SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
supporters wel weer dit seizoenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij zijn ze ook nog niet bezig met het oude logo..
Ik bedoelde ook Sar enzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
supporters wel weer dit seizoen
Zolang Rolf Leeser nog leeft hoef je er niet eens over te beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Sar enzo. Of die daarover wat te zeggen heeft weet ik niet, maar zal vast wel invloed hebben.
komt goed, zondag ook trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Sar enzo. Of die daarover wat te zeggen heeft weet ik niet, maar zal vast wel invloed hebben.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang Rolf Leeser nog leeft hoef je er niet eens over te beginnen
Zakenman die Feyenoord mist.quote:
Ajax lid (ex speler) die het huidige logo heeft ontworpen. Hij was ook Rinus Michels zijn beste vriend en heeft veel meer invloed bij Ajax dan welke supportersgroep dan ook.quote:
Ooh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax lid (ex speler) die het huidige logo heeft ontworpen. Hij was ook Rinus Michels zijn beste vriend en heeft veel meer invloed bij Ajax dan welke supportersgroep dan ook.
Ebecilio in dat rijtjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ebecilio, Oleguer, Mido, Tainio, Atouba en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik ben niet meer negatief eigenlijk. Kijk best wel uit naar een Ajax waar nieuwe sterren moeten opstaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is heel belangrijk om al dat negativisme de grond in te boren
Dat is voorlopig voor één potje lijkt me. Dan komen er versterkingen of mag bijvoorbeeld een Andersen het proberen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Poulsen - Schone - Serero als middenveld
En zo is het. Ik geloof graag dat dit team wat nieuwe spelers nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer negatief eigenlijk. Kijk best wel uit naar een Ajax waar nieuwe sterren moeten opstaan.
Zeker, anders blijft het maar in hetzelfde hangen. Misschien hebben we wel gewoon het wat meer risicovolle spel van een Serero nodig, voor de frisheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En zo is het. Ik geloof graag dat dit team wat nieuwe spelers nodig heeft.
Een echte kwaliteitsinjectie is altijd welkom, maar valt die te halen met een gesloten portemonnee 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En zo is het. Ik geloof graag dat dit team wat nieuwe spelers nodig heeft.
Mee eens, maar speelminuten zou hij nu toch wel moeten krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet waarom mensen Andersen nou voor de leeuwen willen gooien breng die knul rustig hij had niet zo lang geleden nog problemen met zich aan te passen in Nederland. Groot talent maar echt bij lange na nog niet klaar voor een structurele plek in het eerste
Zou andersen en denswil gewoon in de basis gooien, klaasen en bazoer er ook bij op de bank. Gewoon weer de jeugd de kans geven. Genoeg talent bij Ajax en een tweede eriksen koop je toch niet terug.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voorlopig voor één potje lijkt me. Dan komen er versterkingen of mag bijvoorbeeld een Andersen het proberen.
Gewoon geleidelijk aan brengen natuurlijk. Daarom moet er ook wel wat bij op het middenveld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet waarom mensen Andersen nou voor de leeuwen willen gooien breng die knul rustig hij had niet zo lang geleden nog problemen met zich aan te passen in Nederland. Groot talent maar echt bij lange na nog niet klaar voor een structurele plek in het eerste
Absoluut en die gaat hij ook krijgen als er iemand bij komtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, maar speelminuten zou hij nu toch wel moeten krijgen
Klaassen moet je lekker verhuren aan een NEC. Komt veel te kort voor Ajax 1.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou andersen en denswil gewoon in de basis gooien, klaasen en bazoer er ook bij op de bank. Gewoon weer de jeugd de kans geven. Genoeg talent bij Ajax en een tweede eriksen koop je toch niet terug.
Nog wel ja, ik heb geen idee wat voor stappen hij maakt sinds hij van die blessure af isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen moet je lekker verhuren aan een NEC. Komt veel te kort voor Ajax 1.
Bij Jong Ajax is het ook niet veel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wel ja, ik heb geen idee wat voor stappen hij maakt sinds hij van die blessure af is
Andersen was ook vaker slecht dan goed dus dat wil niets zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax is het ook niet veel.
Bij Andersen zie je tenminste nog de potentie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andersen was ook vaker slecht dan goed dus dat wil niets zeggen
Kijk jij ook daadwerkelijk de wedstrijden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Andersen zie je tenminste nog de potentie.
Andersen heeft talent en had het vorig jaar buiten het voetbal ook moeilijk, Klaassen bakt er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andersen was ook vaker slecht dan goed dus dat wil niets zeggen
Dat zeiden ze ook over Klaasen niet lang terugquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Andersen zie je tenminste nog de potentie.
Ik heb wel de potjes van Jong Ajax gezien die werden uitgezonden ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk jij ook daadwerkelijk de wedstrijden?
Die is vooral gehyped door zijn doelpunten in de jeugd. Maar dat zegt niet zo veel als je tegen spelers speelt die fysiek even sterk zijn of sterker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Klaasen niet lang terug
Dat is wat anders dan of hij stappen maakt, wedstrijd is toch maar een momentopnamequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax is het ook niet veel.
Ik hoop van harte dat hij het redt hoor, maar ik denk het niet. Er zijn wel andere grote talenten die er aan komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan of hij stappen maakt, wedstrijd is toch maar een momentopname
Zo absurd veel scoorde hij niet in de jeugd was gewoon een van de beste spelersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is vooral gehyped door zijn doelpunten in de jeugd. Maar dat zegt niet zo veel als je tegen spelers speelt die fysiek even sterk zijn of sterker.
Een jaar eruit zeker op die leeftijd is heel lang, inderdaad te hopen dat hij het oppaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij het redt hoor, maar ik denk het niet. Er zijn wel andere grote talenten die er aan komen.
Maar wat maakt hem nou zo'n groot talent? Ik vind hem een Siem 0.5 en Siem is al niet mijn favoriete speler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een jaar eruit zeker op die leeftijd is heel lang, inderdaad te hopen dat hij het oppakt
Maar dat zegt dus niet heel veel of je in de jeugd goed bent. Zoveel spelers die in de jeugd werden gezien als de nieuwe Cruijff, Bergkamp of van Basten. Maar uiteindelijk eindigde ze bij Willem II of de Graafschap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo absurd veel scoorde hij niet in de jeugd was gewoon een van de beste spelers
Klopt maar je doet alsof hij alleen goed was doordat hij goals maakte wat gewoon onzin is. Maar goed je zal zo wel met het argument komen dat hij alles op fysiek doet wat ook weer gewoon onzin is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zegt dus niet heel veel of je in de jeugd goed bent. Zoveel spelers die in de jeugd werden gezien als de nieuwe Cruijff, Bergkamp of van Basten. Maar uiteindelijk eindigde ze bij Willem II of de Graafschap.
Dat zeg ik nergens. Hij kan wel slimme loopacties maken, maar het is geen speler die actief deelneemt aan het positiespel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar je doet alsof hij alleen goed was doordat hij goals maakte wat gewoon onzin is. Maar goed je zal zo wel met het argument komen dat hij alles op fysiek doet wat ook weer gewoon onzin is.
Het is natuurlijk wel altijd leuk als een jeugdspeler scoort bij zijn debuut. Maar hoeft niet te betekenen dat hij meteen de nieuwe Bergkamp is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
ik kan me nog herinneren hoe lyrisch iedereen over klaassen was toen hij in zijn debuut scoorde
oke dus een jeugdspeler moet de nieuwe bergkamp zijn anders is hij klotequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel altijd leuk als een jeugdspeler scoort bij zijn debuut. Maar hoeft niet te betekenen dat hij meteen de nieuwe Bergkamp is.
En dat baseer je op die 3 wedstrijden van hem die je gezien hebt nu hij terug is van een blessure?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Hij kan wel slimme loopacties maken, maar het is geen speler die actief deelneemt aan het positiespel.
Je interpreteert me verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke dus een jeugdspeler moet de nieuwe bergkamp zijn anders is hij klote
ja oke
Ja. En op mensen die hem al langer hebben gevolgd in de jeugd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat baseer je op die 3 wedstrijden van hem die je gezien hebt nu hij terug is van een blessure?
Ik denk dat we gewoon nog even moeten wachten met Klaassen, het is niet voor niets dat hij speciaal naar Barcelona ging voor zijn blessure. Frank ziet het blijkbaar in hem zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je interpreteert me verkeerd.
Het is altijd afwachten. Maar sowieso is hij qua type meer de opvolger van de Jong dan van Eriksen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon nog even moeten wachten met Klaassen, het is niet voor niets dat hij speciaal naar Barcelona ging voor zijn blessure. Frank ziet het blijkbaar in hem zitten.
No shitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is altijd afwachten. Maar sowieso is hij qua type meer de opvolger van de Jong dan van Eriksen.
PANIEK!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Er komt niks he ? ER KOMT GEWOON HELEMAAL NIKS
HOEZO LIETEN ZE ERIKSEN VERTREKKEN??? HET GAAT OM DIE VIERDE STER TOCHquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
BESTUUR TEGEN DE MUUR , OVERMARS ERUIT , SCHONE AAN DE SCHANDPAAL WAAAAA
Mooi toch. Paniekaankopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Er komt niks he ? ER KOMT GEWOON HELEMAAL NIKS
IEDEREEN ERUIT, OPNIEUW BEGINNEN!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
BESTUUR TEGEN DE MUUR , OVERMARS ERUIT , SCHONE AAN DE SCHANDPAAL WAAAAA
zonder Eriksen stelt het ook weinig meer voor . Wat wil die nu he ? Met lassie Schone en Serrano de CL in ? de fuck manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
HOEZO LIETEN ZE ERIKSEN VERTREKKEN??? HET GAAT OM DIE VIERDE STER TOCH
REVOLUTIE !! CRUIJFFKLIEK ERUITquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IEDEREEN ERUIT, OPNIEUW BEGINNEN!
en dan aldurwereld weg beste verdediger van de eredivisie en dan komt die neger erin jezusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zonder Eriksen stelt het ook weinig meer voor . Wat wil die nu he ? Met lassie Schone en Serrano de CL in ? de fuck man
die negert is nog wel handigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
en dan aldurwereld weg beste verdediger van de eredivisie en dan komt die neger erin jezus
Ik ken hem niet goed genoeg, tot nu toe heeft hij op mij ook geen indruk gemaakt maar het was één van de grote jeugdtalenten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat maakt hem nou zo'n groot talent? Ik vind hem een Siem 0.5 en Siem is al niet mijn favoriete speler.
Jij en ik weten wel beter. Dit is al het 4e seizoen op rij dat je hier constant gezeik leest, maar het blijkt altijd mee te vallenquote:
Ik riep telkens al vanaf het begin dat zolang we Eriksen hadden er niets aan de hand was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij en ik weten wel beter. Dit is al het 4e seizoen op rij dat je hier constant gezeik leest, maar het blijkt altijd mee te vallen
Ik niet, het vertrek van Eriksen en Toby zorgt hopelijk (en denk ik) voor een frisse wind. Vond Ajax tot nu toe behoorlijk futloos en veilig voetballen, nu krijg je weer scherpe concurrentie omdat er vacatures op het veld vrijkomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik riep telkens al vanaf het begin dat zolang we Eriksen hadden er niets aan de hand was.
Maar maak me nu toch een beetje zorgen.
Dat is wel een beetje zo, en het is interessant hoe dat gaat uitpakken. Maar een munt kan op twee kanten vallen he, het kan ook totaal mis gaan omdat Andersen etc er nog niet klaar voor zijn en Serero + Schone niet goed genoeg zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik niet, het vertrek van Eriksen en Toby zorgt hopelijk (en denk ik) voor een frisse wind. Vond Ajax tot nu toe behoorlijk futloos en veilig voetballen, nu krijg je weer scherpe concurrentie omdat er vacatures op het veld vrijkomen.
Concurrentie tussen de lamme en de blinde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik niet, het vertrek van Eriksen en Toby zorgt hopelijk (en denk ik) voor een frisse wind. Vond Ajax tot nu toe behoorlijk futloos en veilig voetballen, nu krijg je weer scherpe concurrentie omdat er vacatures op het veld vrijkomen.
Dat kan ook ja, maar ik ga graag uit van het positieve. Ik hoop dat ze elkaar naar een hoger niveau brengen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo, en het is interessant hoe dat gaat uitpakken. Maar een munt kan op twee kanten vallen he, het kan ook totaal mis gaan omdat Andersen etc er nog niet klaar voor zijn en Serero + Schone niet goed genoeg zijn.
Helaas is dat momenteel zo in de Nederlandse topquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Concurrentie tussen de lamme en de blinde.
Spelen in Jong Ajax is totaal niet te vergelijken met spelen in Ajax 1.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
Andersen heeft tegen Telstar heel goed gespeeld maar dst was het dan ook.
Wel als je een wedstrijd naar je hand zet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spelen in Jong Ajax is totaal niet te vergelijken met spelen in Ajax 1.
Tegen Telstar had hij een mooie goal een intikker en een paar ballen voor Hoesen die hij erin mocht schieten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Zo goed was hij niet tegen telstar. Die goals waren niet zo bijzonder en verder was t ook niet veel. Heeft overigens wel veel talent
Dan moet je leren lezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Andersen kan er ook geen kut van volgens de kenners hier
Dat is leuk voor PSVquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef fantasyboy het volgende:
zoals ik AL ZEI ..HET was een grote fout van ajax om maher niet te kopen...psv krijgt er straks minimaal 20 miljoen euro voor
Monaco volgt Maher
Adam Maher is nog maar net PSV'er, maar de Franse promovendus Monaco heeft hem al vol op de radar. Volgens de Franse website Mercato365 ziet de koopgrage club van trainer Claudio Ranieri, die deze zomer al 170 miljoen euro uitgaf, Maher als versterking op de lange termijn.
Rot nu maar op naar het psv forum tiefus homo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef fantasyboy het volgende:
zoals ik AL ZEI ..HET was een grote fout van ajax om maher niet te kopen...psv krijgt er straks minimaal 20 miljoen euro voor
Monaco volgt Maher
Adam Maher is nog maar net PSV'er, maar de Franse promovendus Monaco heeft hem al vol op de radar. Volgens de Franse website Mercato365 ziet de koopgrage club van trainer Claudio Ranieri, die deze zomer al 170 miljoen euro uitgaf, Maher als versterking op de lange termijn.
ik denk eerder dat die avatar foto van jou op een homo lijktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Rot nu maar op naar het psv forum tiefus homo.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Uh, oké.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die avatar foto van jou op een homo lijkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een weddenschap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die avatar foto van jou op een homo lijkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop wel dat ze nog minimaal twee spelers halen. Voor wat nieuws.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoop haast dat ze helemaal niemand meer halen. Frank flikt het wel weer met de huidige selectie.
Nicequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef fantasyboy het volgende:
Monaco volgt Maher
Zou wel baas zijn als Serero eindelijk gaat doorbreken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:36 schreef Syntix het volgende:
Maher speelt dramatisch bij psv, dus daar missen we niks aan. Serero is echt een held. Nu Eriksen weg is heeft hij sowieso de meest functionele techniek van alle selectiespelers, by far. Nu nog ff wat constanter worden en hij kan prima naast De Jong gaan spelen.
Ik ben er niet zo overtuigd van maar laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:36 schreef Syntix het volgende:
Maher speelt dramatisch bij psv, dus daar missen we niks aan. Serero is echt een held. Nu Eriksen weg is heeft hij sowieso de meest functionele techniek van alle selectiespelers, by far. Nu nog ff wat constanter worden en hij kan prima naast De Jong gaan spelen.
Mee eens. Ik vind het nogal een ongeleid projectiel die de bal niet bijzonder goed vast kan houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo overtuigd van maar laat me graag verrassen
Weet ik veel, ik zag het voorbij komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoezo ik ben eindelijk gelukkig nu ?
ik weet niet waar jij naar gekeken heb de afgelopen weken..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:36 schreef Syntix het volgende:
Leuk voor PSVquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij naar gekeken heb de afgelopen weken..
maher was de beste speler tegen milan,.,
die hebben hem waarschijnlijk ook in hun boekje opgeschreven.....
Wanneer rot je nou eens op met je niets toevoegende gebral.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Zolang er reacties op hem komen, blijft hij doorgaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou eens op met je niets toevoegende gebral.
Wanneer stoppen mensen nou eens met op hem te reagerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou eens op met je niets toevoegende gebral.
zijn schot zo op zijn pantoffel.. Klasse spelertjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Als hij hem maakt welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zijn schot zo op zijn pantoffel.. Klasse spelertje
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
Gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
als die het ajax shirt aan had gehad dan hadden die zelfde clowns geroepen dat die van wereldklasse is....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zijn schot zo op zijn pantoffel.. Klasse spelertje
Nu toch meer benieuwd wie die Nederlandse jongen in het buitenland moet zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lobotka schijnt wel goed te zijn, middenvelder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand of we op Bazoer na nog wereldtalenten hebben ?
Raffiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu toch meer benieuwd wie die Nederlandse jongen in het buitenland moet zijn.
En Bay ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lobotka schijnt wel goed te zijn, middenvelder.
Prima van wat ik van hem gezien heb ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lobotka schijnt wel goed te zijn, middenvelder.
Ja, maar die is nog heel jong.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nouri schijnt echt een wereldtalent te zijn volgens iedereen.
en Cernyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Persiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een aanvaller is.
Emanuelsonquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een aanvaller is.
16 toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar die is nog heel jong.
Ja die ook. Maar die komt in de winter definitief volgens mij. We hebben wel wat talentjes volgens mij.quote:
niet volgens mij ...want dan ben je gewoon een wekelijkse uitblinker ergens....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is een aanvaller... dus geen raffie. De middenvelder waar Frank het gisteren over had is natuurlijk Duarte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu toch meer benieuwd wie die Nederlandse jongen in het buitenland moet zijn.
Duarte kan ook als buitenspeler fungeren, maar we zullen het zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is een aanvaller... dus geen raffie. De middenvelder waar Frank het gisteren over had is natuurlijk Duarte.
kippenvelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Labyad dus naar Ajax.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
Deze tweet is al gepost + je faalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef mrstylo het volgende:
Labyad dus naar Ajax.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
Jazeker, zoals hij speelde bij Twente en eerste jaar HSV. Maar dan moet er wel heel wat gebeuren voor die gozer in vorm raakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elia in vorm met motivatie is natuurlijk wel een aanwinst voor Ajax maar de risico factor is natuurlijk erg groot
Bij Ajax zijn ze wel eerlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef mrstylo het volgende:
Vorm kun je van de ene op de andere dag weer hebben maar dan moet je er wel voor willen werkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, zoals hij speelde bij Twente en eerste jaar HSV. Maar dan moet er wel heel wat gebeuren voor die gozer in vorm raakt.
ik zie ze allemaal niet komen, of misschien die Barazite. Zou wel een typische Overmars aankoop zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Marco Van Ginkel: Bekend was al dat Ajax de oud Vitesse speler heel graag wilde hebben. Volgens de media was een poging hem te huren van Chelsea tot nu toe afgesprongen, maar wie weet kan Ajax de Londense club alsnog vermurwen.
Rafael Van der Vaart: De oud-Ajacied gaf de afgelopen jaren wisselende signalen af. Zo gaf de international enerzijds aan open te staan voor een terugkeer naar zijn ‘cluppie’ Ajax maar hintte hij ook al eens naar het afsluiten van zijn loopbaan in Hamburg.
Urby Emanuelson: Emanuelson is in Milaan vooral een optie voor de linksbackpositie. Na een verhuurperiode aan Fulham wist hij Martin Jol niet voldoende te overtuigen om hem langer in Londen te houden, momenteel zit Emanuelson vaker op de bank dan hem lief is.
Zakaria Labyad: Het Nederlands Marokkaanse talent is in Portugal buiten de boot gevallen en kwam recent al met een smeekbede bij zijn oude club om hem weer in de armen te sluiten. Het sportieve lijkt weer belangrijker te zijn geworden boven het financiële.
Clarence Seedorf: Seedorf gaf onlangs nog aan zich als een vis in het water te voelen bij Botafogo maar wie weet heeft de Surinaamse Amsterdammer alsnog zin om zijn loopbaan op geboortegrond af te sluiten.
Nacer Barazite: De oud speler van Arsenal bleef bij Monaco maar zal vanwege de toegenomen concurrentie weinig aan spelen toekomen.
Oğuzhan Özyakup: De Turkse Nederlander vertrok na Arsenal naar Besiktas waar hij zich heeft opgewerkt tot basisspeler.
Wesley Sneijder: De kans lijkt erg klein
Ibrahim Afellay: Erg waarschijnlijk is het niet….
——————————————-
Nederlanders op een andere positie die in aanmerking komen;
Hedwiges Maduro: Maduro komt steeds minder aan spelen toe in Valencia en liet al meermaals weten open te staan voor een transfer. In het verleden speelde hij bij Ajax als controlerende middenvelder en is dus niet direct een vervanger van Eriksen.
Eljero Elia: In 2009 wilde Ajax heel ver gaan om de Twente speler binnen te halen. Sindsdien kende Elia 1 goed jaar en een heel aantal matige, de oud international zag zijn debuutjaar bij Werder Bremen in het water vallen en gaf eerder nog aan een verblijf in Duitsland te verkiezen met het oog op het WK.
Alexander Buttner: In 2012 bracht Buttner naar buiten dat Ajax interesse in hem getoond had en hij dicht bij een terugkeer was, Dit seizoen mag Buttner verhuurd worden en dingen Besiktas en Celtic naar zijn diensten.
John Heitinga: Heitinga is langzaam op het tweede plan komen te staan bij Everton en gaf meermaals aan ooit te willen terugkeren naar Ajax
Vurnon Anita: Anita komt in Newcastle wel nog aan spelen toe maar zit ook geregeld op de bank.
Ouassim Bouy: De controleur vertrok naar Juventus en speelde afgelopen seizoen bij Brescia, momenteel speelt de Marokkaanse Nederlander in Juventus Primavera
En dat is wel de grote vraag bij hem. Al denk ik niet dat Elia komt hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorm kun je van de ene op de andere dag weer hebben maar dan moet je er wel voor willen werken
Wie zouden ze dan bedoelen ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie ze allemaal niet komen, of misschien die Barazite. Zou wel een typische Overmars aankoop zijn
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is wel de grote vraag bij hem. Al denk ik niet dat Elia komt hoor.
Buitenspelers zijn toch wel goed bezet. Zie niet in waarom je nog Elia erbij wilt hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorm kun je van de ene op de andere dag weer hebben maar dan moet je er wel voor willen werken
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elia in vorm met motivatie is natuurlijk wel een aanwinst voor Ajax maar de risico factor is natuurlijk erg groot
Sja Babel kwam ook terug om zijn carriere een nieuwe impuls te geven misschien wil hij dit ook welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat is wel de grote vraag bij hem. Al denk ik niet dat Elia komt hoor.
fischer en bojan zijn beide niks op dit momentquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Buitenspelers zijn toch wel goed bezet. Zie niet in waarom je nog Elia erbij wilt hebben.
Goed bezet? waar heb jij het over johquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Buitenspelers zijn toch wel goed bezet. Zie niet in waarom je nog Elia erbij wilt hebben.
schone denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
Zie eigenlijk niemand komen, heel misschien Duarte. Wat wel mooi is dat we nu eens Andersen wat vaker te zien krijgen. Lekker laten invallen voor Serero.
Wie gaat nu de corners/vrije trappen nemen als De Jong er ook niet is.
Bay? Nog te jong jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef Pedroso het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die andere Deense jongen die dit jaar aangetrokken is (ben zijn naam even kwijt) ? Begint die in de A1 ?
Heeft hij de laatste weken nog gespeeld bij Werder?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja Babel kwam ook terug om zijn carriere een nieuwe impuls te geven misschien wil hij dit ook wel
Ze kunnen toch een schaduwlijst hebben die ze nu afwerken. De transfer na Eriksen hoeft niet perse binnen 24 uur bekend te worden. Wacht nou maar af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef fantasyboy het volgende:
wanneer sluit de transfermarkt.....
hoe bedoel je paniek voetbal....
als je maanden de tijd heb gehad en 1 minuut voor 12 nog wat spelers moet halen terwijl je al maanden wist dat eriksen zou vertrekken.....
Marc overmars is toch de technisch directeur....nou die zit er denk ik niet zo lang meer denk ik zo...
en die van de Sar ....wat een clown is dat zeg....dit kan je toch allemaal niet serieus nemen zoals het op deze manier nu gaat....
Moet bij Feyenoord gebeuren ...dan slopen ze het maasgebouw
Geloof het nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij de laatste weken nog gespeeld bij Werder?
Spelen voor Werder is ook niet best die verliezen tegenwoordig van iedereen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij de laatste weken nog gespeeld bij Werder?
Negeer 'm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een schaduwlijst hebben die ze nu afwerken. De transfer na Eriksen hoeft niet perse binnen 24 uur bekend te worden. Wacht nou maar af.
Hmm, moeten wij misschien ook doen ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef fantasyboy het volgende:
wanneer sluit de transfermarkt.....
hoe bedoel je paniek voetbal....
als je maanden de tijd heb gehad en 1 minuut voor 12 nog wat spelers moet halen terwijl je al maanden wist dat eriksen zou vertrekken.....
Marc overmars is toch de technisch directeur....nou die zit er denk ik niet zo lang meer denk ik zo...
en die van de Sar ....wat een clown is dat zeg....dit kan je toch allemaal niet serieus nemen zoals het op deze manier nu gaat....
Moet bij Feyenoord gebeuren ...dan slopen ze het maasgebouw
Edit je post je moet hem gwn negeren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een schaduwlijst hebben die ze nu afwerken. De transfer na Eriksen hoeft niet perse binnen 24 uur bekend te worden. Wacht nou maar af.
Misschien dat hij dan wel in zichzelf wil investeren. Al is het natuurlijk zeldzaam dat een speler zijn eigen contract afkoopt.quote:
Die zal wel voor een jodenfooi weg mogen bij Werder is daar niet bepaald populairquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan wel in zichzelf wil investeren. Al is het natuurlijk zeldzaam dat een speler zijn eigen contract afkoopt.
Maarja dan speel je in elk geval nog. Als je zelfs daar niet aan spelen toekomt moet je je wel echt zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Spelen voor Werder is ook niet best die verliezen tegenwoordig van iedereen.
doe nou niet, alsjeblieftquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Maarja hij zal hier wel het hoogste salaris willen dan. Beter gewoon een jaar contract voor laag salaris met optie voor 2 seizoenen met hoog salaris als hij het goed doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zal wel voor een jodenfooi weg mogen bij Werder is daar niet bepaald populair
Ja maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze met Elia komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja hij zal hier wel het hoogste salaris willen dan. Beter gewoon een jaar contract voor laag salaris met optie voor 2 seizoenen met hoog salaris als hij het goed doet.
Ik weet niet of ze schaduwlijst hebben hoor....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dan aan een Barazite ofzo. Echt een typische speler die Overmars haalt dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze met Elia komen
wauw zowaar een post met enig inhoudquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze schaduwlijst hebben hoor....
anders was er allang actie ondernomen
bovendien moet je afvragen welke spelers komen er voor ajax in aanmerking...
Feyenoord heeft het zelfde probleem...de spelers die een beetje wat toevoegen bij vitesse twente of az daar worden debiele bedragen over de 10 miljoen voor gevraagd...nou dat doet geen enkele nederlandse club meer....behalve psv misschein.
Doe je nou zo dom of ben je nou zo dom? Wie zegt dat er geen actie is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze schaduwlijst hebben hoor....
anders was er allang actie ondernomen
bovendien moet je afvragen welke spelers komen er voor ajax in aanmerking...
Feyenoord heeft het zelfde probleem...de spelers die een beetje wat toevoegen bij vitesse twente of az daar worden debiele bedragen over de 10 miljoen voor gevraagd...nou dat doet geen enkele nederlandse club meer....behalve psv misschein.
Jij leest die postsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
wauw zowaar een post met enig inhoud
Barazite is ook niets speciaalsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dan aan een Barazite ofzo. Echt een typische speler die Overmars haalt dan.
Ja maar het zal me niks verbazen. Ik denk niet dat er echt een grote naam nog komt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barazite is ook niets speciaals
ik.......quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom of ben je nou zo dom? Wie zegt dat er geen actie is?
Niet opingaan nogmaals.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom of ben je nou zo dom? Wie zegt dat er geen actie is?
We zien het allemaal wel ook zonder Eriksen gaan wij mee doen voor de titelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het zal me niks verbazen. Ik denk niet dat er echt een grote naam nog komt.
Daar mag je heel trots op zijn in de Eredivisiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel ook zonder Eriksen gaan wij mee doen voor de titel
Maar in de CL moeten we uitkijken dat we geen 4e worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel ook zonder Eriksen gaan wij mee doen voor de titel
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:13:56Zogenaamde berichten van Alderweireld op Facebook kunt u negeren. Wij hebben het nagevraagd. Nepaccount en is men niet blij mee. #ajax reageer retweet
Die gozer achter dat nepaccount moet de bak in!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:13:56Zogenaamde berichten van Alderweireld op Facebook kunt u negeren. Wij hebben het nagevraagd. Nepaccount en is men niet blij mee. #ajax reageer retweet
Oprotten met die schooier, de Amstel in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer achter dat nepaccount moet de bak in!!!
In de leeuwenkuil van Artis gooien!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprotten met die schooier, de Amstel in.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de leeuwenkuil van Artis gooien!
naaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
In een kamer stoppen met Pepe en Materazzi!
Of met C. Ronaldo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
In een kamer stoppen met Pepe en Materazzi!
Jawel kan wel nuttig zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
Is die Benayoun eigelijk nog wat?
Heeft in ieder geval ervaring op het hoogste niveau + CL ervaring.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
Nee, maar is toch het jaarlijkse gerucht. Al was Bojan dat ook, en die is uiteindelijk ook gekomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
twitter:AlderweireldTob twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:19:39Ik heb net vernomen dat er een facebook gebruiker in mijn naam berichten aan het versturen is. Voor alle zekerheid. Dit is een fake account. reageer retweet
Benayoun kan wel een poulsen worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar is toch het jaarlijkse gerucht. Al was Bojan dat ook, en die is uiteindelijk ook gekomen.
Nee gewoon neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
Ik zie liever een jonge speler komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Benayoun kan wel een poulsen worden.
Waarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar is toch het jaarlijkse gerucht. Al was Bojan dat ook, en die is uiteindelijk ook gekomen.
Er is niks mis met wat 30ers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever een jonge speler komen.
Schöne is een meer aanvallend ingestelde speler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar
Lees wel dat ie al 33 is... Poulsen, Schone en Yossi is misschien wat te veel van het goede?
Ja, want ervaring is overrated als ze niet goed spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar
Lees wel dat ie al 33 is... Poulsen, Schone en Yossi is misschien wat te veel van het goede?
Die hebben we al in de technische staf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Er is niks mis met wat 30ers.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al in de technische staf.
Opvolger was al lang in huis dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat zou wel vet zijn... Bergkamp weer een shirtje geven...
Jaja, blabla... Lijkt me dat het hier over ajax moet gaan. Zou niet weten wat wij met (n) immers moetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:26 schreef fantasyboy het volgende:
jullie moeten niet zo zeiken als ajax supporter...
jullie hebben tenminste geen trainer die immers iedere week opstelt om discutabele redenen....
de boer zou denk ik zelf nog liever zelfmoord plegen dan dat die immers zou opstellen....
jullie moeten het gewoon doen met de selectie zoals die nu is....misschien word ajax nog 3 achter feyenoord en psv met wat geluk
Je moet niet reageren..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jaja, blabla... Lijkt me dat het hier over ajax moet gaan. Zou niet weten wat wij met (n) immers moeten
2007–2010 Liverpool 92 (18)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Benayoun heeft in de afgelopen 4 seizoenen 27 wedstrijden gespeeld als die naar Ajax komt kijk ik de rest van het seizoen niet meer.
Kom nou lekker naar het FIFA topic joh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef fantasyboy het volgende:
hoeveel zijn de prijzen van de seizoen kaarten gestegen voor ajax?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Je betaalt een bedrag als supporter en je verwacht daarvvoor kwaliteit terug op het veld te zien .....
ik zou gaan protesteren als ik jullie was....geld terug actie?
Waren niet veel gestegen dacht ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef fantasyboy het volgende:
hoeveel zijn de prijzen van de seizoen kaarten gestegen voor ajax?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Je betaalt een bedrag als supporter en je verwacht daarvvoor kwaliteit terug op het veld te zien .....
ik zou gaan protesteren als ik jullie was....geld terug actie?
te weinig meiden fotoos in de fifa topic....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kom nou lekker naar het FIFA topic joh.
Ja in feedback.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan je ergens een klacht indienen over bepaalde users ?
meer dan hier......quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:35 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
te weinig meiden fotoos in de fifa topic....
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:36 schreef fantasyboy het volgende:
wij feyenoord supporters betalen gewoon het meest....wij moeten naar kneuzen als immers kijken....
dat is pas geld in een bodemloze put gooien....
Leuk. Maar het gaat over Ajax hier. En stop maar even met je getroll en gezuig. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:36 schreef fantasyboy het volgende:
wij feyenoord supporters betalen gewoon het meest....wij moeten naar kneuzen als immers kijken....
dat is pas geld in een bodemloze put gooien....
quote:Christian Eriksen verruilde Ajax vrijdag voor Tottenham Hotspur en de kans is aanwezig dat een andere speler de omgekeerde weg gaat bewandelen. De Amsterdammers hebben vanuit Engeland Tom Carroll aangeboden gekregen, meldt The Daily Mail.
Tottenham ziet in de 21-jarige Carroll een enorm talent en een basisspeler voor de toekomst, maar men vreest dat de middenvelder niet in staat is om de huidige concurrentiestrijd te winnen. Een verhuur aan Ajax zou daarom uitkomst kunnen bieden.
Carroll speelde tot op heden 24 wedstrijden voor Tottenham. In de ogen van de Spurs kan hij in Amsterdam optimaal rijpen, met een technische staf bestaande uit onder meer Frank de Boer en Dennis Bergkamp. Daarnaast is het spelen van Champions League-wedstrijden een absoluut voordeel.
Het Algemeen Dagblad meldt echter dat Ajax de boot voorlopig afhoudt. De Amsterdammers zien in Lerin Duarte een betere opvolger van Eriksen. Daarnaast valt sinds kort ook de naam van Zakaria Labyad (Sporting Portugal) in de wandelgangen van de ArenA.
Schöne is pas 27.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar
Waar zie jij dat verhaal van Carroll staan dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit heb ik pas 6 keer gelezen in dit topic.
en beschaafdheid en klasse .quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:57 schreef blackAFCA het volgende:
Jammer dat Labyad dus waarschijnlijk niet komt. Uitstekende speler. Maarja Ajax heeft iets tegen mocro's ofzo?? Wonen zoveel mocro's in Amsterdam, maar toch speelt er geeneen bij Ajax? Zijn vaak uitstekende voetballers, oke geen ideale schoonzonen maar dat vind ik ook niet bij Ajax passen. Ajax staat voor techniek, durf, arrogantie, aanvallend voetbal.
en mentaliteitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en beschaafdheid en klasse .
ja hoor al die nederlandse spelers hebben zoveel mentaliteit en beschaafdheid ...laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bij al die 3 eigenschappen schieten veel Marokkanen ernstig tekort
Ja en Marokko komt altijd ver op een WK of Afrika cup..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja hoor al die nederlandse spelers hebben zoveel mentaliteit en beschaafdheid ...laat me niet lachen.
Misschien is dat wel het probleem van het nederlandse voetbal.....we zijn te beschaafd en de rest van de wereld is dat niet....
dat heeft er toch geen klote mee te maken joh....je moet een stuk of 4 mongolen in je elftal hebben die tot het uiterster gaan...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en Marokko komt altijd ver op een WK of Afrika cup..
Zelfs dat laatste zou mij niet uit maken als een speler Ajax beter maakt dan is dat snel vergetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, tenzij hij Ajax een paar keer belachelijk heeft gemaakt.
Mja ik zou een Afellay echt niet willen zien bij Ajax. Maar Labyad heeft nooit naar gedaan over Ajax voor zover ik me kan herinneren, dus die zag ik wel graag komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs dat laatste zou mij niet uit maken als een speler Ajax beter maakt dan is dat snel vergeten
Waarom niet? Omdat hij een keer wat heeft gezegd over Ajax? Kom op zeg we doen allemaal wel eens stomme dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja ik zou een Afellay echt niet willen zien bij Ajax. Maar Labyad heeft nooit naar gedaan over Ajax voor zover ik me kan herinneren, dus die zag ik wel graag komen.
Maar volgens mij zit die ook vast aan een investeringsmaatschappij en daar gaat Ajax sowieso niet mee in zee.
Mis alleen Mbark Boussoufa nog in het rijtje... 29, niet echt op zijn plek in Moskou... Amsterdammer...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Marco Van Ginkel: Bekend was al dat Ajax de oud Vitesse speler heel graag wilde hebben. Volgens de media was een poging hem te huren van Chelsea tot nu toe afgesprongen, maar wie weet kan Ajax de Londense club alsnog vermurwen.
Rafael Van der Vaart: De oud-Ajacied gaf de afgelopen jaren wisselende signalen af. Zo gaf de international enerzijds aan open te staan voor een terugkeer naar zijn ‘cluppie’ Ajax maar hintte hij ook al eens naar het afsluiten van zijn loopbaan in Hamburg.
Urby Emanuelson: Emanuelson is in Milaan vooral een optie voor de linksbackpositie. Na een verhuurperiode aan Fulham wist hij Martin Jol niet voldoende te overtuigen om hem langer in Londen te houden, momenteel zit Emanuelson vaker op de bank dan hem lief is.
Zakaria Labyad: Het Nederlands Marokkaanse talent is in Portugal buiten de boot gevallen en kwam recent al met een smeekbede bij zijn oude club om hem weer in de armen te sluiten. Het sportieve lijkt weer belangrijker te zijn geworden boven het financiële.
Clarence Seedorf: Seedorf gaf onlangs nog aan zich als een vis in het water te voelen bij Botafogo maar wie weet heeft de Surinaamse Amsterdammer alsnog zin om zijn loopbaan op geboortegrond af te sluiten.
Nacer Barazite: De oud speler van Arsenal bleef bij Monaco maar zal vanwege de toegenomen concurrentie weinig aan spelen toekomen.
Oğuzhan Özyakup: De Turkse Nederlander vertrok na Arsenal naar Besiktas waar hij zich heeft opgewerkt tot basisspeler.
Wesley Sneijder: De kans lijkt erg klein
Ibrahim Afellay: Erg waarschijnlijk is het niet….
——————————————-
Nederlanders op een andere positie die in aanmerking komen;
Hedwiges Maduro: Maduro komt steeds minder aan spelen toe in Valencia en liet al meermaals weten open te staan voor een transfer. In het verleden speelde hij bij Ajax als controlerende middenvelder en is dus niet direct een vervanger van Eriksen.
Eljero Elia: In 2009 wilde Ajax heel ver gaan om de Twente speler binnen te halen. Sindsdien kende Elia 1 goed jaar en een heel aantal matige, de oud international zag zijn debuutjaar bij Werder Bremen in het water vallen en gaf eerder nog aan een verblijf in Duitsland te verkiezen met het oog op het WK.
Alexander Buttner: In 2012 bracht Buttner naar buiten dat Ajax interesse in hem getoond had en hij dicht bij een terugkeer was, Dit seizoen mag Buttner verhuurd worden en dingen Besiktas en Celtic naar zijn diensten.
John Heitinga: Heitinga is langzaam op het tweede plan komen te staan bij Everton en gaf meermaals aan ooit te willen terugkeren naar Ajax
Vurnon Anita: Anita komt in Newcastle wel nog aan spelen toe maar zit ook geregeld op de bank.
Ouassim Bouy: De controleur vertrok naar Juventus en speelde afgelopen seizoen bij Brescia, momenteel speelt de Marokkaanse Nederlander in Juventus Primavera
Nee omdat hij consequent irritant is. En hij voelt zich sowieso de beste speler en ligt altijd slecht in de groep. Dat gaat dus nooit werken bij Ajax.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat hij een keer wat heeft gezegd over Ajax? Kom op zeg we doen allemaal wel eens stomme dingen
Suarez was ook consequent irritant die zou je dus ook niet meer bij Ajax willen zien? Over die laatste dingen kan ik weinig zeggen en jij ook niet omdat jij niet bij hem in de kleedkamer zatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat hij consequent irritant is. En hij voelt zich sowieso de beste speler en ligt altijd slecht in de groep. Dat gaat dus nooit werken bij Ajax.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja hoor al die nederlandse spelers hebben zoveel mentaliteit en beschaafdheid ...laat me niet lachen.
Misschien is dat wel het probleem van het nederlandse voetbal.....we zijn te beschaafd en de rest van de wereld is dat niet....
Suarez was dan ook niet naar over Ajax. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat je hem als PSV'er niet bij je club wilt zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez was ook consequent irritant die zou je dus ook niet meer bij Ajax willen zien? Over die laatste dingen kan ik weinig zeggen en jij ook niet omdat jij niet bij hem in de kleedkamer zat
Balequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
De spurs zou ons eens een speler mogen geven.
Carrollquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
De spurs zou ons eens een speler mogen geven.
Hebben ze aan zichzelf te danken hoor.. mocro's en Ajax gaan gewoon niet goed samen. En mensen die Affelay bij Ajax willen zien, ga even de mond spoelen zeg...gadverdamme.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:57 schreef blackAFCA het volgende:
Jammer dat Labyad dus waarschijnlijk niet komt. Uitstekende speler. Maarja Ajax heeft iets tegen mocro's ofzo?? Wonen zoveel mocro's in Amsterdam, maar toch speelt er geeneen bij Ajax? Zijn vaak uitstekende voetballers, oke geen ideale schoonzonen maar dat vind ik ook niet bij Ajax passen. Ajax staat voor techniek, durf, arrogantie, aanvallend voetbal.
twitter:ToekomstvanAjax twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:39:41Het blijkt dus wel dat Labyad diegene was met wie Ajax bezig was, zoals De Boer in College Tour vertelde. reageer retweet
Geen idee of betrouwbaar.twitter:ToekomstvanAjax twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:39:58Vanochtend door Ajax besloten om toch geen samenwerking aan te gaan. #Labyad reageer retweet
Waar halen zei dit vandaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:ToekomstvanAjax twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:39:41Het blijkt dus wel dat Labyad diegene was met wie Ajax bezig was, zoals De Boer in College Tour vertelde. reageer retweet
Geen idee of betrouwbaar.twitter:ToekomstvanAjax twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 17:39:58Vanochtend door Ajax besloten om toch geen samenwerking aan te gaan. #Labyad reageer retweet
De scouting voor het eerste elftal blijft echt om te huilen, kinderlijk slecht gewoon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat mag echt flink op de schop ja. Ajax wil allemaal spelers die jij en ik ook wel kennen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De scouting voor het eerste elftal blijft echt om te huilen, kinderlijk slecht gewoon.
Lobotka is toch goed gescout ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag echt flink op de schop ja. Ajax wil allemaal spelers die jij en ik ook wel kennen.
Geen directe versterking voor het 1e. En die gozer komt bij onze satellietclub vandaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lobotka is toch goed gescout ?
La Ling kwam ermee volgens mijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee, de jeugdscouting is niks mis mee maar voor het eerste elftal is het gewoon dikke poep. Bord op de schoot scouten, zum kotsen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En dan de echt goede niet eens kunnen vastleggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, de jeugdscouting is niks mis mee maar voor het eerste elftal is het gewoon dikke poep. Bord op de schoot scouten, zum kotsen.
Jij wil tropische verrassingen zoals Lodeiro en Cvitanich zien? Meeste scouting voor het eerste elftal bij alle clubs in de wereld is bord op de schoot scoutingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, de jeugdscouting is niks mis mee maar voor het eerste elftal is het gewoon dikke poep. Bord op de schoot scouten, zum kotsen.
einde van zijn carričre, dan ga je niet snel die miljoenen opgeven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mis alleen Mbark Boussoufa nog in het rijtje... 29, niet echt op zijn plek in Moskou... Amsterdammer...
Lodeiroquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij wil tropische verrassingen zoals Lodeiro en Cvitanich zien? Meeste scouting voor het eerste elftal bij alle clubs in de wereld is bord op de schoot scouting
Het probleem is dat ze Ajax zelden naar een hoger niveau brengen dus is het onzin om ze te kopen, liever een uitstekend talent de kans geven en 5 miljoen voor betalen dan voor een Van der Hoorn / Duarte / Janssen / enz. bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maar opzich komen topclubs alleen maar met bekende namen zie aankopen van Psv
Nee, hoewel Lodeeeeeeiiiiiiiiroquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij wil tropische verrassingen zoals Lodeiro en Cvitanich zien? Meeste scouting voor het eerste elftal bij alle clubs in de wereld is bord op de schoot scouting
Toch geeft Ajax belachelijk veel geld uit aan scoutingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Totaal andere spitsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Cvitanich is onterecht afgeschreven maakt nu een toptransfer naar Roma.
Nee, Cvitanich was verkeerd gescout door onze Marco, 4-4-2 prima maar in het 4-3-3 verzoop die gast als een malle. Alleen tegen Ado thuis toen redelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Cvitanich kon er echt niks van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
nr 2 op de topscoorderslijst in frankrijk dit jaar toch? Pastte zoals genoemd gewoon niet in ons systeemquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cvitanich kon er echt niks van.
Op rechtsbuiten zetten hielp ook niet echt meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nr 2 op de topscoorderslijst in frankrijk dit jaar toch? Pastte zoals genoemd gewoon niet in ons systeem
Weer een miskoop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Die gaat het niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |