quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij jouw outfit past een grote blonde reuzin.
Goedkoper dan een horloge.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Nou zeg, een vriendin is geen accessoire.
Hij heb 't zelf over kleine schattige vrouwtjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef GSbrder het volgende:
Nou zeg, een vriendin is geen accessoire.
Niet langer dan 1.86, dat vind ik wel goed en sexy.. langer wordt een beetje engquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist wel. Met een blonde vlecht.
Je hebt ze beiden in verschillende prijsklassen.quote:
Is altijd wel een leuk gezicht als de vrouw langer dan de man is. Loopt hij op de stoep en zij op de weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet langer dan 1.86, dat vind ik wel goed en sexy.. langer wordt een beetje eng
Ik zou mij denk ik een beetje ongemakkelijk erbij voelen. Ik ben zelf 1.88.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Is altijd wel een leuk gezicht als de vrouw langer dan de man is. Loopt hij op de stoep en zij op de weg.
Dan zijn er inderdaad langere jonge vrouwen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou mij denk ik een beetje ongemakkelijk erbij voelen. Ik ben zelf 1.88.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje die 1.65 was, dat vond ik schattig.. was ook een schatje. Wou ik beschermen.. automatisch gevoel ofzo. Kleine vrouwtjes zijn lief en schattig.
Vriendin wel. Vrouw in sommige gevallen niet. Ex-vrouw zeker niet.quote:
Geen vrijwillig contract aangaan met de overheid maakt het veel simpeler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vriendin wel. Vrouw in sommige gevallen niet. Ex-vrouw zeker niet.
Kan geld kosten, als geregistreerd partner cq echtgenoten heb je een paar voordeeltjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen vrijwillig contract aangaan met de overheid maakt het veel simpeler.
Dat kost dus geen geld, maar bespaart. Ik ben bekend met de voordelen, maarja, als het weer fout gaat en dat gaat het nogal zit je met de peren in plaats van appels.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan geld kosten, als geregistreerd partner cq echtgenoten heb je een paar voordeeltjes.
Tenzij met huwelijkse voorwaarden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kost dus geen geld, maar bespaart. Ik ben bekend met de voordelen, maarja, als het weer fout gaat en dat gaat het nogal zit je met de peren in plaats van appels.
En dan? Dan heb je een financiele scheiding, maar nog wel alle andere verplichtingen inc. overlijdingsshitznit. Tenminste, dat kan je volgens mij niet in je voorwaarden zetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij met huwelijkse voorwaarden?
Overleidingswatteh?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je een financiele scheiding, maar nog wel alle andere verplichtingen inc. overlijdingsshitznit. Tenminste, dat kan je volgens mij niet in je voorwaarden zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |