Met Alderweireld er weer bij is het meer geworden dan die 80 milquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 07:49:12Sinds de zomer van 2010 heeft Ajax liefst 92.100.000 euro verdiend aan transfers. #Eriksen reageer retweet
Is alleen omzet, geen winst... Alsnog veel voor een Nederlandse club.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:00 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
klopt geen fuck van....
hoeveel aan salaris en andere kosten hebben die spelers gekost?
dat vergeet die pipo te melden
Zonder verkoop van eriksen en alderweireld zou Ajax 20 miljoen winst draaienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:03 schreef fantasyboy het volgende:
ja lekker makkelijk alle transferbedragen optellen....
Als die transfers niet gedaan zou hebben dan zou ajax failliet zijn gegaan....
ze hebben maar een schijntje van dat bedrag over gehouden in de kas met alle plussen en minnen...
de verkoop van Eriksen zal wel een noodzakelijk iets zijn om het boekjaar weer positief af te sluiten...
de penningmeester van ajax weet dat zelfs niet eens maar jij wet dat al wel???quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zonder verkoop van eriksen en alderweireld zou Ajax 20 miljoen winst draaien
De penningmeester van Ajax weet dat jij er geen fuck van snapt, nu weer optyfen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:06 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
de penningmeester van ajax weet dat zelfs niet eens maar jij wet dat al wel???
ik vind het knap....
Hier. Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De penningmeester van Ajax weet dat jij er geen fuck van snapt, nu weer optyfen.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-doen-met-75-miljoenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:06 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
de penningmeester van ajax weet dat zelfs niet eens maar jij wet dat al wel???
ik vind het knap....
Ga voor eeuwig FIFA spelen dat je ons niet meer lastig komt vallen met je machogebral.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:09 schreef fantasyboy het volgende:
ACH de penningmeester blij
maar ik als grote voetbalkenner weet dat dit een rampseizoen voor ajax gaat worden![]()
zo nu weer even fifa spelen
Wat de neuk, die is wel heel snel uitgelult...ga jij maar lekker wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:09 schreef fantasyboy het volgende:
maar ik als grote voetbalkenner weet dat dit een rampseizoen voor ajax gaat worden![]()
Kom naar het FIFA topic, je zult een aanwinst zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:09 schreef fantasyboy het volgende:
Misschien dat Feijenoord daar wel in het linkerrijtje kan eindigen. En winnen ze wel eens europees tegen een laagvlieger. Bij zo'n spel kun je zelfs het onmogelijke waarheid laten worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:09 schreef fantasyboy het volgende:
ikk zag dit in de fifa topic ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kom naar het FIFA topic, je zult een aanwinst zijn
GAM / [FIFA 13: FUT] #1549 Opvolger Eriksen ?
Deze is 30 keer erger dan mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kom naar het FIFA topic, je zult een aanwinst zijn
GAM / [FIFA 13: FUT] #1549 Opvolger Eriksen ?
Dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ikk zag dit in de fifa topic ....
[ afbeelding ]
WHAT THE FUCK HEB IK HIER ME TIJD ZITTEN TE VERDOEN...
ik kom niet meer in deze topic...ik heb nu een nieuwe topic
Je beste bijdrage tot nu toe in dit topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:14 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ikk zag dit in de fifa topic ....
[ afbeelding ]
WHAT THE FUCK HEB IK HIER ME TIJD ZITTEN TE VERDOEN...
ik kom niet meer in deze topic...ik heb nu een nieuwe topic
Dat zekerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je beste bijdrage tot nu toe in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |