Chill toch? Beetje goedkoop erfenisje en shit.quote:
Zo is dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chill toch? Beetje goedkoop erfenisje en shit.
En dan je huis ervan betalen en ondertussen ww krijgen zoals betjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chill toch? Beetje goedkoop erfenisje en shit.
Je deed een vP'tje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, sorry, dat was niet lief. Betje wel.
Je make-up loopt uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Pest, mijn rogue touch is van stuur.
Dat ziet er mooi uit, maar ook ingewikkeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.tokyoflash.com(...)_touch_pocket_watch/
Batty:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is de batty gewoon gaar.
Batterij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Batty:
1) noun: meaning arse
2)~man, ~boy: a gay / homosexual man
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.tokyoflash.com(...)_touch_pocket_watch/
Jij bent weer plunderexpert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, ik ben geen financieel expert.
Het is dat ik nu met die verhuizing zit en dat ik daarna echt hard en een tijdje moet sparen voor een hobbyding dat ik MOET hebben.. anders had ik hem wel besteld. Gaaf ding!quote:
Het hoort bij de nerdoutfit ... even je onverklaarbare gloeiende pocketwatch tevoorschijn toveren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dat ik nu met die verhuizing zit en dat ik daarna echt hard en een tijdje moet sparen voor een hobbyding dat ik MOET hebben.. anders had ik hem wel besteld. Gaaf ding!
Kun jij daar in één oogopslag op zien hoe laat het is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hoort bij de nerdoutfit ... even je onverklaarbare gloeiende pocketwatch tevoorschijn toveren.
Baasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het hoort bij de nerdoutfit ... even je onverklaarbare gloeiende pocketwatch tevoorschijn toveren.
Ja!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar niet exact. Je kan zien of het ongeveer half is of kwart voor enzo .... maar wel in twee tijdzones. Om 12.34 ofzo te bepalen moet je tellen. Dat is te leren net als gewoon klokkijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij daar in één oogopslag op zien hoe laat het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |