Ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef -jos- het volgende:
Heeee, wacht eens even. Jij bent in dit topic degene die vooral met meningen aan het strooien is en zit te slowchatten. En die 2 bronnen die je gegeven hebt waarin nou niet bepaald objectief. Mijn bronnen die het tegendeel bewijzen heb je niet eens goed gelezen. Dus ik zou zeggen ga je eerst eens goed inlezen voordat je ons de les komt lezen met je meningen.
Nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
De meeste van jouw posts bestaan uit niet meer dan één zin en missen vaak de nodige onderbouwing/bronnen.
Wir haben es nicht gewusst ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iran gaat Syrie helpen, maarja niks nieuws natuurlijk
Mooi hoe die Syriër verbaal de vloer aanveegt met de door de MSM-gehersenspoelde radiopresentator.quote:
Detoffifee weet -we know- dat Amerika altijd gelijk heeftquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef BesottedOrb het volgende:
Poetin noemt de beweringen van de VS dat Syrië chemische wapens heeft gebruikt grote onzin
Nee dat heb ik helemaal niet beweerd. Lees mijn posts maar eens na.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:03 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je hebt een bron gegeven die van precies dezelfde datum was als de mijne. Nl. 25 augustus.
Nadat jij had zitten beweren dat de Syrische regering een dag na de aanval op de 21ste al toegang had.
Dus waar heb je het over?
Zijn website in geniaal, hoewel niet altijd even betrouwbaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Mooi hoe die Syriër verbaal de vloer aanveegt met de door de MSM-gehersenspoelde radiopresentator.
Tegen feiten en logica doe je niks hè...
Ik ben niet pro-Amerika of iets anders, maar ik heb nu meer vertrouwen in Amerika dan Rusland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Detoffifee weet -we know- dat Amerika altijd gelijk heeft
NOSquote:Poetin: beweringen VS grote onzin
zaterdag 31 aug 2013, 12:39 (update: 31-08-13, 13:44)
President Poetin noemt de bewering van de Verenigde Staten dat de Syrische regering chemische wapens heeft gebruikt, volslagen onzin. Hij wil dat de VS bewijzen voor die aanval presenteert bij de VN-Veiligheidsraad.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry zei gisteren dat de VS sluitend bewijs in handen heeft dat het Syrische regime chemische wapens tegen burgers heeft ingezet. Hij zei dat het bewijsmateriaal eerst naar de leiders in het Congres gaat.
Vrienden
Volgens Poetin was de chemische aanval een provocatie van de oppositie in Syrië. Hij zegt dat het Syrische leger bij een offensief een gebied in Damascus met daarin rebellen had omsingeld. Het zou volslagen onzin zijn om onder die omstandigheden een troefkaart te geven aan degenen die roepen om buitenlandse militaire inmenging, zei Poetin tijdens een ontmoeting met journalisten in Vladivostok.
De Russische president zei verder - doelend op Obama - dat "de winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede" aan eventuele toekomstige slachtoffers moet denken, voordat hij een aanval doet in Syrië. Hij bleef de Amerikanen wel zijn collega's en vrienden noemen.
Wanhopig
Syrië zei gisteravond dat de opmerkingen van Kerry leugens zijn. De Syrische minister van Buitenlandse Zaken noemt de verklaring van Kerry een "wanhopige poging" om een militaire aanval op Syrië te rechtvaardigen.
Dat is Russische propaganda.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:38 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Maduro: “Als het Syrische leiderschap wordt vervangen komen er terroristen aan de macht en zal terrorisme heel Europa infecteren.”
Deze zin bleef maar in mijn hoofd rondspoken deze ochtend. Het is gewoon waar en dan deze reactie: "Terrorisme zal heel Europa infecteren"
Oftewel:
Het islamitische paard van Troje zit al diep genesteld in Europa.
Als je het zo ziet spelen we echt met vuur, wat als Al-Nusra daar aan de macht komt?
Tuurlijk laat ons een wereldoorlog riskeren om te zien wie zijn gelijk haalt !quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Amerika of iets anders, maar ik heb nu meer vertrouwen in Amerika dan Rusland.
Ik zeg niet dat Amerika nu Syrië moet gaan binnenvallen.. dat zou helemaal niks goeds doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk laat ons een wereldoorlog riskeren om te zien wie zijn gelijk haalt !
Go for it !
Oh nee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee dat heb ik helemaal niet beweerd. Lees mijn posts maar eens na.
3 Russian banks enable Syria to open accounts & dodge sanctions . All 3 banks have normal relationships with US banks
http://blogs.reuters.com/(...)-banks-before-bombs/
Carter: 'Oorlog illegaal zonder VN-mandaat'
Steekt natuurlijk wel af tegen de Amerikaanse propaganda die wij al dagen moeten slikken...quote:
Heerlijk, die mannen die op zaterdag de boodschappen doen, kunnen wij dames lekker doorfokken.quote:
Jammer dat hij zich een beetje laat gaan tijdens de discussie. Verder top dat er een tegengeluid wordt opgeworpen tegen die soennitische-moslimterroristen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zijn website in geniaal, hoewel niet altijd even betrouwbaar.
http://syrianperspective.blogspot.nl/
Begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste punt he? Vanaf nu negeer ik je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:17 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
-jos--jos- heeft geen premium account
Money=Power
pi_130666626
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Syrische regering die controle buiten de deur hield?
Toen de VN aan Syrie vroeg of het de locatie van de chemische aanval mochten bezoeken stonden ze een dag later op die plek.
Dat laatste is jouw antwoord. Kletsmajoor.
Wat moet men er anders van maken? Je hebt het letterlijk gezegd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet jouw sterkste punt he? Vanaf nu negeer ik je.
Poetin is zelf ook een gifgas gebruiker (zie Beslan).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-23911833
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:20 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Poetin is zelf ook een gifgas gebruiker (zie Beslan).
Zoals ik gisteren al zei is Assad bankroet, wat de Russen vanmorgen bevestigd hebben door mede te delen dat Assad zijn bestelde vliegtuigen en ander tuig voorlopig niet krijgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat????![]()
Zoals reeds gezegd (door Putin) Assad is/was gewoon zwaar aan de winnende hand!
Wie zei er ook alweer dat Assad aan de winnende hand was en daarom helemaal geen gebruik van gifgas hoeft te maken?quote:13.36 uur - Gevechten in Yarmouk
We krijgen berichten binnen dat er hevige gevechten zijn uitgebroken in Yarmouk, een district in Damascus waar Palestijnse vluchtelingen wonen. Het Vrije Syrische Leger zou het gebied nu deels onder controle hebben.
Een aantal dagen geleden werd het Palestijnse district bestookt door regeringstroepen, zie filmpje hieronder.
Ik ook. De vraag is alleen op welke rebellen. Ik hoop dat de FSA voldoende steun van de VS krijgt om als winnaar uit de strijd te komen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:25 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei is Assad bankroet, wat de Russen vanmorgen bevestigd hebben door mede te delen dat Assad zijn bestelde vliegtuigen en ander tuig voorlopig niet krijgt.
Ik zet mijn geld op de rebellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |