocaat heeft het idee verdedigd...quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
lieverd, je bent net begonnen met een thuis studie hbo rechten. Wat kan je nu helemaal beginnen voor iemand?
3de jaars fiscaal recht aan de UvA trouwens.
Dit gaat om penningmeester. Geen advocaat.... Geen verdediging, enkel advies..En die stage, daar was ik secretaresse/telefoniste noem maar op.. Heb brieven op mogen stellen, ideeën mogen voordragen.. Uiteindelijk ligt toch altijd de beslissing bij hun maar ben blij dat ik de mogelijkheid had om daar de nodige ervaring op te doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:15 schreef Yreal het volgende:
Je hebt trouwens nog minstens 6 jaar te gaan voordat je advocaat-stagiair kan worden. Ik las je andere topic, maar in jouw huidige toestand lijkt dat mij geen haalbaar doel.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:17 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]...Ik heb zelfs eenmaal de mogelijkheid gehad mee te gaan naar een zitting waar mede door mijn geweldige idee iemand die zijn leven gebeterd had ipv 5 weken cel en zijn werk kwijtraken, 40uur taakstraf te geven, wederom een leven gebeterd is....
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:28 schreef Terminator2000bc het volgende:
De TT![]()
De OP![]()
De reacties![]()
Het doel van dit topic![]()
![]()
Dacht het wel ja. Als hij 5 weken cel gekregen had was hij zijn baan kwijtgeraakt, in de problemen geraakt met vaste lasten etcetera.. Wat loopt hij dus mis door die taakstraf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:30 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]![]()
Leven gebeterd...
![]()
Mensen als jij maken Nederland kapot.
Hij moet iets ergs op zijn kerfstok hebben gehad. Je krijgt in Nederland niet voor niks 5 weken celstraf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:34 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja. Als hij 5 weken cel gekregen had was hij zijn baan kwijtgeraakt, in de problemen geraakt met vaste lasten etcetera.. Wat loopt hij dus mis door die taakstraf?
- Verlies van baan en dus ww á 70% of zelfs bijstand
- Schulden!!!!!
En dat alles om iets wat 4 jaar voor de zitting gebeurd was? Pleegdatum was in 2007, zaak in 2009 en hoger beroep in 2010..?!!!! in Cassatie.. huppakee zit je al weer in 2011!
Nou nou nou wauw... Autoinbraak om een telefoon te ontvreemden. Vreselijk hoor! Daar is 5 weken nog te weinig voor, had minstens 5 jaar moeten zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hij moet iets ergs op zijn kerfstok hebben gehad. Je krijgt in Nederland niet voor niks 5 weken celstraf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |