Weet ik veel, ik zag het voorbij komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoezo ik ben eindelijk gelukkig nu ?
ik weet niet waar jij naar gekeken heb de afgelopen weken..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:36 schreef Syntix het volgende:
Maher speelt dramatisch bij psv, dus daar missen we niks aan. Serero is echt een held. Nu Eriksen weg is heeft hij sowieso de meest functionele techniek van alle selectiespelers, by far. Nu nog ff wat constanter worden en hij kan prima naast De Jong gaan spelen.
Leuk voor PSVquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij naar gekeken heb de afgelopen weken..
maher was de beste speler tegen milan,.,
die hebben hem waarschijnlijk ook in hun boekje opgeschreven.....
Wanneer rot je nou eens op met je niets toevoegende gebral.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Zolang er reacties op hem komen, blijft hij doorgaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou eens op met je niets toevoegende gebral.
Wanneer stoppen mensen nou eens met op hem te reagerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer rot je nou eens op met je niets toevoegende gebral.
zijn schot zo op zijn pantoffel.. Klasse spelertjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Als hij hem maakt welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zijn schot zo op zijn pantoffel.. Klasse spelertje
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
Gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
als die het ajax shirt aan had gehad dan hadden die zelfde clowns geroepen dat die van wereldklasse is....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zijn schot zo op zijn pantoffel.. Klasse spelertje
Nu toch meer benieuwd wie die Nederlandse jongen in het buitenland moet zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Lobotka schijnt wel goed te zijn, middenvelder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand of we op Bazoer na nog wereldtalenten hebben ?
Raffiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu toch meer benieuwd wie die Nederlandse jongen in het buitenland moet zijn.
En Bay ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lobotka schijnt wel goed te zijn, middenvelder.
Prima van wat ik van hem gezien heb ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lobotka schijnt wel goed te zijn, middenvelder.
Ja, maar die is nog heel jong.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nouri schijnt echt een wereldtalent te zijn volgens iedereen.
en Cernyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Persiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een aanvaller is.
Emanuelsonquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een aanvaller is.
16 toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, maar die is nog heel jong.
Ja die ook. Maar die komt in de winter definitief volgens mij. We hebben wel wat talentjes volgens mij.quote:
niet volgens mij ...want dan ben je gewoon een wekelijkse uitblinker ergens....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is een aanvaller... dus geen raffie. De middenvelder waar Frank het gisteren over had is natuurlijk Duarte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu toch meer benieuwd wie die Nederlandse jongen in het buitenland moet zijn.
Duarte kan ook als buitenspeler fungeren, maar we zullen het zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het is een aanvaller... dus geen raffie. De middenvelder waar Frank het gisteren over had is natuurlijk Duarte.
kippenvelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Labyad dus naar Ajax.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
Deze tweet is al gepost + je faalt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef mrstylo het volgende:
Labyad dus naar Ajax.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:45:39Door de naam van #Labyad kan een streep als eventuele Ajax-aankoop, is geen optie, bevestigt Overmars #Ajax reageer retweet
Jazeker, zoals hij speelde bij Twente en eerste jaar HSV. Maar dan moet er wel heel wat gebeuren voor die gozer in vorm raakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Elia in vorm met motivatie is natuurlijk wel een aanwinst voor Ajax maar de risico factor is natuurlijk erg groot
Bij Ajax zijn ze wel eerlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef mrstylo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |