Het is dus inderdaad meer een gadget dan een handig horlogequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar niet exact. Je kan zien of het ongeveer half is of kwart voor enzo .... maar wel in twee tijdzones. Om 12.34 ofzo te bepalen moet je tellen. Dat is te leren net als gewoon klokkijken.
Duh, maar dat is met veel dingen. Die rijkjes hier dragen dat ook niet voor de tijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus inderdaad meer een gadget dan een handig horloge
Dat is niet mis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
Zo hee, vandaag 850 kilometer achter de kiezen om mezelf desondanks de halve dag klem te vreten aan allerlei hart en vaatzieken veroorzakende gerechten.
Ik ben gaar.
Morgen gaat de wekker alweer om 6u00 en zit ik gelukkig maar 700km in de auto.
quote:
Mja, dat wist ik al. Maar dat jij een horlogenerd was, wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duh, maar dat is met veel dingen. Die rijkjes hier dragen dat ook niet voor de tijd.
De Casio F91-w is maar 12 euro's en daarvan kun je tenminste in één oogopslag de tijd zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duh, maar dat is met veel dingen. Die rijkjes hier dragen dat ook niet voor de tijd.
Klinkt als een geslaagde dag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
Zo hee, vandaag 850 kilometer achter de kiezen om mezelf desondanks de halve dag klem te vreten aan allerlei hart en vaatzieken veroorzakende gerechten.
Ik ben gaar.
Morgen gaat de wekker alweer om 6u00 en zit ik gelukkig maar 700km in de auto.
Een pocketwatch is wat anders. Horloge voor zakenmannetjes, pocket voor wijze mannen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, dat wist ik al. Maar dat jij een horlogenerd was, wist ik nog niet.
En jij bent een wijze manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een pocketwatch is wat anders. Horloge voor zakenmannetjes, pocket voor wijze mannen.
Vandaag m'n goede daad voor dit jaar gedaan en andere mensen gelukkig gemaakt.quote:
Je hebt ook een soort van transitie naar de volgende seconde op die schermpjes. Dat heeft ook iets moois vind ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Analoog.
Digitaal is zo hard; ook geen sweeping seconds.
Dat is ook wel mooi, maar doe mij dan maar zo'n oude staande klok. Klein analoog voor goede kwaliteit is gewoon te duur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Analoog.
Digitaal is zo hard; ook geen sweeping seconds.
En het heeft een touchscreen met gyro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort van transitie naar de volgende seconde op die schermpjes. Dat heeft ook iets moois vind ik.
Mwah. Ik vind een Nixie klok dan wel weer erg cool, maar niet geschikt voor een horloge.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort van transitie naar de volgende seconde op die schermpjes. Dat heeft ook iets moois vind ik.
Staande klok is goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi, maar doe mij dan maar zo'n oude staande klok. Klein analoog voor goede kwaliteit is gewoon te duur.
Wat is het Nederlandse woord? Ik bedoel zo'n grandfather clock.
Ook leuk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En het heeft een touchscreen met gyro.
Tuurlijk ken ik die. Ik zit op de nerd vine, Maar vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook leuk!
De Pebble heeft ook wel iets leuks. Die ken je vast wel?
http://getpebble.com/
Ze hebben ook een SDK zodat je er zelf dingen voor kunt ontwikkelen.
Kijk dit filmpje:quote:
Oh die dingen. Awesome.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje:
Een soort gloeilamp-versie van een digitale tijdsweergave.
Hmm, nooit mee gewerkt, dus geen idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die. Ik zit op de nerd vine, Maar vind er weinig aan.
Uhu. Allemaal Russische import, omdat die natuurlijk giga-achterliepen dus in de mid-80s die dingen bleven bouwen.quote:
Zo'n goede daad is weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaag m'n goede daad voor dit jaar gedaan en andere mensen gelukkig gemaakt.
Morgen mijzelf gelukkig maken.
Aan de andere kant doen ze nu als bijna enige nog ruimtereizen met die oude crap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu. Allemaal Russische import, omdat die natuurlijk giga-achterliepen dus in de mid-80s die dingen bleven bouwen.
Het is de Police26 (PH-PXZ) een AW139 op de terugweg naar Schiphol, de basis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohjee .. tijd voor auti en Disana wakker te worden. Heli!
Kwam hij net van of over Alphen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is de Police26 (PH-PXZ) een AW139 op de terugweg naar Schiphol, de basis.
[ afbeelding ]
Ze hebben gezocht in Crooswijk Rotterdam en zijn over Alphen gevlogen op de terugweg naar Schiphol.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kwam hij net van of over Alphen?
Ok. Ik dacht dat ze weer naar lijken zochten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben gezocht in Crooswijk Rotterdam en zijn over Alphen gevlogen op de terugweg naar Schiphol.
Was een melding van iemand met een vuurwapen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat ze weer naar lijken zochten.
Dan moeten ze wel twee miniguns op die helikopter monteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:14 schreef YokiKater het volgende:
Ze zouden standaard een Zulu (politiejargon voor politieheli) moeten stationeren op Rotterdam Airport.. Elke dag hangt er wel een heli boven Rotterdam, meerdere malen. Scheelt een hoop geld en heen en weer gevlieg.
Die dingen maken ook een takkeherrie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:17 schreef YokiKater het volgende:
Lol.. nog 1 weetje en dan hou ik weer op.. ze hebben net 33 klachten ontvangen over de zoektocht
Ruimtereizen zijn dan ook outdated.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aan de andere kant doen ze nu als bijna enige nog ruimtereizen met die oude crap.
Dat is waar.. en dit was ook 1 van de 2 grote heli's die ze hebben.. die maken een echt zwaar dof geluid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die dingen maken ook een takkeherrie.
FB-score: -9.quote:Wél even nadenken wat je wenst.
Echt tof dat je even gedag kwam zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee bios, jammer dat je er niet was. Ik kan er ook niet bij zijn maar heb ze even gegroet.
Verdorie, gemistquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohjee .. tijd voor auti en Disana wakker te worden. Heli!
Ik moet nog gaan slapenquote:Op zondag 1 september 2013 07:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het is wel vroeg voor een zondagmorgen. Of vind jij van niet?
tot een uurtje of vijf uitgeweest, maar heb teveel energie overquote:Op zondag 1 september 2013 07:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij de hele nacht gedaan dan.
Misschien nog even een wandelingetje maken?quote:Op zondag 1 september 2013 07:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
tot een uurtje of vijf uitgeweest, maar heb teveel energie over
Nee, dan ga ik op de hei op een bankje in slaap vallen en dan komen er verontruste fietsers langs die mij lastig vallen en wakker maken.quote:Op zondag 1 september 2013 07:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien nog even een wandelingetje maken?
Hmm. Tja dan moet je de tv nog maar even aan zetten. Op TLC gaat het over honden.quote:Op zondag 1 september 2013 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik op de hei op een bankje in slaap vallen en dan komen er verontruste fietsers langs die mij lastig vallen en wakker maken.
Intelligent onderzoek.quote:Op zondag 1 september 2013 07:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
honden
[ afbeelding ]
ik had ze hoger ingeschat
al 2 uur......quote:Op zondag 1 september 2013 07:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen Bet. Ook al zo vroeg wakker.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 1 september 2013 07:50 schreef betyar het volgende:
Mijn linkerduim doet pijn, volgens mij ga ik dood ofzo.
Mijn moeder wordt zo ongeveer elke 6 maanden geopereerd aan haar duimen en polsen, haar knieën heb ik ook al geërfd.....quote:
kan niemand anders in je huis de afstandsbediening naar jouw wensen bedienen?quote:Op zondag 1 september 2013 07:50 schreef betyar het volgende:
Mijn linkerduim doet pijn, volgens mij ga ik dood ofzo.
Krijg de knoop van mijn broek amper los, mijn duim is ook wat dikker. Waarvan? Geen idee. Cocktailtje pijnstillers moet wel kunnen werken.quote:Op zondag 1 september 2013 07:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kan niemand anders in je huis de afstandsbediening naar jouw wensen bedienen?
Dat is minder.quote:Op zondag 1 september 2013 07:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt zo ongeveer elke 6 maanden geopereerd aan haar duimen en polsen, haar knieën heb ik ook al geërfd.....
Los in de doosjes en op de spaarpotjes met een onzichtbaar plakbandje geplakt.quote:Op zondag 1 september 2013 08:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Wordt vast leuk. Heb je de visitekaartjes er nog opgeplakt?
Goed idee. Mensen vinden het vast een sympathiek gebaar.quote:Op zondag 1 september 2013 08:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Los in de doosjes en op de spaarpotjes met een onzichtbaar plakbandje geplakt.
Boekhouder van me zei dat ik er geld voor moest vragen gewoon om de kosten eruit te halen............. Nee, het is voor de kinderen!quote:Op zondag 1 september 2013 08:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee. Mensen vinden het vast een sympathiek gebaar.
Gewoon inboeken als promotionele kostenquote:Op zondag 1 september 2013 08:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Boekhouder van me zei dat ik er geld voor moest vragen gewoon om de kosten eruit te halen............. Nee, het is voor de kinderen!
Doe ik ook.quote:Op zondag 1 september 2013 08:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon inboeken als promotionele kosten
Ja, ik was ook wel benieuwd naar iedereen.quote:Op zondag 1 september 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt tof dat je even gedag kwam zeggen
Ik heb met mijn nightvision verrekijker jullie goed in de gaten gehouden.quote:Op zondag 1 september 2013 08:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wel benieuwd naar iedereen.
Die kunnen best nog open zijn, die maken geen lawaai.quote:Op zondag 1 september 2013 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De shoarmatenten zijn nog niet open.
Als ik online ben dan weet ik 9 van de 10 keer wel waar ze uithangen, weet je toch? Appeltje maakte even een melding. Toevallig wist ik weer eens even waar het om gingquote:Op zondag 1 september 2013 09:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht heli's zitten spotten zonder mij
Die Appeltje krijg ik ook nog wel. Beetje heli's melden. En hij had nog een mooie ook, veel groter dan die van mij.quote:Op zondag 1 september 2013 09:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik online ben dan weet ik 9 van de 10 keer wel waar ze uithangen, weet je toch? Appeltje maakte even een melding. Toevallig wist ik weer eens even waar het om ging![]()
Tegen de tijd dat ik mijn eigen SBS-3 ontvanger heb zal ik eens kijken of ik jou toegang tot die data kan geven, oké?
Ik denk dat Allah dit soort grappen niet echt kan waarderen.quote:Op zondag 1 september 2013 08:46 schreef De_Coulance het volgende:
Sowieso draaien ze dit op repeat in de hel.
Hehehehequote:Op zondag 1 september 2013 09:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Appeltje krijg ik ook nog wel. Beetje heli's melden. En hij had nog een mooie ook, veel groter dan die van mij.
Ik ben natuurlijk niet serieus
quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Ik denk dat Allah dit soort grappen niet echt kan waarderen.
Het is zeker een mooi ding.quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hehehehe15 man kan dat ding meenemen.. Maar persoonlijk vind ik de EC-135 echt een stuk mooier. Of dat nou als LifeLiner is of in politiekleuren.. prachtding is het.
Ik hoor alleen maar kerkklokken.quote:
Christisering van Nederland_!1!2quote:Op zondag 1 september 2013 09:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar kerkklokken.
Kutgristenenquote:Op zondag 1 september 2013 09:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar kerkklokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |