quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.tokyoflash.com(...)_touch_pocket_watch/
Jij bent weer plunderexpert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, ik ben geen financieel expert.
Het is dat ik nu met die verhuizing zit en dat ik daarna echt hard en een tijdje moet sparen voor een hobbyding dat ik MOET hebben.. anders had ik hem wel besteld. Gaaf ding!quote:
Het hoort bij de nerdoutfit ... even je onverklaarbare gloeiende pocketwatch tevoorschijn toveren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dat ik nu met die verhuizing zit en dat ik daarna echt hard en een tijdje moet sparen voor een hobbyding dat ik MOET hebben.. anders had ik hem wel besteld. Gaaf ding!
Kun jij daar in één oogopslag op zien hoe laat het is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hoort bij de nerdoutfit ... even je onverklaarbare gloeiende pocketwatch tevoorschijn toveren.
Baasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hoort bij de nerdoutfit ... even je onverklaarbare gloeiende pocketwatch tevoorschijn toveren.
Ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar niet exact. Je kan zien of het ongeveer half is of kwart voor enzo .... maar wel in twee tijdzones. Om 12.34 ofzo te bepalen moet je tellen. Dat is te leren net als gewoon klokkijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij daar in één oogopslag op zien hoe laat het is?
Het is dus inderdaad meer een gadget dan een handig horlogequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar niet exact. Je kan zien of het ongeveer half is of kwart voor enzo .... maar wel in twee tijdzones. Om 12.34 ofzo te bepalen moet je tellen. Dat is te leren net als gewoon klokkijken.
Duh, maar dat is met veel dingen. Die rijkjes hier dragen dat ook niet voor de tijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus inderdaad meer een gadget dan een handig horloge
Dat is niet mis.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
Zo hee, vandaag 850 kilometer achter de kiezen om mezelf desondanks de halve dag klem te vreten aan allerlei hart en vaatzieken veroorzakende gerechten.
Ik ben gaar.
Morgen gaat de wekker alweer om 6u00 en zit ik gelukkig maar 700km in de auto.
quote:
Mja, dat wist ik al. Maar dat jij een horlogenerd was, wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duh, maar dat is met veel dingen. Die rijkjes hier dragen dat ook niet voor de tijd.
De Casio F91-w is maar 12 euro's en daarvan kun je tenminste in één oogopslag de tijd zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Duh, maar dat is met veel dingen. Die rijkjes hier dragen dat ook niet voor de tijd.
Klinkt als een geslaagde dag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
Zo hee, vandaag 850 kilometer achter de kiezen om mezelf desondanks de halve dag klem te vreten aan allerlei hart en vaatzieken veroorzakende gerechten.
Ik ben gaar.
Morgen gaat de wekker alweer om 6u00 en zit ik gelukkig maar 700km in de auto.
Een pocketwatch is wat anders. Horloge voor zakenmannetjes, pocket voor wijze mannen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, dat wist ik al. Maar dat jij een horlogenerd was, wist ik nog niet.
En jij bent een wijze manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een pocketwatch is wat anders. Horloge voor zakenmannetjes, pocket voor wijze mannen.
Vandaag m'n goede daad voor dit jaar gedaan en andere mensen gelukkig gemaakt.quote:
Je hebt ook een soort van transitie naar de volgende seconde op die schermpjes. Dat heeft ook iets moois vind ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Analoog.
Digitaal is zo hard; ook geen sweeping seconds.
Dat is ook wel mooi, maar doe mij dan maar zo'n oude staande klok. Klein analoog voor goede kwaliteit is gewoon te duur.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef GSbrder het volgende:
Analoog.
Digitaal is zo hard; ook geen sweeping seconds.
En het heeft een touchscreen met gyro.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort van transitie naar de volgende seconde op die schermpjes. Dat heeft ook iets moois vind ik.
Mwah. Ik vind een Nixie klok dan wel weer erg cool, maar niet geschikt voor een horloge.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt ook een soort van transitie naar de volgende seconde op die schermpjes. Dat heeft ook iets moois vind ik.
Staande klok is goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi, maar doe mij dan maar zo'n oude staande klok. Klein analoog voor goede kwaliteit is gewoon te duur.
Wat is het Nederlandse woord? Ik bedoel zo'n grandfather clock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |