naaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
In een kamer stoppen met Pepe en Materazzi!
Of met C. Ronaldo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
In een kamer stoppen met Pepe en Materazzi!
Jawel kan wel nuttig zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
Is die Benayoun eigelijk nog wat?
Heeft in ieder geval ervaring op het hoogste niveau + CL ervaring.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
Nee, maar is toch het jaarlijkse gerucht. Al was Bojan dat ook, en die is uiteindelijk ook gekomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
twitter:AlderweireldTob twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 16:19:39Ik heb net vernomen dat er een facebook gebruiker in mijn naam berichten aan het versturen is. Voor alle zekerheid. Dit is een fake account. reageer retweet
Benayoun kan wel een poulsen worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar is toch het jaarlijkse gerucht. Al was Bojan dat ook, en die is uiteindelijk ook gekomen.
Nee gewoon neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lol...
Ik zie liever een jonge speler komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Benayoun kan wel een poulsen worden.
Waarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar is toch het jaarlijkse gerucht. Al was Bojan dat ook, en die is uiteindelijk ook gekomen.
Er is niks mis met wat 30ers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever een jonge speler komen.
Schöne is een meer aanvallend ingestelde speler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar
Lees wel dat ie al 33 is... Poulsen, Schone en Yossi is misschien wat te veel van het goede?
Ja, want ervaring is overrated als ze niet goed spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar
Lees wel dat ie al 33 is... Poulsen, Schone en Yossi is misschien wat te veel van het goede?
Die hebben we al in de technische staf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Er is niks mis met wat 30ers.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al in de technische staf.
Opvolger was al lang in huis dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat zou wel vet zijn... Bergkamp weer een shirtje geven...
Jaja, blabla... Lijkt me dat het hier over ajax moet gaan. Zou niet weten wat wij met (n) immers moetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:26 schreef fantasyboy het volgende:
jullie moeten niet zo zeiken als ajax supporter...
jullie hebben tenminste geen trainer die immers iedere week opstelt om discutabele redenen....
de boer zou denk ik zelf nog liever zelfmoord plegen dan dat die immers zou opstellen....
jullie moeten het gewoon doen met de selectie zoals die nu is....misschien word ajax nog 3 achter feyenoord en psv met wat geluk
Je moet niet reageren..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jaja, blabla... Lijkt me dat het hier over ajax moet gaan. Zou niet weten wat wij met (n) immers moeten
2007–2010 Liverpool 92 (18)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Benayoun heeft in de afgelopen 4 seizoenen 27 wedstrijden gespeeld als die naar Ajax komt kijk ik de rest van het seizoen niet meer.
Kom nou lekker naar het FIFA topic joh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef fantasyboy het volgende:
hoeveel zijn de prijzen van de seizoen kaarten gestegen voor ajax?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Je betaalt een bedrag als supporter en je verwacht daarvvoor kwaliteit terug op het veld te zien .....
ik zou gaan protesteren als ik jullie was....geld terug actie?
Waren niet veel gestegen dacht ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef fantasyboy het volgende:
hoeveel zijn de prijzen van de seizoen kaarten gestegen voor ajax?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Je betaalt een bedrag als supporter en je verwacht daarvvoor kwaliteit terug op het veld te zien .....
ik zou gaan protesteren als ik jullie was....geld terug actie?
te weinig meiden fotoos in de fifa topic....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kom nou lekker naar het FIFA topic joh.
Ja in feedback.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan je ergens een klacht indienen over bepaalde users ?
meer dan hier......quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:35 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
te weinig meiden fotoos in de fifa topic....
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:36 schreef fantasyboy het volgende:
wij feyenoord supporters betalen gewoon het meest....wij moeten naar kneuzen als immers kijken....
dat is pas geld in een bodemloze put gooien....
Leuk. Maar het gaat over Ajax hier. En stop maar even met je getroll en gezuig. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:36 schreef fantasyboy het volgende:
wij feyenoord supporters betalen gewoon het meest....wij moeten naar kneuzen als immers kijken....
dat is pas geld in een bodemloze put gooien....
quote:Christian Eriksen verruilde Ajax vrijdag voor Tottenham Hotspur en de kans is aanwezig dat een andere speler de omgekeerde weg gaat bewandelen. De Amsterdammers hebben vanuit Engeland Tom Carroll aangeboden gekregen, meldt The Daily Mail.
Tottenham ziet in de 21-jarige Carroll een enorm talent en een basisspeler voor de toekomst, maar men vreest dat de middenvelder niet in staat is om de huidige concurrentiestrijd te winnen. Een verhuur aan Ajax zou daarom uitkomst kunnen bieden.
Carroll speelde tot op heden 24 wedstrijden voor Tottenham. In de ogen van de Spurs kan hij in Amsterdam optimaal rijpen, met een technische staf bestaande uit onder meer Frank de Boer en Dennis Bergkamp. Daarnaast is het spelen van Champions League-wedstrijden een absoluut voordeel.
Het Algemeen Dagblad meldt echter dat Ajax de boot voorlopig afhoudt. De Amsterdammers zien in Lerin Duarte een betere opvolger van Eriksen. Daarnaast valt sinds kort ook de naam van Zakaria Labyad (Sporting Portugal) in de wandelgangen van de ArenA.
Schöne is pas 27.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar
Waar zie jij dat verhaal van Carroll staan dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit heb ik pas 6 keer gelezen in dit topic.
en beschaafdheid en klasse .quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:57 schreef blackAFCA het volgende:
Jammer dat Labyad dus waarschijnlijk niet komt. Uitstekende speler. Maarja Ajax heeft iets tegen mocro's ofzo?? Wonen zoveel mocro's in Amsterdam, maar toch speelt er geeneen bij Ajax? Zijn vaak uitstekende voetballers, oke geen ideale schoonzonen maar dat vind ik ook niet bij Ajax passen. Ajax staat voor techniek, durf, arrogantie, aanvallend voetbal.
en mentaliteitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
en beschaafdheid en klasse .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |