SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
supporters wel weer dit seizoenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Heeinz het volgende:
Volgens mij zijn ze ook nog niet bezig met het oude logo..
Ik bedoelde ook Sar enzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
supporters wel weer dit seizoen
Zolang Rolf Leeser nog leeft hoef je er niet eens over te beginnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Sar enzo. Of die daarover wat te zeggen heeft weet ik niet, maar zal vast wel invloed hebben.
komt goed, zondag ook trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Sar enzo. Of die daarover wat te zeggen heeft weet ik niet, maar zal vast wel invloed hebben.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang Rolf Leeser nog leeft hoef je er niet eens over te beginnen
Zakenman die Feyenoord mist.quote:
Ajax lid (ex speler) die het huidige logo heeft ontworpen. Hij was ook Rinus Michels zijn beste vriend en heeft veel meer invloed bij Ajax dan welke supportersgroep dan ook.quote:
Ooh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax lid (ex speler) die het huidige logo heeft ontworpen. Hij was ook Rinus Michels zijn beste vriend en heeft veel meer invloed bij Ajax dan welke supportersgroep dan ook.
Ebecilio in dat rijtjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ebecilio, Oleguer, Mido, Tainio, Atouba en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik ben niet meer negatief eigenlijk. Kijk best wel uit naar een Ajax waar nieuwe sterren moeten opstaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is heel belangrijk om al dat negativisme de grond in te boren
Dat is voorlopig voor één potje lijkt me. Dan komen er versterkingen of mag bijvoorbeeld een Andersen het proberen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Poulsen - Schone - Serero als middenveld
En zo is het. Ik geloof graag dat dit team wat nieuwe spelers nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet meer negatief eigenlijk. Kijk best wel uit naar een Ajax waar nieuwe sterren moeten opstaan.
Zeker, anders blijft het maar in hetzelfde hangen. Misschien hebben we wel gewoon het wat meer risicovolle spel van een Serero nodig, voor de frisheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En zo is het. Ik geloof graag dat dit team wat nieuwe spelers nodig heeft.
Een echte kwaliteitsinjectie is altijd welkom, maar valt die te halen met een gesloten portemonnee 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En zo is het. Ik geloof graag dat dit team wat nieuwe spelers nodig heeft.
Mee eens, maar speelminuten zou hij nu toch wel moeten krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet waarom mensen Andersen nou voor de leeuwen willen gooien breng die knul rustig hij had niet zo lang geleden nog problemen met zich aan te passen in Nederland. Groot talent maar echt bij lange na nog niet klaar voor een structurele plek in het eerste
Zou andersen en denswil gewoon in de basis gooien, klaasen en bazoer er ook bij op de bank. Gewoon weer de jeugd de kans geven. Genoeg talent bij Ajax en een tweede eriksen koop je toch niet terug.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voorlopig voor één potje lijkt me. Dan komen er versterkingen of mag bijvoorbeeld een Andersen het proberen.
Gewoon geleidelijk aan brengen natuurlijk. Daarom moet er ook wel wat bij op het middenveld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet waarom mensen Andersen nou voor de leeuwen willen gooien breng die knul rustig hij had niet zo lang geleden nog problemen met zich aan te passen in Nederland. Groot talent maar echt bij lange na nog niet klaar voor een structurele plek in het eerste
Absoluut en die gaat hij ook krijgen als er iemand bij komtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, maar speelminuten zou hij nu toch wel moeten krijgen
Klaassen moet je lekker verhuren aan een NEC. Komt veel te kort voor Ajax 1.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou andersen en denswil gewoon in de basis gooien, klaasen en bazoer er ook bij op de bank. Gewoon weer de jeugd de kans geven. Genoeg talent bij Ajax en een tweede eriksen koop je toch niet terug.
Nog wel ja, ik heb geen idee wat voor stappen hij maakt sinds hij van die blessure af isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen moet je lekker verhuren aan een NEC. Komt veel te kort voor Ajax 1.
Bij Jong Ajax is het ook niet veel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog wel ja, ik heb geen idee wat voor stappen hij maakt sinds hij van die blessure af is
Andersen was ook vaker slecht dan goed dus dat wil niets zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax is het ook niet veel.
Bij Andersen zie je tenminste nog de potentie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andersen was ook vaker slecht dan goed dus dat wil niets zeggen
Kijk jij ook daadwerkelijk de wedstrijden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Andersen zie je tenminste nog de potentie.
Andersen heeft talent en had het vorig jaar buiten het voetbal ook moeilijk, Klaassen bakt er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andersen was ook vaker slecht dan goed dus dat wil niets zeggen
Dat zeiden ze ook over Klaasen niet lang terugquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Andersen zie je tenminste nog de potentie.
Ik heb wel de potjes van Jong Ajax gezien die werden uitgezonden ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk jij ook daadwerkelijk de wedstrijden?
Die is vooral gehyped door zijn doelpunten in de jeugd. Maar dat zegt niet zo veel als je tegen spelers speelt die fysiek even sterk zijn of sterker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Klaasen niet lang terug
Dat is wat anders dan of hij stappen maakt, wedstrijd is toch maar een momentopnamequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Jong Ajax is het ook niet veel.
Ik hoop van harte dat hij het redt hoor, maar ik denk het niet. Er zijn wel andere grote talenten die er aan komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan of hij stappen maakt, wedstrijd is toch maar een momentopname
Zo absurd veel scoorde hij niet in de jeugd was gewoon een van de beste spelersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is vooral gehyped door zijn doelpunten in de jeugd. Maar dat zegt niet zo veel als je tegen spelers speelt die fysiek even sterk zijn of sterker.
Een jaar eruit zeker op die leeftijd is heel lang, inderdaad te hopen dat hij het oppaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat hij het redt hoor, maar ik denk het niet. Er zijn wel andere grote talenten die er aan komen.
Maar wat maakt hem nou zo'n groot talent? Ik vind hem een Siem 0.5 en Siem is al niet mijn favoriete speler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een jaar eruit zeker op die leeftijd is heel lang, inderdaad te hopen dat hij het oppakt
Maar dat zegt dus niet heel veel of je in de jeugd goed bent. Zoveel spelers die in de jeugd werden gezien als de nieuwe Cruijff, Bergkamp of van Basten. Maar uiteindelijk eindigde ze bij Willem II of de Graafschap.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo absurd veel scoorde hij niet in de jeugd was gewoon een van de beste spelers
Klopt maar je doet alsof hij alleen goed was doordat hij goals maakte wat gewoon onzin is. Maar goed je zal zo wel met het argument komen dat hij alles op fysiek doet wat ook weer gewoon onzin is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zegt dus niet heel veel of je in de jeugd goed bent. Zoveel spelers die in de jeugd werden gezien als de nieuwe Cruijff, Bergkamp of van Basten. Maar uiteindelijk eindigde ze bij Willem II of de Graafschap.
Dat zeg ik nergens. Hij kan wel slimme loopacties maken, maar het is geen speler die actief deelneemt aan het positiespel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar je doet alsof hij alleen goed was doordat hij goals maakte wat gewoon onzin is. Maar goed je zal zo wel met het argument komen dat hij alles op fysiek doet wat ook weer gewoon onzin is.
Het is natuurlijk wel altijd leuk als een jeugdspeler scoort bij zijn debuut. Maar hoeft niet te betekenen dat hij meteen de nieuwe Bergkamp is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
ik kan me nog herinneren hoe lyrisch iedereen over klaassen was toen hij in zijn debuut scoorde
oke dus een jeugdspeler moet de nieuwe bergkamp zijn anders is hij klotequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel altijd leuk als een jeugdspeler scoort bij zijn debuut. Maar hoeft niet te betekenen dat hij meteen de nieuwe Bergkamp is.
En dat baseer je op die 3 wedstrijden van hem die je gezien hebt nu hij terug is van een blessure?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Hij kan wel slimme loopacties maken, maar het is geen speler die actief deelneemt aan het positiespel.
Je interpreteert me verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke dus een jeugdspeler moet de nieuwe bergkamp zijn anders is hij klote
ja oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |