Probleem bij hun is dat die eerste wedstrijd tegen Zulte alles klopte (ook de tegenstander) maar hun werkelijke niveau toch een stuk lager ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Twente met Tadic schat ik vrij hoog in, zonder is het geen kampioenskandidaat.
PSV is idd vrij gehyped de laatste weken, hebben alleen nog maar tegen laagvliegers gespeelt.
Alleen van Rekic ben ik wel gecharmeerd (die volgend jaar weer weg is). Als Bakkali zich zo ontwikkeld als dat ie gedaan heeft de laatste 2 maanden dan is dat ook een prima speler maar denk dat ie erg gaat tegenvallen, verwachtingspatroon ligt veel te hoog.
Ik heb het meer over de periode sinds 78 zeg maar, toen was Philips altijd bereid om de begrotingsgaten op te vullen, daarna is op veel te grote voet geleefd maar dat ging nog redelijk mede door de CL inkomsten en nu hebben ze met die landdeal de club moeten redden, in die zin was dat toch wel de laatste kunstgreep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat beleid wel. Maher is geen topper maar die kun je wel slijten voor minimaal het aankoopbedrag. Zelfde geldt voor spelers als Wijnaldum en Narsingh en dat soort spelers. Daar is naar mijn idee niet teveel voor betaald.
Dat is deels natuurlijk ook doordat het systeem nu minder om één speler is opgebouwd. Hoe dan ook, we hebben Siem nog en die gaat ons gewoon weer kampioen maken.quote:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 12:06:03'Serero zondag in de basis, centrumduo Moisander en Denswil' http://t.co/z7BxNaKdMp #ajax reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 12:06:03'Serero zondag in de basis, centrumduo Moisander en Denswil' http://t.co/z7BxNaKdMp #ajax reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef Pedroso het volgende:
Alderweireld wordt erg onderschat heb ik de indruk. Als verdediger één van de beste in de Eredivisie.
Denswill en Veltman zijn zeker talenten en hebben potentie om het te gaan halen maar ze zullen ook nog moeten groeien wat ongetwijfeld ook de nodige punten gaat kosten.
Gefeliciteerd met de 3 punten dus Groningenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten dus Groningen
Ik vind Fantasyboy meer verstand hebben van Voetbal/Ajax dan jou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 3 punten dus Groningen
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:40 schreef Jivis het volgende:
Hebben jullie ook de hele nacht gehuild?
Groningen kan dr helemaal geen reet van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:34 schreef TIM-846 het volgende:
Serero in de basis. Sla deze post maar vast op, maar dat betekent bijna zeker puntverlies.
Andersen schat ik hoger in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef Omega het volgende:
Wordt dus Poulsen-Schöne-Serero. Maar met de huidige selectie zie ik ook niet iemand die één van deze 3 zou moeten vervangen. Denswil ben ik wel blij mee, die deed het erg goed bij Jong Ajax.
Uiteindelijk wel, maar nog niet.quote:
Serero ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Groningen kan dr helemaal geen reet van.
2x middelmaat en 1x Jupiler league niveau op het middenveld dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef Omega het volgende:
Wordt dus Poulsen-Schöne-Serero. Maar met de huidige selectie zie ik ook niet iemand die één van deze 3 zou moeten vervangen. Denswil ben ik wel blij mee, die deed het erg goed bij Jong Ajax.
Fischer, Bojan, Van Rhijn hopeloos uit vorm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Sigi-Bojan
Schone-Poulson-Serero
Boilesen-Dens-Mois-Rhijn
-------Vermeer------
Is echt het slechtste elftal sinds jaren..
Toch beter dan een 90% van de eredivisiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Fischer, Bojan, Van Rhijn hopeloos uit vorm.
Siggy, Serero, Vermeer, Schone komen simpelweg niveau te kort.
Moisander en Poulsen zijn nuttige krachten.
Boilesen en Denswil zijn talentvol, maar daar win je nog niet veel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |