Die zal wel voor een jodenfooi weg mogen bij Werder is daar niet bepaald populairquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan wel in zichzelf wil investeren. Al is het natuurlijk zeldzaam dat een speler zijn eigen contract afkoopt.
Maarja dan speel je in elk geval nog. Als je zelfs daar niet aan spelen toekomt moet je je wel echt zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Spelen voor Werder is ook niet best die verliezen tegenwoordig van iedereen.
doe nou niet, alsjeblieftquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een schaduwlijst hebben die ze nu afwerken. De transfer na Eriksen hoeft niet perse binnen 24 uur bekend te worden. Wacht nou maar af.
Maarja hij zal hier wel het hoogste salaris willen dan. Beter gewoon een jaar contract voor laag salaris met optie voor 2 seizoenen met hoog salaris als hij het goed doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zal wel voor een jodenfooi weg mogen bij Werder is daar niet bepaald populair
Ja maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze met Elia komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja hij zal hier wel het hoogste salaris willen dan. Beter gewoon een jaar contract voor laag salaris met optie voor 2 seizoenen met hoog salaris als hij het goed doet.
Ik weet niet of ze schaduwlijst hebben hoor....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een schaduwlijst hebben die ze nu afwerken. De transfer na Eriksen hoeft niet perse binnen 24 uur bekend te worden. Wacht nou maar af.
Dit dus. Ik denk dan aan een Barazite ofzo. Echt een typische speler die Overmars haalt dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze met Elia komen
wauw zowaar een post met enig inhoudquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze schaduwlijst hebben hoor....
anders was er allang actie ondernomen
bovendien moet je afvragen welke spelers komen er voor ajax in aanmerking...
Feyenoord heeft het zelfde probleem...de spelers die een beetje wat toevoegen bij vitesse twente of az daar worden debiele bedragen over de 10 miljoen voor gevraagd...nou dat doet geen enkele nederlandse club meer....behalve psv misschein.
Doe je nou zo dom of ben je nou zo dom? Wie zegt dat er geen actie is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze schaduwlijst hebben hoor....
anders was er allang actie ondernomen
bovendien moet je afvragen welke spelers komen er voor ajax in aanmerking...
Feyenoord heeft het zelfde probleem...de spelers die een beetje wat toevoegen bij vitesse twente of az daar worden debiele bedragen over de 10 miljoen voor gevraagd...nou dat doet geen enkele nederlandse club meer....behalve psv misschein.
Jij leest die postsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
wauw zowaar een post met enig inhoud
Barazite is ook niets speciaalsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik denk dan aan een Barazite ofzo. Echt een typische speler die Overmars haalt dan.
Ja maar het zal me niks verbazen. Ik denk niet dat er echt een grote naam nog komt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barazite is ook niets speciaals
ik.......quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom of ben je nou zo dom? Wie zegt dat er geen actie is?
Niet opingaan nogmaals.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:08 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom of ben je nou zo dom? Wie zegt dat er geen actie is?
We zien het allemaal wel ook zonder Eriksen gaan wij mee doen voor de titelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het zal me niks verbazen. Ik denk niet dat er echt een grote naam nog komt.
Daar mag je heel trots op zijn in de Eredivisiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel ook zonder Eriksen gaan wij mee doen voor de titel
Maar in de CL moeten we uitkijken dat we geen 4e worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel ook zonder Eriksen gaan wij mee doen voor de titel
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:13:56Zogenaamde berichten van Alderweireld op Facebook kunt u negeren. Wij hebben het nagevraagd. Nepaccount en is men niet blij mee. #ajax reageer retweet
Die gozer achter dat nepaccount moet de bak in!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:13:56Zogenaamde berichten van Alderweireld op Facebook kunt u negeren. Wij hebben het nagevraagd. Nepaccount en is men niet blij mee. #ajax reageer retweet
Oprotten met die schooier, de Amstel in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer achter dat nepaccount moet de bak in!!!
In de leeuwenkuil van Artis gooien!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprotten met die schooier, de Amstel in.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de leeuwenkuil van Artis gooien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |