Maher speelt nu ook niet heel goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef Doublepain het volgende:
Toch een domme zet geweest om Maher niet te halen, nu moet je dus voor B spelers gaan. A spelers zijn niet voor minder dan 10 op te pikken, dan kon je Eriksen beter behouden.
nieuw team, andere rol. Dat Maher kan ballen weet iedereen wel. 6,5 is/was gewoon een koopje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maher speelt nu ook niet heel goed.
6,5quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nieuw team, andere rol. Dat Maher kan ballen weet iedereen wel. 6,5 is/was gewoon een koopje.
Maher wordt wel flink gehyped hoor. Speelde vorig seizoen helemaal niet zo goed, mensen zijn vooral enthousiast omdat Van Persie ooit heeft gezegd dat het zo fijn met hem trainen was bij het Ned. elftal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nieuw team, andere rol. Dat Maher kan ballen weet iedereen wel. 6,5 is/was gewoon een koopje.
Een keer geen kampioen is ook niet erg, zolang je er maar vol voor gaat zolang het ook maar een klein beetje mogelijk is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht dat we dit jaar een tussenjaar gaan krijgen. We hebben nu eenmaal niet de echte klasse om hoge ogen te gaan gooien, voornaamste zal zijn dat er spelers door gaan groeien en ook groei in het elftal gaan krijgen.
Kan evt. genoeg zijn voor het kampioenschap, de rest is nou ook niet bepaald top. Zal wel gaan tussen PSV, Twente en Ajax. Verwacht eerlijk gezegd dat Ajax het dit jaar een keer niet gaat redden, geen ramp. Als we de komende jaren maar een stijgende lijn zien dan is het goed.
Ieder bedrag boven de 3,5 miljoen is van de zotte voor Maher wat een overschat spelertje vind ik dat. Waarom zou je het in je botte kop halen om 6,5 neer te leggen voor een speler die een bijzonder matig seizoen had met een van de betere spitsen van de Eredivisie voor zichquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef Doublepain het volgende:
Toch een domme zet geweest om Maher niet te halen, nu moet je dus voor B spelers gaan. A spelers zijn niet voor minder dan 10 op te pikken, dan kon je Eriksen beter behouden.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Jivis het volgende:
Hebben jullie ook de hele nacht gehuild?
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Jivis het volgende:
En dat was echt de verdiensten van Eriksen inderdaad. Wat ik wil zeggen is dat er een tijdperk Sneijder was die het team iedere wedstrijd op sleeptouw nam zijn laaste jaar of een tijdperk Suarez die in zijn eentje zoveel kwaliteit had dat hij zowat iedere wedstrijd voor ons besliste. Dat heeft Eriksen nooit gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie jaar basis, drie jaar kampioen, drie jaar door alle spelers en het grootste gedeelte van mensen met verstand als ongelofelijk belangrijk voor het team bestempeld. Maar jij kan vast anders oordelen
Ik zat Discovery Channel te kijken, en toen dacht ik er opeens aan. Gejankt, gejankt, gejanktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Jivis het volgende:
Kom op zeg. Ja er gaat een belangrijke speler weg. Zo gaat dat nou eenmaal. En wat gebeurt er dan? Dan staan er andere spelers op, en daarna gaan die weer weg. Zo simpel is het. Eriksen is ook niet fantastisch hoor, hij was nog lang niet uitgeleerd hier. Zijn vertrek zit er al weken aan te komen. Lijkt me dan toch ook geen verrassing. Een beetje afwisseling in het team leek me juist nodig, kijkend naar de gespeelde wedstrijden.quote:
Mede door de concurrentie vind ik Ajax nog steeds de favoriet voor de titel, uiteraard minder dan met Eriksen, Twente verliest misschien Tadic nog en is verder geheel van hem afhankelijk, PSV oogt leuk maar is ook erg kwetsbaar, echt nog niet zo ver als dit Ajax.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht dat we dit jaar een tussenjaar gaan krijgen. We hebben nu eenmaal niet de echte klasse om hoge ogen te gaan gooien, voornaamste zal zijn dat er spelers door gaan groeien en ook groei in het elftal gaan krijgen.
Kan evt. genoeg zijn voor het kampioenschap, de rest is nou ook niet bepaald top. Zal wel gaan tussen PSV, Twente en Ajax. Verwacht eerlijk gezegd dat Ajax het dit jaar een keer niet gaat redden, geen ramp. Als we de komende jaren maar een stijgende lijn zien dan is het goed.
Ze hebben het natuurlijk wel heel goed gedaan sportief gezien, probleem bij hun blijft dat de echte financiële basis ontbreekt, op een gegeven moment zijn er geen kunstgrepen meer mogelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:53 schreef Pedroso het volgende:
Las overigens de column van Sjoerd Mossou in het AD over PSV. Hij beweert dat sinds zijn geboorte in 1978 PSV veruit de meeste landstitels behaald heeft. Heb het even nagekeken maar het zijn er toch echt 15 voor beide clubs. Dit is met inbegrip van het seizoen 1977/1978 waar PSV kampioen werd. Anders zou het Ajax 15 en PSV 14 zijn.
Maar we weten dat het AD tegenwoordig nog erger is dan de Telegraaf w.b. feiten e.d.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mede door de concurrentie vind ik Ajax nog steeds de favoriet voor de titel, uiteraard minder dan met Eriksen, Twente verliest misschien Tadic nog en is verder geheel van hem afhankelijk, PSV oogt leuk maar is ook erg kwetsbaar, echt nog niet zo ver als dit Ajax.
Op zich snap ik dat beleid wel. Maher is geen topper maar die kun je wel slijten voor minimaal het aankoopbedrag. Zelfde geldt voor spelers als Wijnaldum en Narsingh en dat soort spelers. Daar is naar mijn idee niet teveel voor betaald.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben het natuurlijk wel heel goed gedaan sportief gezien, probleem bij hun blijft dat de echte financiële basis ontbreekt, op een gegeven moment zijn er geen kunstgrepen meer mogelijk.
Elk talent ter wereld krijgt te maken met terugslagen, de selectie van PSV is wel erg jong, ben benieuwd hoe ze vormdipjes gaan opvangen. Zeker als meerdere spelers er tegelijkertijd last van gaan krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Twente met Tadic schat ik vrij hoog in, zonder is het geen kampioenskandidaat.
PSV is idd vrij gehyped de laatste weken, hebben alleen nog maar tegen laagvliegers gespeelt.
Alleen van Rekic ben ik wel gecharmeerd (die volgend jaar weer weg is). Als Bakkali zich zo ontwikkeld als dat ie gedaan heeft de laatste 2 maanden dan is dat ook een prima speler maar denk dat ie erg gaat tegenvallen, verwachtingspatroon ligt veel te hoog.
Probleem bij hun is dat die eerste wedstrijd tegen Zulte alles klopte (ook de tegenstander) maar hun werkelijke niveau toch een stuk lager ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Twente met Tadic schat ik vrij hoog in, zonder is het geen kampioenskandidaat.
PSV is idd vrij gehyped de laatste weken, hebben alleen nog maar tegen laagvliegers gespeelt.
Alleen van Rekic ben ik wel gecharmeerd (die volgend jaar weer weg is). Als Bakkali zich zo ontwikkeld als dat ie gedaan heeft de laatste 2 maanden dan is dat ook een prima speler maar denk dat ie erg gaat tegenvallen, verwachtingspatroon ligt veel te hoog.
Ik heb het meer over de periode sinds 78 zeg maar, toen was Philips altijd bereid om de begrotingsgaten op te vullen, daarna is op veel te grote voet geleefd maar dat ging nog redelijk mede door de CL inkomsten en nu hebben ze met die landdeal de club moeten redden, in die zin was dat toch wel de laatste kunstgreep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat beleid wel. Maher is geen topper maar die kun je wel slijten voor minimaal het aankoopbedrag. Zelfde geldt voor spelers als Wijnaldum en Narsingh en dat soort spelers. Daar is naar mijn idee niet teveel voor betaald.
Dat is deels natuurlijk ook doordat het systeem nu minder om één speler is opgebouwd. Hoe dan ook, we hebben Siem nog en die gaat ons gewoon weer kampioen maken.quote:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 12:06:03'Serero zondag in de basis, centrumduo Moisander en Denswil' http://t.co/z7BxNaKdMp #ajax reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 12:06:03'Serero zondag in de basis, centrumduo Moisander en Denswil' http://t.co/z7BxNaKdMp #ajax reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef Pedroso het volgende:
Alderweireld wordt erg onderschat heb ik de indruk. Als verdediger één van de beste in de Eredivisie.
Denswill en Veltman zijn zeker talenten en hebben potentie om het te gaan halen maar ze zullen ook nog moeten groeien wat ongetwijfeld ook de nodige punten gaat kosten.
Gefeliciteerd met de 3 punten dus Groningenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten dus Groningen
Ik vind Fantasyboy meer verstand hebben van Voetbal/Ajax dan jou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten dus Groningen
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Jivis het volgende:
Groningen kan dr helemaal geen reet van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:34 schreef TIM-846 het volgende:
Serero in de basis. Sla deze post maar vast op, maar dat betekent bijna zeker puntverlies.
Andersen schat ik hoger in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef Omega het volgende:
Wordt dus Poulsen-Schöne-Serero. Maar met de huidige selectie zie ik ook niet iemand die één van deze 3 zou moeten vervangen. Denswil ben ik wel blij mee, die deed het erg goed bij Jong Ajax.
Uiteindelijk wel, maar nog niet.quote:
Serero ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Groningen kan dr helemaal geen reet van.
2x middelmaat en 1x Jupiler league niveau op het middenveld dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef Omega het volgende:
Wordt dus Poulsen-Schöne-Serero. Maar met de huidige selectie zie ik ook niet iemand die één van deze 3 zou moeten vervangen. Denswil ben ik wel blij mee, die deed het erg goed bij Jong Ajax.
Fischer, Bojan, Van Rhijn hopeloos uit vorm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Sigi-Bojan
Schone-Poulson-Serero
Boilesen-Dens-Mois-Rhijn
-------Vermeer------
Is echt het slechtste elftal sinds jaren..
Toch beter dan een 90% van de eredivisiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Fischer, Bojan, Van Rhijn hopeloos uit vorm.
Siggy, Serero, Vermeer, Schone komen simpelweg niveau te kort.
Moisander en Poulsen zijn nuttige krachten.
Boilesen en Denswil zijn talentvol, maar daar win je nog niet veel mee.
Er mag nog wel echt wat bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Sigi-Bojan
Schone-Poulson-Serero
Boilesen-Dens-Mois-Rhijn
-------Vermeer------
De Jong komt terug.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mag nog wel echt wat bij.
ER MAG ECHT NOG WEL WAT BIJ!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ieder jaar weer hetzelfde gezeik en gezeur in dit topic
In 2010/2011 & 2011/12 was het idd ook een tussenjaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ER MAG ECHT NOG WEL WAT BIJ!!!
DIT WORDT EEN TUSSENJAAR!!!
Achteraf
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar weetje, we spelen ook nog CL. En je gaat met een Duarte en Labyad ook niet winnen in Camp Nou, dat snap ik ook nog wel. Maar dan heb je wel een grotere kans tegen Milan en Celtic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ER MAG ECHT NOG WEL WAT BIJ!!!
DIT WORDT EEN TUSSENJAAR!!!
Achteraf
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Lucas Andersen eigenlijk mee morgen?
nee maar dat middenveld is wel aardig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ebecilio-Sigi-Sulejmani
De Jong-Janssen-Eriksen
Boilesen-Vertonghen-Alderweireld-Wiel
Vermeer
Was ook met name voorin niet best.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:06 schreef Omega het volgende:
Urby-Suarez-Rommedahl
Lindgren-Enoh-Kennedy
Greg-Oleguer-Jan-Vermaelen
Vermeer
2008 we wonnen gewoon met 4-1 van PSVMaar geen kampioen
Ligeon is ook nietsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nee maar dat middenveld is wel aardig.
En een achterhoede met Jantje en Greg. Greg is drie klassen beter dan Van Rhijn. Zelfs Ligeon is dat.
2008 toen was vooral Jantje nog niet de speler die 2 jaar geleden de eredivisie wegspeelde.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nee maar dat middenveld is wel aardig.
En een achterhoede met Jantje en Greg. Greg is drie klassen beter dan Van Rhijn. Zelfs Ligeon is dat.
Dat hebben we gezien, kijk is hoeveel tegengoals we al hebben. Juiste een hele matige verdediger. Volgens mij ga je er met Veltman zelfs op vooruit. Die verdeelt het spel veel eerder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef Pedroso het volgende:
Alderweireld wordt erg onderschat heb ik de indruk. Als verdediger één van de beste in de Eredivisie.
Denswill en Veltman zijn zeker talenten en hebben potentie om het te gaan halen maar ze zullen ook nog moeten groeien wat ongetwijfeld ook de nodige punten gaat kosten.
Daarom veel talenten dit jaar de kans geven. Laat die zich maar ontwikkelen in zoals Jong Ajax als Ajax 1. Dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien, kijk is hoeveel tegengoals we al hebben. Juiste een hele matige verdediger. Volgens mij ga je er met Veltman zelfs op vooruit. Die verdeelt het spel veel eerder.
Tussenjaar is prima alleen de huidige spelers gaan niet meer zoveel groeien. Tenminste een Siggy niet, Bojan is weg, Schone / Poulsen niet, Moisander ook niet. Klinkt niet positief zo.
PSV, zij hebben een team wat alleen maar beter kan worden. Ben benieuwd naar het eftal over 2 dagen.
toby snapt de buitenspelval ook totaal niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien, kijk is hoeveel tegengoals we al hebben. Juiste een hele matige verdediger. Volgens mij ga je er met Veltman zelfs op vooruit. Die verdeelt het spel veel eerder.
Tussenjaar is prima alleen de huidige spelers gaan niet meer zoveel groeien. Tenminste een Siggy niet, Bojan is weg, Schone / Poulsen niet, Moisander ook niet. Klinkt niet positief zo.
PSV, zij hebben een team wat alleen maar beter kan worden. Ben benieuwd naar het eftal over 2 dagen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Sigi-Bojan
Schone-Poulson-Serero
Boilesen-Dens-Mois-Rhijn
-------Vermeer------
Je bent niet wijs manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Sigi-Bojan
Schone-Poulson-Serero
Boilesen-Dens-Mois-Rhijn
-------Vermeer------
Ebecilio, Oleguer, Mido, Tainio, Atouba en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
Vooral omdat je zoveel geld hebt en het op relatief weinig spaak laat lopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |